חיפשת:

סדנת בישול זוגית בבית

סדנאות בישול מקצועיות ומהנות עם שף פרטי | PrivateChef
https://www.privatechef.co.il › cooki...
סדנת בישול בבית היא חוויה מלמדת, מגבשת ומהנה שניתן להפיק ממנה את המרב תוך שימת לב אישית לכל ... בין אם מדובר בסדנת בישול זוגית, או סדנת בישול לבניית צוותים, ...
סדנת בישול בבית הלקוח - עופר שף
https://www.offerchef.co.il › סדנת-ביש...
דמיינו סיטואציה בה נוכל לקחת מוצרי גלם איכותיים ולבשל ארוחה רומנטית לבני הזוג שלנו. בקלות וביעילות. באמצעות סדנת בישול בבית תוכלו ללמוד את היסודות שיהפכו ...
סדנת בישול לזוגות בבית השף! - אייל פינקלשטיין
https://www.powerchef.co.il › 94-a-k...
סדנת בישול לזוגות מעניקה לכם מתנה נפלאה לבן / בת הזוג, חוויה אינטימית לזוגות, ארוחה מופתית וגם ידע ומתכונים שישרתו אתכם אח"כ. מידע על סדנת בישול זוגית באתר!
סדנת בישול בבית הלקוח | סדנאות בישול ביתיות - 052-6655775
https://www.shirathasirim.com › סדנת...
סדנת בישול זוגית לצעירים – אם אתם זוג צעיר וטרי שנמצא בפתח הדרך העתידית המשותפת ואתם מעוניינים להתגבש יחדיו באווירה רומנטית, אינטימית, מהנה (וטעימה!), סדנת ...
סדנאות בישול ואפייה עד הבית | החל מ 1,000 ₪ | גיפטוש ...
https://www.giftush.co.il/סדנאות-בישול-ואפייה-עד-הבית
מראשון לציון ועד נתניה. החל מ 1,000 ₪. אנו מציעים חוויה קולינארית מיוחדת הכוללת סדנאות בישול חוויותיות, מסיבות רווקות וארוחות שף - בהתאמה אישית, במטבח הפרטי אצלכם בבית. על סדנת בישול חווייתיות ...
סדנת בישול זוגית- חוויה רומנטית מהנה וייחודית
סדנת בישול זוגית היא חוויה רומנטית מהנה וטעימה לשני בני הזוג.!-- Facebook Pixel Code --> ... הסדנה נערכת בבית בהנחיית שף פרטי שמגיע עם כל חומרי הגלם הנדרשים, ויחד עם בני הזוג מבלים במטבח, מבשלים, אופים ...
סדנת בישול פרטית - סדנת שף בבית - טעם השף
https://www.taamhachef.org.il › סדנת-...
טעם השף היא חברה בעלת ניסיון בתחום של סדנת בישול פרטית. ... סדנת בישול פרטית היא מחווה יוקרתית ומפנקת כמתנה, פעילות זוגית או חברית, ומומלצת מאוד.
סדנאות בישול בבית הלקוח - דרך הבישול
https://www.habishul.co.il/סדנאות-בישול-בבית-הלקוח
סדנת בישול בבית! אם לא בא לכם לצאת מהבית, או אולי מעדיפים להפתיע במרחב האינטימי, אין שום בעיה. אנו נגיע לסדנת בישול בבית הלקוח עם ציוד ותפריט מותאמים אישית.
סדנאות בישול חוויתי - מבחר סדנאות בישול לזוגות, ליחידים ...
https://www.mevashlim.co.il/סדנאות-בישול-לקהל-הרחב
סדנאות בישול איכותי לכל מטרה: סדנאות גיבוש לעובדים, סדנת בישול זוגית, קייטנת בישול, סדנאות בישול איטלקי, אסייתי ועוד, סדנאות בשרים, בישול בריא, טבעוני. היכנסו!
סדנאות בישול בבית הלקוח - cookingtime
https://www.cookingtime.co.il › סדנאו...
לחברים המעוניינים ביום גיבוש כיפי עם שף מקצועי. לזוגות המעוניינים לקיים בביתם סדנת בישול זוגית בסטייל. למסיבת רווקות המעוניינות בפעילות קולינרית תוססת ומהנה.
סדנת בישול פרטית - סדנת שף בבית - טעם השף
https://www.taamhachef.org.il/סדנאות-בישול/סדנת-בישול-פרטית
סדנת בישול פרטית היא מחווה יוקרתית ומפנקת כמתנה, פעילות זוגית או חברית, ומומלצת מאוד. הסדנא מועברת במקצועיות על ידי שף רב נסיון, ומובטחת חוויה בלתי נשכחת.
סדנאות בישול בבית הלקוח - דרך הבישול
https://www.habishul.co.il › סדנאות-בי...
סדנת בישול בבית! אם לא בא לכם לצאת מהבית, או אולי מעדיפים להפתיע במרחב האינטימי, אין שום בעיה. אנו נגיע לסדנת בישול בבית הלקוח עם ציוד ותפריט מותאמים אישית.
סדנת בישול זוגית מושלמת: סדנת בישול לזוגות בבית השף ...
https://www.powerchef.co.il/index.php/2...
סדנת בישול זוגית מחיר - אירועים/ סדנאות בישול/ בישול בבית הלקוח
http://www.sheflabait.co.il › סדנת-בישו...
סדנת בישול זוגית מחיר מבצע למהירי החלטה, עם שף לבית אתם מתאהבים במטבח, נהנים מאוכל טעים וממשיכים לבשל ביחד אוכל בריא. להזמנות : 052-4224507.
סדנאות בישול עם שף פרטי עד הבית, מבשלים באהבה | גרו (גרופון)
https://www.groo.co.il › deal › cooki...
בנוסף, החברה מציעה בישול ארוחות רומנטיות לזוגות בבית או בחיק הטבע לפי בחירה; אירועי אוכל בוטיק בבארים, סדנאות אפיה ובישול לילדים ולמבוגרים.
סדנת בישול זוגית - דרך הבישול
סדנת בישול זוגית היא דרך נפלאה לגוון, לחדש ולעבוד על שיתוף הפעולה יחד. הסדנה נבנית בהתאמה אישית לזוג ויכולה להערך בבית או בסטודיו.