חיפשת:

סדנת שוקולד בכליל

Sarina שוקולד - מרכז מבקרים וסדנאות
https://sarina-chocolate.co.il
Sarina שוקולד במושב עין ורד הינו מרכז מבקרים וסדנאות שתוכנן במיוחד להענקת חוויה בלתי נשכחת בעולם של שוקולד. המקום גדול, מרווח ומצויד היטב והאווירה כפרית ומזמינה. הפעילויות במרכז המבקרים כוללות ...
סדנאות שוקולד במרכז - סדנת שוקולד תל אביב - שוקולוקו
https://chocoloco.co.il
סדנת שוקולד למבוגרים – סדנאות השוקולד מתאימות לכל גיל ואין ספק, שגם מבוגרים יכולים ליהנות מהן מאוד. לכן אפשר לבחור סדנת שוקולד לזוגות, לימי גיבוש של ארגונים, לקבוצות חברים ובני משפחה ועוד.
גליתא חוות שוקולד | סדנת שוקולד – חוות שוקולד | סדנת שוקולד
https://www.galita.co.il
חנות המוצרים. השוקולד בגליתא נעשה מחומרי הגלם הטריים והמשובחים ביותר, ללא חומרים משמרים היוצרים ביחד חוויה ייחודית ומרגשת. לכל אוהבי השוקולד בכל גיל, אנו מאפשרים למצוא את הטעם האהוב שלו ...
סדנת שוקולד בגליל - מנוע חיפוש סרצ' - srch
https://srch.co.il › סדנת-שוקולד-בגליל
סדנת שוקולד בגליל. סדנאות השוקולד של שולמן בדפנה - אטרקציות בגליל העליון - אתר צימר. www.zimmer.co.il › act_card. דפנה, גליל העליון, צפון.
סדנאות שוקולד לילדים - De Beer
https://www.de-beer.co.il/סדנאות-שוקולד-לילדים
סדנת השוקולד לילדים מתחילה בהכנת משקה שוקולטה עשיר– הילדים לומדים כיצד להכין את משקה השוקולטה ומכינים בעצמם. לאחר מכן אנחנו עוברים להכנת סופלה שוקולד– כל ילד מקבל …
סדנת שוקולד חוויתית וטעימה עד לפתח הבית | סדנאות שוקולד ...
https://www.chocolate-adi.co.il
סדנת שוקולד – כל מה שחשוב לדעת. לחגוג את יום ההולדת של הילדים זה מסוג אותם הדברים שכולנו מתרגשים מהם, ולא משנה בני כמה הילד או הילדה שלנו.אנחנו, בתור הורים אחראים ואוהבים, רוצים …
סדנאות שוקולד לילדים | לחגוג סדנת שוקולד לילדים מהממת ...
https://www.karamel.co.il/סדנת_שוקולד_לילדים.asp
סדנת שוקולד היא חוויה מתוקה שלא תשכחו בקרוב מאחר והשוקולד הוא קונצנזוס, גם סדנת שוקולד היא קונצנזוס ומתאימה לשלל אירועים גם בסקטור העסקי וגם בסקטור הפרטי! ראשית, אם החלטתם שככה סתם בא לכם ...
סדנאות Archives - אוצרות הגליל
https://www.ozrothagalil.org.il › סדנאות
סדנאות מומלצות בגליל המערבי שבצפון הארץ אשר נבדקו בקפידה ועל בסיס תקופתי ע"י מיזם אוצרות הגליל. צפו ברשימת סדנאות בגליל המערבי שבצפון הארץ ...
אטרקציות בצפון הארץ: פעילויות מומלצות בגליל המערבי
https://www.atmag.co.il/האטרקציות-למטיילים-בצפון-שחייבים...
חגית לידרור - סדנאות ובישול טבעוני באהבה - סדנת שוקולד מתוק ובריא
https://www.facebook.com › videos
לפני כמה ימים התקשרה אלי אמא לשתי בנות קטנות, שאלה אם יש סדנה ... סדנת שוקולד מתוק ובריא ... נעמי חביליו מטפלת בהכשרת האקומי כליל נהריה.
Pralinette - בית השוקולד בגליל | רשת מלונות מטיילים
https://www.travelhotels.co.il › Pralin...
בכפר האותנטי מעיליא שבגליל המערבי ,. שוכן בית השוקולד הקסום והמיוחד,. בו ניתן ליהנות ממטעמי הפרלינים וטראפלים הבלגים. * סדנאות שוקולד בצפון לכל הגילאים *.
סדנת שוקולד – סדנאות וקייטרינג סטייל
https://sadnaot-style.com/סדנאות/סדנת-שוקולד
סדנת שוקולד לימי הולדת אם כבר לחגוג יום הולדת, אז עד הסוף. הסדנאות שלנו מתאימות למבוגרים ולילדים גם יחד, ככה שאפשר ליצור כל קבוצה שרוצים:קבוצות מבוגרים וילדים בנפרד או לשלב את כולם ביחד.
סדנת שוקולד חוויתית עם טעם שנשאר | סדנת שוקולד במרכז | דליתה
https://www.dalita.co.il
סדנת שוקולד זוגית הינה אינטימית משלבת בתוכה הזדמנות לפינוק בני זוגכם. תוכלו לטמפרר יחד על שיש, לזלף שוקולד האחד לשני, להכין תוצרי נשיקות ולבבות משוקולד פרי ידיכם, לטעום ליקר שוקולד.
בית השוקולד Patisserie - בית קפה במעיליא - אטרקציות בגליל מערבי
https://www.zimmer.co.il › act_card
סדנאות שוקולד בצפון לכל הגילאים.***ארוחת בוקר מיוחדת **כל השוקולדים כשרים**. שעות פעילות: פתוח מים שני עד שבת משעה 09:00 עד אחרון הקונים, סגור ביום ראשון.
סדנאות שוקולד - לחוויה בלתי נשכחת | Chocolate4U
https://www.chocolate4u.co.il/chocolate-workshops
סדנאות שוקולד הן הפיתרון המושלם לחגיגה או ציון כל אירוע. שקולד4u מציגה מגוון רחב של סדנאות שוקולד כמו: סדנת שוקולד זוגית, סדנאות שוקולד לילדים, מבוגרים, עובדים, סדנת שוקולד ליום הולדת ועוד.
סדנאות אישיות במטבח עם חגית לידרור - זמן גליל מערבי
https://www.westgalil.org.il › ent › p...
סדנאות אישיות במטבח עם חגית לידרור. חגית לידרור חיה בכפר האקולוגי כליל, וחיה את הטבע דרך הצלחת. ... סדנת שוקולד וקינוחים מעולם אחר- חוויה זוגית מתוקה.
סדנת שוקולד משפחתית כשרה לפסח בכליל | סברסים
http://www.sabresim.co.il › node › סד...
השוקולד שתכינו בסדנא טבעוני למהדרין - הוא לא יכיל חלב, סוכר ביצים או קמח. סדנת שוקולד משפחתית לפסח. במטבח של חגית בכליל, מול הנוף הגלילי. תאריכים:.
Weshler sharon on Twitter: "סדנת שוקולד אצל חגית לידרור בכליל ...
https://twitter.com › weshler › status
Weshler sharon · @weshler. CCO - Chief Connection Officer Business development maven - גימל הקבוצה הגימלים שרון ושלר.