חיפשת:

נעמי שמר עמוס עוז

נעמי שמר – חייה, יצירת ודיוקנה כמשוררת לאומית | גילי חסקין ...
https://www.gilihaskin.com/נעמי-שמר-חייה-יצירת-ודיוקנה...
העיסוק בנעמי שמר רלוונטי תמיד. היא נושא למחקרים בתחום הזמר העברי. מכיוון שהיא אחת הדמויות המפורסמות שצמחו "בין דגניה" לכנרת" , נדון בה בסיורינו, " אידיאולוגיות סביב הכנרת" ונעסוק במקומה באתוס הישראלי [1]. נעמי שמר נולדה בקבוצת כנרת בשנת 1930, לרבקה ומאיר ספיר.
במותו נעטף עמוס עוז בצלופן שקרי והוצג כקונצנזוס ישראלי | מעריב
https://www.maariv.co.il/journalists/Article-678672
Jan 05, 2019 · שמר, בדרכה, השיבה לעוז: "זה מעורר בי זעם נורא, הטיעון הזה. זה כאילו בן אדם מתגעגע לאהובתו והוא בא אל הפסיכיאטר שלו, עמוס עוז, ואז הפסיכיאטר אומר לו 'אל תדאג, היא לא לבד במיטה'... עולם שהוא ריק מיהודים הוא בשבילי כוכב מת, וארץ ישראל ריקה מיהודים היא בשבילי שוממת וריקה".
עמוס עוז: "לא יכול שלא לנשום, שלא לשתות, שלא לכתוב" | מעריב
https://www.maariv.co.il/culture/literature/Article-678516
Jan 04, 2019 · עוד מעט זה יבוא. זה כמעט לא יכאב. ("חרוזי החיים והמוות" / עמוס עוז) בראיון שהעניק לפני חודש ב"הארץ" לגילי איזיקוביץ אמר בין השאר: אני לא יכול שלא לנשום. אני לא יכול שלא לשתות, אני לא יכול שלא לכתוב... אני הייתי כותב את אותם ספרים גם אם היו מטילים עלי קנס אחרי כל ספר, ויש אנשים שרוצים ...
ירושלים של זהב – ויקיפדיה
https://he.m.wikipedia.org/wiki/ירושלים_של_זהב
נעמי שמר מתייחסת לביקורת של עמוס עוז על שירה "ירושלים של זהב" מתוך ערוץ היוטיוב. נעמי שמר: סיפורו של השיר "ירושלים של זהב" , "עולם קטן", גיליון מס' 550, מוסף ליום ירושלים, כו באייר תשע"ו.
‫תשובתה של נעמי שמר ז"ל לביקורתו של עמוס עוז על "ירושלים של זהב": Israel‬
https://www.reddit.com › Israel › comments › תשובתה_...
137k members in the Israel community. A place for discussion of Israeli life and culture, but most of all for participating in the time honored …
נעמי שמר – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/נעמי_שמר
תנועת אם תרצו on Twitter: "השיר 'ירושלים של זהב' "לא הומני כלפי ...
https://twitter.com › imtirtzu › status
צפו בתשובתה של נעמי שמר ז"ל לדבריו של עמוס עוז. יום ירושלים שמח!pic.twitter.com/v4VU4YlokR. />. The media could not be played.
כיכר השוק ריקה – האומנם?! - מילה טובה
https://milatova.org.il › 2018/05/11
על ידי נעמי שמר יום שישי, מאי 11, 2018. על השיר המופלא "ירושלים של זהב" היה ויכוח מעניין בין עמוס עוז לנעמי שמר. ויכוח המשקף שתי נקודות מבט.
נעמי שמר מתייחסת לביקורת של עמוס עוז על שירה "ירושלים של ...
https://www.youtube.com/watch?v=2W8gwoBxnGw
Jan 06, 2016 · יבשו בורות המים, כיכר העיר ריקהמתוך "אל בורות המים" \\ ערוץ 1http://www.iba.org.il/program.aspx?scode=1948028
נעמי שמר - על ירושלים של זהב וארץ ישראל - YouTube
https://www.youtube.com/watch?v=novK6BWMPgA
Mar 21, 2016 · נעמי שמר מדברת על אהבת הארץ.מתוך: אל בורות המים, שהפיק מוטי קירשנבאום ב1982.
עמוס עוז: "לא יכול שלא לנשום, שלא לשתות, שלא לכתוב" | מעריב
https://www.maariv.co.il › ... › ספרות
אבל יום אחרי מלחמת ששת הימים עמוס עוז כבר פרסם בעיתון "דבר" מאמר שסימן את הקרב הגדול בינו לבין נעמי שמר, ואת ראשיתו של השבר שנפער בין ימין ...
תַּחַת הַמִּדְרָך הַחוֹבֵט - על צד שמאל
https://on-the-left-side.org.il/תַּחַת-הַמִּדְרָך-הַחוֹבֵט
סתם מישהו מהעמק על "ולפעמים, החגיגה נגמרת" (נעמי שמר…) marc boosen על "ולפעמים, החגיגה נגמרת" (נעמי שמר…) פואז חוסין על "חוק קמיניץ" הוא חוק גזעני; מיכאל על "ולפעמים, החגיגה נגמרת" (נעמי שמר…)
הפולמוס על "ירושלים של זהב": תשובה לאורי הייטנר בעקבות גילויים חדשים
https://www.academia.edu › הפולמוס_...
... הייטנר‪:‬ ‫מי שהרבה לתקוף את נעמי שמר על השורות הללו היה עמוס עוז‪" .‬‬ ... מוטי קירשנבאום את נעמי שמר עם עמוס קינן (ושבשבילה כתבה נעמי שמר את ‫השיר "אל‬ ...
ח"כ טיבי: "נעמי שמר התעלמה מהפלסטינים". צפו בתשובתה של המשוררת
https://www.kipa.co.il › חדשות
שמר השיבה בעבר לטענה דומה שהעלה עמוס עוז. ... ותקף את מחברת השיר, "נעמי שמר כתבה שכיכר העיר ריקה, והתעלמה מהפלסטינים שהתפללו ברחובות".
אל בורות המים - – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › אל_ב...
בסרט מסייר הבמאי מוטי קירשנבאום עם נעמי שמר ועמוס קינן ברחבי ארץ ישראל ומשוחח איתם ... ארץ ישראל ומדינת ישראל בין עמוס קינן, נעמי שמר, עמוס עוז ואברהם יפה.
אל בורות המים – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/אל_בורות_המים
עולם שהוא ריק מיהודים, הוא בשבילי כוכב מת ו ארץ ישראל שהיא ריקה מיהודים היא בשבילי שוממת וריקה". שירה המפורסם של נעמי שמר " אל בורות המים " נכתב בראשית שנות השמונים בעבור הסרט. הסרט נחשב לאחד מסרטיו החשובים של מוטי קירשנבאום ובהלווייתו רונה קינן ביצעה את השיר "אל בורות המים".
נעמי שמר – ויקיציטוט
https://he.wikiquote.org/wiki/נעמי_שמר