חיפשת:

ניהול בארגון

ניהול - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › ניהול
תפקיד המנהל כרוך בשיתוף פעולה עם גורמים רבים, מעבר לעובדים הישירים שתחתיו בארגון, ולכן דורש כישורים בין-אישיים ויכולות תיאום. ניהול הוא גם תחום אקדמי, ...
פיתוח מנהלים: הכשרת הדרג הניהולי בארגונים | Marketing Solutions
https://marketings.co.il/managementdevelopment
המשאב האנושי בכלל, והדרג הניהולי בפרט, הם הגורמים החשובים והמהותיים ביותר להצלחתם של ארגונים, במיוחד בעולם העסקי ולפיכך יש צורך רב להשקיע משאבים לא מעטים בפיתוח והכשרת הדרג הניהולי. ניהול …
מדריך: ניהול אנשים בארגון חברתי | שתיל
www.shatil.org.il › article › 515
Jan 01, 2013 · המשימה המרכזית של מנהל/ת הארגון החברתי היא להוביל את הארגון ליצירת שינוי, על בסיס תפיסת עולם חברתית וערכית. אנשי הארגון הם הנכס והמשאב המרכזי של המנהל/ת. לכן, על המנהל/ת לדעת כיצד להנהיג ולהוביל אנשים ובמקביל לדאוג לזכויותיהם, לרווחתם ולהתפתחותם המקצועית. במדריך זה תמצאו ידע שימושי, שהותאם במיוחד למאפייני עבודתם של מנהלים בארגונים חברתיים.
ניהול ידע בארגונים - מהו ניהול ידע ארגוני? - המחלקה למדעי המידע
https://is.biu.ac.il › knowledge_mana...
תהליכים והיבטים של ניהול ידע בארגונים: 1. מחשוב – שימוש בטכנולוגיה על מנת לשמר את הידע, לשתף אותו בקרב חברי הארגון ולהפיצו בעת הצורך לסביבה.
ניהול והנהגה בארגון - תורת הניהול
sites.google.com › site › torathanihul
מיקוד – המנהל מתמקד בתפעול וניהול הארגון בעוד המנהיג מתמקד בגיבוש חזון לארגון לשינוי המציאות הקיימת (הרצל). קביעת מטרות – המנהיגות מציבה מטרות אסטרטגיות ארוכות טווח ועורכת בחינה מתמדת של תוקפן....
ניהול בארגון - התפתחות היסטורית - תורת הניהול
sites.google.com › site › torathanihul
ניהול – מקצועו או תפקידו של המנהל בארגון, כיוון והדרכה של פעולות מסוימות. המנהל מבצע פעולות (הובלה, הדרכה, הנחיה) המשפיעות על אדם או על קבוצת אנשים. בארגונים בעלי מטרות מוגדרות – המנהל מנהיג את...
ניהול ארגוני - אסטרטגיה שיווקית
https://www.marketingstrategy.co.il › ...
מדובר בכלל המאמצים הנעשים בארגון על מנת ליצור סדר ותאום בין כל חלקי הארגון על מנת להשיג את היעדים שהארגון הציב לעצמו. לצורך ניהול ארגוני נכון ויעיל יש צורך ...
ניהול והנהגה בארגון - תורת הניהול
https://sites.google.com/site/torathanihul/home/nyhwl-whnhgh-brgwn
מיקוד – המנהל מתמקד בתפעול וניהול הארגון בעוד המנהיג מתמקד בגיבוש חזון לארגון לשינוי המציאות הקיימת (הרצל). קביעת מטרות – המנהיגות מציבה מטרות אסטרטגיות ארוכות טווח ועורכת בחינה מתמדת …
רמות ניהול בארגון - תורת הניהול - Google Sites
https://sites.google.com › site › home
רמות ניהול בארגון · הרמה האסטרטגית: · מועצת מנהלים, מנכ"ל, סמנכ"לים. הצמרת הבכירה ביותר של הארגון. · קובעת את המטרות הראשיות של הארגון ומפקחת על חלוקת משאבים ...
MBA עם לימודי הניהול בארגון - התנהגות ארגונית וייעוץ ארגוני עם הכשרה ...
https://www.ono.ac.il/curriculum/organizational-consulting-mba
MBA עם לימודי הניהול בארגון - התנהגות ארגונית וייעוץ ארגוני עם הכשרה מעשית שדות המסומנים ב* הינם שדות חובה חזרו אלי שלוש סיבות טובות ללמוד אצלנו תכנית הלימודים תעזור לכם להשתלב בתפקידי ייעוץ …
MBA עם לימודי הניהול בארגון - התנהגות ארגונית וייעוץ ארגוני ...
www.ono.ac.il › curriculum › organizational
אנו מזמינים אתכם להצטרף לתכנית המבוקשת בלימודי ניהול הארגון, התנהגות ארגונית וייעוץ ארגוני עם הכשרה מעשית, הפותחת דלתות לתפקידי ניהול בכירים בארגון ולקריירה בתחומי הניהול והייעוץ.
הערכת ניהול הידע בארגונים - IIA ישראל
https://theiia.org.il › מידע מקצועי
התקן מדגיש את הצורך בניהול ידע בארגון. בעדכון האחרון לתקן, ניהול הידע הארגוני מהווה קריטריון-בוחן לקבלת ההסמכה ואסמכתא לאיכות עבור ארגונים. כלומר, על אף שיש ...
איך לנהל עובדים ב- 2022 (8 טיפים מעשיים)
https://www.ezcount.co.il/blog/managing-employees
05/07/2017 · ניהול עובדים איכותי ישקף את ההון האנושי הגלום בעובדי הארגון או בית העסק, יגביר את המוטיבציה של העובדים, ייצור אמון הדדי בין העובד למנהל ובין עובד לעובד ויניע את צוות העובדים לקבלת …
ניהול – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/ניהול
ערך מורחב – מבנה הארגון סמכויות הניהול בארגון מופקדות בדרך-כלל בידי מנהל או מנהלים. באופן מסורתי, ארגונים מתוארים כפירמידה, שבראשה עומד המנהל הכללי, ובתחתיתה העובדים הפשוטים, העוסקים אך ורק בביצוע ההחלטות של מנהליהם. בארגון קטן, עשוי להיות מנהל אחד, האחראי על כלל פעולת הארגון. בארגונים גדולים, יש בדרך-כלל מספר רב … Afficher plus
ניהול ידע בארגונים - מהו ניהול ידע ארגוני? | המחלקה למדעי המידע
is.biu.ac.il › knowledge_management_in_organizations
מהו ניהול ידע בארגונים?
ניהול ידע בארגונים - מהו ניהול ידע ארגוני? | המחלקה למדעי המידע
https://is.biu.ac.il/knowledge_management_in_organizations
גישות בניהול ארגונים - תורת הניהול
https://sites.google.com/site/torathanihul/home/gyswt-bnyhwl-rgwnym
רואה בארגון הפורמלי כבסיס הכרחי לפעילות יעילה של הארגון. כיום הפכה המילה בירוקרטיה למילת גנאי (ריבוי טפסים וניירת המקשים על קבלת שירות בארגון)... (בירו= משרד בצרפתית. קרטיה= שלטון/ כוח יוונית)...
ניהול אנשים בארגון חברתי - שתיל - הקרן החדשה לישראל
https://www.shatil.org.il › sites › default › files › ny...
מדריך זה מטרתו לשמש כלי עזר למנהלים בארגונים חברתיים לניהול האנשים בארגון. המדריך ... נתייחס לשלושה מאפיינים מרכזיים ולהשפעתם על ניהול האנשים בארגון.
הטמעת שיטת ניהול בעסק או בארגון - שניר אפיקי ניהול
https://snir1.org.il › הטמעת-שיטת-ניהול-...
בעולם תעסוקתי בו המנהלים והעובדים מבלים רוב שעות הערות שלהם בארגון בו הם נמצאים, ניהול עובדים הופך מאתגר מורכב לדרך חיים. את היסודות לניהול נכון ויעיל של ...
תורת הניהול - משרד החינוך
https://meyda.education.gov.il › files › fix › 6.pdf
נושאי הלימוד של תורת הניהול. פרק. מס'. נושאי הלימוד. מספר. שעות. מומלצות. 1. ניהול בארגון. 5. 2. גישות )אסכולות( מרכזיות בניהול ארגונים והשפעתן על הארגון.
מדריך: ניהול אנשים בארגון חברתי | שתיל
https://www.shatil.org.il/article/515
01/01/2013 · המשימה המרכזית של מנהל/ת הארגון החברתי היא להוביל את הארגון ליצירת שינוי, על בסיס תפיסת עולם חברתית וערכית. אנשי הארגון הם הנכס והמשאב המרכזי של המנהל/ת. לכן, על המנהל/ת לדעת …
תוכנית עסקית | ניהול הארגון - מבנה ארגוני
samsprojects.co.il/management/management03.html
ניהול הוא תהליך של יצירה ושימוש במשאבי הארגון באופן מוכוון מטרה כדי לבצע משימות ולהשיג מטרות ברמת שביעות רצון רצויה. ניהול הארגון 1. מנהיגות 2. קבלת החלטות 3. מבנה ארגוני 3.1 בידול וכילול 3.2 מאפיינים …
מדריך - ניהול אנשים בארגון חברתי - ספריית הידע - שיתופים
https://wiki.sheatufim.org.il › מדריך_-...
מדריך זה מטרתו לשמש כלי עזר למנהלים בארגונים חברתיים לניהול האנשים בארגון. המדריך משלב ידע גנרי בתחום ניהול משאבי האנוש תוך חיבור והתאמה לצרכים הספציפיים של ...
מנהל בארגון - כל מה שצריך לדעת | המי"ל
https://www.hamil.co.il › articles › or...
קודים אלה בשילוב הקניית כלים ושיטות ניהול, ניתנים ללימוד ותרגול באמצעות קורס ניהול המסייע למנהלים לשכלל מיומנויות ניהוליות ולהצליח בעבודתם. לפניכם מספר ...
ניהול – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › ניהול
סמכויות הניהול בארגון מופקדות בדרך-כלל בידי מנהל או מנהלים. באופן מסורתי, ארגונים מתוארים כ פירמידה, שבראשה עומד ה מנהל הכללי, ובתחתיתה ה עובדים הפשוטים, העוסקים אך ורק בביצוע ההחלטות של מנהליהם. בארגון קטן, עשוי להיות מנהל אחד, האחראי על כלל פעולת הארגון. בארגונים גדולים, יש בדרך-כלל מספר רב של מנהלים, במספר רמות היררכיות של כפיפות.
ניהול שינוי בארגונים - פרספקטיבה
https://www.perspectiva.org.il/2017/08/31/ניהול-שינוי-בארגונים
31/08/2017 · מנהל, כמו כל אדם, מאופיין בתכונות וכישורים שמנחים אותו באיזה אופן לבצע את ניהול השינוי בארגון. מנהלים/אנשים שונים יבחרו באופנים שונים– הסברה, שיחות, הפעלת מניפולציה, משא ומתן, ניהול …