חיפשת:

סיפורי לוחמים שנפלו

סיפור מצמרר ומיוחד – סא"ל עמנואל מורנו וסא"ל דניאל שיפנבאוור - אתר ...
https://www.gvura.org › a343914-סיפ...
סיפור ישראלי. ... לאחר ההיתקלות השטח החל להתלקח והיה צורך דחוף לחלץ את לוחמי מטכ"ל ואת הקצין ... הוא היה ללוחם הבכיר ביותר בצה"ל שנפל במלחמת לבנון השנייה.
"ספג כדורים והמשיך להילחם": סיפורי הדרוזים במלחמות ישראל ...
https://news.walla.co.il/item/2890831
Sep 20, 2015 · "ספג כדורים והמשיך להילחם": סיפורי הדרוזים במלחמות ישראל ... "הוא מנציח את זכרם של 405 לוחמים דרוזים שנפלו על הגנת ישראל. לאירוע החניכה יגיעו שר הביטחון משה יעלון והרמטכ"ל גדי אייזנקוט".
דף הבית | מלחמת ההתשה
www.hatasha.org
0:00 / 0:51 •. Live. •. מלחמת ההתשה התחוללה לאחר מלחמת ששת הימים, החל מ-11 ביוני 1967 ועד ל-7 באוגוסט 1970, בחזיתות המצרית, הירדנית והסורית. מלחמה זו הייתה שונה מכל המלחמות שקדמו לה בכך שהייתה נייחת בעיקרה ...
"ספג כדורים והמשיך להילחם": סיפורי הדרוזים במלחמות ישראל ...
news.walla.co.il › item › 2890831
Sep 20, 2015 · "'שביל הבנים' הוא מצעד הנצחה חי ונושם לזכר אחי שנהרג", אמר אסעד והוסיף: "הוא מנציח את זכרם של 405 לוחמים דרוזים שנפלו על הגנת ישראל. לאירוע החניכה יגיעו שר הביטחון משה יעלון והרמטכ"ל גדי אייזנקוט".
הגבורה נחשפת: סיפורי הקרב הקשה מכולם בעזה - Ynet
https://www.ynet.co.il › ... › צבא וביטחון
הצוות מבית שמונת בלוני הגז לא היה צריך להיות שם - מדובר בכ-20 לוחמים שהשתחררו שבועות לפני המלחמה מצה"ל, התחילו עבודה מועדפת ודרשו להתנדב".
עוז וגבורה: החיילים הכי אמיצים בצה"ל - Mako
https://www.mako.co.il › army-stories
אחד מגיבורי מלחמת לבנון השנייה, שסיפורו מספר את סיפור ההקרבה הנעלה ביותר שאפשר ... מספרים עליו שמעבר לכך שהיה צנוע וישר גם היה לוחם ללא חת, ...
עדויות וסיפורי לוחמים - paratroops.org.il
http://www.paratroops.org.il › מורשת-...
עדויות וסיפורי לוחמים ... עדויות, סיפורי לוחמים וקורות חיים. פרק זה מוקדש לעדויות אישיות של לוחמי הצנחנים בעשור הראשון.
בעוז רוחם, סיפורי גבורה של לוחמים ישראלים - FXP
https://www.fxp.co.il/showthread.php?t=3380402
Apr 28, 2009 · דומה לעיתים שאין להם אח ורע בכל פרקי ההיסטוריה הצבאית העולמית. גילויי גבורה אלה, שורשיהם נעוצים אי שם בין דפי סיפורי המקרא, בקרבות המכבים, במלחמות היהודים ברומאים, במרד הגטאות ובמאבק המחתרות בתקופת המדינה שבדרך. מסורת הנהגת העיטורים בצה"ל כביטוי להוקרה ולכבוד שהעם רוחש ...
סיפורים אישיים - המרכז למלחמת יום הכיפורים
https://kippur-center.org › personal-s...
דור כיפור - 1973 - סיפור מקומי ראיונות עם לוחמי יום כיפור ובני משפחותיהם - לצפייה לחצו כאן ... מוקדש ל-33 חברי מגדוד הסיור 134, שנפלו במלחמת יום הכיפורים.
בעקבות לוחמים שנפלו: טיולים באתרי זיכרון
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3874795,00.html
Apr 16, 2010 · בעקבות לוחמים שנפלו: טיולים באתרי זיכרון. אהבת הארץ ואהבת הטבע משתלבות באתרי ההנצחה לחללי מערכות ישראל. את סיפורי הגבורה ומורשת הקרב תמצאו ביערות, בפארקים ובמצפורים שהוקמו ברחבי הארץ לזכר הנופלים. חלק א'.
הגבורה נחשפת: סיפורי הקרב הקשה מכולם בעזה
www.ynet.co.il › articles › 0,7340,L-4560262,00
Aug 22, 2014 · הגבורה נחשפת: סיפורי הקרב הקשה מכולם בעזה. הלוחם שנשאר יומיים עם כדור ביד, המפקד שאיבד עין והמשיך לחלק הוראות, הפינוי תחת אש בסולמות. במעוז הטרור בסג'עייה, קציני גדוד הסיור של גולני נשארו בלי ...
עוז וגבורה: החיילים הכי אמיצים בצה"ל
https://www.mako.co.il/pzm-magazine/army-stories/...
Jan 10, 2012 · אין ספק שאי אפשר לכתוב על כל הגיבורים של צה"ל בכתבה אחת; לכן, אנו מביאים כאן שבעה שמות וסיפורים מתוך רשימה של אלפי לוחמים שסיכנו את חייהם בקרבות עקובים מדם.
דף הבית | מלחמת ההתשה
www.hatasha.org
סיפורי לוחמים; ... ב-1973 נחנך אתר הנצחה בכרמל לזכרם של סגן דוד איזן ושבעה מחבריו שנפלו במעוז על גדות התעלה בל"ג בעומר תש"ל, 1970. מקום זה הוא מהבודדים בארץ שהוקמו להנצחת מלחמת ההתשה בחזית המצרית ...
לזכרם - סיפור חייהם - יזכור
https://www.izkor.gov.il › לזכרם › סיפ...
אתר ההנצחה לחללי מערכות ישראל.
בעקבות לוחמים שנפלו: טיולים באתרי זיכרון
www.ynet.co.il › articles › 0,7340,L-3874795,00
Apr 16, 2010 · בעקבות לוחמים שנפלו: טיולים באתרי זיכרון. אהבת הארץ ואהבת הטבע משתלבות באתרי ההנצחה לחללי מערכות ישראל. את סיפורי הגבורה ומורשת הקרב תמצאו ביערות, בפארקים ובמצפורים שהוקמו ברחבי הארץ לזכר הנופלים. חלק א'.
כתבות וסיפורי גבורה - gvura.org
www.gvura.org › c1002-כתבות-וסיפורי-גבורה
שמואל סרדינס אתר הגבורה, אשדוד-נט, 2 בספטמבר 2021. משטרת ישראל העניקה את עיטור האומץ האזרחי לגולש האשדודי שי אבישר, שבתחילת הקיץ האחרון הציל שלושה נערים שנקלעו למצוקה במים, באירוע הטביעה הטראגי במהלכו מצא את מותו הנער יהודה בילוג ז"ל. "עיטור האומץ האזרחי מוענק לשי על מעשה גבורה ...
עוז וגבורה: החיילים הכי אמיצים בצה"ל
www.mako.co.il › pzm-magazine › army-stories
Jan 10, 2012 · אין ספק שאי אפשר לכתוב על כל הגיבורים של צה"ל בכתבה אחת; לכן, אנו מביאים כאן שבעה שמות וסיפורים מתוך רשימה של אלפי לוחמים שסיכנו את חייהם בקרבות עקובים מדם.
7 סיפורי מורשת קרב וגבורה של חיילי צה"ל - בא-במייל אקטואליה וביטחון
http://www.baba-mail.co.il › content
פרויקט מצפן מורשת של חיל החינוך והנוער כולל סרטוני מורשת קרב שמשלבים עדויות אישיות עם קטעי אנימציה שממחישים את סיפורי הקרב וההקרבה של צה"ל.
ארבעת בני הרפאים שנפלו בידי דוד ועבדיו
https://mikrarevivim.blogspot.com/2018/07/blog-post_88.html
נאור, המקרא והארץ – מ' נאור, המקרא והארץ: באור גיאוגרפי לתנ"ך, חלק שני, נביאים ראשונים, תל-אביב תשי"ד. נאמן, שמה של חורבת קיאפה – N. Na’aman, "In Search of the Ancient Name of Khirbet Qeiyafa", JHS 8 (2008), article 21. נאמן, שעריים – Idem, "Shaaraim – the Gateway to the Kingdom of Judah", JHS 8 (2008), article 24.
לוחם שנפל | סיפורי חיים - קוראים, כותבים סיפורים
https://www.tale.co.il › סיפורי-חיים › לו...
לוחם שנפל. Scran 17/07/2011 2895 צפיות 7 תגובות. מאז שהתגייסנו בגיל שמונה עשרה לצבא, לחיל הרגלים, לגולני, הכרנו את דניאל.
יזכור - עמוד הבית
www.izkor.gov.il
יזכור - עמוד הבית