חיפשת:

נסיעה מטביליסי לבטומי

טיסות לבטומי | גאורגיה | איסתא
https://www.issta.co.il/flights/to/georgia/batumi.aspx
טיסות זולות לבטומי עד 30% חסכון, הזמנת כרטיסי טיסה לבטומי באישור מיידי באינטרנט. כנסו להזמין עוד היום טיסות לבטומי באתר איסתא.
מידע למטייל-חבל אג'ירה וחבל סוואנתי
www.kehila4u.co.il/Web/?PageType=0&ItemID=292101
רכבות יום יוצאות מטביליסי כל יום ב8:30 בבוקר ומגיעות ב18:00, משך נסיעה של קצת יותר מ5 שעות. כאמור, רכבות לילה חוסכות כסף אך לא זמן. כמו כן חשוב להזכיר לרכוש את הכרטיס מראש ולשריין את מקומכם ברכבת.
תחבורה בטביליסי | סאן דור - Sun d'Or
https://www.sundor.co.il › Pages › Tr...
... משובשות ברובן מלבד חלקים מהדרך הצבאית, הדרך מטביליסי לקותאיסי והדרך מגורי מערבה. אפשרות נוספת היא להצטרף לטיול ג'יפים מאורגן מטעם סוכנות נסיעות מקומית.
101 טיפים חשובים למטייל בגאורגיה - גאורגיה - מסע אחר
https://www.masa.co.il › ... › כתבות
זמן טיסה כשעתיים וחצי (תל אביב – טביליסי). לבטומי אפילו פחות מזה. ... גאורגיה היום היא מקום בטוח ושלו עם תיירות שמכפילה את עצמה כמעט מדי. שנה. הגאורגים הם מארחים ...
מרחקי נסיעה בגאורגיה - אקספלורר
https://www.xplorer.co.il › ... › גאורגיה
מרחקי נסיעה מטביליסי ליעדים בגאורגיה ... מחשבון מרחקי נסיעה בגאורגיה של אקספלורר מציג מרחקי נסיעה וזמן נסיעה משוער בין יעדים מרכזיים בגאורגיה. פשוט בוחרים מדינת ...
חבילות לבטומי שבגיאורגיה, דילים מפנקים לבטומי – ישראייר
www.israir.co.il › Packages › To
חבילות לבטומי שבגיאורגיה, דילים מפנקים לבטומי – ישראייר. compositionPackage. הרכב נוסעים. 1 מבוגרים 2 מבוגרים 3 מבוגרים 4 מבוגרים 5 מבוגרים 6 מבוגרים 7 מבוגרים 8 מבוגרים 9 מבוגרים 0 ילדים 1 ילדים 2 ילדים 3 ילדים 4 ילדים 5 ילדים 6 ילדים. חפש תוצאות!
חופשה בגיאורגיה בעידן הקורונה - מה צריך לדעת? | פספורטכארד
https://www.passportcard.co.il/article/Georgia-covid-19
מסלול טיול מטביליסי לבאטומי - GoTravel
https://www.gotravel.co.il/travel/?p=1950
מסלול טיול מטביליסי לבאטומימאת: רוני ערן. מסלול טיול מטביליסי לבאטומי. הרבה מים זרמו במטקבארי, הנהר החוצה את הבירה טביליסי, מאז פלשו אליה הרוסים באוגוסט 2008. כיום מציגה גאורגיה תערובת צבעונית ...
מסלול טיול מטביליסי לבאטומי - GoTravel
https://www.gotravel.co.il › travel
במרחק עשרים דקות נסיעה צפונה מטביליסי, על ראש גבעה גבוהה החולשת על האזור, ניצב אחד המונומנטים ההיסטוריים החשובים והמקום הקדוש ביותר בגאורגיה ...
תחבורה מטביליסי לבאטומי | אקספלורר
www.xplorer.co.il › questions › 22529
Jul 19, 2018 · עלויות טיול. תחזית מזג אוויר. עונות לטיול. מרחקי נסיעה. שלום לכולם, ביום שני הקרוב אני ובעלי טסים לגיאורגיה ובכוונתנו לנחות בטביליסי, לשהות שם 3 ימים ואז להגיע לבאטומי. התכוונו בתוך טביליסי להתנייד עם המטרו אבל טרם החלטתי כיצד נגיע לבטומי.
הדרך מטביליסי לבטומי - המלצה על מסלול חד יומי בגאורגיה ...
https://www.lametayel.co.il/tips/l002n4
מסלול חד יומי בגאורגיה (גרוזיה) ”הדרך מטביליסי לבטומי“. ”הדרך מטביליסי לבטומי“. נסענו ברכב - נסיעה ארוכה אבל מקסימה. הנופים משתנים, הכפרים והערים בדרך, אנשים, המון פרות על הכבישים, נהרות ...
גיאורגיה לישראלים Georgia For Israelis | והפעם על תחבורה בגיאורגיה
https://www.facebook.com › groups › posts
היתרון: המחיר זול להדהים- שקל אחד עבור נסיעה. ... 35 לארי מבטומי לטביליסי, נסיעה של 6-7 שעות ... ממליץ מאוד להשתמש בה למגיעים לבטומי מטביליסי.
מידע למטייל-חבל אג'ירה וחבל סוואנתי - קהילה שלנו
http://www.kehila4u.co.il › Web
בטומי-ספרי: חוף הממוקם כ15 ק"מ דרומית לבטומי, מחיר של 15 לארי למונית קטנה. ... רכבות יום יוצאות מטביליסי כל יום ב8:30 בבוקר ומגיעות ב18:00, משך נסיעה של קצת ...
טיסות זולות מטביליסי לבטומי - Tripadvisor - [TBS - BUS]
https://www.tripadvisor.co.il › Flights...
הזמן טיסות זולות מטביליסי לבטומי: חפש והשווה בין מחירי טיסות ... עבורך בעזרת חוות דעת וצפייה במאות תעריפים של כרטיסי טיסה לטיסות שמגיעות ליעד שלך ויוצאות ממנו.
מ Batumi לטביליסי, איך להגיע? איך להגיע מטביליסי כדי בתומי ברכבת?
https://iw.delachieve.com › מ-batumi-...
כמה חברות נסיעות בחודשי הקיץ שכרו ספינות. אז בסופו של "עונת השיא" אפשר להגיע נופש על חוף הים וערים רוסיות אחרות, יושב על השכר. התעופה באטומית ממוקמת כמה ...
101 טיפים חשובים למטייל בגאורגיה - גאורגיה - מסע אחר
https://www.masa.co.il/article/101-טיפים-חשובים-למטייל-בגאורגיה
מסלול חד יומי בגאורגיה (גרוזיה) ”הדרך מטביליסי לבטומי“ - למטייל
https://www.lametayel.co.il › tips
נסענו ברכב - נסיעה ארוכה אבל מקסימה. הנופים משתנים, הכפרים והערים בדרך, אנשים, המון פרות על הכבישים, נהרות, גשרים, דוכני מזון וחפצים שונים.
טיולים בגאורגיה - מסלולי טיול בגאורגיה: בטומי - טיולי יום ...
www.masa.co.il › article › בטומי-גאורגיה
טיול יום לקוטאיסי וסביבתה. קוטאיסי (Kutaisi), העיר השנייה בגודלה בגאורגיה, שוכנת למרגלות הקווקז הגבוה, על גדות נהר ריוני הציורי. מבטומי נוסעים בכביש E70 צפונה לאורך החוף, חולפים על פני העיר פוטי (Poti) ומתחברים לכביש E60 לכיוון מזרח (לעבר טביליסי) עד לקוטאיסי.
חבילות לבטומי שבגיאורגיה, דילים מפנקים לבטומי – ישראייר
https://www.israir.co.il/Packages/To/Batumi.html
דילים וחבילות נופש לבטומי השוכנת על חוף הים השחור במחירים משתלמים מבית ישראייר. היכנסו ותוכלו להזמין בקלות את החופשה המושלמת לבטומי כבר היום, אל תחכו!
תחבורה מטביליסי לבאטומי | אקספלורר
https://www.xplorer.co.il/questions/22529/תחבורה_מטביליסי_לבאטומי
Jul 19, 2018 · שלום לכולם, ביום שני הקרוב אני ובעלי טסים לגיאורגיה ובכוונתנו לנחות בטביליסי, לשהות שם 3 ימים ואז להגיע לבאטומי. התכוונו בתוך טביליסי להתנייד עם המטרו אבל טרם החלטתי כיצד נגיע לבטומי.
הדרך מטביליסי לבטומי - המלצה על מסלול חד יומי בגאורגיה ...
www.lametayel.co.il › tips › l002n4
שמור לעצמי. נסענו ברכב - נסיעה ארוכה אבל מקסימה. הנופים משתנים, הכפרים והערים בדרך, אנשים, המון פרות על הכבישים, נהרות, גשרים, דוכני מזון וחפצים שונים. לכל כפר אופי החיים והדוכנים שלו על הדרך. לא לפספס את הלחם דבש - Sletka. האנשים כל כך נחמדים ומסבירי פנים.
מסלול טיול מטביליסי לבאטומי - GoTravel
www.gotravel.co.il › travel
כנסיית ג'ווארי, רק 20 דקות מטביליסי (צילום: Levan Gokadze) לרגלי הכנסייה, במפגש הנהרות מטקבארי (הזורם מטורקיה) ו אראגבי (הזורם מהרי הקווקז) נראית מצחטה ( Mtskheta ), בירתה העתיקה של גאורגיה. ליבה של מצחטה הוא הקתדרלה של סווטיצחובלי ( Svetitskhoveli) שהוקמה במאה ה-11.
המלצות לטיול בגאורגיה | גילי חסקין – מדריך טיולים
https://www.gilihaskin.com/המלצות-לטיול-בגאורגיה
המלצות לטיול בגאורגיה. גילי חסקין. כתב: גילי חסקין. טיול לגאורגיה, "גרוזיה", כפי שהייתה מוכרת יותר בעבר, בשמה הרוסי, הוא מסע אל לב לבו של הקווקז. יש בה שילוב של נופים מרהיבים, ארכיטקטורה מרשימה ...
מרחקי נסיעה בגאורגיה | זמני נסיעה בין יעדים בגאורגיה | אקספלורר
www.xplorer.co.il › map › europe
מחשבון מרחקי נסיעה בגאורגיה של אקספלורר מציג מרחקי נסיעה וזמן נסיעה משוער בין יעדים מרכזיים בגאורגיה. פשוט בוחרים מדינת מוצא ועיר מוצא בגאורגיה ורואים מרחקים וזמני נסיעה לערים אחרות במדינה או לערים במדינות סמוכות.
מרחקי נסיעה בגאורגיה | זמני נסיעה בין יעדים בגאורגיה ...
https://www.xplorer.co.il/map/europe/georgia?i=distances
מרחקי נסיעה ב גאורגיה. מידע עדכני המציג את המרחק בין יעדים שונים בגאורגיה ואת זמן הנסיעה המשוער למעבר בינהם. ניתן לראות את כל מרחקי הנסיעה והמסלולים בגאורגיה על גבי מפה.