חיפשת:

נמל קיסריה הופעות

הופעות בקיסריה 2021 - סטנד-אפ, הצגות ילדים, מוזיקה ועוד | מבלים
https://www.mevalim.co.il › caesarea
כולם יודעים שהופעה חיה איכותית עם אמנים מרכזיים בארץ כדאי לבוא לראות באמפי קיסריה. עד היום זהו המקום המוביל ביותר בארץ להופעות חיות.
איתי לוי הופעות - הזמנת כרטיסים למופע של איתי לוי | קופת תל ...
2207.kupat.co.il › show › itaylevi
9/11 - 13/11האנגר 11 , נמל ת"א. כרטיסים החל מ 169 ש"ח. אחרי שכבש את קיסריה, היכל מנורה, "הכוכב הבא" ובמות נוספות ברחבי הארץ, הזמר המצליח בישראל, איתי לוי מכריז על סיבוב הופעות חורף, בסדרת הופעות אינטימית ...
נמל קיסריה - Caesarea Harbor - חגיגות האוקטוברפסט ושלל אושפיזין ...
https://d.facebook.com › photos
חגיגות האוקטוברפסט ושלל אושפיזין של מוזיקה מגיעים להתארח אצלנו בנמל בחול המועד סוכות! מזמינים אתכם לחג של הופעות חיות ב- ביץ בר קיסריה Beach Bar ו- 15...
לוח הופעות - Show - beachbar
beach-bar.co.il › show
ביץ' בר - נמל קיסריה ... אנו מקפידים לספק לאורחי הביץ' מגוון הופעות חיות איכותיות, מכל ...
אמפי קיסריה כרטיסים ולוח הופעות
https://www.kzat-tarbut.com/tag/אמפי-קיסריה-כרטיסים-ולוח-הופעות
ניקול ראידמן וסאקיס רובס קיסריה – כרטיסים, מחירים וכל הפרטים. הזמרת ניקול ראידמן עולה שלב בקריירה המוזיקלית החדשה שלה, ותגיע להופעה גדולה באמפי קיסריה שם היא תופיע בחודש יוני 2020 הקרוב יחד עם הזמר היווני. מוסיקה.
לוח הופעות - Show - beachbar
https://beach-bar.co.il/show
כמקום בילוי מוביל המתמחה במוסיקה על כל גווניה, אנו מקפידים לספק לאורחי הביץ' מגוון הופעות חיות איכותיות, מכל הספקטרום המוסיקאלי.
אוגוסט בביץ' בר - קיסריה בחינם! - טיולי
https://www.tiuli.com › events › אוגוס...
הביץ' בר - בר – מסעדה הנושק למימיו הצלולים של נמל קיסריה. תוכלו ליהנות ממגוון הופעות ביולי ואוגוסט: טברנה יוונית, בלוז ורוק, מופעים לטינים סוחפים של מוזיקה ...
Show - beachbar - ביץ בר- קיסריה
https://beach-bar.co.il › show
ביץ' בר - נמל קיסריה ... כמקום בילוי מוביל המתמחה במוסיקה על כל גווניה, אנו מקפידים לספק לאורחי הביץ' מגוון הופעות חיות איכותיות, מכל הספקטרום המוסיקאלי.
הופעות בקיסריה 2021 - סטנד-אפ, הצגות ילדים, מוזיקה ועוד ...
https://www.mevalim.co.il/caesarea
באמפי הופיעו עשרות מגדולי האומנים בישראל מהז'אנר הים תיכוני והישראלי. מדובר במקום עצום המכיל מקומות רבים והאנרגיות שבו הופכים את ההופעות למרהיבות. אמפי קיסריה נמצא בצמוד לחופי קיסריה ולאורך המופע תרגישו את הבריזה הנפלאה עוטפת אתכם באווירה סופר רומנטית.
ביץ' בר - נמל קיסריה, קיסריה - מועדון הופעות - איזי
easy.co.il › page › 9104527
הכל אודות ביץ' בר (Beach Bar) בנמל קיסריה, קיסריה - טלפון, שעות פתיחה, ניווט, ביקורות ועוד מועדוני הופעות תוכלו למצוא באתר איזי.
ביץ' בר - נמל קיסריה, קיסריה - מועדון הופעות - איזי
https://easy.co.il › page
הכל אודות ביץ' בר (Beach Bar) בנמל קיסריה, קיסריה - טלפון, שעות פתיחה, ניווט, ביקורות ועוד מועדוני הופעות תוכלו למצוא באתר איזי.
לילות קיסריה - קיץ של נוסטלגיה - מופעים ופעילויות בחינם לכל המשפחה
https://israel.agrisupportonline.com › ...
נמל קיסריה מציע לנו בכל ימות השבוע שקיעות רומנטיות ובריזה נעימה, מסעדות על קו החוף, גלריות יפיפיות, מתחם אומנים חדש "חצר היוצרים" ומסע וירטואלי לעברה של ...
פעילויות מקסימות לכל המשפחה בנמל קיסריה בחודשי הקיץ - LADY IN ...
http://ladyinred.co.il › פעילויות-מקסימו...
לילות קיסריה – חוגגים את הקיץ בניחוח נוסטלגי. לילות קיסריה 200813 (31) הקרנות סרטים על מסך ענק תחת כיפת השמיים, הופעות RockVille– הרכב מחווה.
אמפי קיסריה כרטיסים ולוח הופעות
www.kzat-tarbut.com › tag › אמפי-קיסריה
הגעתם לעמוד של אמפי קיסריה באתר "קצת תרבות". כאן תוכלו למצוא לוח הופעות עדכני, מידע על רכישת כרטיסים, הנחות ומבצעים על כל האירועים המתקיימים במקום.
נמל קיסריה - ערכים | פעילויות גיבוש וימי כיף לחברות ...
www.caesarea-port.com
ערכים - נמל קיסריה מתמחה בבניית ימי כיף לחברות, פעילויות גיבוש, אתגר ופנאי לפי קונספט ייחודי. ב 8 שנים האחרונות מיקדה החברה את פעילותה בנמל קיסריה וסביבתו. בנינו שלל פעילויות …
אירועי תרבות ופנאי - החברה לפיתוח קיסריה
https://www.caesarea.com › home › e...
החברה לפיתוח קיסריה, היא הזרוע המבצעת של קרן רוטשילד קיסריה. ... תיירות נופש ופנאי; מועדון הגולף · נמל קיסריה · ארכיאולוגיה ומורשת · אטרקציות ונופש.
Beach Bar - מועדוני הופעות | בנמל קיסריה | בקיסריה | מפגשים ובילויים
https://meeting-groups.co.il › beach-...
מועדון ההופעות של הביץ' בר בנמל קיסריה פותח עונה חדשה! והעונה הזו הולכת להיות חמה במיוחד! ... Beach Bar - נמל קיסריה. ג'אז, דרום אמריקאי ויווני!
נמל קיסריה - ערכים | פעילויות גיבוש וימי כיף לחברות ...
www.caesarea-port.com
ערכים - נמל קיסריה מתמחה בבניית ימי כיף לחברות, פעילויות גיבוש, אתגר ופנאי לפי קונספט ייחודי. ב 8 שנים האחרונות מיקדה החברה את פעילותה בנמל קיסריה וסביבתו.
גן לאומי קיסריה - אל פלאי נמל רומי עתיק
https://www.cuponofesh.co.il/...
זהו אתר אשר יש בו הכל. ראשית, גן לאומי קיסריה הוא בראש ובראשונה אתר ארכיאולוגי מרהיב. במהלך הביקור במקום, תהלכו ליד ובין חורבותיה של אחת הערים המפוארות ביותר שפעלו בארץ ישראל בזמן שליטתה של האימפריה הרומית. כמו כן, קיסריה הייתה עיר נמל חשובה ביותר.
מסעדות בקיסריה: המומלצות ביותר לשנת 2021 - Rest
https://www.rest.co.il/restaurants/caesarea
Jul 01, 2018 · ומהרומנטיקה, זה הזמן להתפנות לענג גם את החך. בקיסריה תוכלו למצוא בתי קפה מעולים, מסעדות דגים משובחות, פירות ים, ביסטרו, מסעדות בסגנון ים-תיכוני ועוד. בין עתיקות, מבנים יפהפיים, נמל וחוף ים מעולם אחר, תטעמו את החיים הטובים. קרא עוד.
הכי טובים: הופעות ומופעים בקיסריה - Tripadvisor
www.tripadvisor.co.il › Attractions-g297742
הופעות ומופעים בקיסריה: הצג חוות דעת ותמונות של קונצרטים, תיאטרון והופעות אחרות בקיסריה, ישראל ב-Tripadvisor.
החברה לפיתוח קיסריה - תוכנית החודש
www.caesarea.com › he › home
Mar 06, 2013 · החברה לפיתוח קיסריה, היא הזרוע המבצעת של קרן רוטשילד קיסריה. החברה לפיתוח קיסריה - תוכנית החודש תיירות נופש ופנאי