חיפשת:

סיפור חסידי חבד

סיפורים - בית חב"ד
https://he.chabad.org › ... › סיפורים
הבקשה, הברכה ופתק מאדם אלמוני באוהל: סיפורו של נס שקרה לפני שבוע · "מר שטיינמץ, יש לך טלפון מניו יורק" · צפו בכל 42 הפריטים ...
סיפורי צדיקים 03 - כל הזכויות שמורות - רשת חינוך חב''ד ...
https://www.youtube.com/watch?v=T8TzCCGs2rg
Apr 27, 2017 · About Press Copyright Contact us Creators Advertise Developers Terms Privacy Policy & Safety How YouTube works Test new features Press Copyright Contact us Creators ...
סיפורים - בית חבד
https://he.chabad.org/library/article_cdo/aid/490766
סיפורים על הרבי. הבקשה, הברכה ופתק מאדם אלמוני באוהל: סיפורו של נס שקרה לפני שבוע. "מר שטיינמץ, יש לך טלפון מניו יורק". צפו בכל 42 הפריטים.
סיפורי מופת - Chabad.co.il - פורטל חב"ד בישראל
http://www.chabad.co.il › ...
חבד » הרבי מלובביץ » ג' תמוז » סיפורי מופת ... "יהיו לכם שני ילדים", 'ניבאו' להם חסידים לפי מספר הדולרים שקיבלו יוסי ואשתו. ואכן, 'נבואתם' התגשמה.
» סיפורים לילדיםחב"ד - אור אין סוף
https://abc770.org/book/book_node_1971
סיפור טוב גם יוצר אוירה טובה ומאחד בין מספר הסיפור למי שמקשיב לו. ואכן סיפור על צדיק, על מעשה נפלא, על השגחה פרטית, שיש בו חכמת חיים, יש ביכולתו להאיר אור גדול על סביבתו.
סיפורי חסידים - חב"דפדיה
http://chabadpedia.co.il › index.php
סיפור וקיבוץ סיפורי חסידים הוא אחד מאבני היסוד בחסידות, וכולל את המסורה החסידית העוברת מדור לדור, את מעשיות אדמו"רי וגדולי החסידות. מקום חשוב תופס "סיפורי ...
סיפור חסידי | נשי ובנות חבד בארץ הקודש
http://w-chabad.org.il › category › סי...
מאת מוסי ג'רופי גם אם איננו בקיאים במילות התפילה, גם אם איננו מרגישים כוונה גדולה באמירתם, סוד הקסם הוא הפשטות! אמירת תהילים בתמימות מעומק הלב-.
"חסיד בן שלוש"- סיפור חסידי על הרבי הרש"ב - מעלין בקודש
https://mbakodesh.org.il › lesson › חס...
רשת חינוך חבד ... "חסיד בן שלוש"- סיפור חסידי על הרבי הרש"ב. סיפור חסידי על הרבי הרשב. מקצוע: אדמו"ר הרש"ב, ב' ניסן -אדמו"ר הרש"ב, הרבי הרשב, חסד, חסידות, ...
» סיפורים חסידייםחב"ד - אור אין סוף
https://abc770.org/book/סיפורים-חסידיים
סיפור חסידי על צדיק, על חסיד, על מעשה נפלא או על השגחה פרטית גלויה, היונק ממקורות יהודיים ומחנך לערכים יהודיים, הוא בעל עוצמה וגנוז בו אור גדול – אור יקרות. צריך לדעת לספר אותו ועוד יותר צריך ...
סיפור חסידי לפני השינה הרבי שאל... - בית כנסת חבד רמת הנשיא
https://www.facebook.com › posts
סיפור חסידי לפני השינה הרבי שאל ילד שנכנס ליחידות לשמו. ״שניאור זלמן״, ענה הילד. ״האם הנך יודע על שם מי אתה נקרא״? שאלו הרבי. הילד ענה: ״הבעל-שם-טוב״....
סיפורים חסידייםחב"ד - אור אין סוף
https://abc770.org › סיפורים-חסידיים
סיפור חסידי על צדיק, על חסיד, על מעשה נפלא או על השגחה פרטית גלויה, ... מרוז'ין שני מחברי ספרים לקבל את הסכמתו, האחד חיבר חידושי תורה והשני סיפורי צדיקים.
Chabad.co.il - פורטל חב"ד בישראל | סיפורי חיים
chabad.co.il/?template=topic&topic=197
סיפור חיים מרתק ולא שגרתי עבר ר’ עינב וספי, חסיד חב”ד מיסוד המעלה. זה התחיל ממילים בודדות שהשאיר אחריו אביו סא”ל יואב זמן קצר לפני שנהרג במלחמת יום כיפור.
ספרי סיפורים - חב''ד-שופ
https://chabadshop.com › collections › ספרי-סיפורים
משפיעים, שלוחים וחסידים יודעים שאין כמו סיפור חסידי טוב כדי להעביר דרכו מסר. הסיפור הופך את הרעיון המופשט לדרך חיים. הרב מנדי קרומבי שידיו רב לו ב.
סיפור חסידי | נשי ובנות חבד בארץ הקודש
https://w-chabad.org.il/category/סיפור-חסידי
ג תמוז – אצל הרבי | סיפור חסידי. הצהרת נאמנות שליח חדש בא למדינה, יש צורך במסמכים, אם אין מסמכים מתאימים – השלטונות עלולים לגרש אותו. לפני למעלה מ 20 שנה הגיע שליח. קרא עוד.
לחיזוק ההתקשרות: 50 סיפורים על הרבי - חב"ד אינפו
https://chabad.info › special
בחור אחד נכנס ליחידות ואמר לכ"ק אדמו"ר שליט"א שרוצה להיות "בחור חסידי". ... בהתוועדות צריך לומר דבר-מלכות, שיחה או סיפור, ואם לא אין זה התוועדות!