חיפשת:

סיפור משקפיים ורודות

משקפיים ורודות - שיר, חשיבותה של נקודת המבט | גלים
https://www.galim.org.il › unit › משק...
הספר המונפש. לפניכם הספר "משקפיים ורודות". אתם מוזמנים לדפדף בו ולקרוא את הסיפור.
משקפים ורודות - אריק איינשטיין - YouTube
www.youtube.com › watch
מילים: נתן אלתרמןלחן: שם טוב לוימבצע: אריק איינשטיין
משקפיים ורודות - על הגובה
http://kids.gov.il › stories › pink
משקפיים ורודות - זה כל הסיפור - על הגובה: ממשל זמין לילדים
kids.gov.il › cgi-bin › stories
רואים את העולם בצבעים חדשים. 'משקפיים ורודות' מאת נתן אלתרמן., ילדים מתמודדים עם מצבי לחץ ומשבר בצל איום ביטחוני וטרור, בעזרת קריאת יצירות ספרות, כתיבה ויצירה.
מילים לשיר משקפיים ורודות - אריק איינשטיין - שירונט
https://shironet.mako.co.il › artist
מילים לשיר משקפיים ורודות של אריק איינשטיין באתר שירונט. אתר שירונט מספק מידע על כל האמנים בישראל ובעולם, כולל מילים לשירים, אקורדים, קליפים ועוד.
משקפיים ורודות פעילות - מנוע חיפוש סרצ' - srch
https://srch.co.il › משקפיים-ורודות-פעילות
משקפיים ורודות - ליווי רפואי לשורדי השואה. ... יאים לילדים סיפור שילמד אותם לראות את העולם דרך משקפיים ורודים, מה שיכול להפוך אותם. למאושרים יותר.
עמוד הבית - משקפיים וורודות
mvrudot.co.il
לאור סיפור אישי החליטה לשלב בין שני התחומים שהכי קרובים לליבי – שורדי השואה ורפואה, ולהקים מיזם שיתן מענה ארוך טווח, ללא בירוקרטיה וללא עלות. ליוזמה זו, חברו קבוצת אנשים מהמובילים במשק, השותפים לרצונה לממש את החזון החברתי החשוב הזה. נשואה לחיים ואמא לשלושה בנים. עמית דוד מנכ"ל משותף פרש משרות קבע ארוך בחיל האויר ובמטה הכללי ב 2014.
זה כל הסיפור - על הגובה: ממשל זמין לילדים
https://kids.gov.il/stories/pink/hebrew.html
זה כל הסיפור - על הגובה: ממשל זמין לילדים. משקפיים ורודות מאת נתן אלתרמן. השיר בוורוד ובשחור. מה הכי חשוב? מבעד למשקפיים. המשקפיים שלי. משקפיים ורודים בעברית.
משקפיים ורודות, סיפור מאת נעמה פרידמן | זוכרים כותבים 3
uni630.wordpress.com › 2015/04/01 › משקפיים
Apr 01, 2015 · משקפיים ורודות, סיפור מאת נעמה פרידמן 4 תגובות פורסם ע"י מירי ב- 1 באפריל 2015 הוא עובד איתי שנים רבות במחלקת היעץ בספריה. בכל בוקר הוא נכנס למחלקה, גבוה ומחויך, ומכריז : "הגעתי!! בוקר טוב!" חום נעים מתפשט בי מבפנים וחיוך עולה על שפתי. בגדיו הצבעוניים, שנרכשו בחנות "יד שניה" מונחים עליו ברישול חינני.
משקפיים ורודות – נתן אלתרמן – קלאס – שיתוף שיעורים
www.class.org.il › class › משקפיים
מטרת על: הכרת המאפיינים בשירה. מטרות כלליות: התלמיד יכיר את המשורר נתן אלתרמן. התלמיד יכיר את השיר "משקפיים ורודות" מאת נתן אלתרמן. התלמיד יבין את חשיבותה של נקודת המבט- פסימית מול אופטימית.
משקפיים ורודות, סיפור מאת נעמה פרידמן | זוכרים כותבים 3
https://uni630.wordpress.com/2015/04/01/משקפיים-ורודות-סיפור-מאת...
Apr 01, 2015 · משקפיים ורודות, סיפור מאת נעמה פרידמן. 4 תגובות פורסם ע"י מירי ב- 1 באפריל 2015. הוא עובד איתי שנים רבות במחלקת היעץ בספריה. בכל בוקר הוא נכנס למחלקה, גבוה ומחויך, ומכריז : …
משקפיים ורודות – נתן אלתרמן - קלאס – שיתוף שיעורים
https://www.class.org.il › class › משקפ...
נערוך דיון קצר על השיר: נעמיק בשם השיר- האם אומרים משקפיים ורודות או משקפיים ורודים? הייתכן שאלתרמן טעה? – הכוונה היא למה שרואים דרך המשקפיים. מה מסמל הצבע ...
משקפיים ורודים - ספר ילדים | מכון נורד
http://nordcards.com › product › משק...
אילנה בן דרור "זו מתנה מאד מיוחדת, מתנת קסמים, אבל את המתנה הזו תצטרכי להחזיר לי כשלא תצטרכי אותה ואז אתן אותה לילד אחר" מיכל התפלאה מאוד.
משקפי הקסם של ליאור - המכללה האקדמית בית ברל
https://www.beitberl.ac.il › peilut › documents › מ...
יאים לילדים סיפור שילמד אותם לראות את העולם דרך משקפיים ורודים, מה שיכול להפוך אותם. למאושרים יותר. המטרה היא שידעו כי ניתן לרכוש כלים כדי לקרוא את המציאות ...
משקפיים ורודות - זה כל הסיפור - על הגובה: ממשל זמין לילדים
kids.gov.il › cgi-bin › stories
משקפיים ורודות מאת נתן אלתרמן השיר בוורוד ובשחור מה הכי חשוב? מבעד למשקפיים המשקפיים שלי משקפיים ורודים בעברית המשקפיים שלי אפשר לראות את העולם מבעד למשקפיים בצבעים שונים. כל צבע צובע את העולם בגוונים אחרים. לפעמים רואים הכול בשחור או ורוד, ולפעמים רואים את העולם בצבעים אחרים לגמרי. מה רואים מבעד למשקפיים שחורים?
עמוד הבית - משקפיים וורודות
https://mvrudot.co.il
משקפיים ורודות - ליווי רפואי לשורדי השואה. בואו נצבע לשורדי השואה את ההווה בורוד. ... לאור סיפור אישי החליטה לשלב בין שני התחומים שהכי קרובים לליבי – שורדי השואה ורפואה, ולהקים מיזם שיתן מענה ...
מילים לשיר משקפיים ורודות - נתן אלתרמן - שירונט
https://shironet.mako.co.il/artist?type=lyrics&lang=1&prfid=743&wrkid=6757
בשחורות עד צוואר באו מים, בוורודות - על המים נמל! המצאה יקרה, משקפיים. הסתכל נא וראה, למשל -. בשחורות עד צוואר באו מים, בוורודות - על המים נמל! דווח על טעות. הכנס כתובת YouTube עבור משקפיים ורודות - נתן ...
משקפיים ורודות - זה כל הסיפור - על הגובה: ממשל זמין לילדים
https://kids.gov.il/cgi-bin/stories/galleryPage.pl?Id=30&act=show_new
רואים את העולם בצבעים חדשים. 'משקפיים ורודות' מאת נתן אלתרמן., ילדים מתמודדים עם מצבי לחץ ומשבר בצל איום ביטחוני וטרור, בעזרת קריאת יצירות ספרות, כתיבה ויצירה. בתוך 'על הגובה', הפורטל של ממשלת ישראל לילדים., גם לילדים יש ...