חיפשת:

נרות למניעת הריון

נרות למניעת הריון - מכון פועה
puah.org.il › shut › נרות-למניעת-הריון-3
Dec 23, 2020 · נרות למניעת הריון. 23.12.2020 אמצעי מניעה ... רמת היעילות של נרות וקוטלי זרע היא כ 80 אחוז לערך
כל מה שרצית לדעת על מניעת הריון | armiphan
https://armiphan.com/מאמרים
מוצרים נפוצים למניעת הריון המכילים נונוקסינול-9 כחומר פעיל הם: נרות, ספוגיות, ג'ל, קרם, קצף ודפים מתמוססים. מוצרים אלה לא דורשים מרשם רופא, ניתן לרכוש אותם בבתי מרקחת רבים או להזמין דרך אתרי החברות המשווקות. המוצרים לא מכילים הורמונים ומניעת ההריון במוצרים אלו מתבססת על החומר הפעיל נונוקסינול-9. קראי עוד » על אמצעי מניעה ולמה כדאי לשלבם עם פרמטקס
אמצעי המניעה הטובים ביותר - דירוג 2020 - TOP-10
https://expert-iw.desigusxpro.com/krasota-i...
בקטגוריה זו ניתן להבחין בין 2 תרופות למניעת הריון. רגולון התרופה הוכיחה את עצמה היטב גם בקרב נערות צעירות וגם בקרב נשים מעל גיל 30; מיועד למניעת הפה. זה יעיל כמעט לאורך כל המחזור החודשי, מה שהופך את המגע לבטוח. למרות שמדובר בכדורים הורמונליים, בביקורות עליהם הבנות לא מתלוננות על הופעת משקל עודף כאשר לוקחים אותן.
גלוואן נרות למניעת הריון
https://www.azrieli.com › ...
נרות ואגינלים למניעת הריון. היות ויעילות המוצר איננה 100%, מומלץ לשלב עם אמצעים אחרים כגון דיאפרגמה. להחדיר פתילה אחת עמוק לתוך הנרתיק 15-30 דקות לפני המגע ...
נרות למניעת הריון - מכון פועה
https://puah.org.il › שו"ת עברית
נרות למניעת הריון ... חברת טבע הפסיקה לשווק את נרות גלוואן, אפשר לחפש נרות פרמטקס (בדגש על ... האם אישה בתחילת הריון צריכה לצום בתענית אסתר.
מרכז רפואי מעיני הישועה נרות למניעת הריון - האם יכול לפגוע ...
www.mymc.co.il › question › birth-control-candles
שלום, אנחנו בדרך כלל משתמשים ב נרות למניעת הריון. האם כאשר יש חשש להריון אסור להשתמש בהם האם החומר שהנר מפריש עלול לפגוע בעובר חלילה?אנחנו די לחוצים.
אמצעי מניעה נרות למניעת הריון, 10 נרות, פארמטקס חי פארם - בית ...
www.hay-pharm.co.il › בית-מרקחת › אמצעי
נרות למניעת הריון מבית פארמטקס - נרות וגינליים למניעת הריון ללא הורמונים. פתילית המספקת הגנה למשך ארבע שעות. מבטיחה 94% יעילות ללא הורמונים, ללא סיכונים בריאותיים.
נרות למניעת הריון - פורום הורמונלי זה נורמלי - פורומים - ערוץ 7
https://www.inn.co.il › Forum.aspx
נרות למניעת הריון. אנונימי, י"ח בשבט תשע"ו, 19:28 (28/01/2016). שלום! רציתי לשמוע ממי שניסתה עד כמה הנרות מונעות הריון. לא בא לי להתעסק עם גלולות והתקנים.
פארמטקס נרות למניעת הריון לשימוש בנרתיק | Pharmatex - בית ...
https://www.hanegev.co.il › פארמטקס-נ...
פארמטקס (pharmatex) - נרות וגינליים למניעת הריון, מספקים הגנה למשך 4 שעות. ללא הורמונים.
נרות למניעת הריון - מכון פועה
puah.org.il › shut › נרות-למניעת-הריון
Oct 09, 2018 · נרות למניעת הריון. אני שישה שבועות לאחר לידה, ומניקה הנקה מלאה. אני מעוניינת למנוע הריון לתקופה מסויימת, וקיבלנו הסכמה מהרב שלנו לכך. שמענו על נרות למניעת הריון (וגם רופא הנשים אישר שהוא ממליץ ...
נרות למניעת הריון - פורום הריון ולידה - פורומים - ערוץ 7
www.inn.co.il › Forum › Forum
נרות למניעת הריון. בהנהלת: יעל מהדרום, טארקו, חצילוש, אין לי הסבר. הריון, לידה ומה שביניהם. ההתייעצות בפורום אינה מחליפה ייעוץ רפואי ונעשית באחריות המתייעצת בלבד. הפורום דתי, נא לכבד את רגשות ...
נרות למניעת הריון - פורום הריון ולידה - פורומים - ערוץ 7
https://www.inn.co.il/Forum/Forum.aspx/t1315135
2021/12/14 · נרות למניעת הריון הילושש, י' בטבת, 13:33 (14/12/2021) מישהי יודעת על הנרות האלה? אמרו לי שזו חברה צרפתית ושזה ללא הורמונים וכבר לא משווקים בבתי מרקחת.. נתנו לי טלפון של מי שמשווקת בעיר שלי.. האם זה יעיל ...
נרות למניעת הריון - מכון פועה
https://puah.org.il/shut/נרות-למניעת-הריון
2018/10/09 · נרות למניעת הריון - מכון פועה נרות למניעת הריון 09.10.2018 אמצעי מניעה שלום, אני שישה שבועות לאחר לידה, ומניקה הנקה מלאה. אני מעוניינת למנוע הריון לתקופה מסויימת, וקיבלנו הסכמה מהרב שלנו לכך. שמענו על נרות למניעת הריון (וגם רופא הנשים אישר שהוא ממליץ להשתמש). האם ידוע לרב היכן ניתן להשיג נרות אלו? האם כול הנרות מותרים לשימוש מבחינה הלכתית?
פארמטקס פתילות למניעת הריון לשימוש בנרתיק Pharmatex
www.o-pharm.co.il › פארמטקס-נרות
פארמטקס (pharmatex) - נרות וגינליים למניעת הריון, מספקים הגנה למשך 4 שעות. ללא הורמונים, ללא סיכונים בריאותיים. 94% יעילות. תוצרת צרפת. לעיון בעלון לצרכן לחצי כאן. תכולה: 20 נרות
אביזרים רפואיים נרות פרמטקס רפואה סנטר
https://www.refua-center.co.il › Web
נרות פרמטקס - אביזרים רפואיים - ... פרמטקס (pharmatex) - נרות וגינליים, תוצרת צרפת. ללא הורמונים; ללא סיכונים בריאותיים; 94% אחוזי הצלחה!
פרמטקס נרות למניעת הריון 10 פתילות Pharmatex | פמילי-פארם
https://www.familypharm.co.il › פרמט...
פרמטקס נרות 10 יחידות הינו פתילות למניעת הריון לשימוש בנרתיק / 10 פתילות. קנו עכשיו את 'פרמטקס נרות 10 יחידות' במחיר מיוחד בבית מרקחת אונליין פמילי-פארם ...
נרות למניעת הריון - מכון פועה
https://puah.org.il/shut/נרות-למניעת-הריון-3
2020/12/23 · נרות למניעת הריון - מכון פועה נרות למניעת הריון 23.12.2020 אמצעי מניעה האם אמינים ב99 אחוז? והאם אפשר לדעת מאיפה אפשר להשיג קחו חלק, תנו חיים. לחצו לתרומה תשובה : שלום וברכה, רמת היעילות של נרות וקוטלי זרע היא כ 80 אחוז לערך כיום ניתן לקנות באופן מסודר בבתי מרחקת שני סוגים, VCF והבאים בצורת שקפים, ופתילות של פרמקטס.
דף מתמוסס למניעת הריון - גלו את VCF אמצעי מניעה לא ...
https://safevcf.co.il
רבע שעה מהחדרת דף מתמוסס למניעת הריון של VCF לנרתיק אפשר לקיים יחסים מלאים. החומר יהיה פעיל במשך שלוש שעות. אם יש מגע נוסף בתוך שלוש השעות, או אם עברו מעל שלוש שעות ורוצים לקיים יחסים שוב – צריך להחדיר דף נוסף חדש.
פארמטקס פתילות למניעת הריון לשימוש בנרתיק Pharmatex
https://www.o-pharm.co.il/פארמטקס-נרות-למניעת-הריון-לשימוש...
פארמטקס (pharmatex) - נרות וגינליים למניעת הריון, מספקים הגנה למשך 4 שעות. ללא הורמונים, ללא סיכונים בריאותיים. 94% יעילות. תוצרת צרפת. לעיון בעלון לצרכן לחצי כאן תכולה: 20 נרות * הנתונים המדויקים מופיעים על גבי המוצר, אין להסתמך על הפירוט המופיע באתר, יתכנו טעויות או אי התאמות, יש לקרוא את המופיע על גבי אריזת המוצר לפני השימוש.
נרות למניעת הריון - פורום הריון ולידה - פורומים - ערוץ 7
https://www.inn.co.il/Forum/Forum.aspx/t769826
2022/02/27 · נרות למניעת הריון. בהנהלת: יעל מהדרום, טארקו, חצילוש, אין לי הסבר. הריון, לידה ומה שביניהם. ההתייעצות בפורום אינה מחליפה ייעוץ רפואי ונעשית באחריות המתייעצת בלבד. הפורום דתי, נא …
מרכז רפואי מעיני הישועה נרות למניעת הריון - האם יכול לפגוע בעובר
https://www.mymc.co.il › question
שלום, אנחנו בדרך כלל משתמשים ב נרות למניעת הריון. האם כאשר יש חשש להריון אסור להשתמש בהם האם החומר שהנר מפריש עלול לפגוע בעובר חלילה?
פארמטקס פתילות למניעת הריון לשימוש בנרתיק Pharmatex - O-Pharm
https://www.o-pharm.co.il › פרמטקס-פ...
פרמטקס (pharmatex) - נרות וגינליים למניעת הריון, מספקים הגנה למשך 4 שעות. ללא הורמונים, ללא סיכונים בריאותיים. 94% יעילות. תוצרת צרפת.
דף מתמוסס למניעת הריון - גלו את VCF אמצעי מניעה לא הורמונלי ...
safevcf.co.il
דף מתמוסס למניעת הריון של VCF יספק לך הגנה של בין 94%-97% מניעה בשימוש נכון. החומר הפעיל Nonoxynol9 הינו קוטל הזרע הנפוץ בעולם ובשימוש מעל 30 שנה, בעל יעילות גבוהה הקוטל את הזרע שבא עמו במגע.