חיפשת:

סיור כוכבים באילת

טיול ג'יפים באילת: ג'יפים באילת החל מ ₪50 להרשמה מיידית באתר ...
www.eilatisrael.co.il › product › טיול-גיפים
אפשר לצאת לנסיעת שטח מרגשת בכל שעות היום – בין אם בלילה עם שמיכת כוכבים מרשימה, בדמדומים של השקיעה המאדימים עוד יותר את ההרים, או בבוקר כשהמדבר עדיין נעים וצונן.
מסע מודרך בין כוכבים באילת, אברהם טורס, כרטיסים בהנחה בקופונופש
https://www.cuponofesh.co.il › אטרקצ...
כרטיסים בהנחה לצפייה לילית בכוכבים בהרי אילת עם מדריך מומחה לנושא. נכיר את קבוצות הכוכבים השונות ונלמד על התנהלות הירח. מחברת אברהם טורס.
חוות דעת על מצפה הכוכבים מה למעלה - אילת, ישראל - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il › Attract...
‪הגענו בעקבות חוות דעת באתר ושמחים מאד להעביר המלצה הלאה ! הגענו לתצפית כוכבים לילית, זוג ושלושה ילדים (15.5,12.5,8), איתן המדריך היה מקסים, שופע ידע, סבלני‬ ...
סיורים באילת - אברהם הוסטל אילת
https://www.abrahamhostels.com/eilat/he/eilat-tours
כל הסיורים שלנו מתקיימים גם כסיורים פרטיים לקבוצות קטנות/גדולות במועדים מותאמים אישית. למידע נוסף ולתיאום, מוזמנים להתקשר או לשלוח הודעת WhatsApp למספר 050-6909935 או לחצו פה.
מסע מודרך בין כוכבים - צפייה לילית בכוכבים בהרי אילת - Abraham ...
https://www.abrahamhostels.com › eilat
חוויה כיפית חינוכית, המתאימה למטיילים יחידים וגם לכל המשפחה! בדקו זמינות. private tour. הזמינו כסיור פרטי.
תצפית כוכבים באילת והרי אילת - טיולי
https://www.tiuli.com › attractions
אתר טיולי מציע מאות מסלולי טיול למשפחות, לקבוצות, לזוגות וליחידים - הסברים, מפות, פורום טיולים פעיל וכל מה שחשוב לדעת לפני שיוצאים לטייל, במרחק לחיצה.
תצפית כוכבים באילת הכי טוב | קרוב אליך Near You
https://nearyou.co.il › תצפית-כוכבים-בא...
עעכשיו אנחנו נעשה הרשימה בתצפית כוכבים באילת שאתה יכול למצוא, ריכזנו כמה אתרים ... אל ארצי | מרכז אירוח סיור ולימוד באילת | הדרכת טיולים .
אטרקציות באילת: קצת אחרת - מסע אחר
www.masa.co.il › article › אטרקציות
אטרקציות באילת: קצת אחרת. לצד אטרקציות וותיקות שקייימות באילת גם שנים ומושכות המוני מבקרים לעיר, גם בביקורים חוזרים, כמו ריף הדולפינים והמצפה התת ימי שהתחדש לאחרונה בבריכת כרישים חדשה, אילת ...
מסע בין כוכבים עם איתן שוורץ והמצפה הנייד שלו - יום יום באילת
https://www.yomyom.net › article
חולמים על טיול בין הכוכבים? ○ איתן שוורץ ומצפה הכוכבים שלו יגשימו לכם את החלום ○ מצפה כוכבים לא צריך להיות דווקא טלסקופ ענק הממוקם במבנה ...
לינה באילת | מדריך אילת פלוס
eilat.city › info › אפשרויות-לינה-באילת
הוסטלים באילת – מאות אלפי תרמילאים, מטיילים וצעירים מגיעים לעיר מדי שנה כדי ליהנות מטיולי יום מרתקים וחיי לילה תוססים, ומחפשים שהייה זולה באילת. מי שלא יכול להרשות לעצמו לינה במלון באילת, יכול ליהנות ממגוון הוסטלים באילת, מאירוח בסיסי על בסיס לינה בלבד ועד הוסטלים המציעים ...
מה למעלה מצפה הכוכבים של אילת והערבה - Posts | Facebook
https://www.facebook.com › posts
‎“What's Up” מצפה הכוכבים של אילת והערבה, היא חוויה מתחת כיפת השמים שבסיסה... ... אמש, למרות שלא היה ירח בתחילת הערב, בקושי הצלחנו לראות כוכבים בעין בלתי ...
מצפה הכוכבים - מה למעלה | מדריך אילת פלוס
https://eilat.city › מצפה-הכוכבים-מה-למעלה
מצפה הכוכבים - מה למעלה אילת (What's Up - The Observetory Eilat) היא אחת האטרקציות המיוחדות באזור. הכוכבים אף פעם לא הרגישו כל כך קרוב עם האטרקציה שלוקחת אתכם ...
אל ארצי | מרכז סיור ואירוח באילת
www.elartzi.org.il › article
מדרשת אל ארצי הוקמה בשנת 1989 בעיר אילת ומציעה טיולים ומסעות חינוכיים לתלמידים ובני נוער, לקבוצות ולמשפחות, המודרכים ע"י צוות הדרכה מנוסה ומקצועי. כל טיול שלנו הוא חוויה בפני עצמה ולכל טיול מלווה גם ערך מוסף אשר מותאם ...
אל ארצי | מרכז סיור ואירוח באילת
www.elartzi.org.il › newpage
כל משפחה המעוניינת להגיע לאילת בחנוכה כבר מכירה: 'חנוכה באילת עם אל ארצי'. מידי שנה אנו מציעים חבילות אירוח וחופש למשפחות במגוון רחב של בתי מלון, החל מאכסניות נוער ועד רמת מלונות של 5 כוכבים.
סיור כוכבים בפארק תמנע | 15/07/2021 | מדריך אילת פלוס
https://eilat.city/event/21841
Jul 15, 2021 · בסיור נגלה את החושך, המדבר, השמיים והכוכבים. הסיור כולל הדרכה תחת כיפת השמיים וצפייה בטלסקופ. הסיור מתאים למשפחות עם ילדים מעל גיל 8, יש להתלבש בהתאם למזג האויר הצפוי ולהביא מים לשתייה. 15/07/2021, 20:15. נווה מדבר - חניון פארק תמנע. הסיורים בתשלום, יש להירשם לסיורים מראש.
אל ארצי | מרכז סיור ואירוח באילת
https://www.elartzi.org.il/newpage
כל משפחה המעוניינת להגיע לאילת בחנוכה כבר מכירה: 'חנוכה באילת עם אל ארצי'. מידי שנה אנו מציעים חבילות אירוח וחופש למשפחות במגוון רחב של בתי מלון, החל מאכסניות נוער ועד רמת מלונות של 5 כוכבים.
סיור כוכבים בפארק תמנע | 13/07/2021 | מדריך אילת פלוס
https://eilat.city/event/21840
Jul 13, 2021 · סיור קולינרי מקומי באזור התעשייה (דרום) סיור קולינרי מקומי באזור התעשייה (צפון) סיור קולינרי מקומי באזור התעשייה (דרום) סיור קולינרי מקומי באזור התעשייה (צפון)
סיור כוכבים בפארק תמנע | 28/10/2021 | מדריך אילת פלוס
https://eilat.city/event/23682
Oct 28, 2021 · לוח האירועים של אתר אילת+ מציג::סיור כוכבים בפארק תמנע. הקלק למידע נוסף.
אטרקציות באילת: קצת אחרת - מסע אחר
https://www.masa.co.il › ... › כתבות
מסע בין כוכבים, מפגש עם ציפורים נודדות, הצצה למערת תנ"כית ועוד פעילויות מרתקות ... הכניסה לפארק חופשית, אבל מומלץ במיוחד לטייל בפארק במסגרת סיור מודרך, ...
טיול ג'יפים באילת: ג'יפים באילת החל מ ₪50 להרשמה מיידית ...
https://www.eilatisrael.co.il/product/טיול-גיפים-באילת
Jul 12, 2020 · אפשר לצאת לנסיעת שטח מרגשת בכל שעות היום – בין אם בלילה עם שמיכת כוכבים מרשימה, בדמדומים של השקיעה המאדימים עוד יותר את ההרים, או בבוקר כשהמדבר עדיין נעים וצונן.
סיור כוכבים בפארק תמנע | 15/07/2021 | מדריך אילת פלוס
eilat.city › event › 21841
Jul 15, 2021 · סיור כוכבים בפארק תמנע (15/07/2021) סיור כוכבים בפארק תמנע (15/07/2021) אירועים וסיורים בפארק תמנע. 15/07/2021 | 20:15. פארק תמנע מזמין אתכם להצטרף לסיורי כוכבים תחת שמי הערבה ונופי פארק תמנע.
סיורים באילת - אברהם הוסטל אילת
www.abrahamhostels.com › eilat › he
כל הסיורים שלנו מתקיימים גם כסיורים פרטיים לקבוצות קטנות/גדולות במועדים מותאמים אישית. למידע נוסף ולתיאום, מוזמנים להתקשר או לשלוח הודעת WhatsApp למספר 050-6909935 או לחצו פה.
תחת הכוכבים: חוצים את המדבר בטיול ג'יפים לילי בהרי אילת - Funzing
https://il.funzing.com › funz › תחת-ה...
גלו את הפעילות תחת הכוכבים: חוצים את המדבר בטיול ג'יפים לילי בהרי אילת של Abraham ב-Funzing זו הזדמנות מצוינת להינות מחוויה מיוחדת ולפגוש אנשים חדשים.