חיפשת:

סיור גרפיטי לונדון

שכונת שורדיץ׳ בלונדון - סיפור סינדרלה של גרפיטי ואמנות רחוב - לונדון
https://londonist.co.il › shoreditch
לא פלא שגם סיורי אמנות הרחוב בשכונה תמיד מפוצצים. חשוב גם לציין שכל ביקור בשכונה שונה מקודמו – כיוון שהרבה מציורי הקיר מתחלפים כל הזמן. אבל ...
אמנות רחוב בשורדיץ - סיורי אמנות בעברית | ARTernative
https://www.arternative.guide › shore...
שכונת שורדיץ' שבמזרח לונדון היא השכונה הצבעונית, התוססת והצעירה ביותר בלונדון! הצטרפו לסיור בעברית ותכירו את שכונת שורדיץ דרך אמני הרחוב המוכרים בעולם.
סיור גרפיטי בשכונת שורדיץ׳ - המלצה על חברת ארטרנטיב לונדון בלונדון ...
https://www.lametayel.co.il › סיור+גרפ...
ממליצה בחום על סיור גרפיטי של שעתיים וחצי בשכונת שורביץ עם חברת Arternative. השירות והארגון שלהם מצויין. הדריכה אותנו מרים המקסימה- סטודנטית לאומנות מ...
הטרנד החם של התיירים הישראלים בלונדון: סיור גרפיטי
www.mako.co.il › travel-world › magazine
May 26, 2013 · כדי לראות אומנות מודרנית לא חייבים ללכת ל"טייט" | צילום: מיקי חיימוביץ', twitter דאג, אירי מזוקן בן 23 מוביל אותנו ברחובות מזרח לונדון באחד הימים הקרים של האביב הבריטי. הוא לובש מכנסיים שגדולים ממנו בכמה מידות ("הקפדתי על תחתונים נקיים!"), כובע צמר שחור, מעיל מהוה והתלהבות שניכרת ...
הטרנד החם של התיירים הישראלים בלונדון: סיור גרפיטי - Mako
https://www.mako.co.il › magazine
הטרנד החם של התיירים הישראלים בלונדון: סיור גרפיטי. אם גם לכם נמאס מהשומר בארמון באקינגהם או מהמומיות ב- British Museum, כדאי שתצטרפו לטרנד ...
סיור גרפיטי מרתק בשורדיץ' - חוות דעת של ‪ARTernative ...
https://www.tripadvisor.co.il/ShowUserReviews-g...
משך שעתיים וחצי גילינו באמצעות דניאל, את שכונת שורדיץ' המתעוררת לחיים של לונדון. בחורה חייכנית ונעימה, העבירה לנו את ידיעותיה הרבות אודות ההיסטוריה של השכונה והשינוי שחל בה בשנים האחרונות,.
ARTernative | סיורי אמנות בעברית בלונדון ארטרנטיב
www.arternative.guide › london-artours
סיור חווייתי בטייט מודרן (המוזיאון שאינו נגמר!), מעניין ומומלץ לכל מי שסקרן וסקרנית לראות את האוצרות החבויים של המוזיאון! לפרטים נוספים.
שכונת שורדיץ׳ בלונדון - סיפור סינדרלה של גרפיטי ואמנות רחוב ...
londonist.co.il › shoreditch
Jul 19, 2020 · שורדיץ׳ היא כיום ה-מקום בלונדון לציורי קיר, לסיורי גרפיטי, לקוקטייל-ברים שמגישים משקאות יצירתיים, למועדונים אלטרנטיבים מכל הסוגים, לאוכל רחוב מעניין, לגלריות עצמאיות, לפריטי וינטג׳, חנויות קונספט עצמאיות והרבה הפתעות שמחכות בכל פינה.
סיור גרפיטי מרתק בשורדיץ - ARTernative London - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il › Show...
ARTernative London: סיור גרפיטי מרתק בשורדיץ' - ראה 274 חוות דעת של מטיילים, 220 תמונות אמיתיות ומבצעים מעולים עבור לונדון, UK, ב-Tripadvisor.
סיורים בעברית בלונדון - עדכון 2021 - שאל לונדוני
https://askalocalapp.com/London/HE/אודות/סיורים-בעברית-בלונדון
אמנות רחוב: גרפיטי במזרח לונדון - יצאתי מביתי למסעותי
https://www.ilanabar.com/london-street-art
Apr 29, 2018 · במאי שעבר, במהלך ביקור בלונדון (אפשר לקרוא חוויות מצולמות מהביקור כאן וכאן) נרשמתי ל-"סיור גרפיטי" שהודרך ע"י בחור מקומי, תושב מזרח העיר, אמן גרפיטי בעצמו. היה מרתק ללמוד על סצינת הגרפיטי שהולך ותופס תאוצה מנקודת מבט מקומית.
סיור גרפיטי מעולה במזרח לונדון - המלצה על חברת ארטרנטיב ...
https://www.lametayel.co.il/tips/n0opjg
Aug 15, 2018 · יצאנו לסיור אחר יצירות גרפיטי בהדרכת של רוני (מדריכה נהדרת) מחברת אטרנטיב (חברה שמוציאה סיורי אומנות בעברית בערים מרכזיות באירופה) . רוני לקחה אותנו לראות את היצירות החדשות, המעניינות והיפות שמפוזרות להן באזורים מוחבאים יותר ופחות ברחבי השכונה.
שכונת שורדיץ' בלונדון - כל מה שמחכה לכם באזור הכי מגניב ...
https://www.lametayel.co.il/articles/mpo41w
ARTernative | סיורי אמנות בעברית בלונדון ארטרנטיב
https://www.arternative.guide/london-artours
סיור חווייתי בטייט מודרן (המוזיאון שאינו נגמר!), מעניין ומומלץ לכל מי שסקרן וסקרנית לראות את האוצרות החבויים של המוזיאון! לפרטים נוספים.
הטרנד החם של התיירים הישראלים בלונדון: סיור גרפיטי
https://www.mako.co.il/travel-world/magazine/Article-cb576f619efde31006.htm
May 26, 2013 · כדי לראות אומנות מודרנית לא חייבים ללכת ל"טייט" | צילום: מיקי חיימוביץ', twitter דאג, אירי מזוקן בן 23 מוביל אותנו ברחובות מזרח לונדון באחד הימים הקרים של האביב הבריטי. הוא …
סיור גרפיטי מעולה במזרח לונדון - המלצה על חברת ארטרנטיב ...
www.lametayel.co.il › tips › n0opjg
Aug 15, 2018 · יצאנו לסיור אחר יצירות גרפיטי בהדרכת של רוני (מדריכה נהדרת) מחברת אטרנטיב (חברה שמוציאה סיורי אומנות בעברית בערים מרכזיות באירופה) . רוני לקחה אותנו לראות את היצירות החדשות, המעניינות והיפות שמפוזרות להן באזורים מוחבאים יותר ופחות ברחבי השכונה.
שכונת שורדיץ׳ בלונדון - סיפור סינדרלה של גרפיטי ואמנות ...
https://londonist.co.il/shoreditch
Jul 19, 2020 · שורדיץ׳ היא כיום ה-מקום בלונדון לציורי קיר, לסיורי גרפיטי, לקוקטייל-ברים שמגישים משקאות יצירתיים, למועדונים אלטרנטיבים מכל הסוגים, לאוכל רחוב מעניין, לגלריות עצמאיות, לפריטי וינטג׳, חנויות קונספט עצמאיות והרבה הפתעות שמחכות בכל פינה.
סיורים בעברית בלונדון - עדכון 2021 - שאל לונדוני
askalocalapp.com › London › HE
סיורים קבוצתיים בעברית בלונדון
סיור בחנויות עיצוב שוות בלונדון
https://www.anatbegerano.com/single-post/2018/07/19/חנויות-בלונדון
שוטטו בשכונת שורדיץ במזרח לונדון (ממליצה על סיור גרפיטי מעולה) , הכנסו לקניון Box park המקום בנוי מקונטיינרים צבועים בשחור, יש בו חנויות למותגים ומעצבים חדשים וותיקים, גלריות וקומת אוכל פתוחה הכל באווירה צעירה ומגניבה.
סיורים בעברית בלונדון - עדכון 2021 - שאל לונדוני - Ask a Local app
https://askalocalapp.com › ... › מי אנחנו?
סיורים בעברית בלונדון - שדרוג הטיול עם חוויה של סיור מודרך ע״י מדריך ... אמנות רחוב – גרפיטי, הברים, הסטייל ואיפה המקומיים אוכלים ושותים.
לונדון הנסתרת: סיור בעברית בשכונת שורדיץ' - הכל על
http://www.hakolal.co.il › לונדון › לונד...
הסיור מתקיים בשכונת שוורדיץ' שנמצאת במזרח העיר לונדון, שכונה מתחדשת וצומחת תרבותית, ומתאפיינת בשלל אומניות רחוב (בעיקר גרפיטי), בתי קפה ומסעדות ייחודיות.
סיור גרפיטי בלונדון אזור שורדיץ' - שרון אלה מעצבת פנים מתמחה בחומרים
https://www.sharonella.com › שורדיץ-...
... ייעוץ חומרים · חומרים בפינצטה · עיצוב פנים · בלוג · מדיה · המלצות · צור קשר · עמוד הבית » כללי » לונדון חיכתה לי » סיור גרפיטי בלונדון אזור שורדיץ' ...
מסלול טיול בלונדון - לו"ז מומלץ לשבוע בעיר | Eatnresting Blog
https://eatnresting.com/weekly-london-plan
Jan 14, 2019 · סיור יום ב-Stonehenge, בעיר בת’ ובאזור הכפרי של מערב אנגליה. סיור יום בטירת ווינדזור, ב-Stonehenge ובעיר בת’ סיור יום לעיר אוקספורד ולאזור הכפרי Cotswolds. סיור יום …
סיור גרפיטי מרתק בשורדיץ' - חוות דעת של ‪ARTernative London ...
www.tripadvisor.co.il › ShowUserReviews-g186338-d
משך שעתיים וחצי גילינו באמצעות דניאל, את שכונת שורדיץ' המתעוררת לחיים של לונדון. בחורה חייכנית ונעימה, העבירה לנו את ידיעותיה הרבות אודות ההיסטוריה של השכונה והשינוי שחל בה בשנים האחרונות,.
אמנות רחוב: גרפיטי במזרח לונדון - יצאתי מביתי למסעותי
www.ilanabar.com › london-street-art
Apr 29, 2018 · במאי שעבר, במהלך ביקור בלונדון (אפשר לקרוא חוויות מצולמות מהביקור כאן וכאן) נרשמתי ל-"סיור גרפיטי" שהודרך ע"י בחור מקומי, תושב מזרח העיר, אמן גרפיטי בעצמו. היה מרתק ללמוד על סצינת הגרפיטי שהולך ותופס תאוצה מנקודת מבט מקומית.