הבנה והבעה - פורטל עובדי הוראה | מרחב פדגוגי
origin-pop.education.gov.il/tchumey_daat/ivrit...הוראת עברית: הבנה, הבעה ולשון היא הוראה ספירלית; מדי שנה תהיה חזרה על נושאי הלימוד השונים (אשר בעיקרם הם מיומנויות אורייניות אך היקף הטקסטים ומורכבותם יגדלו בהדרגה). יש להקצות לפחות שעה או שעתיים שבועיות לקריאה ולכתיבה בעקבותיה. לימוד, מספרי יען, מעיתונים, מכתבי ־ עת ומאתרי ...
עקרונות הוראה - Edu
https://edu.gov.il/minhalpedagogy/Special/telem/teaching(ראה ארגז כלים להרחבה ולהעמקה בסוף הדף) מתכנון לימודים לתכנון הוראה. תכניות הלימודים של משרד החינוך מפרטות את תכני הלימוד במקצועות השונים בכל שכבת גיל, בהתאם לתפיסות ולמטרות בהוראת המקצוע.
עברית לכיתה ה - משרד החינוך
https://edu.gov.il › Pages › Skillsהיא כוללת את היכולת להבין ולהעריך טקסט דבור או כתוב ולהתמצא בו, לבטא מחשבות ורגשות, לנסח רעיונות ודעות ולהגן עליהן, להציג מידע בצורה בהירה ומותאמת ולנהל תקשורת ...
עברית לכיתה ז - משרד החינוך
https://edu.gov.il › Teaching-materialsא. הבנה והבעה · ב. הבעה בעל פה · ג. לשון ומטה לשון · ד. המילון · ה. אוצר המילים והמשמעים · חומרי עזר להרחבה · כלי הערכה · ספרי לימוד מאושרים.
תחומי ליבה - Edu
https://edu.gov.il/minhalpedagogy/Special/telem/...הבנה והבעה - פורטל עובדי הוראה | מרחב פדגוגי
origin-pop.education.gov.il › tchumey_daat › ivrit_havanaהבנה והבעה. הוראת עברית: הבנה, הבעה ולשון היא הוראה ספירלית; מדי שנה תהיה חזרה על נושאי הלימוד השונים (אשר בעיקרם הם מיומנויות אורייניות אך היקף הטקסטים ומורכבותם יגדלו בהדרגה). יש להקצות ...
מבחנים בעברית לכיתה ח ... - Edu
https://cms.education.gov.il/EducationCMS/Units/...רשימת מקורות של טקסטים. מחוון. מיפוי המבחן. גיליון לחישוב ציונים. המלצות להעברה. מיצבית כיתתית. מיצבית שכבתית . מיצ"ב תשע"ד - ב' שליש אחרון. מפרט. מבחן pdf. מבחן word. רשימת מקורות של טקסטים. מחוון ...
תחומי ליבה - משרד החינוך - דף הבית
edu.gov.il › minhalpedagogy › Specialלמידה משמעותית והוראת שפה
ערבית למגזר הדרוזי לכיתה ב - משרד החינוך
https://edu.gov.il › Pages › Knowledgeסוגי טקסטים ; טקסט סיפורי · 180-150 · 3%-5% · שירים.
מיומנויות השוואה והמללת טקסטים בלתי רציפים - לשון והבעה-אלון
https://sites.google.com/a/ort-afula.ort.org.il/...זאת בהתאם למטרות הטבלה: 1. טבלה המרכזת נתונים/מידע על נושא אחד בלבד. 2. טבלה המרכזת נתונים/מידע על יותר מנושא אחד ומשווה ביניהם. 3. טבלה המרכזת נתונים/מידע על יותר מנושא אחד ומשווה ביניהם בעזרת....
סוגי טקסטים - פורטל עובדי הוראה | מרחב פדגוגי
pop.education.gov.il › tchumey_daat › ivrit-drozimסוגי טקסטים. ... צרכי חינוך בלבד. העמוד מכיל קישורים לאתרים חיצוניים שאינם אתרי משרד החינוך ...
סוגי טקסטים - פורטל עובדי הוראה | מרחב פדגוגי
http://pop.education.gov.il › yesodiהעמוד מכיל קישורים לאתרים חיצוניים שאינם אתרי משרד החינוך. תוכן אתרים אלה וכל המוצג בהם (לרבות פרסומות) הינו באחריות בעלי האתרים בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי או ...
חטיבת ביניים סוגי טקסטים - Yschool
https://yschool.co.il › juniorhighמבטיחים לא לפרסם לכם על הקיר! תמונה ללא תיאור הזדהות משרד החינוך. שכחת את הסיסמה שלך? הזן את כתובת הדוא ...
שיעורים מוקלטים VOD שיעורים מוקלטים - המקפצה | פורטל תלמידים ...
https://homework.lnet.org.il › VODבואו ללמוד עם מיטב המורים של משרד החינוך מכל מקום, בשעה הנוחה לכם ולבחור את המורה איתו תרצו ללמוד. לכניסה לאתר לחצו >>
עברית לכיתה ג - משרד החינוך
https://edu.gov.il › Teaching-materialsא. פיתוח כישורי האזנה ודיבור · ב. ביסוס שטף הקריאה · ג. הבנת הנקרא בטקסטים מודפסים ובטקסטים דיגיטליים · ד. קריאה והבנה של יצירות ספרות · ה. עידוד קריאה · ו. פיתוח ...
שיטות קריאה - meyda.education.gov.il
https://meyda.education.gov.il/files/special/pedagogy/hl9.docהגישה היא המכתיבה את מאפייני השיטה ובעיקר את נקודת המוצא שלה, שלבי העיבוד, המאפיינים השפתיים, התהליך התפיסתי שעליה היא מתבססת, ומידת התרגול בכל שלב בלימוד הקריאה. פרק זה יסייע למורה להפעיל שיקולי דעת איך ללמד את תלמידיו, עם הצרכים המאוד ייחודיים ופיזור שונוּת רחב ביותר.
'בהתיכלתירבעבןחבמ - Edu
https://cms.education.gov.il/NR/rdonlyres/00EAB826...ךוניחב הכרעהו הדידמל לארשי תנידמ. ךוניחהדרשמ. ימינפ ב"צימ. 80-01-02-01-01-01-007-007-05. 'סמ תוהז התיכ + 'סמ התיכ םש החפשמ עוצקמ םש יטרפ למס דסומ םש ס"היב. ןופלאבה/דימלתה'סמ 80-01-02-01-01-01-007-007-05(2)'בהתיכלתירבעב80ימינפןחבמ. 'בהתיכ, תירבעב.
מרחב פדגוגי - דף הבית | משרד החינוך
https://pop.education.gov.ilאת השיעורים שפיתחתם שִמרו באזור האישי במרחב הפדגוגי. היכנסו למאגר יחידות ההוראה המתוקשבות ולסרטוני ההדרכה והחלו לחולל שיעורים.
שיטות קריאה - meyda.education.gov.il
meyda.education.gov.il › files › specialהשאלה מקבלת תוקף מאוד אקולוגי לאור הכרזת משרד החינוך על רפורמה בקריאה ולאור החלטת האגף לחינוך מיוחד על תהליך הטמעת תכנית לימודים מבוססת סטנדרטים בחינוך לשוני בכל מסגרות החינוך המיוחד.
עברית לכיתה ח - משרד החינוך
https://edu.gov.il › Pages › Knowledgeסוגי הכתיבה. כתיבת טיעון: הבעת דעה, הבעת עמדה אישית והנמקתה, כתיבת תגובה. בכתיבה זאת חשוב להקפיד על איכות ההנמקה. סיכום טקסט אחד או יותר.
'בהתיכלתירבעבןחבמ - משרד החינוך
cms.education.gov.il › NR › rdonlyres8 80-01-02-01-01-01-007-007-05 (2) 'ב התיכל תירבעב 80 ימינפ ןחבמ 'ב התיכ ,תירבעב 80 ןחבמ ב"צימ םיקִרְָתְסִמ םידִָלְיַהְו ,דרֵוֹי םֶשֶׁג .1 .4
סוגי טקסטים - פורטל עובדי הוראה | מרחב פדגוגי
pop.education.gov.il/tchumey_daat/ivrit-drozim/...במצגת הסברים ודוגמאות לסוגים שונים של טקסט מידע. "היצגים גרפיים כדרך לפיתוח ההבעה, ההבנה והשחבור",רחל רוזנר (נדרשת הזדהות משרד החינוך) מאמר העוסק בטקסטים גרפיים: תרשימים, טבלאות, דיאגרמות, צילומים וקריקטורות. בתוך "איגרת מידע" מ"ו, סתיו תשנ"ט 62-54.
מרחב פדגוגי - דף הבית | משרד החינוך
pop.education.gov.ilבמרחב הפדגוגי של משרד החינוך אתם מוזמנים ליהנות ממגוון רעיונות, פעילויות מתוקשבות, הרצאות, סרטונים, משחקים לימודיים, אפליקציות וכלים דיגיטליים שייכנסו איתכם לכיתה, בתחומי הדעת בשלבי החינוך השונים
עברית לכיתה ט - משרד החינוך
https://edu.gov.il › Pages › Knowledgeקריאה וניתוח של טקסטים מסוגים שונים: רציפים (כגון מאמרים, ערכים אנציקלופדיים ... סוגי הטקסטים: טקסט מידע, טקסט טיעון ושכנוע, טקסט שימושי (הנחיות והוראות, ...
עקרונות הוראה - משרד החינוך - דף הבית
edu.gov.il › minhalpedagogy › Specialתוכנית לקראת בגרות (ל"ב 21) לחינוך המיוחד, משרד החינוך; בן-פרץ. מ'. 2001, פיתוח קוריקולום, עיונים בחינוך, 5(1), עמ' 59-67; חצרוני, א' (2010). תקשורת תומכת וחליפית - מדריך לצוות הרב-מקצועי במסגרות החינוך המיוחד ...