חיפשת:

סחרחורות לא מוסברות

סחרחורת לא מוסברת - פורום נוירולוגיה ומחלות כלי הדם במוח ...
https://www.medonline.co.il/forums/Neurology-cerebrovascular-disease-forum/17014
May 25, 2017 · בפורום ניתן להעלות כל שאלה הקשורה למערכת העצבים ולמחלות נוירולוגיות וכן לגבי תסמינים, אבחונים ודרכי בירור, תוצאות בדיקות, ט... פורום נוירולוגיה מנוהל על ידי ד"ר סיון בלוך, מומחית לנוירולוגיה ושבץ מוחי, רופאה בכירה ומנהלת שירות שבץ בבית חולים כרמל, ומנהלת המרפאה הנוירו ...
סחרחורות לא מוסברות ..... - נשאל בתאריך 05/03/2019 - אתר Doctors
www.doctors.co.il › forum-6314 › message-1175749
Mar 05, 2019 · בחר מגדר (לא יוצג באתר) בחר מגדר | לא יוצג באתר זכר נקבה. בחר מקום מגורים (לא יוצג באתר) בחר מקום מגורים | לא יוצג באתר צפון דרום מרכז ירושלים השרון. אבקש לקבל ניוזלטרים הכוללים פרסום לתיבת הדוא"ל שלי. *אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר. הצטרפות. כניסה למערכת. ×.
סחרחורות לא מוסברות ..... - נשאל בתאריך 05/03/2019 - אתר ...
https://www.doctors.co.il/forum-6314/message-1175749
May 03, 2019 · בחר מגדר (לא יוצג באתר) בחר מגדר | לא יוצג באתר זכר נקבה. בחר מקום מגורים (לא יוצג באתר) בחר מקום מגורים | לא יוצג באתר צפון דרום מרכז ירושלים השרון. אבקש לקבל ניוזלטרים הכוללים פרסום לתיבת הדוא"ל שלי. *אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר. הצטרפות. כניסה למערכת. ×.
סחרחורת: גורמים נפוצים לבעיה ודרכים לטפל בהם - בא-במייל ...
www.baba-mail.co.il/content.aspx?emailid=41886
שבץ מוחי. אמנם סחרחורת היא לא התסמין הראשון והבולט ביותר המצביע על התרחשות של אירוע מוחי, אך אם יחד איתה אתם חשים בשינוי נוסף ופתאומי כגון איבוד שיווי משקל, חולשה ניכרת באחד מצדי הגוף, אובדן יכולת התזוזה והדיבור, וכאב ראש חריף, צרו קשר בדחיפות עם גורמי החירום.
סחרחורות לא מוסברות - נשאל בתאריך 06/09/2000 - אתר Doctors
https://www.doctors.co.il › forum-26
פורום נוירוכירורגיה באתר Doctors - דיון בנושא סחרחורות לא מוסברות - דיון מתאריך 06/09/2000.
חבורות ברגליים לא מוסברות: למה זה קורה ומתי להתקשר לרופא ...
iw1.ncmhcso.org › unexplained-bruising-on-legs-14171
Oct 10, 2021 · חבורות ברגליים לא מוסברות יכולות להיות מדאיגות. אמנם זה יכול להיות נורמלי אם אתה חבלות בקלות, אבל זה יכול להיות גם סימפטום למצב בריאותי בסיסי. למד מדוע אתה חבורות ברגליים ומתי אתה צריך לפנות לרופא שלך.
9 גורמים אפשריים לסחרחורת וכיצד לטפל בהם - בא במייל
http://www.baba-mail.co.il › content
מי מאיתנו לא חווה בחייו את התחושה שהעולם מסתחרר מול העיניים, יחד עם הרגשת תשישות וחוסר יכולת לעמוד יציב ולתפקד כרגיל? סביר להניח שרובנו חווינו סחרחורת שכזאת ...
סחרחורת: סוגי סחרחורות, הסיבות לסחרחורת ואיך מטפלים
https://www.mako.co.il/health-illnesses-and...
PPPD – Persistent Postural Perceptual Dizziness – סחרחורת ...
https://www.ptisrael.com › single-post › 2018/12/24 › pp...
... כרוני ומתמשך של סחרחורת לא סיבובית, ללא הסבר רפואי קונבנציונלי ברור. ... התסמינים אינם מוסברים בצורה מוסכמת על ידי אף מחלה או הפרעה אחרת.
סחרחורת לא מוסברת - פורום נוירולוגיה ומחלות כלי הדם במוח
https://www.medonline.co.il › forums
אודות פורום נוירולוגיה ומחלות כלי הדם במוח. פורום נוירולוגיה מנוהל על ידי ד"ר סיון בלוך, מומחית לנוירולוגיה ושבץ מוחי, רופאה בכירה ומנהלת ...
סחרחורות לא מוסברות - נשאל בתאריך 06/09/2000 - אתר Doctors
https://www.doctors.co.il/forum-26/message-2602
Sep 06, 2000 · בחר מגדר (לא יוצג באתר) בחר מגדר | לא יוצג באתר זכר נקבה. בחר מקום מגורים (לא יוצג באתר) בחר מקום מגורים | לא יוצג באתר צפון דרום מרכז ירושלים השרון. אבקש לקבל ניוזלטרים הכוללים פרסום לתיבת הדוא"ל שלי. *אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר. הצטרפות. כניסה למערכת. ×.
סחרחורת: סוגי סחרחורות, הסיבות לסחרחורת ואיך מטפלים
www.mako.co.il › health-illnesses-and-medicines
אבל מה זו בכלל סחרחורת?
סחרחורות: על איזו בעיה רפואית מצביע הסימפטום הנפוץ? | Infomed
https://www.infomed.co.il/articles/5832
Apr 29, 2018 · "סחרחורות: על איזו בעיה רפואית מצביע הסימפטום הנפוץ?" מחכה לכם באתר עם הכתבה המלאה. היכנסו לאתר לקריאת הכתבה וכתבות נוספות רלוונטיות.
סחרחורות לא מוסברות - נשאל בתאריך 06/09/2000 - אתר Doctors
www.doctors.co.il › forum-26 › message-2602
Sep 06, 2000 · בחר מגדר (לא יוצג באתר) בחר מגדר | לא יוצג באתר זכר נקבה. בחר מקום מגורים (לא יוצג באתר) בחר מקום מגורים | לא יוצג באתר צפון דרום מרכז ירושלים השרון. אבקש לקבל ניוזלטרים הכוללים פרסום לתיבת הדוא"ל שלי. *אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר. הצטרפות. כניסה למערכת. ×.
סחרחורות לא מוסברות - ד"ר רון דבי - נוירולוג
www.neurology.co.il › forums › topic
May 24, 2017 · נבדקתי לא מזמן אצל ניורולוג ונשלחתי לmri, ניורולוג עשה לי בדיקות בסיסיות שיצאו גם תקינות. בתור חוות דעת אובייקטיבית שלך כפי שאני מציג לך את הסיטואציות, האם יש לך השערות מדוע אני חווה את הסחרחורות?
PPPD – Persistent Postural Perceptual Dizziness – סחרחורת ...
https://www.ptisrael.com/single-post/2018/12/24...
Dec 24, 2018 · חלק זה יפורט יותר בעדכון הבא של המאמר (שאני לא יכול להבטיח מתי יתקיים). רק אכתוב בקיצור מקוצר, שהפרעה רב מימדית דורשת טיפול רב מימדי.
סחרחורת: 7 מצבים שעלולים לגרום לכם לסחרחורת - וואלה! בריאות
https://healthy.walla.co.il › חדשות
אז מה עלול לגרום לכם לסחרחורת והאם מדובר בהכרח במצב רפואי לא תקין? תגיות. סחרחורת · אנמיה · ורטיגו. מערכת וואלה! יום ...
סחרחורות - ד"ר יובל כרמון נוירולוג בכיר
https://www.drkarmonyuval.co.il › ס...
אמנם אנחנו לא שמים לב כל הזמן אם כף הרגל מכופפת למעלה או למטה אבל מוחנו יודע זאת בכל רגע נתון ומתחשב בכך בכדי לתכנן את ה- “צעד הבא” שאנו עושים תרתי משמע. בעיה ...
מרגישים סחרחורת? כדאי שתבדקו את האוזניים - חידושי בריאות ...
https://www.haaretz.co.il/news/health/new-research/.premium-1.2151399
Nov 03, 2013 · מצב זה נוצר למעשה בשל אי תיאום בין המידע המגיע מהאוזן הפנימית והמידע מהמערכת הסומטוסנסורית (האחראית בין השאר על המפרקים והשרירים) לבין המידע המגיע ממערכת הראייה. סיטואציה כזו יכולה להתרחש למשל כשאדם עם ליקוי באוזן הפנימית עומד באמצע מרכז קניות הומה.
סחרחורות: על איזו בעיה רפואית מצביע הסימפטום הנפוץ? | Infomed
https://www.infomed.co.il › articles
הסבל הכרוך בסחרחורת, הוא קשה מנשוא. אנשים מתארים תחושה של תנועה מתמדת, כאילו העולם סובב סביבם (ורטיגו), לעתים הם חשים כאילו הם נמצאים על אונייה לא יציבה, כאילו ...
חבורות ברגליים לא מוסברות: למה זה קורה ומתי להתקשר לרופא ...
https://iw1.ncmhcso.org/unexplained-bruising-on-legs-14171
Oct 10, 2021 · חבורות ברגליים לא מוסברות יכולות להיות מדאיגות. אמנם זה יכול להיות נורמלי אם אתה חבלות בקלות, אבל זה יכול להיות גם סימפטום למצב בריאותי בסיסי. למד מדוע אתה חבורות ברגליים ומתי אתה צריך לפנות לרופא שלך.
ורטיגו: כל מה שחשוב לדעת על סחרחורת | שירותי בריאות כללית
https://www.clalit.co.il › vertigo
במקרים רבים יופיע גם ניסטגמוס (ניד) - תנועה לא רצונית מהירה של העיניים (ריצוד). יכולים להופיע גם ירידה בשמיעה, צפצוף (טנטוּן) או תחושת אטימוּת באוזניים.
סחרחורות לא מוסברות - ד"ר רון דבי - נוירולוג
https://www.neurology.co.il/forums/topic/סחרחורות-לא-מוסברות
May 24, 2017 · נבדקתי לא מזמן אצל ניורולוג ונשלחתי לmri, ניורולוג עשה לי בדיקות בסיסיות שיצאו גם תקינות. בתור חוות דעת אובייקטיבית שלך כפי שאני מציג לך את הסיטואציות, האם יש לך השערות מדוע אני חווה את הסחרחורות?
סחרחורת: גורמים נפוצים לבעיה ודרכים לטפל בהם - בא-במייל תזונה ...
www.baba-mail.co.il › content
שבץ מוחי. אמנם סחרחורת היא לא התסמין הראשון והבולט ביותר המצביע על התרחשות של אירוע מוחי, אך אם יחד איתה אתם חשים בשינוי נוסף ופתאומי כגון איבוד שיווי משקל, חולשה ניכרת באחד מצדי הגוף, אובדן יכולת התזוזה והדיבור, וכאב ראש חריף, צרו קשר בדחיפות עם גורמי החירום.
סחרחורת לא מוסברת - פורום נוירולוגיה ומחלות כלי הדם במוח ...
www.medonline.co.il › forums › Neurology-cerebro
May 25, 2017 · בפורום ניתן להעלות כל שאלה הקשורה למערכת העצבים ולמחלות נוירולוגיות וכן לגבי תסמינים, אבחונים ודרכי בירור, תוצאות בדיקות, ט... פורום נוירולוגיה מנוהל על ידי ד"ר סיון בלוך, מומחית לנוירולוגיה ושבץ מוחי, רופאה בכירה ומנהלת שירות שבץ בבית חולים כרמל, ומנהלת המרפאה הנוירו ...