חיפשת:

סדנת צורפות מחיר

קורס צורפות, עיצוב תכשיטים | שנקר לימודי חוץ
https://ext.shenkar.ac.il › courses
קורס צורפות יעניק לכם את הידע, הכלים והמיומנויות הנדרשים לעסוק במלאכת הצורפות באופן פרטי או מקצועי. בהנחיית הצורפים המובילים בארץ, בהם מרצים במחלקה לעיצוב ...
סדנת צורפות בחיפה
goldsmith.goop.co.il
סדנת צורפות בחיפה. מנהל הסדנה משה יעקובי. הסדנא תועבר ע"י האומן משה יעקובי שצבר מעל 20 שנות ותק ונסיון עשיר בתחום הצורפות. העיסוק בצורפות מביא את האדם לריכוז, התבוננות וכניסה לתוך עצמו. היכולת של כל אדם לגעת במתכת וליצור יש מאין היא חוויה מרגשת.
סדנת צורפות | החל מ 350 ₪ | 26 ביקורות גולשים | גיפטוש ...
https://www.giftush.co.il/סדנת-צורפות
על סדנת צורפות להכנת תכשיט. סדנא חווייתית בה כל משתתף מכין תכשיט או פריט ייחודי לפי העיצוב שלו! מה בסדנה: ננסר, נפצור, נשייף ונלטש. נעבוד בטכניקות מסורתיות וניחשף קצת ל"מאחורי הקלעים" של עולם ...
סדנת צורפות בכסף למתחילים - קורסים - חלום צרוף
https://www.dream-smith.co.il › סדנת-...
בואו לגלות עולם מרתק של רוח וחומר - סדנת צורפות חווייתית למתחילים, בה יעצב ויצרוף כל אחד ואחת מהמשתתפים טבעת מכסף, לפי עיצובו. ... מחיר הסדנה:
כיצד תכשיט נולד? שלב אחרי שלב - קורס צורפות - מוטי בלנק
https://blanck.co.il/jewelry-step-by-step
Nov 26, 2018 · ניתן להקים סדנת צורפות או להשכיר מקום עבודה. חומרי גלם – רכישת חומרי גלם ליצור התכשיט כוללת : מתכות שונות, חומרי לחם ואבני חן על פי הצורך והחזון העיצובי.
קורס צורפות - coursim.co.il
https://www.coursim.co.il/ui/site/pages/agency.aspx?maincategory=455
אני מעוניין לקבל פרטים. קורס צורפות מקנה מיומנות במלאכת העיבוד של מתכות אצילות לתכשיטים, ושיבוצן באבנים יקרות. זוהי אומנות עתיקה ומסורתית מצד אחד, אך מאידך טכניקות חדשות ומגמות עיצוביות מודרניות מותירים אותה גם היום עדכנית ורלוונטית כבימי עבר.
סדנת צורפות זוגית - JewelMarks
https://www.jewelmarks.co.il › product
סדנת צורפות זוגית ... סדנה שהיא חוויה זוגית – דייט זוגי מושלם בסטודיו! ... עיצוב התכשיטים נעשה בפליז יש אפשרות לעבוד בכסף בתוספת תשלום (ראה מחירים למטה) .
מחירון קורס צורפות - כמה עולה
https://כמהעולה.co.il › מחירון-קורס-צורפות
טווחי מחירים. קורס צורפות בסיסי 9,000-15,000 ש"ח. קורס צורפות מתקדם 30,000-35,000 ש"ח. סדנה יומית לצורפות 1,000-1,500 ש"ח. חוג צורפות 350-450 ש"ח לחודש.
התכשיטים של דובי - תכשיטים בעבודת יד וסדנאות צורפות
https://dovisjewlery.com
סדנאות צורפות בקרית טבעון בחוויה ייחודית. הסדנא כוללת בוקר של כייף עם אירוח מפנק ויצירת תכשיט לכל משתתף. הסדנאות שלנו מתאימות החל מזוגות ועד 4 משתתפים. מתנה נהדרת לחגיגת אירוע מיוחד או רק זמן ...
צורפות ותכשיטנות - חוגים, קורסים, סדנאות – חוגל
https://www.hoogel.co.il/צורפות_ותכשיטנות
סדנת צורפות טבעת כסף מא' עד ת': בואו לגלות עולם מרתק של רוח וחומר - סדנת צורפות חווייתית למתחילים, בה יעצב ויצרוף כל אחד ואחת מהמשתתפים טבעת מכסף, לפי עיצובו. בסד..
קורס צורפות - לימודים
https://www.limudi.co.il › קורסים › קו...
חיפשת מידע על קורס צורפות? בוא ללמוד יותר על קורס צורפות, באתר לימודי תוכלו לקרוא על מסלולי לימוד שונים ולקבל ידיעון ... מחירי קורס צורפות משתנים ומגוונים.
סדנת צורפות | החל מ 350 ₪ | 26 ביקורות גולשים | גיפטוש
https://www.giftush.co.il › סדנת-צורפות
בואו ליצור בעצמכם את התכשיט הייחודי לכם. בסדנה תיחשפו לעולם הצורפות המרתק,תלמדו ותעבדו בעצמכם בטכניקות צורפות מסורתיות, תעצבו ותיצרו את התכשיט שלכם.
הסדנה לצורפות של יעל שקדי: בית
https://shkedi.co.il
סדנה ביום אחד. קורסים שונים לעיצוב תכשיטים בטכניקות מיוחדות, ... הסדנה לצורפות היא בית הספר המקצועי ללימודי צורפות, המאפשר להנות מכל העולמות.
סדנת צורפות לקבוצות - my-studio.co.il
https://www.my-studio.co.il/סדנאות-בצורפות/סדנת-צורפות...
סדנת טבעות נישואין; סדנת יומלדת; סדנת צורפות לקבוצות; סדנת גיבוש; סדנת גיבוש לנוער; קורסי צורפות דיגיטליים; השכרת חלל עבודה; גלרייה; כתבו עלינו. לקוחות מספרים; צור קשר
סדנאות צורפות - יניב שפירא בית ספר לצורפות
https://www.my-studio.co.il/סדנאות-בצורפות
סדנת צורפות לקבוצות סדנת צורפות חווייתית בת 60/120 דקות. הסדנה מתאימה לקבוצת רב משתתפים, כאשר החלוקה היא מדריך לכל 10 משתתפים שמכינים יחד תכשיט מרהיב בעיצוב אישי.
סדנת צורפות לקבוצות
https://www.my-studio.co.il › סדנת-צו...
הסדנה מתאימה לקבוצת רב משתתפים,כאשר החלוקה היא מדריך לכל 10 משתתפים שמכינים יחד תכשיט מרהיב בעיצוב אישי.
סדנת צורפות בחיפה, סטודיו ליאת ולדמן | גרו (גרופון)
https://zendesk.grouponisrael.co.il/deal/workshop-liat-valdman-haifa/1026129
פג תוקף. בקצרה. לבד או ביחד: סדנת צורפות עם מעצבת התכשיטים ליאת ולדמן. לשתף זה כיף. תיאור העסקה. עצבו בעצמכם תכשיט אישי וייחודי על פליז עם מעצבת התכשיטים ליאת ולדמן. משך הסדנה כשעתיים. התכשיטים עשויים מחומר פליז. ניתן לשדרג את התכשיט לחומר עשוי כסף בתוספת תשלום מול ליאת ולדמן.
חלום צרוף - תכשיטים בעיצוב אישי | קורסים | סדנאות - דף הבית
https://www.dream-smith.co.il
הגעתם לחלום צרוף – תכשיטים בעיצוב אישי. בחלום צרוף מאמינים שלכל חלום יש תכשיט וערוכים להגשים את חלומותיכם בכל דרך שתבחרו. הסטודיו מתמחה בייצור תכשיטים בעבודת יד, בעיצובים מקוריים לפי דרישת הלקוח.
קורס צורפות ולימוד צורפות מקצועי - ענבר סטודיו
http://www.inbar-studio.com › קורס_צ...
קורס צורפות אצל ענבר סטודיו המציעה מגוון רחב של לימודי תכשיטנות וקורסים מהמומחים בתחום במחירים חסרי תקדים. למידע על לימוד צורפות היכנסו לאתר.