חיפשת:

נשיא סוריה במלחמת ששת הימים

חיפוש לפי תגיות חכמות באוסף מלחמת ששת הימים | - ארכיון המדינה
https://catalog.archives.gov.il › אירועי...
כיבוש צפון השומרון וצפון בקעת הירדן במלחמת ששת הימים, 5-8.6.1967 ... גופים ארגוניים. לשכת נשיא המדינה ... סוריה. נור א-דין אל-אתאסי – נשיא סוריה.
הרקע למלחמת ששת הימים – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › הרקע_למלחמת
המהלכים ערב המלחמה
מלחמת ששת הימים - מהלכים עיקריים : המלחמה בחזית הסורית
https://lib.cet.ac.il › pages › item
על מהלכי הקרבות בחזית הסורית במלחמת ששת הימים. ... ו] הזה רק נימוק אחד והוא הנימוק המדיני, שפגיעה חריפה בסוריה עלולה לסבך אותנו עם ברית-המועצות.
מלחמת ששת הימים
www.alexandroni.co.il › he › 84
פלוגה ב', אריאל, נערכה להגנה באזור דרדרה – גשר הפקק, והחזיקה את מוצב "אשמורה" (דרדרה הישראלית). פלוגה ג', איתן, נערכה במושבה משמר הירדן, בחלק המערבי של המושבה (החלק המזרחי היה עדיין באזור מפורז) ובלילות עשתה הכנות להשתלטות על הצד המזרחי של המושבה. פלוגה ד', יענקלה, נערכה להגנה ...
המוביל הארצי הגורמים למלחמת ששת הימים
https://meyda.education.gov.il › files › Curriculum
מלחמת ששת הימים הייתה אחת המלחמות המהירות והמוצלחות מבחינה צבאית במאה ה - 20. ... הסלמה במתח בין ישראל והעולם הערבי; הסלמה בגבול ישראל-סוריה (המלחמה על המים) ...
ישראל במלחמת ששת הימים – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › ישראל_במלחמת
תקופת ההמתנה
סגן נשיא סוריה לשעבר עבד אל-חלים חדאם מת בצרפת בגיל 88 ...
https://news.walla.co.il/item/3349966
Apr 01, 2020 · נחשב בעבר ליורש אפשרי. חדאם לצד בשאר אסד, 2000 (צילום: רויטרס) סגן נשיא סוריה לשעבר עבד אל-חלים חדאם מת אתמול (שלישי) בגיל 88 בבית חולים בפריז אחרי שלקה בלבו, שם גלה מאז שברח ממולדתו בתחילת שנות ה-2000.
החזית הסורית במלחמת ששת הימים – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/החזית_הסורית_במלחמת_ששת_הימים
בין ישראל לסוריה - מלחמת ששת הימים ולאחריה - אוניברסיטת בן-גוריון ...
https://in.bgu.ac.il › bgi › iyunim
סוריה, בעניין הגורמים שהביאו לפרוץ מלחמת ששת הימים או בנוגע למהלכה של. מלחמה זו. ... שבה נשמעה הכרזה כזו מכיוון דמשק הימה ב־22 במאי 1966, בעת ביקורו של נשיא.
מלחמת ששת הימים – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/מלחמת_ששת_הימים
אברהם אילון ואחרים, משברי ים - הזירה הימית במלחמת ששת הימים, מודן הוצאה לאור, 2017. (הספר בקטלוג ULI) גדעון אביטל-אפשטיין , 67' ירושלים, מלחמה , הוצאת מטר , 2017.
"הובלתי את גדוד 377" | נעמוש / הרמה הסורית / מלחמת ששת הימים
naamoush.wordpress.com › 2018/11/15 › הובלתי
Nov 15, 2018 · קרן, בן קיבוץ רמת השופט, נולד ב-1940, התגייס ב-1958 לשריון, עבר מסלול מהיר של קורס מט"קים וקורס קצינים, והשתחרר ב-1961. הכיר את יעל בת משק עין גב, והחליט לעזוב את רמת השופט ולקשור את חייו עם הקיבוץ שחי בצילה של הרמה הסורית: "היה פה אתגר אחרי הפילוג. לא היו פה אנשים.
שיעור מס' 37 | הסוכנות היהודית
https://archive.jewishagency.org/he/activities/content/25735
Oct 31, 2005 · מבוא - הצגת הנושא. מלחמת העצמאות לא פתרה את הסכסוך הערבי - ישראלי, בעקבותיה הוא אף התעצם. לגבי העם היהודי היה בקיומה של מדינת ישראל משום הגשמת זכויותיו ההיסטוריות. לריבונות ולבטחון. לדעתם של הערבים, פגע קיום המדינה בזכויות ערביי א"י. האשימו את מדינת ישראל בגזל אדמות פלסטין ...
סוריה | מעריב
https://www.maariv.co.il › תגיות
בשנת 1967 במהלך מלחמת ששת הימים ניצחה מדינת ישראל וכבשה את רמת הגולן שהייתה עד אז בשטחה של ... נשיא סוריה באשר אל אסד (צילום: SANA/Handout via REUTERS) ...
מלחמת ששת הימים
https://www.idf.il/אתרים/המחלקה-להיסטוריה/דפי-מלחמות...
בישראל התגבשה ההערכה כי למרות החומרה שבסגירת המְצרים, הסיכון הממשי נובע מריכוז הכוחות הצבא המצרי בסיני, משיתוף הפעולה של מצרים עם סוריה, מהתלכדות העולם הערבי סביב מצרים - לרבות ירדן, שחתמה ב - 30 במאי על הסכם הגנה עמה והעמידה את צבאה תחת פיקוד מצרי.
החזית הסורית במלחמת ששת הימים – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › החזית_הסורית
שדה הקרב
החזית הסורית במלחמת ששת הימים - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › החזי...
כמו כן כלל הצבא הסורי חמישה גדודים של המשמר הלאומי (מה"ל). בסך הכל מנה הצבא הסורי כ-50,000 חיילים. צבא סוריה אומן וצויד בעשור שקדם למלחמה על ידי ברית המועצות ...
מלחמת ששת הימים - אתר צה"ל
https://www.idf.il › אתרים › דפי-מלחמות
נשיא מצרים, עבד אל-נאצר, לא יכול היה לעמוד מנגד ולהתכחש לחוזה ההגנה עם סוריה. ב-14 במאי הועמד הצבא המצרי בכוננות ובשעות הערב החלו כוחות לנוע לסיני, בכיסוי מלא ...
מלחמת ששת הימים – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › מלחמת_ששת_הימים
אברהם אילון ואחרים, משברי ים - הזירה הימית במלחמת ששת הימים, מודן הוצאה לאור, 2017. (הספר בקטלוג ULI) גדעון אביטל-אפשטיין , 67' ירושלים, מלחמה , הוצאת מטר , 2017.
9 ביוני 1967 - וואלה! חדשות
https://news.walla.co.il › item
03:10 - רדיו דמשק: סוריה תהיה מוכנה לכבד את הפסקת האש אם ישראל תעשה כן ... בשנת 1971 במלחמת שש הימים היה שר ההגנה נשיא סוריה במלחמה היה נור אל-דין אל-אתאסי.