חיפשת:

סדנת בישול בנימינה

סדנאות בישול | סדנת בישול - הסטודיו לבישול
https://www.bishulon.co.il
הצטרפו למגוון סדנאות בישול חוויתיות בהתאם ללוח הסדנאות שמתקיימות בסטודיו הבישול שלנו בתל אביב, או הזמינו סדנת בישול פרטית לכל אירוע ומטרה.
סקולינרי מתחם סדנאות הבישול בקיבוץ יגור | הדף הרשמי
https://www.schoolinary.org
סדנאות בישול בחיפה סדנאות בישול בצפון מתחם סדנאות הבישול והאפיה הגדול בצפון. ימי כיף קולינריים לחברות מגוון סדנאות בישול להרשמה פתוחה לקהל הרחב ימי הולדת, ארועים משפחתיים ועוד
שף פרטי בבנימינה — IChefs
https://www.ichefs.co.il › binyamina
אצולת השף – תומר חקנזר · 077-8037674 · שי קפויה - שף פרטי לאירועים, סדנאות בישול וייעוץ קולינרי. שף ...
הסטודיו לבישול: סדנאות בישול | סדנת בישול
http://www.bishulon.co.il
הצטרפו למגוון סדנאות בישול חוויתיות בהתאם ללוח הסדנאות שמתקיימות בסטודיו ... תזכו לארוחת גורמה פרי עמלכם – בליווי שתייה קלה/חמה ושפע יינות של יקבי בנימינה.
סדנאות בישול בריא | הסטודיו לבישול
https://www.bishulon.co.il/סדנת-בישול-בריא
אורך הסדנאות הוא כ-3 שעות, והן מלוות בשתייה קלה/חמה ושפע יינות אדומים ולבנים של יקבי בנימינה. סדנת הבישול הבריא הרגילה מתקיימת מספר פעמים מדי חודש, כאשר בנוסף אליה אנו מקיימים גם סדנת גורמה ...
סדנאות בשרים | הסטודיו לבישול
https://www.bishulon.co.il/סדנת-בשרים
סדנאות בשרים. הצטרפות למגוון סדנאות מעשיות וחוויתיות בהתאם ללוח הסדנאות של הסטודיו. תאריכי הסדנאות. חייגו עכשיו 03-303-8115. סדנאות הבשרים שלנו הן אקטיביות וכוללות השתתפות מלאה של הקהל בהכנת ...
סדנאות אפייה | הסטודיו לבישול
https://www.bishulon.co.il/סדנאות-אפיה
סדנאות האפייה שלנו הן אקטיביות וכוללות השתתפות מלאה של הקהל בהכנת המנות. אורך הסדנאות הוא כ-3.5-4 שעות, והן מלוות בשתייה קלה/חמה ושפע יינות אדומים ולבנים של יקבי בנימינה.
גלפרינ'ס - דף הבית | פייסבוק
https://he-il.facebook.com › ... › שף
‏סדנאות קונספט - פסטה מאניה משלוחי פסטה טרייה עד הבית שולחנות שוק איטלקי ייעוץ. ... ב-23.7.21 אירחנו אותך כמנחה סדנת בישול פסטות בחגיגת הבת מצווה של ליבי.
ימי בנימינה - במרכז
https://www.bamerkaz.com › ימי-בנימינה
13:00 ארוחת צהריים משובחת באזור זכרון/בנימינה או אצלנו (אפשרות לשדרוג לסדנת בישול/ארוחת שף). אפשרות לתוספת טיולים או מגוון סדנאות אחרות, מגוון ארוחות או ...
‏10 סדנאות בישול בבנימינה מומלצים לשנת 2021‏
https://www.bamercaz.co.il › בנימינה
... בישול בבנימינה וצפה במפת הגעה לעסקים. לחץ כאן לצפייה ברשימת חברות ועסקים מובחרים בתחום סדנאות בישול בבנימינה. ... כתובת: המייסדים 1, בנימינה, בנימינה.
סדנאות בישול אסיאתי | הסטודיו לבישול
https://www.bishulon.co.il/סדנאות-בישול-אסיאתי
סדנת בישול הודי מועברת ע"י שף שלומי פלח, שמתמחה במטבח ההודי ובעברו בין היתר גם השף של מסעדת "24 רופי" בתל-אביב. הסדנה מותאמת לחיך ולטעם הישראלי, והינה צמחונית (מתאימה גם לטבעונים - בתיאום מראש).
סדנאות בישול ואפייה בבנימינה גבעת עדה - איזי
https://easy.co.il › list › Cooking-and...
1# בסדנאות בישול ואפייה במחוז חיפה. הפטיפורים של אביטל 8.8. 53 ק"מ. הפטיפורים של אביטל. סדנת שוקולד • כשר. האסיף 33, בנימינה גבעת עדה. נפתח ב8:00.
סדנאות בישול חוויתי - מבחר סדנאות בישול לזוגות, ליחידים ...
https://www.mevashlim.co.il/סדנאות-בישול-לקהל-הרחב
סדנאות בישול איכותי לכל מטרה: סדנאות גיבוש לעובדים, סדנת בישול זוגית, קייטנת בישול, סדנאות בישול איטלקי, אסייתי ועוד, סדנאות בשרים, בישול בריא, טבעוני. היכנסו!
במרכז בנימינה - חללי עבודה משותפים
https://www.spacing.co.il › location
"במרכז" הוא בית סדנאות יפהפה באזור בנימינה המציע כבר מעל 16 שנה חלל עבודה לקבוצות ... סדנאות מנהלים, פעילויות שטח, סדנאות בישול, קידום בריאות לעובדים ועוד.
המרכז הקולינרי של השף נועם קורן - גבעת עדה, בנימינה גבעת ...
https://easy.co.il/page/24825003
הכל אודות המרכז הקולינרי של השף נועם קורן בגבעת עדה, בנימינה גבעת עדה - טלפון, שעות פתיחה, ניווט, ביקורות ועוד סדנאות בישול תוכלו למצוא באתר איזי.
סדנאות בישול במרכז גבעת עדה - הרמוניה – ציוד ומזון לבעלי חיים
https://pet1.co.il › סדנאות-בישול-במרכז-...
היי לכם, רציתי להמליץ על סדנת בישול מדהימה שהיינו בה כל המשפחה בשבוע שעבר. מקום מקסים באזור בנימינה שהקטע שלהם הוא שאתם מקבלים מקום פרטי רק ...
סדנת בישול לילדים בבנימינה | לגדול
https://www.ligdol.co.il › ... › בנימינה
סדנת בישול לילדים בבנימינה, המומלצים של לגדול. הכנסו עכשיו לאתר המשפחות ... עורך מסיבות ימי הולדת טעימות ומקפיצות, סדנאות בישול, דוכני מזון לאירועים ועוד.