חיפשת:

סוכן ביטוח לימודים

לימודי ביטוח פנסיוני - האקדמיה לפיננסים מבית BDO
https://www.bdo-academy.co.il › all_...
לימודי ביטוח באקדמיה לפיננסים במסלול לימודי ביטוח פנסיוני המתמקדים בהכשרה מקצועית וממוקדת בחינה. היכנסו למידע ולהרשמה לקורס לקבלת רישיון סוכן ביטוח.
לימודי ביטוח - coursim.co.il
www.coursim.co.il › ui › site
סוכני ביטוח אלמנטרי המכון הישראלי לפיננסים ifi (לשעבר מכללת מיטב דש) הכנה לבחינות רשות ניירות ערך ומשרד האוצר לקבלת רישיון של סוכן ביטוח אלמנטרי והכרות עם הפרקטיקה הנדרשת בביצוע התפקיד.
קורס סוכני ביטוח - אתר מכללות
https://www.michlalot.co.il › limudim
לימודי הכשרת סוכני ביטוח. קורס סוכני ביטוח מכשיר את הסטודנטים לתפקיד סוכן ביטוח מתמחה בהתאם לדרישות של לשכת הביטוח ומשרד האוצר. מיליוני אנשים בישראל נזקקים ...
לימודי סוכני ביטוח, רוצה להיות סוכן ביטוח? - אתר לימודים ...
https://www.universities-colleges.org.il/תוכנית-לימודים-לימודי...
היחידה ללימודי חוץ המכללה לעסקים קטנים ובינוניים (רחובות):במוסד זה ניתן ללמוד בקורס ייעוץ פנסיוני, שמעניק הכשרה מקיפה בתחום הפנסיה בישראל. כמו כן, ניתן ללמוד בקורסים נוספים כגון קורס שמאות מקרקעין, קורס ייעוץ משכנתאות, קורס יועצי מס וקורס יזמות עסקית.
לימודי סוכן ביטוח – העתיד המקצועי שלכם מובטח! - מכללת עדיף
https://www.adif-college.co.il › לימודי...
לימודי סוכני ביטוח במכללת עדיף מכשירים את המתלמדים להיות סוכנים מקצועיים, קורס סוכני ביטוח דואג לאינטרסים של המבוטחים מלווים אותם במהלך הש.
לימודי ביטוח - savey
savey.co.il › לימודים › לימודי-ביטוח
לימודים לקבלת רישיון בביטוח
לימודי ביטוח פנסיוני - המכללה למינהל
https://www.college.org.il/field_of_study/בית-הספר-לביטוח-וייעוץ...
הקורס מכין לקראת המבחן של הרשות הישראלית לניירות-ערך בנושא מבוא לכלכלה. על הנבחן להבין כיצד פועלים השווקים למוצרים השונים הן בתנאי תחרות ללא התערבות ממשלתית, הן תחת התערבות ממשלתית והן בתנאי תחרות בלתי משוכללת. על הנבחן להבין את פעילות המשק כולו, כולל הסיבות למחזורי עסקים ...
המכללה לניהול - קורס סוכני ביטוח, קורס יסודות הביטוח ...
https://www.universities-colleges.org.il/P40905
גם ועדות שמינתה ממשלת ישראל, ביניהן "ועדת בכר", הביאו לשינויים בדרישות מסוכני הביטוח, שבאים לידי ביטוי גם במסלולים להכשרת סוכני ביטוח. המסלול להכשרת סוכני ביטוח במכללה לניהול בא להעניק לתלמידיו את הכלים העדכניים ביותר בדרך לקבלת הרישיון לעסוק בביטוח.
לימודי סוכן ביטוח, קורס סוכן ביטוח - פורטל לימודים
https://www.portalimudim.co.il/find/169/קורס-סוכן-ביטוח
לימודי סוכן ביטוח | מחיר לימודים - אורין שפלטר
https://www.rashut.com › שירותים-נלווים
סוכני ביטוח בעלי רישיון להציע ללקוחותיהם מוצרי ביטוח פנסיוניים (שכוללים הן קופות גמל, ביטוחי מנהלים וקרנות פנסיה, הן ביטוחי בריאות וחיים והן ביטוחים נוספים) ...
לימודי ביטוח אלמנטרי - המכללה למינהל
https://www.college.org.il/field_of_study/בית-הספר-לביטוח-וייעוץ...
מושגים רלוונטיים לענף: מעמד צד ג', אחריות צולבת, יריבות ישירה, ביטוח הוצאות משפט ועוד. ביטוח חבויות. ביטוח תאונות אישיות מחלות ואשפוז.
לימודי סוכני ביטוח, רוצה להיות סוכן ביטוח? - אתר לימודים בישראל
https://www.universities-colleges.org.il › ...
לצד המסלול לתואר ראשון בביטוח, מתקיימים גם לימודי תעודה בתחום. לימודים אלה הם לרוב קצרי מועד ומיועדים להכשיר את המשתתפים לתחום מסויים בענף הביטוח כמו לדוגמא ...
לימודי ביטוח - לא מה שחשבתם | כלכליסט
https://www.calcalist.co.il › articles
בעידן הטכנולוגי, רבים כבר הספידו את המקצוע הזה, אך בשטח, ניתן לראות שתפקיד סוכן הביטוח הוא כה ייחודי שהביקוש אליו רק עולה.
לימודי ביטוח - קורסים
https://www.coursim.co.il › agency
לימודי ביטוח הינם הכרח לכל מי שמעוניין להשתלב מקצועית בתחום. ההשכלה המקצועית המחוייבת כוללת ... ביטוח אלמנטרי, סוכן ביטוח רכוש ותאונות - קורס אינטרנטי.
קורס לימודי סוכן ביטוח אלמנטרי עד לרישיון - אורין שפלטר
https://www.oscapital.co.il › program
קורס לימודי סוכן ביטוח אלמנטרי באורין שפלטר: ההכנה המושלמת למבחני הרשות לני"ע. אחוזי ההצלחה הגבוהים ביותר. ליווי אישי עד לרישיון. הכנסו, התרשמו וצרו קשר.
אורין שפלטר - קורס לימודי סוכן ביטוח אלמנטרי עד לרישיון
https://www.oscapital.co.il/program/3/מסלול-ביטוח-אלמנטרי
סוכן ביטוח אלמנטרי (הנקרא גם ביטוח כללי) מטפל בביטוחי הרכוש והתאונות של לקוחותיו - בין היתר ביטוחי רכוש פרטי (רכב, דירה) ועסקי, ביטוח תאונות אישיות, ביטוחי נסיעות לחו"ל ועוד.
קורס סוכני ביטוח, לימודי סוכן ביטוח
https://www.tostudy.co.il/findlimudim.aspx?id=231
איפה ניתן למצוא מתכונת ללימודי סוכן ביטוח? את לימודי סוכני הביטוח ניתן למצוא במגוון רחב של מוסדות לימוד ברחבי ישראל, וזאת נוכח הביקוש הנרחב שיש לתחום לימוד זה ולמקצוע באופן כללי.
לימודי ביטוח פנסיוני - המכללה למינהל
www.college.org.il › field_of_study › בית-הספר
קורס ביטוח פנסיוני. כתנאי לקבלת רישיון סוכן ביטוח פנסיוני על המועמד לעבור בהצלחה מספר בחינות: בחינת יסודות הביטוח מטעם המפקח על הביטוח במשרד האוצר, ובחינות המבואות מטעם הרשות לניירות ערך בכלכלה, סטטיסטיקה ומימון ...
לימודי ביטוח - coursim.co.il
https://www.coursim.co.il/ui/site/pages/agency.aspx?maincategory=243
לצד ביטוחים בסיסיים, אותם ניתן לבצע כיום גם מול מוסדות הפועלים באופן מקוון, טלפוני ואינטרנטי, מוצרי ביטוח מורכבים יותר מצריכים סוכנים איכותיים שיכולים לייצג אותם נאמנה מול החברות בתחום. כדי להפוך לסוכן איכותי ומעמיק יש ללמוד. בין הענפים ניתן למצוא כיום את התחום של חיים ...
אורין שפלטר - קורס לימודי סוכן ביטוח אלמנטרי עד לרישיון
www.oscapital.co.il › program › 3
רבים משלבים לימודים לרישיון סוכן ביטוח אלמנטרי עם לימודי ביטוח פנסיוני. לימודי ביטוח אלמנטרי מקנים ללומדים רישיון לעסוק בתחום. אבל מעבר לרישיון יש כמובן המון דברים שנלמדים תוך כדי עבודה.
לימודי סוכני ביטוח, רוצה להיות סוכן ביטוח? - אתר לימודים בישראל
www.universities-colleges.org.il › תוכנית
לימודים אלה הם לרוב קצרי מועד ומיועדים להכשיר את המשתתפים לתחום מסויים בענף הביטוח כמו לדוגמא לימודי ביטוח פנסיוני, קורס ביטוח ימי, קורס חיתום רפואי, לימודי ביטוח אלמנטרי ועוד.
קורס סוכני ביטוח, לימודי סוכן ביטוח
www.tostudy.co.il › findlimudim
קצת מידע על קורס סוכן ביטוח. מרבית מגופי הביטוח במדינת ישראל, כמו גם ביתר המדינות המפותחות ברחבי העולם, הם גופי ענק עצומים ומאוד מאוד בירוקרטים נוכח תפקידם.
לימודי סוכן ביטוח - כל המידע על קורס ביטוח אלמנטרי ופנסיוני - יורם ...
https://yoram.walla.co.il › Insurance
במסגרת לימודי ביטוח, ישנם סטודנטים המתמקדים בקבלת רישיון סוכן ביטוח כללי והם נדרשים לעבור את בחינות הגמר בביטוח רכוש ואת בחינות הגמר בביטוח תאונות שנערכות גם הם ...
לימודי ביטוח פנסיוני - האקדמיה לפיננסים
https://www.bdo-academy.co.il/insurance/all_about_insurance_studies
לימודי סוכן ביטוח, קורס סוכן ביטוח - פורטל לימודים
www.portalimudim.co.il › find › 169
ענף הביטוח בישראל
לימודי ביטוח פנסיוני - המכללה למינהל
https://www.college.org.il › לימודי-ביט...
קורס ביטוח פנסיוני. כתנאי לקבלת רישיון סוכן ביטוח פנסיוני על המועמד לעבור בהצלחה מספר בחינות: בחינת יסודות הביטוח מטעם המפקח על הביטוח במשרד האוצר, ...
לימודי ביטוח - savey
https://savey.co.il/לימודים/לימודי-ביטוח