חיפשת:

סד קיבוע ליד

סד ליד | URIEL - מוצרי אורטופדיה באיכות מירבית לטיפול במפרק כף היד
https://uriel.co.il › מוצרים › חלקי גוף
סד ליד הוא בדיוק מה שאתם מחפשים אם הנכם סובלים מבעיות שונות בשורש כף היד או במקרים של בעיות באצבעות עקב דלקת בגיד, אביזר אורתופדי אשר יסיע לכם לקבע את היד ...
סד קיבוע גמיש ליד או לרגל - דקר- ציוד רפואי | עזרה ראשונה ...
https://www.dakar.co.il/product/סד-קיבוע-גמיש-ליד-או-לרגל
סד קיבוע גמיש ליד או לרגל - דקר- ציוד רפואי | עזרה ראשונה | ציוד בטיחות | ציוד כיבוי אש. קטגוריות מוצרים. ערכות עזרה ראשונה. תיק עזרה ראשונה. ערכות למסעדות ומטבחים. ערכות למפעלים וייצור. ארון עזרה ראשונה. ערכות תקן משרד החינוך. ערכות תקן לתחבורה.
סד קיבוע למפרק כף היד
https://www.o-pharm.co.il/סד-קיבוע-למפרק-כף-היד-כיף-מתאים...
סד קיבוע למפרק כף היד, המתאים ליד ימין ושמאל. מעניק תמיכה נוספת בזמן פעילות, מקל על כאבים ודלקות. עוזר להקל על כאבי שרירים ומפרק כף יד כואב. מיוצר מחומר נושם ועמיד ללא לטקס לתמיכה חזקה עם מגע רך.
ציוד אורטופדי ‏סד ליד - זאפ
https://www.zap.co.il/models.aspx?sog=b-orthoped&db405609=2580112
ציוד אורטופדי - ‏סד ליד רוצה למצוא את הציוד אורטופדי שאתה צריך? רק בזאפ תמצא מאות ביקורות על ציוד אורטופדי מערכת סינון מתקדמת לפי סוג ועוד, השוואת מחירים …
סד ליד ותומכים ליד - א.א אורטופדיה
https://www.aa-orthopedics.co.il/product-category/...
כאשר נדרש קיבוע מלא של אזור היד והאמה, ישנם סדים עם רצועה המאפשרים זאת. יתרונות השימוש בתומכים וסדים ליד. סד או תומך ליד מספק תמיכה לכף היד ושורש כף היד.
סד ליד ותומכים ליד | א.א אורטופדיה
https://www.aa-orthopedics.co.il › ort...
סד ליד ותומכים ליד מספקים תמיכה לאזור כף היד ושורש כף היד, כשחלקם מגיעים עד ... כאשר נדרש קיבוע מלא של אזור היד והאמה, ישנם סדים עם רצועה המאפשרים זאת.
סד ליד - אביזרים אורטופדיים לריפוי או שיקום - מאגר המידע עזרים
https://azarim.org.il › עזרים-אורטופדיים
סד קיבוע ליד מפחית תנועתיות בשורש כף היד או באצבעות במקרים של דלקת בגיד. במאגר המידע עזרים ניתן למצוא מגוון תמיכות וסדים לידיים למניעת לחץ על המפרקים.
סד מייצב לשורש כף יד מנו-טק פיקס דו צדדי | עקב אכילס
https://www.achilles.co.il › manutec-fix
את הסד ניתן להתאים ליד ימין וגם ליד שמאל (בי-לטראלי). אינדיקציות רפואיות: קיבוע מפרק שורש כף היד. לאחר טראומה (לאחר גיבוס)
סד קיבוע לשורש כף היד
https://www.feetandmore.life › product
סד קיבוע לשורש כף היד. ₪600.00. • יישור וקיבוע של פרק כף היד, ניתן לשנות את הזווית והמיקום. • מגיע עם כיסוי נוסף. • צבע אפור. הסדרים עם קופות החולים.
סד יד דו צדדי - אוריאל - סופר-פארם
https://shop.super-pharm.co.il › health
עשוי מבד גמיש. מכיל סד אלומיניום לתמיכה חזקה וצמצום תנועת פרק כף היד + אפשרות להתאמה בעזרת צמדן. התאמה: ניתן להתאים את הסד לימין או שמאל על ידי שליפת סד ...
סד ליד - ציוד אורטופדי - זאפ השוואת מחירים
https://www.zap.co.il › models
הסד לשורש כף היד של גב-מדיק מבצע קיבוע של מנח מפרק כף היד, על הנחת המפרק על פס ה... ... סד לקיבוע אגודל - מתאים ליד ימין או שמאל. מייצב זה מצויד במשען אלומיניום ...
סד ליד - מתלה ליד ומקבע כתף- כל התמיכה לזרוע במדי פארם
https://medi-pharm.co.il › תומכים-ליד
במדי פארם מושיטים לכם יד! אם אתם זקוקים למתלה, מקבע או מגן - סד ליד, תומכים לכתף או לשורש כף היד, הזמינו כעת באתר ותקבלו את המחיר הטוב ביותר עבור לשמירה על ...
סד ליד - אביזרים אורטופדיים לריפוי או שיקום - מאגר המידע עזרים
https://azarim.org.il/product-category/עזרים-רפואיים/עזרים...
סד קיבוע ליד מפחית תנועתיות בשורש כף היד או באצבעות במקרים של דלקת בגיד. במאגר המידע עזרים ניתן למצוא מגוון תמיכות וסדים לידיים למניעת לחץ על המפרקים.