חיפשת:

סדנת פרלינים ירושלים

חוות השוקולד (סדנאות) – גליתא חוות שוקולד | סדנת שוקולד
https://www.galita.co.il/workshop
בר שוקולד מפנק עם הפרלינים המיוחדים של גליתא. גלידות משובחות העשויות במקום מחומרים טבעיים ובטעמים עשירים של שוקולד. שתייה חמה וקרה וקינוחי שוקולד ייחודים ומפנקים. לסדנאות יש להזמין מקום מראש.
השוקולדים של שבתי: סדנאות שוקולד בירושלים | כל העיר ירושלים
https://www.kolhair.co.il › עסקים
השוקולד של שבתי מציע סדנאות שוקולד מיוחדות כך שכולם יוכלו ליישם גם בבית. ... ובה לוקחים המשתתפים חלק בעשיית והכנת פרלינים בסוגים שונים.
סדנת פרלינים - Yaar - בית
https://yaaracacao.co.il › Home › חנות
סדנה חווייתית בה תלמדו על תהליך ייצור השוקולד, תסיירו במפעל שלנו, ... בסוף הסדנה כל משתתף יצא עם פרלינים בשווי 160 ש”ח שיכולים לשמש כמתנה לאהוביכם.
פר פרלין: דף הבית
https://www.perpraline.co.il
סדנאות שוקולד מתוקות לכל הגילאים, פרלינים המיוצרים ברמה גבוהה ובעבודת יד ... אתכם אל סדנת הפרלינים שלנו, לחוות את חדוות היצירה בשוקולד וללמוד להכין פרלינים ...
סדנת פרלינים ביער הקקאו בירושלים - הבלוג של בתיה דורון
https://www.batya-doron.co.il/14009
Mar 10, 2021 · סדנת פרלינים ביער הקקאו בירושלים. הוזמנתי להשתתף בסדנא חווייתית ביער הקקאו בירושלים, בה למדנו על תהליך ייצור השוקולד, סיירנו במפעל, וכל אחד מאתנו הכין 32 פרלינים בשלל מילויים מיוחדים, טעימים ומגוונים. בסדנה עובדים עם תבניות חדשות ואיכותיות ועם חומרי גלם טבעיים ומשובחים, כך ...
יער הקקאו - פועלי צדק 2, ירושלים - סדנת שוקולד • כשר - איזי
https://easy.co.il › page
סדנת פרלינים משפחתית, באיזה טעם תבחרו למלא את הפרלינים שלכם? פרלינים בויטרינה שלנו, פרלינים למכירה ביער הקקאו, ניתן לרכוש אונליין או בחנות המפעל. כל התמונות (15).
עין כרם המתוקה
http://www.sweetnkarem.co.il
עד להודעה חדשה הפסקנו לערוך סדנאות.ויש מחירים מיוחדים לרגע האחרון ,למתפנקים ... המפעל והשוקולדים הם ברישיון משרד הבריאות ובהשגחת הרבנות הראשית ירושלים.
‫סדנת סופר~פרלינים 🍫 נבין מי הם... - פאני קפלן פת ירושלים ...
https://www.facebook.com/matnaspat/posts/סדנת-סופרפרלינים-נבין-מי...
סדנת סופר~פרלינים נבין מי הם מזונות הסופר פוד, מה הופך אותם לכאלה, למה זה טוב לנו ואיך נוכל לשלב אותם בתפריט שלנו נכין פרלינים ונקבל ידע מעשי לחיים בהנחיית ליהי לוי - נטורופתית N.D לנשים במעגלי...
סדנת פרלינים ביער הקקאו בירושלים - הבלוג של בתיה דורון
https://www.batya-doron.co.il › ...
הוזמנתי להשתתף בסדנא חווייתית ביער הקקאו בירושלים, בה למדנו על תהליך ייצור השוקולד, סיירנו במפעל, וכל אחד מאתנו הכין 32 פרלינים בשלל מילויים ...
סדנת שוקולד והכנת פרלינים - מיה - חוג
https://www.hug.co.il/prod-details.asp?id=6940
טבלאות שוקולד, ציפויים, טבילות , יציקות וכמובן פרלינים. תוכן הסדנה: בסדנה נלמד על השוקולד, מקורותיו וסוגיו השונים, נערוך טעימה מודרכת של סוגי שוקולד .
סדנת פרלינים לשוקוהוליסטים מכורים - שוקולוקו
https://chocoloco.co.il/סדנת-פרלינים-איכותית
סדנת פרלינים איכותית לשוקוהוליסטים מכורים. בואו ללמוד איך להכין פרלינים מבריקים, טעימים ומתוקים במיוחד. סדנאות שוקולד עד הבית עם שוקולוקו.
גליתא חוות שוקולד | סדנת שוקולד – חוות שוקולד | סדנת שוקולד
https://www.galita.co.il
סמוך לכנרת, בקיבוץ דגניה ב', ובהרי ירושלים בקיבוץ צובה יש מקום שבו אפשר להיכנס לעולמו המתוק של השוקולד. חוות השוקולד מציעה עולם של חוויות שוקולד טעימות ומתוקות ... פרלינים.
גליתא - חוות השוקולד בצובה | מסעדות בהמלצת מדריכי טיולים בירושלים
http://allaboutjerusalem.com › גליתא-...
גליתא- חוות השוקולד בצובה מזמינה אתכם למגוון סדנאות שוקולד ייחודיות. ... סדנת טראפלס/פרלינים- כל משתתף ילמד להכין טראפלס או פרלינים במגוון טכניקות.
חוות דעת על יער הקקאו - ירושלים, ישראל - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il › Attract...
‪סדנת פרלינים‬. זוגות • אוק׳ 2021. ‪הייתי עם זוגתי בסדנת פרלינים ביער הקקאו והיה וואו! מעבר לכך שבסדנה כל משתתף מכין 32 פרלינים כך שמחיר הפרלינים יוצא זול‬ ...
דף הבית - פר פרלין
https://www.perpraline.co.il
סדנת פרלינים של פר-פרלין בהנחיית השוקולטייר הראל שמיטנקה, היא סדנה מעשית לכל מי שרוצה ללמוד להכין פרלינים איכותיים, יצירתיים ומרשימים. בסדנה בת השעתיים תלמדו את עקרונות העבודה עם שוקולד ...
סדנת שוקולד בירושלים | אל-אר עיצובי שוקולד
https://www.lr-chocolate.com
משקה שנחשב משקה מותרות, "משקה האלים" או "משקה המלכים". . שוקולד לבן, למעשה, אינו שוקולד, שכן אינו מכיל עיסת קקאו. מרקמו הנוקשה והמבריק מתאפשר בעזרת חמאת הקקאו. . חמאת הקקאו שבשוקולד היא המקור למרקם הנוקשה ולמראה המבריק, והשימוש בה דורש תהליך של טמפרור. .
סדנאות שוקולד – sarabalolo
https://chocolatsdelices.com › סדנאות-...
גם אתם רוצים להנות? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם. 054-5960876. sarablolo003@gmail.com. גבעת שאול ירושלים. שם. אימייל. הודעה. שליחה ...
סדנת ירושלים - של"ח וידיעת הארץ - האתר של אייל ניומן
https://sites.google.com/site/shelachdarom1/5th-grade
סדנת ירושלים. מוזיאון המדע ע"ש ... "ירושלים... היא חלק אורגני ובלתי-נפרד ממדינת ישראל, כשם שהיא חלק בלתי-נפרד מההיסטוריה הישראלית, מאמונת ישראל ומנשמת עמנו.
סדנת פרלינים - Yaar
https://yaaracacao.co.il/he/product/praline-workshop
May 20, 2020 · סדנת פרלינים. סדנה חווייתית בה תלמדו על תהליך ייצור השוקולד, תסיירו במפעל שלנו, וכל אחד מכם ימלא ויסגור 32 פרלינים בשלל מילויים מיוחדים, טעימים ומגוונים. בסדנה תעבדו עם תבניות חדשות ואיכותיות ועם חומרי גלם טבעיים ומשובחים, כך שהפרלינים שתכינו יהיו מקצועיים ביותר.