חיפשת:

סיפור על ירושלים

סיפור אמיתי: ירושלים הכסופה - הידברות
https://www.hidabroot.org › article
סיפורים קצרים. סיפור אמיתי: ירושלים הכסופה. למרות עלייתו של סבא מנשה לארץ, לא הצליח להתוודע לגורלו של בנו הצעיר יוסף. הדבר הסב לו צער רב.
חלק ט' - סיפורים, סרטים, מדרשים ואגדות על ירושלים - חלו"ם - חינוך ...
http://kaye7.org.il › ירושלים-חלק-ט-סיפ...
ירושלים – חלק ט' – סיפורים, סרטים, מדרשים ואגדות על ירושלים ... דפי עבודה על מדרשים ואגדות ירושלים אתר מדרשת ... סיפורי ירושלים מאתר מספרי הסיפורים.
סיפורים, מדרשים ואגדות על ירושלים - הגדה ליום ירושלים
https://sites.google.com/site/hagadaleyomyerushalaim/sipurim
סיפורים, מדרשים ואגדות על ירושלים. התכשיט של ירושלים. לקט אגדות על ירושלים - משרד החינוך. יופיה הנשגב של ירושלים. מן המקורות על ירושלים. מדרשת. מאגדות הכותל. מאגר סרטונים בנושא ירושלים.
סיפורי ירושלים - הקרן למורשת הכותל המערבי
https://thekotel.org › סיפורי-ירושלים
עוזי נרקיס, אלוף פיקוד מרכז באותה תקופה, מספר על יום זה בספרו “אחת ירושלים”: ערב יום העצמאות תשכ”ז סיירתי לאורך הקו העירוני עם המשורר חיים גורי, ...
סיפור ליום ירושלים | הרב עודד וולנסקי | בית המדרש | אתר ישיבה
https://www.yeshiva.org.il › midrash
שיעור בנושא סיפור ליום ירושלים מאת הרב עודד וולנסקי.
סיפור על ירושליים - בא-במייל
http://www.baba-mail.co.il › search
יהדות ודת · סרטון המספר את סיפורם של שערי ירושלים העתיקה. סיפורם של שערי ירושלים העתיקה חושף מידע מרתק שכדאי להכיר... אחד מהם סיפור משלו.
סיפורי ירושלים - הקרן למורשת הכותל המערבי
https://thekotel.org/he/kotel-about-what_is_western_wall/סיפורי
לבקשת טדי קולק, אז ראש עיריית ירושלים, בוצע לראשונה שירה המופלא של נעמי שמר, ‘ירושלים של זהב’, ע”י מי שהייתה אז חיילת אלמונית וצעירה, שולי נתן. שמר הצליחה לארוג לתוך שיר אחד את שבועת דוד המלך ‘אם אשכחך ירושלים’, עם שאלת ‘איכה’ – הנושאת את שם מגילת החורבן.
מספר סיפורים - סיפורי ירושלים
www.mesaper.co.il/Screens/StoriesList.aspx?ID=d0eaedaa-a488-4e76-8f50...
7/3/1991 · סיפורי ירושלים. שפה ירושלמית, דמויות, משוגעים, רוכלים מקומות ואירועים הקשורים לירושלים. מטבע הדברים ישתלבו במדור זה סיפורים מהמקורות הנוגעים בירושלים, מובאות מן המקורות וכל מה שאנו מגדירים כ"ירושלים של מעלה" וכמובן גם סיפורי ירושלים "של מטה".
סיפורים, מדרשים ואגדות על ירושלים - הגדה ליום ירושלים - Google Sites
https://sites.google.com › site › sipurim
סיפורים, מדרשים ואגדות על ירושלים. התכשיט של ירושלים · לקט אגדות על ירושלים - משרד החינוך · יופיה הנשגב של ירושלים · מן המקורות על ירושלים. מדרשת.
ירושלים - חלק ט' - סיפורים, סרטים, מדרשים ואגדות על ...
https://kaye7.org.il/he/...
ירושלים – חלק ט' – סיפורים, סרטים, מדרשים ואגדות על ירושלים. 1. מדור ראשי ירושלים. קישור למדור במת'ל. 29/03/2016. אגדות על ירושלים. 'עשרה קבין של יופי ירדו לעולם, תשעה מהן נטלה ירושלים ואחד כל העולם כולו' (קידושין מט, ע'ב)/אורי פז. 02/04/2017. ירושלים תשעה קבין של יופי האמנם?/ערוץ 7.
המגפיים שהצילו את ירושלים - ספריית פיג'מה
https://www.pjisrael.org › hamagafaim
האמיר הירדני רוצה מגפיים מיוחדים שאין כמותם לאף אחד. סנדלר יהודי מעניק לו את מבוקשו. ומה הסנדלר רוצה ומבקש? רק לחזור לירושלים. סיפור על שלום ועל ירושלים.
מספר סיפורים - סיפורי ירושלים - יהודה עצבה
http://www.mesaper.co.il › ... › סיפורים
אביא את סיפורי ילדותי בירושלים וכן סיפורים המאופיינים כסיפורי ירושלים. שפה ירושלמית, דמויות, משוגעים, רוכלים מקומות ואירועים הקשורים לירושלים.