חיפשת:

סדנאות פסיפס למבוגרים

סדנאות יצירה למבוגרים בצפון - CAYA מוזאיקה
caya.co.il › סדנאות-יצירה
Jan 04, 2018 · סדנאות יצירה למבוגרים בצפון. סדנאות יצירה למבוגרים בצפון הינה סדנה העוסקת באומנות הפסיפס המורכבת מפיסות קטנות של חומרי גלם שונים כגון: אבן טבעית, קרמיקה, זכוכית וכדומה.
סדנאות | סטודיו ידיים
www.karenart.co.il › Workshops
למורים בשנת שבתון מאושרים ארבעה קורסים: פסיפס מתחילים , פסיפס מתקדמים, פיסול בעיסת נייר מתחילים ופיסול בעיסת נייר מתקדמים.
מחירון חוג פסיפס - כמה עולה
https://כמהעולה.co.il › מחירון-חוג-פסיפס
כך למשל אפשר לרשום את הילד שלכם אל סדנאות חוג פסיפס כדי ללמד אותו אחת מהאומנויות ... אך אין ספק כי גם חוגי פסיפס למבוגרים צצים לאחרונה כפטריות אחרי הגשם.
ronit-mosaic-art: דף הבית
https://www.ronitmosaic.com
בסטודיו מתקיימים חוגי פסיפס למבוגרים, חוגים למורות בשנת שבתון, סדנאות גיבוש צוות וכן מכירה של עבודות פסיפס ייחודיות בהזמנה אישית.
פסיפס - חוגים, קורסים, סדנאות – חוגל
www.hoogel.co.il › פסיפס
בסטודיו ידיים שנמצא בפינה שקטה ושלווה בכפר סירקין , (מושב במרכז הארץ ) מתקיימות סדנאות פסיפס ופיסול בעיסת נייר למתחילים ולמתקדמים. הסדנאות מועברות על ידי קארין זינג.. הצג טלפון. שלח הודעה. לפרטים נוספים >. סטודיו שטרסבורג 072-3200772. סטודיו שטרסבורג לאומנות בזכוכית, ויטראז' ופס ...
מגוון איכותי של סדנאות יצירה חווייתיות למבוגרים ולילדים ...
https://il.funzing.com/workshops
סדנאות למבוגרים ולילדים: סדנאות יצירה 'עשה זאת בעצמך', סדנאות בישול, וכל הסדנאות הכי טובות במקום אחד. נותר לכם רק לבחור במה אתם רוצים להתנסות.
נעמי גרינברג - בעלת סטודיו לפסיפס בגדרה, סדנאות וערכות עשה ...
www.missmandala.com › naomi-greenberg
Oct 29, 2020 · שלושה טיפים לנשים עצמאיות. "כשטוב למישהי במה שהיא עוסקת אז לכל בני הבית טוב. גם אם לא תמיד יש איזון בין עסק לזמן משפחה, בסוף כולם מרוויחים כשטוב לי." "לעשות מה שטוב בשבילי – למדתי עם הזמן לא ללכת עם הזרם, אלא ללכת עם הלב, האינטואיציות ומה שטוב לאותו הרגע." "צניעות."
סדנאות פסיפס למבוגרים - הלן אגמי - חוג
https://www.hug.co.il/prod-details.asp?id=32432
חוג >> יצירה >> פסיפס > סדנאות פסיפס למבוגרים. ... הלן אגמי אומנית פסיפס שנולדה וגדלה בלונדון אנגליה. עלתה לארץ לפני כ-30 שנה ומתעסקת בתחום זה למעלה מ-10 שנים.
סדנאות פסיפס - עדנה שגב - חוגל
www.hoogel.co.il › content › advertisement
סדנאות מתקיימות: יום ג בין השעות 19:00 - 22:00 בערב. יום ד בין השעות 10:00-13:00 בבוקר. יום ו בין השעות 9:00 - 12:00 בבוקר. סדנאות מתחילים יש לוודא בתאום מראש. ניתן לארגן סדנאות במועדים אחרים לקבוצות של 4 ...
נעמי גרינברג - בעלת סטודיו לפסיפס בגדרה, סדנאות וערכות עשה ...
https://www.missmandala.com/naomi-greenberg
Oct 29, 2020 · שלושה טיפים לנשים עצמאיות. "כשטוב למישהי במה שהיא עוסקת אז לכל בני הבית טוב. גם אם לא תמיד יש איזון בין עסק לזמן משפחה, בסוף כולם מרוויחים כשטוב לי." "לעשות מה שטוב בשבילי – למדתי עם הזמן לא ללכת עם הזרם, אלא ללכת עם הלב, האינטואיציות ומה שטוב לאותו הרגע." "צניעות."
חוגים וסדנאות למבוגרים, חוג פסיפס בראשון לציון - דפי זהב
https://www.d.co.il › h-c40109986-e...
מחפש חוג פסיפס בראשון לציון? דפי זהב יסייע לך בבחירת חוגים וסדנאות למבוגרים, עם חוות דעת גולשים, מחירון, פורום מומחה ועוד! כנס וקבל החלטה נבונה.
סדנאות יצירה למבוגרים וילדים לחווייה יצירתית ומרגשת - CAYA ...
caya.co.il › סדנאות-יצירה
ניתן להנות ממגוון עבודות יצירה לילדים וגם עבודות יצירה למבוגרים באמצעות חומר גלם פשוט, זול ונוח לשימוש. סדנת פסיפס היא מדיטציה, היא מענקיה שלווה נפשית ומשחררת את הראש מצרות היום יום. סטודיו CAYA מעביר סדנאות מהנות ומעשירות.
סדנת פסיפס בזכוכית | גרו (גרופון)
https://www.groo.co.il › deal › glass-...
סדנת אמנות בזכוכית בת 3 שעות, ב-89 ₪ בלבד.
סדנאות פסיפס למבוגרים - הלן אגמי - חוג
www.hug.co.il › prod-details
חוג >> יצירה >> פסיפס > סדנאות פסיפס למבוגרים. סדנאות פסיפס למבוגרים. תחומי פעילות:
עבודות יצירה למבוגרים
www.begilenu.co.il/GUI/Articles/ShowArticle.aspx?...
באמצעות סדנאות מן הסוג הזה ניתן לעודד מבוגרים לקחת חלק בעבודות יצירה מיוחדות. לכל עבודת יצירה יש מאפיינים שונים, אך המטרה המשותפת לכולן היא לסייע למבוגרים וקשישים לשפר את איכות החיים שלהם. זו גם הסיבה לכך שעבודות היצירה משולבות לא רק במסגרות פרטיות אלא גם בבתי אבות, מוסדות ...
סדנאות יצירה למבוגרים וילדים לחווייה יצירתית ומרגשת - CAYA ...
https://caya.co.il/סדנאות-יצירה
ניתן להנות ממגוון עבודות יצירה לילדים וגם עבודות יצירה למבוגרים באמצעות חומר גלם פשוט, זול ונוח לשימוש. סדנת פסיפס היא מדיטציה, היא מענקיה שלווה נפשית ומשחררת את הראש …
סדנאות יצירה למבוגרים וילדים לחווייה יצירתית ומרגשת - CAYA מוזאיקה
https://caya.co.il › סדנאות-יצירה
סדנאות יצירה מהנות עם מדריכה מקצועית לחוויה מושלמת! סדנאות אומנות ויצירה לילדים, סדנאות למבוגרים עם כלים פרקטיים. למידע בנושא סדנת פסיפס בקרו באתר.
פסיפס במרכז - חוגים, קורסים, סדנאות – חוגל
https://www.hoogel.co.il/פסיפס_במרכז
rostone סדנאות פסיפס עם רוסנה גלזר [ראשון לציון] [+] הוסף חוות דעת אם אתם בעלי נטייה אמנותית או סתם מתעניינים בפעילות יצירתית נעימה ומהנה לשעות הפנאי, סדנאות הפסיפס של רוסנה גלזר יתאימו לכם בדיוק!
סדנאות יצירה למבוגרים בצפון - CAYA מוזאיקה
https://caya.co.il/סדנאות-יצירה-למבוגרים-בצפון
Jan 04, 2018 · סדנאות פסיפס בצפון המיועדות לקהל הבוגר, הן סדנאות חווייתיות במסגרתן כל אחד ואחת מהמשתתפים לומד ליצור בפסיפס מגוון רחב של יצירות שימושיות כגון: שלטי כניסה למקום המגורים מפסיפס, ציפוי שולחנות עץ או זכוכית ישנים באבני פסיפס, תמונות פסיפס מהודרות, שלטי פסיפס במידות שונות ועוד ...
11 סדנאות חד פעמיות למבוגרים (DIY) יצירה עשה זאת בעצמך ...
https://blog.il.funzing.com/11-סדנאות-חד-פעמיות-למבוגרים-diy...
Nov 30, 2016 · 11 סדנאות חד פעמיות למבוגרים (DIY) יצירה עשה זאת בעצמך. ישורון סיגר 30/11/2016. תמיד אמרו לכם שאתם יצירתיים? אוהבים אומנות? הצטרפו לסדנאות יצירה מגוונות וחד פעמיות בהן תלמדו להכין דברים מדהימים ...
פסיפס באזור - חוג
https://www.hug.co.il › results
פסיפס ברעננה - חוגים למבוגרים - רונית אמנות המוזאיקה · קסם הפסיפס - כל אחד יכול ליצור עבודות פסיפס וליהנות מהיצירה והתוצאה . תהליך מרתק, מהנה ומ.
לימוד פסיפס במרכז - מגוון סדנאות, קורסים, שיעורים, חוגים - חוגל
https://www.hoogel.co.il › פסיפס_במרכז
בסטודיו ידיים שנמצא בפינה שקטה ושלווה בכפר סירקין , (מושב במרכז הארץ ) מתקיימות סדנאות פסיפס ופיסול בעיסת נייר למתחילים ולמתקדמים. הסדנאות מועברות.
מחירון חוג פסיפס, כמה עולה?
https://כמהעולה.co.il/מחירון-חוג-פסיפס
חוג רישום למבוגרים: 150-250 ש"ח ... כך למשל אפשר לרשום את הילד שלכם אל סדנאות חוג פסיפס כדי ללמד אותו אחת מהאומנויות העתיקות, המרשימות והסובלניות ביותר. למרות מה שאולי נדמה לכם, לימודי פסיפס כוללים ...
סטודיו פסיפס של רבקה - חוג פסיפס במודיעין - מודיעין בכף ידך
https://modiinapp.com › page › סטודיו...
מגוון חוגי פסיפס למבוגרים - מוכר לגמול השתלמות למורים בשנת שבתון (קוד מוסד 3109). מקום שבו באים ליצור ולהעביר את הזמן בנעימים. יש הבאים לנקות את הראש מהרעש ...
חוגי פסיפס בירושלים | סדנאות פסיפס בירושלים - סטודיו צרופים
http://www.zerufim.co.il
צרופים הינו סטודיו לפסיפס בירושלים הממוקם בשכונת בקעה הישנה. בסטודיו מתקיימים חוגי פסיפס בקבוצות, סדנאות לימי הולדת ואירועים מיוחדים.
פסיפס - חוגים, קורסים, סדנאות – חוגל
https://www.hoogel.co.il/פסיפס
בסטודיו ידיים שנמצא בפינה שקטה ושלווה בכפר סירקין , (מושב במרכז הארץ ) מתקיימות סדנאות פסיפס ופיסול בעיסת נייר למתחילים ולמתקדמים. הסדנאות מועברות על ידי קארין זינג..