חיפשת:

סיור אוכל ואדי ניסנאס

סיור ואדי ניסנאס והמושבה הגרמנית - גילי שולץ - מורת דרך מוסמכת
https://green-lady.co.il › טיול-בשוק-ואד...
סיור טעימות ואדי ניסנאס והמושבה הגרמנית - בסיור נכיר את ההיסטוריה ונשמע אודות הדמויות הייחודיות שחיו בעבר בוואדי ועל תרומתן, עד היום, לאופייה של העיר חיפה.
פחמימה בוואדי - וואלה! אוכל
https://food.walla.co.il › ביקורות
סיור אוכל בוואדי נינאס. דרור עינב, דרור עינב ... בקיצור, עשר תחנות חובה בוואדי ניסנאס, ושיהיה בתיאבון! ... מאפיית פלפלה, ואדי 41, חיפה ...
סיור קולינרי בוואדי ניסנאס - toMix - עולם של חוויות
https://www.to-mix.co.il › חנות
בן 2.5-3 שעות, בשוק ואדי ניסנאס התוסס בעיר חיפה. בין אם אתם פודי'ז מושבעים, חובבי אוכל או אנשים סקרנים שאוהבים לפגוש אנשים טובים ואוכל מעולה- הסיור הזה בשבילכם!
סיור ואדי ניסנאס בחיפה
https://www.thetastetour.co.il
ואדי ניסנאס נחשב למקום הכי חם היום לסיור קולינרי בשוק עם השף משה אנג'ל. ואדי ניסנאס עלה לכותרות בעקבות 'החג של החגים' - חגיגת שלושת הדתות אשר מתקיימת בחיפה.
סיור קולינרי בחיפה - סיור אוכל עם טעמים וקולינריה בואדי ניסנאס
https://inmykitchen.co.il › wadi-nisna...
סיור אוכל בואדי ניסנאס מאת ארז גולקו - סיור קולינרי בן שעתיים וחצי של טעמים וריחות אותנטיים מהסמטאות והרחובות של ואדי ניסנאס בחיפה.
סיור אוכל בוואדי ניסנאס - וואלה! אוכל
https://food.walla.co.il/item/3236146
May 21, 2019 · שכונת ואדי ניסנאס החיפאית היא סיור האוכל האהוב על נעמה סובול, חיפאית מלידה ובעלת הבלוג תרבות אכילה. אחרי בילוי במחיצתה של יום שלם, בשכונה הכי שווה …
סיור קולינרי בואדי ניסנאס עם שרון & יעל | סיורים בחיפה ...
https://www.visit-haifa.org/סיור_קולינרי_בואדי_ניסנאס_עם...
יצרנו עבורכם סיור שמביא את העושר הקולינרי והתרבותי של ואדי ניסנאס. מלמעלה בנייני אבן יפהפיים ומלמטה שוק שבו נוצרים, מוסלמים ויהודים פועלים ביחד.
סיור אוכל, ואדי ניסנאס, חיפה - וואלה! אוכל
https://food.walla.co.il/item/3405278
Dec 17, 2020 · סיור אוכל בוואדי ... שעשינו לאחרונה עם ארז גולקו בפנינה הנסתרת שהיא ואדי ניסנאס (צוחקים, אנחנו יודעים שכל המדינה מכירה כבר, ... מאפיית פלפלה, ואדי 41, חיפה ...
הסודות של הוואדי - סיור אוכל ותרבות בואדי ניסנאס - Check In/Out
https://check-in-out.com › הסודות-של-...
ואדי ניסנאס היא שכונה מלאת קסם בחיפה. כדי להכיר אותה ואת הנפלאות הקוליינרים שהשכונה מציעה אני ממליצה להצטרף אל סיור אוכל בשכונה.
לטעום את ואדי ניסנאס- סיור טעימות ואומנות - Funzing
https://il.funzing.com › funz › לטעום-...
גלו את הפעילות לטעום את ואדי ניסנאס- סיור טעימות ואומנות של שרון ב-Funzing זו הזדמנות מצוינת להינות מחוויה מיוחדת ולפגוש אנשים חדשים.
סיור טעימות חיפאי בואדי ניסנס | הרשמה מיידית - יאללה באסטה
https://www.yallabasta.co.il › סיור-טעי...
סיור טעימות חיפאי בשוק הקטן והמיוחד של שכונת ואדי ניסנס, שוק של דו קיום בו תמצאו טעמים אותנטיים של מתכונים מסורתיים שעוברים מאב לבן.
סיור אוכל וטעימות בואדי ניסנאס | יאללה באסטה
https://www.nisnas.co.il › category
סיור אוכל בואדי ניסנאס. אנחנו מזמינים אתכם להצטרף אלינו לסיור טעימות מלא השראה בשכונת ואדי ניסנאס בחיפה. השכונה, אשר הוקמה כשכונת פועלים ערבים במהלך המאה ...
סיור טעימות ואדי ניסנאס. - אפי נחמיאס
https://www.toursguides.com › סיור-ט...
סיור טעימות קולינרי חוויתי משפחתי בוואדי ניסנאס. טיול וסיור פיקנטי בשכונה המעורבת של חיפה ואדי ניסנאס והמשך טיול למושבה הגרמנית, סיור כנסיות ...
סיור קולינרי בחיפה - סיור אוכל עם טעמים וקולינריה בואדי ...
https://inmykitchen.co.il/wadi-nisnas-tour
סיור אוכל בואדי ניסנאס מאת ארז גולקו - סיור קולינרי בן שעתיים וחצי של טעמים וריחות אותנטיים מהסמטאות והרחובות של ואדי ניסנאס בחיפה.
הסודות של הוואדי - סיור אוכל ותרבות בואדי ניסנאס - Check ...
https://check-in-out.com/הסודות-של-הוואדי-סיור-אוכל-ותרבות...
הסודות של הוואדי – סיור אוכל ותרבות בואדי ניסנאס. ואדי ניסנאס היא שכונה בעיר תחתית של חיפה. השכונה הוקמה במהלך המאה ה-19 כשכונת פועלים פשוטה ורוב תושביה לאורך הזמן היו ערביי חיפה. בין האתרים ...