חיפשת:

סיפורי לידה טבעית

סיפורי לידה מוקדמת טבעית טובים / חיוביים - אמא אדמה
https://emadama.co.il/articles/סיפורי-לידה
בתרבות שלנו יש נטיה להתמקד בתוצאה – ובמקרה הזה בתינוק. הריון ולידה הם מסע חשוב מאוד בחיי האשה, אל חייה, חוכמתה, גופה ועוצמתה. שיתוף בסיפורי לידה הינו חלק ממסורת נשית רבת שנים המפגישה ומקרבת בין מי שעוד לא ‘הייתה שם’ לבין מי שכבר עשתה את זה. סיפורי לידה יפגישו אותך עם סוגים שונים של תחושות, התמודדויות, חששות ושמחות.
סיפורי לידה מוקדמת טבעית טובים / חיוביים - אמא אדמה
https://emadama.co.il › articles › סיפו...
בדף זה תוכלו למצוא את סיפורי הלידה של אמא אדמה, כלומר סיפורים של יולדות שמעוניינות לשתף את גולשות האתר בסיפור הלידה שלהן. אנחנו אוהבים במיוחד סיפורי לידה של ...
סיפורי לידה טבעית
doula.co.il/234017/235495
ראשי » לידה » סיפורי לידה » סיפורי לידה טבעית. לידה טבעית מרגשת ומדהימה. סיפור הלידה של הנסיך ליאור ...
סיפור הלידה הטבעית של יהלי דוד - mamy
www.mamy.co.il/לידה/סיפורי-לידה-טבעית/סיפור-הלידה...
25/04/2011 · סיפור הלידה הטבעית של יהלי דוד יש כבר פתיחה מלאה, "אני חושבת שהתינוק לא יוצא כי אני עוד לא מוכנה אליו" שיתפתי במחשבה הזאת את המלווים שלי, הם לא הגיבו. כואב לי נורא. אבל עוד לא התכוננתי לסוף הלידה, היא עברה מהר מדי, חשבתי שיהיה לי עוד זמן להתכונן... ביום חמישי כבר הרגשתי צירים, עוד לא הייתי בטוחה שזה צירים, פחדתי לספר.. שאף אחד לא יפתח ציפיות.
סיפור הלידה שלי - לידה טבעית - Emush
emush.co.il › לידה-טבעית
סיפור הלידה שלי לידה טבעית – מאת יפעת לוגאסי אני בת 39 אמא לשני ילדים מקסימים, גאיה בת 4.5 ויואב בן 1.2. שניהם תוצר של הפריה חוץ גופית. האחת שנעשתה בדרום אפריקה (בזמן שליחות ממלכתית) והשניה בארץ.
סיפור לידה טבעית
www.emekporeh.co.il/סיפור-הלידה-של-פיצ
סיפור לידה טבעית בבית החולים האנגלי לידה ללא משככי כאבים וללא התערבויות - עם מיילדת פרטית תומכת.
סיפורי לידה טבעית - mamy
http://www.mamy.co.il › לידה › סיפורי...
סיפורי לידה טבעית. ... החלום של כל אחת מאיתנו, ללדת לידה טבעית תוך דקה בלבד תינוק בריא. אודרה ילדה את בנה בלידת בית מהממת, באמבט לידה, תוך דקות ספורות.
סיפורי לידה טבעית - mamy
www.mamy.co.il › לידה › סיפורי-לידה-טבעית
לידה בדקה. פורסם ב: 18.09.2016. החלום של כל אחת מאיתנו, ללדת לידה טבעית תוך דקה בלבד תינוק בריא. אודרה ילדה את בנה בלידת בית מהממת, באמבט לידה, תוך דקות ספורות.
סיפור לידה טבעית: הסיפור של יותם | שיבא-הריון ולידה
סיפורי לידה - חופית מנו
http://www.hofitdoula.co.il › hebrew...
לכן, פתחתי את המדור הזה. גם סיפורי לידה ראשונה, גם סיפורי לידה טבעית, וגם סיפורי לידה אחרים ועוד.. אתן מוזמנות לקרוא, או להוסיף סיפור לידה חיובי משלכן.
סיפורי לידה מוקדמת טבעית טובים / חיוביים - אמא אדמה
emadama.co.il › articles › סיפורי-לידה
שיתוף בסיפורי לידה הינו חלק ממסורת נשית רבת שנים המפגישה ומקרבת בין מי שעוד לא ‘הייתה שם’ לבין מי שכבר עשתה את זה. סיפורי לידה יפגישו אותך עם סוגים שונים של תחושות, התמודדויות, חששות ושמחות ...
סיפור הלידה שלי - לידה טבעית - Emush
https://emush.co.il/לידה-טבעית
סיפור הלידה שלי לידה טבעית – מאת יפעת לוגאסי אני בת 39 אמא לשני ילדים מקסימים, גאיה בת 4.5 ויואב בן 1.2. שניהם תוצר של הפריה חוץ גופית. האחת שנעשתה בדרום אפריקה (בזמן שליחות ממלכתית) והשניה בארץ. את גאיה בכורתי ילדתי בארץ. ההריון היה תקין הלידה קצת פחות. זה נגמר בוואקום ללא חתך יזום עם הרבה קרעים ומלא תפרים אבל מי זוכר את הכאב.
סיפורי לידה טבעית מעוררי השראה של אימהות הנוסחה – הריון ...
https://leida.yaffab.com/אימהות-הנוסחה-מחזור-5
סיפורי לידה טבעית מעוררי השראה של אימהות הנוסחה שירה היתה עם סכרת, מיעוט מי שפיר, זירוז ובכל זאת ילדה לידה אוהבת ומהנה עם הנוסחה: כשנעמי אמרה לידה טבעית צחקו עליה ועכשיו סוגדים לה! פנינה חיכתה לכאב והוא לא בא! אורטל הרגישה שהיא מתפנקת בלידה! אביטל הגשימה חלום ללידה טבעית ראשונה ללא כאב
סיפורי לידה - פשוט ללדת
https://www.hypnobirthing.co.il › נשי...
זה סיפור לידה של הרפיה: הרפיה פיזית, הרפיה רגשית והרפיה מנטלית כשמרפים מגיעים ... כשהייתי מספרת שאני בקורס הכנה ללידה ועוד טבעית, כולם אמרו לי ש"אי אפשר ...
סיפור לידה טבעית: הסיפור של אילת פלר מימון ויואב | שיבא ...
https://maternity.sheba.co.il/סיפור_הלידה_של_יואב
אבל הנה סוף סוף מצאתי זמן לשלוח לכן את סיפור הלידה שלי. גם אני קראתי סיפורים באתר לפני הלידה. יכולתי רק להתפלל שגם הלידה שלי תסתיים כך. אז התפילות נענו, וחברו להן לצוות המדהים של המרכז שבזכותו חוויתי את החוויה הכי מתקנת שיכולתי לבקש!! אחרי לידה ראשונה מאוד טראומתית חיפשתי את ...
סיפורי לידה טבעית
http://doula.co.il › לידה › סיפורי לידה
ראשי » לידה » סיפורי לידה » סיפורי לידה טבעית. לידה טבעית מרגשת ומדהימה. סיפור הלידה של הנסיך ליאור ... פתיחה של 10 ואני בעיצומה של לידה ושאין זמן לאפידורל.
ללדת באהבה - סיפור לידה ראשונה - סיפורי לידה טבעית טובים
https://emadama.co.il/articles/סיפור-לידה-של-מיכל
הרופא מציע אפידורל, אני מסרבת, מתעקשת על לידה טבעית. הוא אומר שאם ככה אני מגיבה בפתיחה של שניים וחצי ס”מ, אז הוא לא מאמין שאחזיק מעמד ולמה לסבול. אין לי מושג מאיפה אני מוצאת את הכוחות, ומסרבת. כואב לי. בטירוף כואב לי. רקפת חברה שלי מגיעה, ואני מתחילה ליילל במסדרונות. שולחים אותנו לחדרי היולדות לאחר לידה, כדי ש”אעבוד על הפתיחה”, שתהיה התקדמות.
סיפורי לידה טבעית - mamy
www.mamy.co.il/לידה/סיפורי-לידה-טבעית?4
סיפורי לידה טבעית
סיפור לידה טבעית: הסיפור של יותם | שיבא-הריון ולידה
maternity.sheba.co.il › סיפור_הלידה_של
סיפור הלידה של יותם. אני לא יודעת מאיפה מתחילים את הסיפור הזה. אולי מהלידה הקודמת. אחרי הלידה של אביתר, בזירוז כנראה מיותר בשבוע 40+3, לקח לי חמישה שבועות לכתוב. זו היתה לידה טובה. מעצימה ומרגשת ...
סיפור הלידה של ירדן - לידה טבעית בליווי דולה
https://gdoula.co.il › סיפור-הלידה-של-יר...
סיפור הלידה של ירדן – לידה טבעית בליווי דולה. דצמבר 27, 2017 · סיפורי לידה, שירות דולה, תומכת לידה. ירדן נולדה ב 03.05.04 בשעה 00:26 בביה"ח ליס – איכילוב.
סיפורי לידה חיוביים - להגשים לידה - להשיג תוצאות בלידה
https://www.birthcometrue.co.il › pos...
סיפורי לידה חיוביים, סיפורי לידה וגינלית, סיפורי לידת תאומים, סיפורי לידה טבעית, סיפורי לידת בית, סיפורי לידה עם זרוז, סיפורי לידה ראשונה.
סיפורי לידה מהמרכז ללידה טבעית | שיבא-הריון ולידה
https://maternity.sheba.co.il › סיפורי_ל...
במרכז ללידה טבעית בבית החולים שיבא תל השומר נערכו אינספור לידות מוצלחות. במרכז צוות מיילדות מקצועי, תומך ומרגיע ואיתו זוגות וסיפורי לידה טבעית מעוררי השראה.
סיפורי לידה טבעית מעוררי השראה של אימהות הנוסחה – הריון לידה ...
leida.yaffab.com › אימהות-הנוסחה
סיפור לידה. אביבה: שחררתי וזה הגיע; הלידה של רות: אפילו בעלי והמילדת היו בשוק מהתפנית! תחיה: לידה שניה בשיטת הנוסחה; סיפורי לידה; סיפורי לידה טבעית מעוררי השראה של אימהות הנוסחה
סיפור לידה טבעית: הסיפור של תותי | שיבא-הריון ולידה
maternity.sheba.co.il › סיפור_הלידה_של
סיפור הלידה של תותי. נאבקת בהרגל, בעצלות, במחשבות, ומנסה לחזור למרכז ולנשימה. מעולם לא הבנתי על הנשימה כמו באותו הלילה, למרות כל מה שהיה נדמה לי שלמדתי כל השנים. שתקתי, הלכתי, צמתי, עמדתי על רגל ...