חיפשת:

סיפור על ניסים ואמונה

האמונה לא זקוקה להוכחות, ובכל זאת... סיפור מרגש - חברותא
https://b-2.co.il › 24-maamarim › 31...
להיפך, אמונה בעקבות ניסים לא תמיד 'תופסת' שכן אז עלול להגיע 'נס' הפוך שיסיט את לב האדם למקום אחר. ולמרות זאת, מי שמעוניין יכול לראות בכל יום ניסים בבחינת ...
סיפור מדהים ששמע הרב ניסים יגן זצ"ל מניצול שואה - תהילים
https://www.tehillim-center.co.il/article/2905
Aug 03, 2019 · סיפור מדהים ששמע הרב ניסים יגן זצ"ל מניצול שואה מה גרם לחייל הנאצי לחזור בו ולשלוח את היהודי לחופשי? מה מייחד אותנו משאר העמים?
"המיטה והחדר החלו להתנדנד": 5 סיפורי ניסים של ניצולים ...
https://www.hidabroot.org/article/1155969
Jun 30, 2021 · על פי דיווחים בכלי תקשורת בארה"ב, יונה ואמו ז"ל היו בביתם בעת הקריסה. בעוד האם נספתה באסון הכבד, הנער נשלף חי מההריסות על ידי הכבאים שעות אחדות לאחר האסון.
לידה - סיפורי ניסים מאגרות קודש
http://www.igrot.org › ...
מספרת גב' רחל חזיזה מכפר חב”ד: “לפני כחודש וחצי הגעתי לאשפוז בבית הרפואה “וולפסון” שבחולון, מאחר ועמדתי לפני לידה בשעה טובה ומוצלחת.
הזן את העולם...בטובו" סיפורים מיוחדים על אמונה ופרנסה - דרשו
https://www.dirshu.co.il › ... › בראשית
התכנסו יהלומני אנטוורפן, והאדמו"ר מויז'ניץ שאל: "מי כאן מיליונר? המשיך ושאל: "למי יש כאן השכלה גבוהה?" איש לא הרים ידו. "אם כן איך אתם מסתדרים?"
כיסים מלאי אמונה - סיפור על הבעל שם טוב - ליתר דיוק, על ...
https://he.chabad.org/library/article_cdo/aid/762387
סיפור על הבעל שם טוב - ליתר דיוק, על תלמידיו. החסידים התכנסו סביב שולחנו של המגיד ממזעריטש, רבי דובער, והוא סיפר סיפור על הרבי שלו, הבעש"ט הקדוש. "הייתה זו שבת רגילה אצל הבעש"ט", פתח המגיד וסיפר ...
סיפור אמיתי על ניסים גלויים - כיכר השבת
https://www.kikar.co.il › ... › הורים
סיפור אמיתי על ניסים גלויים. "תקומי, תדברי איתי! אני לא מאמין!!" אני ממשיכה לשמוע את קריאותיו של בעלי שבינתיים מזעיק אמבולנס דרך הקו הביתי.
מדור סיפורי צדיקים - סיפורים נפלאים ומחזקים על גדולי ישראל
www.hidabroot.org › סיפורי-צדיקים
מדור סיפורי צדיקים באתר הידברות הוא מדור שאפשר רק להתאהב בו. המדור מכילים עשרות סיפורים מיוחדים אודות גדולי ישראל מוכרים יותר ופחות. ביניהם הרב עובדיה יוסף, הרב שטיינמן ועוד. סיפורי צדיקים.
על ניסים ואמונה - us
www.tora.us.fm › tnk1 › sofrim
על פי סיפור יציאת מצרים בספר שמות - פרשות: וארא – בא – בשלח. ניסים ותלונות [עמוד הענן ועמוד האש, קריעת ים סוף, "אין מים!" "אין אוכל!"...] האם יש קשר בין חווית הנס ואמונה?
ה' ניסי - ניסי ניסים - תורת אמת
http://www.toratemetfreeware.com › ...
סיפורי השגחה מופלאים לחיזוק באמונה וביטחון ... או כמה כוסות יין, ועדיף לקחת כמה כדורי ביטחון ואמונה ומיד נרדמים, ... כמה ניסים, כבר אי אפשר לספור.
סיפור מדהים ששמע הרב ניסים יגן זצ"ל מניצול שואה - תהילים
www.tehillim-center.co.il › article › 2905
Aug 03, 2019 · סיפור מדהים ששמע הרב ניסים יגן זצ"ל מניצול שואה מה גרם לחייל הנאצי לחזור בו ולשלוח את היהודי לחופשי? מה מייחד אותנו משאר העמים?
כיסים מלאי אמונה - סיפור על הבעל שם טוב - ליתר דיוק, על ...
he.chabad.org › library › article_cdo
סיפור על הבעל שם טוב - ליתר דיוק, על תלמידיו שאול ורטהיימר החסידים התכנסו סביב שולחנו של המגיד ממזעריטש, רבי דובער, והוא סיפר סיפור על הרבי שלו, הבעש"ט הקדוש.
כיסים מלאי אמונה - סיפור על הבעל שם טוב - ליתר דיוק, על ...
https://he.chabad.org/library/article_cdo/aid/1210039
שאול ורטהיימר. החסידים התכנסו סביב שולחנו של המגיד ממזעריטש, רבי דובער, והוא סיפר סיפור על הרבי שלו, הבעש"ט הקדוש. "הייתה זו שבת רגילה אצל הבעש"ט", פתח המגיד וסיפר, "עד לסיומה". ואז המשיך לספר: מיד ...
תודה - סיפורי הודיה וישועה - הידברות
www.hidabroot.org › magazine › category
תודה - סיפורי הודיה וישועה. גולשים מספרים על אתגרים בחיים, שהסתיימו בישועה אחרי תודה והודיה. מרגש ומחזק. "תתחילו להגיד תודה על מה שמצער אתכם. אל תחכו לניסיון שיגיע, מניסיון". אם מישהו היה מגלה ...
כיסים מלאי אמונה - סיפור על הבעל שם טוב - ליתר דיוק, על ...
he.chabad.org › library › article_cdo
סיפור על הבעל שם טוב - ליתר דיוק, על תלמידיו. שאול ורטהיימר. החסידים התכנסו סביב שולחנו של המגיד ממזעריטש, רבי דובער, והוא סיפר סיפור על הרבי שלו, הבעש"ט הקדוש. "הייתה זו שבת רגילה אצל הבעש"ט", פתח ...
על ניסים ואמונה - us
www.tora.us.fm/tnk1/sofrim/amozeg/mqorot/d.nisim.html
"המיטה והחדר החלו להתנדנד": 5 סיפורי ניסים של ניצולים מהאסון ...
www.hidabroot.org › article › 1155969
Jun 30, 2021 · על פי דיווחים בכלי תקשורת בארה"ב, יונה ואמו ז"ל היו בביתם בעת הקריסה. בעוד האם נספתה באסון הכבד, הנער נשלף חי מההריסות על ידי הכבאים שעות אחדות לאחר האסון.
האם ייתכנו ניסים? - iGod.co.il
https://igod.co.il › ... › האם ייתכנו ניסים?
ההצהרה השנייה אומרת: "בעת שנכתבו כתבי הקודש היו בני האדם תמימים והאמינו לכל מה שסיפרו להם, משום שהם לא מצאו כל סתירה בין סיפורי הניסים לבין מה שהם ידעו על ...
סיפורים אישיים - עמוד 12 - הידברות
https://www.hidabroot.org › יהדות
"חשתי ב'חיוך' גדול שנשלח אלי ממרומים. בעומק הלב כבר נשמתי לרווחה, כביכול אותתו לי ממרומים שהקבלה שקיבלתי על עצמי היתה רצויה". סיפור אישי מרגש במיוחד.
'בימים ההם ובזמן הזה' - על סיפורי הניסים וההשגחה הפרטית ...
https://www.hakolhayehudi.co.il/item/Jewish_life/_בימים_ההם_ובזמן_הזה...
Apr 01, 2021 · גודל: א א א. שביעי של פסח הוא ה'מכה בפטיש' של סמינר הניסים שעבר עם ישראל מהסנה אשר נגלה למשה רבינו ע"ה ועד הרגע שכל אחד ואחד מהעם ראה את הקלגס המצרי ששעבד אותו מונח תחת כף רגלו של העברי בן החורין. עבור עודד מזרחי, סופר ומשורר של סיפורי תשובה ואמונה, מחבר סדרת ספרי 'אור חוזר', הנס ...
על ניסים ואמונה
https://tora.us.fm › tnk1 › d.nisim.html
קוד: על ניסים ואמונה בתנ"ך ... על פי סיפור יציאת מצרים בספר שמות - פרשות: וארא – בא – בשלח. ניסים ... (כא) וַיֵּט משֶׁה אֶת-יָדוֹ עַל-הַיָּם.