חיפשת:

סיפורים קצרים על ירושלים

ירושלים | סיפורים קצרים
www.tale.co.il › סיפורים-קצרים
May 08, 2013 · ירושלים שלי, האם אני יזכה לראות אותך שוב?האם אני יזכה לטייל בין רחובותייך, בשבילים?רחובותיך מלאים סודות, סיפורים על דברים שקרו,תפילות מכל קצוות תבל עלייך מגיעות,מכוונות את אהבתם אלייך...אוי ירושלים שלי,כשכולם שם ואני ...
מספר סיפורים - סיפורי ירושלים - יהודה עצבה
http://www.mesaper.co.il › ... › סיפורים
אביא את סיפורי ילדותי בירושלים וכן סיפורים המאופיינים כסיפורי ירושלים. שפה ירושלמית, דמויות, משוגעים, רוכלים מקומות ואירועים הקשורים לירושלים.
מספר סיפורים - סיפורי ירושלים
www.mesaper.co.il › Screens › StoriesList
Mar 07, 1991 · אביא את סיפורי ילדותי בירושלים וכן סיפורים המאופיינים כסיפורי ירושלים. שפה ירושלמית, דמויות, משוגעים, רוכלים מקומות ואירועים הקשורים לירושלים.
סיפור אמיתי: ירושלים הכסופה - הידברות
https://www.hidabroot.org › article
סיפורים קצרים. סיפור אמיתי: ירושלים הכסופה. למרות עלייתו של סבא מנשה לארץ, לא הצליח להתוודע לגורלו של בנו הצעיר יוסף. הדבר הסב לו צער רב.
קטגוריה:סיפורי ירושלים - – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › קטגו...
בקטגוריה זו נכללים סיפורים שעלילתם (או עיקר עלילתם) מתרחשת בירושלים. דפים בקטגוריה "סיפורי ירושלים". דף קטגוריה זה כולל את 22 הדפים ... דרך שופט בירושלים ...
ירושלים של סיפורים
www.otiyot-sukaryot.com › ירושלים-של-סיפורים
May 28, 2014 · מין עיר כזו שכולם אוהבים. יש בארץ שמונים אנשים שהשם הפרטי שלהם הוא "ירושלים". כולם רוצים בה חלק. אחרת איך תסבירו שגם בפולין, בניו יורק, בסלובניה, באנגליה ובניו זילנד יש ערים שנקראות "ירושלים"?
מספר סיפורים - סיפורי ירושלים
www.mesaper.co.il/Screens/StoriesList.aspx?ID=d0eaedaa-a488-4e76-8f50...
07.03.1991 · סיפורים על משחקי הילדות, מוכר הקרח, תותח הדוידקה, השפה הירושלמי... הרב שמחה רז וסיפוריו בתיקייה זו נרכז סיפורים הקשורים בדמויות ומיוחדות לצד דמותו המרתקת והייחודית של הרב אריה לוין.
ערעורים: שני סיפורים קצרים על ירושלים
https://irurim.blogspot.com/2011/08/blog-post_16.html
שני סיפורים קצרים על ירושלים. (1) דת מתקדמת. "למסגד אין לי שום בעיה להיכנס", הוא אומר בקול רם. "אני אפילו אוהב מסגדים", הוא מוסיף. "אבל כנסיות?
ירושלים של סיפורים
www.otiyot-sukaryot.com/ירושלים-של-סיפורים
28.05.2014 · לרגל יום ירושלים הארבעים ושבעה קיבצנו בשבילכם ארבעה סיפורים קצרים שמשקפים את האווירה וההיסטוריה הייחודית של העיר. אהבתם של שני אחים. אגדה עתיקה מספרת על שני אחים שחלקו שדה משותף. במשך השנה היו מעבדים יחד את השדה, זורעים את הזרעים וקוצרים את התבואה, ומדי תקופה בתקופתה ...
סיפורים, מדרשים ואגדות על ירושלים - הגדה ליום ירושלים - Google Sites
https://sites.google.com › site › sipurim
סיפורים, מדרשים ואגדות על ירושלים. התכשיט של ירושלים · לקט אגדות על ירושלים - משרד החינוך · יופיה הנשגב של ירושלים · מן המקורות על ירושלים.
סיפור על ירושליים - בא-במייל
http://www.baba-mail.co.il › search
מחורבן לתקומה: הסיפור המרתק של האדם שהצליח לשקם את ירושלים. ימי האבלות על חורבן בתי המקדש והעיר ... 10 סיפורים מרגשים שיוכיחו לכם שניתן להתגבר על כל מכשול!
סיפורים, מדרשים ואגדות על ירושלים - הגדה ליום ירושלים
https://sites.google.com/site/hagadaleyomyerushalaim/sipurim
סיפורים, מדרשים ואגדות על ירושלים. התכשיט של ירושלים. לקט אגדות על ירושלים - משרד החינוך. יופיה הנשגב של ירושלים. מן המקורות על ירושלים. מדרשת. מאגדות הכותל.
ירושלים | סיפורים קצרים
https://www.tale.co.il/סיפורים-קצרים/ירושלים.html
08.05.2013 · ירושלים. sapir13 08/05/2013 2934 צפיות 17 תגובות. יום ירושלים שמח לכולם (=. כולם שם ורק אני בבית ^_^. ירושלים שלי, האם אני יזכה לראות אותך שוב? האם אני יזכה לטייל בין רחובותייך, בשבילים? רחובותיך מלאים סודות, סיפורים על דברים שקרו, תפילות מכל קצוות תבל עלייך מגיעות, מכוונות את אהבתם ...
ערעורים: שני סיפורים קצרים על ירושלים
irurim.blogspot.com › 2011 › 08
שני סיפורים קצרים על ירושלים. (1) דת מתקדמת. "למסגד אין לי שום בעיה להיכנס", הוא אומר בקול רם. "אני אפילו אוהב מסגדים", הוא מוסיף. "אבל כנסיות?
ירושלים | סיפורים קצרים
https://www.tale.co.il › סיפורים-קצרים
רחובותיך מלאים סודות, סיפורים על דברים שקרו,תפילות מכל קצוות תבל עלייך מגיעות ... אוי ירושלים שלי,כשכולם שם ואני כאן,אני מבטיחה לזכור אותך לעד.
ירושלים של סיפורים -
http://www.otiyot-sukaryot.com › ירו...
לרגל יום ירושלים הארבעים ושבעה קיבצנו בשבילכם ארבעה סיפורים קצרים שמשקפים את האווירה וההיסטוריה הייחודית של העיר. אהבתם של שני אחים. אגדה עתיקה ...
סיפורים, מדרשים ואגדות על ירושלים - הגדה ליום ירושלים
sites.google.com › site › hagadaleyomyerushalaim
סיפורים, מדרשים ואגדות על ירושלים. התכשיט של ירושלים. לקט אגדות על ירושלים - משרד החינוך. יופיה הנשגב של ירושלים. מן המקורות על ירושלים. מדרשת. מאגדות הכותל. מאגר סרטונים בנושא ירושלים.
סיפורים על ירושלים
www.tale.co.il › tag › ירושלים
Feb 26, 2021 · סיפורים על ירושלים מלחמת הקטעים 2 Twisty 19/07/2021 סיפורים קצרים 4 תגובות. הועלה לאתר ‘סיפורים ...
מדפדפים בעיר הקודש - Mako
https://www.mako.co.il › soul-books-...
חמישה ספרים שיגרמו לכם להריח את ירושלים ולדמיין שאתם חיים בה. ... למי שאוהב סיפורים קצרים וקולעים - "סיפורים רוקדים ברחובות ירושלים" מאת ...
סיפורי ילדים: הכותל המערבי
tevakid.blogspot.com › 2007 › 06
לפני כחמש מאות שנה- (בשנת 1517) כאשר הסולטן הטורקי- סלים הגדול כבש את ירושלים הוא שהה בה מספר ימים וראה איך התושבים הולכים מרחקים גדולים על מנת להשליך את אשפתם.
סיפורים על ירושלים - tale.co.il
https://www.tale.co.il/tag/ירושלים
26.02.2021 · עמנואלה ברש רובינשטיין 29/06/2019 סיפורים קצרים אין תגובות. ירושלים יפה מכול בסתיו. בשעות הערב אור אפור סגלגל עוטף את העיר, האוויר כה צלול עד שכמעט אפשר לראותו, עננים כבדים חולפים על פני השמים ורוח קלה מנענעת את ענפי […] השהיד משער שכם 2.
חלק ט' - סיפורים, סרטים, מדרשים ואגדות על ירושלים - חלו"ם - חינוך ...
http://kaye7.org.il › ירושלים-חלק-ט-סיפ...
ירושלים – חלק ט' – סיפורים, סרטים, מדרשים ואגדות על ירושלים ... 02/04/2017. לינק שבור. דפי עבודה על מדרשים ואגדות ירושלים אתר מדרשת ... קטעי קריאה קצרים.
נחלאות שלנו - מקור ראשון
https://www.makorrishon.co.il › our-...
מההרפתקה המסוכנת לפני שחרור העיר ועד לאהבה שנבטה באוטובוס: סיפורים קצרים על הלב של ירושלים, בין שוק מחנה יהודה לגן סאקר ...