חיפשת:

סדנת כתיבה יוצרת

סדנאות הבית – בית הספר לכתיבה של אשכול נבו ואורית גידלי
https://sadnaothabait.co.il
סדנת כתיבה קומית ... משוררת, מלמדת כתיבה יוצרת, ביבליותרפיה וספרות ...
מילה משלך – סדנאות לכתיבה יוצרת - מושבה חופשית
https://local-blog.co.il/מילה-משלך-סדנאות-לכתיבה-יוצרת
מילה משלך – סדנאות לכתיבה יוצרת - מושבה חופשית. בית / אמנות ועיצוב / מילה משלך – סדנאות לכתיבה יוצרת. אמנות ועיצוב טורים אישיים טיפולים סדנאות, קורסים, חוגים.
קורס כתיבה יוצרת - רוצים לכתוב? עכשיו זה הזמן | חשיפה
https://www.openu.ac.il › hasifa › wo...
בסדנת כתיבה יוצרת תוכלו לפתח את יכולות הכתיבה היצירתית שלכם, בסדנה יתארח היוצר מיכה שטרית שיספר על ... קורס יסודות הכתיבה היוצרת – סדנה יחודית בכתיבה יוצרת ...
הסדנה של נתנאלה | סדנת כתיבה יוצרת
www.creative-writing.co.il
כיצד מתנהלת סדנת הכתיבה ? במהלך המפגשים מתקיים סיעור מוחות ושיח יצירתי. המשתתפים קוראים יצירות מפרי עטם ומעיינים ביצירות מופת.
מילה משלך – סדנאות לכתיבה יוצרת - מושבה חופשית
local-blog.co.il › מילה-משלך-סדנאות
שמי חמוטל גורן, אני כותבת, מקימת "מילה משלך" סדנאות לכתיבה יוצרת והוצאה לאור, בעלת תואר ראשון בתיאטרון ובפילוסופיה, מטפלת בדרמה ומורה. רציתי להציע סדנאות לכתיבה יוצרת בהנחייתי, וכן ליידע אתכן ואתכם על קיומו של ספר שכתבתי.
קורס כתיבה יוצרת | מכללת תל חי - לימודי חוץ
https://hutz.telhai.ac.il › קורס-כתיבה-יוצ...
קורס כתיבה יוצרת משכלל את מיומנויות הכתיבה של המשתתפים. ... סדנה לכתיבה יוצרת מזמינה את המשתתפים בה לצאת למסע מרתק של כתיבה שבמהלכו מתנסים ...
סדנאות כתיבה - שלי מרכוס סיפורים - סדנאות כתיבה יוצרת
https://shellymarcus.business.site
Aug 08, 2021 · סדנאות כתיבה - שלי מרכוס. סדנאות כתיבה יוצרת. פותחים בשעה 9:00. יצירת קשר. התקשרות אל 050-827-1077 איך מגיעים אלינו WhatsApp 050-827-1077 שליחת הודעה למספר 050-827-1077 בקשת הצעת מחיר הזמנת שולחן קביעת פגישה בצע הזמנה הצגת תפריט.
לכתוב עם אשכר - אשכר ארבליך-בריפמן
https://eshkar.com/sadna
“סדנת הכתיבה של אשכר היא אבן דרך משמעותית בפיתוח יכולות כתיבה, הבעה, והבאה לידי ביטוי מילולי של מה שנמצא בדמיון. ללמוד מסופרת מהשורה הראשונה זו חוויה בפני עצמה.
סדנת כתיבה אונליין | 3 קורסי כתיבה אונליין לבחירתכם - ליתם הוצאה לאור
https://www.litom.org › סדנת-כתיבה-או...
ענת אומנסקי, סופרת ילדים ומייסדת ליתם הוצאה לאור, מזמינה אתכם לסדנת כתיבה אונליין עם 3 קורסי כתיבה אונליין לבחירה: כתיבה יוצרת מציאות, ספרי ילדים וסיפורי ...
סדנת כתיבה יוצרת > הצטרפות - LironFine.com
https://www.lironfine.com/membership-join
סדנת כתיבה יוצרת טובה יכולה להיות המפתח שמפריד בין כתיבה למגירה – לכתיבה לאנשים. היא יכולה להפוך טקסט עוברי, מבולבל ומהוסס, למשהו שאפשר להתגאות בו. היא יכולה לפתח את האומץ לכתוב. היא יכולה ללמד את מה שטועים לחשוב שאי אפשר ללמוד.
סדנאות הבית – בית הספר לכתיבה של אשכול נבו ואורית גידלי ...
https://sadnaothabait.co.il/all_instructors
סדנת כתיבה קומית ... משוררת, מלמדת כתיבה יוצרת, ביבליותרפיה וספרות. ספר שיריה "כותנה" ראה אור בשנת 2016 בהוצאת כרמל. רעות אקשטיין בלום .
מהי סדנת כתיבה יוצרת אימונית - ענת מנדל - מאמנת אישית
https://www.anatmandel.co.il › סדנת-כ...
סדנת כתיבה יוצרת אימונית, סדנה בת 10 מפגשים המיועדת לקבוצות אינטימיות ובה זוכים המשתתפים לזמן איכות עם עצמם. הסדנה מתאימה לקהלים מגוונים.
קורס כתיבה יוצרת – מה לומדים? - מנשר לאמנות
https://www.minshar.org.il › מה-לומדי...
אם כן, קורס כתיבה יוצרת היא הכתובת המתאימה לכם. תוכלו למצוא כיום מבחר של מסגרות, המציעות סדנאות כתיבה יוצרת, המיועדת לכותבים חובבנים ולכותבים מקצועיים. סדנאות ...
סדנאות כתיבה יוצרת
www.premestrela.co.il/150514911504148814931514...
צילום: מאדורי פרם. לכתוב פרא - סדנת כתיבה עם גבי ניצן. 3-5/9/2020. באשרם במדבר. ל כתוב פרא - סופשבוע חמישי-שבת. .חווית כתיבה עם הסופר גבי ניצן ("פרא", "באדולינה") באשרם במדבר, שיטים. בואו להכיר את הקסם שמתקיים למעלה מחמש שנים. סדנת כתיבה יוצרת אחרת החוקרת את נביעת היצירה שלנו ומשחררת את ...
סדנת כתיבה: קורס כתיבה יוצרת ומגוון סדנאות - ליתם הוצאה לאור
www.litom.org › סדנאות-וקורסים
סדנת כתיבה יוצרת בבית הספר לכתיבה של ליתם. 3 סדנאות כתיבה מרתקות: יסודות הכתיבה לילדים, הקורס השלם לכתיבת סיפורי חיים וקורס כתיבה יוצרת מציאות, כתיבה מרפאה.
סדנאות כתיבה יוצרת
www.premestrela.co.il › 150514911504148814931514
סדנת כתיבה יוצרת אחרת החוקרת את נביעת היצירה שלנו ומשחררת את כתיבת הפרא שבתוכנו Gabi.sadna@gmail.com זוהי אינה סדנת כתיבה שגרתית וטכנית כי אם הרפתקה מיוחדת במינה עם איש מיוחד במינו.
סדנאות כתיבה - שלי מרכוס סיפורים - סדנאות כתיבה יוצרת
shellymarcus.business.site
Aug 08, 2021 · כן. סדנת כתיבה יוצרת בהנחיית שלי מרכוס. ב-10 מפגשי כתיבה, תתחילו לתהליך שמטרתו: להחזיר בטחון בכתיבה, ללמוד תוכן ולקבל כלים לכתיבה מצוינת ומרגשת, להכניס את הכתיבה לשגרה יומיומית, לקבל משוב ...
הסדנה של נתנאלה | סדנת כתיבה יוצרת
www.creative-writing.co.il
סדנת כתיבה למתחילים. רוצים להתנסות בכתיבה. חולמים לכתוב את הסיפור שלכם. בסדנת כתיבה יוצרת נפתחים לרעיונות . ולומדים צעד צעד איך להוציא מהכח אל הפועל. המפגשים מתקיימים אחת לשבועיים בימי ו'
סדנת כתיבה יוצרת > הצטרפות - LironFine.com
www.lironfine.com › membership-join
סדנת כתיבה יוצרת רגילה כוללת, בדרך כלל, 8-12 מפגשים. אז מה דעתך על 100 (כן, מאה) שיעורי כתיבה שנתיים, פעמיים בשבוע, ועוד יותר 100 (שוב מאה) הדרכות כתיבה מוקלטות, שיישארו איתך תמיד.
קורס כתיבה יוצרת - טקסטולוגיה
https://www.textologia.net › כתבות
להלן מוגש לכם קורס כתיבה יוצרת חינם און ליין שיכול להוות חלופה או תוספת לאפשרות היקרה של סדנת כתיבה. הקורס מוקדש ללימוד ותרגול של היבטים שונים בתחום של ...
סדנת כתיבה: קורס כתיבה יוצרת ומגוון סדנאות - ליתם הוצאה לאור
https://www.litom.org/סדנאות-וקורסים-לכתיבה.html
סדנת כתיבה יוצרת בבית הספר לכתיבה של ליתם. 3 סדנאות כתיבה מרתקות: יסודות הכתיבה לילדים, הקורס השלם לכתיבת סיפורי חיים וקורס כתיבה יוצרת מציאות, כתיבה מרפאה.
בית הספר לכתיבה של אשכול נבו ואורית גידלי » המנחים - סדנאות הבית
https://sadnaothabait.co.il › all_instru...
מלווה כותבים ומנחה סדנאות כתיבה. עבדה כלקטורית ב״עם עובד״. בוגרת תואר ראשון בתסריטאות ותואר שני בכתיבה יוצרת.
קורס כתיבה יוצרת - רוצים לכתוב? עכשיו זה הזמן | חשיפה
www.openu.ac.il › hasifa › workshops-1-3
בסדנת כתיבה יוצרת תוכלו לפתח את יכולות הכתיבה היצירתית שלכם, בסדנה יתארח היוצר מיכה שטרית שיספר על תהליך היצירה ועל האופן שבו כתב את שיריו .
קורס כתיבה יוצרת - רוצים לכתוב? עכשיו זה הזמן | חשיפה
https://www.openu.ac.il/hasifa/workshops-1-3.html
כתיבה יוצרת - תהליך היצירה ו"לידת" סיפורים ושירים. כיצד בונים דמות הגיבור – איך משרטטים את מאפייניו ואת האינטראקציה שלו עם הדמויות האחרות. תרגול כתיבת גיבורים שונים. תרגול כתיבת דיאלוגים – כיצד בונים דיאלוג מעניין וסוחף. תרגול מאפייני כתיבה שונים ו"משחקי כתיבה".
קורס כתיבה - קורסים
https://www.coursim.co.il › agency
קורס כתיבה עוסק בחיבור בין כללי השפה לבין היצירתיות האישית. ניתן למצוא קורס כתיבה בתחומים שונים ביניהם: קורס כתיבה יוצרת, קורס כתיבה עיתונאית, כתיבת ספרי ...