חיפשת:

נושא להנחיית קבוצה

טיפים להנחיית קבוצות
www.gome.co.il › content-media
לכן לכל אורך הדרך יש לוודא כי מושם דגש על החוויה בכללותה: יצירת עניין, הגברת מוטיבציה, ביטחון גבוה, נינוחות ועוד אלו הם מאפייני אישיות חשובים כאשר פונים להנחיית קבוצות.
מושגי יסוד בהנחיית קבוצות
https://www.israpsych.org › uploads › group-nature
וסטודנטים להנחיית קבוצות במסגרות שונות . -מנחה. מרצה. בנושא. תבונת הקבוצה וההנחיה. המעגל הקבוצתי. -. תהליכים בהתפתחות הקבוצה והשפעתם על היחיד.
הנחיית קבוצות - Wix.com
google.wixsite.com › gmulim › --cy6v
לימוד אנשי מקצוע העוסקים בהנחיית קבוצות התבוננות מעמיקה בתהליכים ובתכנים הקבוצתיים תוך התבוננות בעולמם הפנימי. ללמד את המתבונן להמשיג את תובנותיו במונחים תיאורטיים. רכישתם של מונחים אלו עשויה לקדם את החשיבה האינטואיטיבית ולהפכה לחשיבה פורמאלית. יכולת כזו תאפשר אינטגרציה של תיאוריות בתחום של הנחיית קבוצות בד בבד עם הפעלתן.
תרגילי פתיחה לקבוצות | tali wittenberg
https://www.taliwittenberg.com/untitled-c9z
גם כזו של שנים רבות - בהחלט כדאי ומעניין לבצע "העמקת היכרות" שמנסיוני יכולה לייצר מערכות וקשרים שלא התאפשרו קודם לכן, גם - ובעיקר במקרה שהקבוצה תעיד על עצמה כי "הם יודעים הכל אחד על השני". . להלן מספר תרגילי / משחקי פתיחה מצויינים: . תרגיל מספר 1 - החפץ.
טיפים - מיכל אמסלם הנחיית קבוצות
http://michal-amsalem.blogspot.com › ...
... הקבוצה כותבים בכל חודש את הפעילויות המיוחדות שהיו– פתיחת קורס, נושא המפגש, אירוע מיוחד וכד'. ... טיפ מספר 3- רעיונות לפעילות במפגש פתיחה של קבוצה ותיקה.
תרגילי פתיחה לקבוצות | tali wittenberg - אפשרויות נפתחות
https://www.taliwittenberg.com › ...
סוגי תרגילי פתיחה | סוגי פעילויות פתיחה להנחיית קבוצות ... המשפטים יכולים לסוב סביב נושאים כלליים שמעניינים את כולם או להגיע לנושא הספיציפי של הקבוצה או ...
שבעה חוקים בהנחיית קבוצות
https://www.coursim.co.il/ui/site/pages/article.aspx?id=349
Aug 21, 2018 · אין זה אומר שאתם צריכים להמציא שפה או להגדיר את המושגים שבהם אתם משתמשים, אלא ליצור בסיס משותף לדיון וליצור מסגרת לדיאלוג שאותו אתם עומדים לבצע. קורס הנחיית קבוצות ילמד אתכם שיטות ופעילויות שמטרתן ליצור את אותה שפה משותפת ולקרב בין המשתתפים בצורה ישירה ועקיפה.
הנחיית קבוצות - קורס הכשרת מנחי קבוצות | תפנית
www.openu.ac.il › tafnit › hr-5
קורס הנחיית קבוצות בתפנית הוא קורס ייחודי המקנה כלים וכישוריים מקצועיים בתחום הנחיית קבוצות ונלמד בצורה מעמיקה במגוון רחב של חוויות ושיטות הנחיה.
נושאים וכלים | כח הקבוצה | נגה לוי | שיטה ייחודית להנחיית ...
www.grouppower.co.il/document/69,61,6.aspx
לכל נושא הגדרות. לכל נושא 2-3 מאמרים המבהירים את התפישה הרעיונית שלו. לכל נושא 5-7 כלים לעיבוד בסדנא קבוצתית. (סה"כ כ- 40 כלים) לכל כלי רקע למנחה ברוח הרציונאל של הנושא. לכל כלי מתודה, גירוי ויזואלי, שאלות הנחייה ודרך לניהול הסדנא. בשלב המרכזי של הסדנא, המשתתפים מביאים דוגמאות ...
קורס הנחיית קבוצות | מרכז י.נ.ר
https://www.ynrcollege.org/Pages/Studies/Course.aspx?courseid=391
Nov 30, 2021 · הנחיית קבוצות. קורס זה נועד להכשיר את משתתפותיו לתפקידי ופעולות הנחייה בקבוצות. חלקו התיאורטי עיוני של הקורס יקנה ידע במגוון נושאים רלוונטים ותהליכים בהתפתחות הקבוצה, תהליכים דינאמיים בפעילות הקבוצה, סגנונות שונים להנחיה ופיתוח גישה אינטגרטיבית.
מאמרים על הנחיית קבוצות וטיפול קבוצתי | מושגים, מחקרים ועדכונים
www.tipulpsychology.co.il › groups › group-therapy
מאמרים על הנחיית קבוצות
נושאים וכלים | כח הקבוצה | נגה לוי | שיטה ייחודית להנחיית קבוצות
http://www.grouppower.co.il › docu...
נושאים וכלים - שיטה ייחודית להנחיית קבוצות. ... נושאים אלה כוללים למעשה את רוב המיומנויות והכישורים החברתיים הדרושים לכל אדם כל הזמן. הנושאים הם:.
מודל להנחיית דיון רגשי בקבוצות לימוד - בין הצלצולים
https://www.itu.cet.ac.il/מודל-להנחיית-דיון-רגשי-בקבוצות...
לעומתה הנחיית דיון רגשי בכתה היא מיומנות ממוקדת יותר, שניתן לרכוש אותה בזמן קצר יותר, ובהכוונה ישירה וברורה יותר. גם מורים/יועצות שאינם מתכננים להשקיע בלמידה שיטתית ומעמיקה של נושא התהליכים הקבוצתיים, יכולים לשפר משמעותית את יכולתם להנחות דיונים רגשיים. לטובת התלמידים ...
הנחיית קבוצה - ארגז כלים למנחה - ברנקו וייס
brancoweiss.org.il › article › הנחיית
אזל החוברת הנחיית קבוצה – ארגז כלים למנחה כשמה כן היא מאגר של רעיונות לפעילויות ודרכים מגוונות להתחלה של מפגש/שיעור, להתחברות למפגש/שיעור הקודם, לסיום של מפגש/שיעור, לחלוקה לקבוצות משנה ולרענון קבוצה עייפה. כל הכלים והפעילויות הללו מובאים כאן אחר ולאור התנסותם של מנחים שונים ורבים שעבדו במכון ברנקו וייס בעת הכתיבה. 170 עמודים תוכן העניינים
הנחיית קבוצות - Wix.com
https://google.wixsite.com/gmulim/--cy6v
טיפים למצגת מנצחת. לעמוד מול קבוצה בבטחון. הנחיה מוצלחת של קבוצות פגועי נפש. פרזנטציה מנצחת. חומרי הדרכה לשימושכם. ניהול פורום והנחייה. הערכת איכות הדיון בקבוצות דיון לימודיות. קהילת מנחי קבוצות בישראל. הנחיית קבוצות במכללה האקדמית בית ברל.
מאמרים על הנחיית קבוצות וטיפול קבוצתי | מושגים, מחקרים ...
https://www.tipulpsychology.co.il/groups/group-therapy-articles.html
הנחיית קבוצה - ארגז כלים למנחה - ברנקו וייס
https://brancoweiss.org.il/article/הנחיית-קבוצה-ארגז-כלים-למנחה
לימוד שמות המשתתפים. "משחק הכיסאות". שאלות היכרות לפתיחת מפגש. "מעגל" – פתיחת מפגש באמצעות שאלות היכרות. "קרוסלה" - פתיחת מפגש באמצעות שאלות היכרות. "ענית – קבלת" - פתיחת מפגש באמצעות שאלות היכרות. "קנגורו" – הצגה עצמית באמצעות ציור. "אני חפץ להציג" – הצגה עצמית באמצעות חפץ ...
שבעה חוקים בהנחיית קבוצות - קורסים
https://www.coursim.co.il › article
גם אם אתם עומדים להנחות נושא שעסקתם בו בעבר כבר לא מעט פעמים, קחו לכם פרק זמן מתאים להבין את קהל היעד החדש שאיתו אתם עומדים להיפגש. אין דומה ...
הנחיית קבוצה - ארגז כלים למנחה - ברנקו וייס
https://brancoweiss.org.il › article › ה...
החוברת הנחיית קבוצה – ארגז כלים למנחה כשמה כן היא מאגר של רעיונות לפעילויות ודרכים מגוונות להתחלה של ... "מילות מפתח" (1) – היכרות ראשונית עם נושא.
שבעה חוקים בהנחיית קבוצות
www.coursim.co.il › ui › site
Aug 21, 2018 · הקורס נועד לערוך היכרות עם עולם הקבוצות והצוותים, להקנות כלים, מיומנויות, ומודעות עצמית למנחי קבוצות וצוותים ולאלו המעוניינים לעסוק בהנחיית קבוצות בצורה מקצועית, יצירתית ומפרה. המפגשים משלבים למידה תיאורטית לצד עכו שליחת פניה פרטי הקורס הנחיית קבוצות מכללת הנות למנהלים, למעבירי סדנאות או לכל מי שמתנסה באינטראקציה קבוצתית או שואף להבינה.
נושאים וכלים | כח הקבוצה | נגה לוי | שיטה ייחודית להנחיית קבוצות
www.grouppower.co.il › document › 69,61,6
השיטה "כח הקבוצה" מיושמת דרך 8 נושאים. נושאים אלה כוללים למעשה את רוב המיומנויות והכישורים החברתיים הדרושים לכל אדם כל הזמן. הנושאים הם: 1. שיתוף פעולה 2. התנהלות בקונפליקטים 3. התנהלות בשיח 4. ניהול רגשות 5. כבוד הדדי 6. מעברים בחיים 7. לתת ולקבל 8. אחריות לכל נושא צבע המייחד אותו. לכל נושא הגדרות.
טיפים להנחיית קבוצות מקצועית | ערוץ 7
https://www.inn.co.il › news
עוד באותו נושא: מהי הדרכה הורית? ... טיפים להנחיית קבוצות מקצועית נועדו לספק הכוונה עדינה לרובד המקדם והמעצים. לשמור על צלילות ודיוק פנימי.
מודל להנחיית דיון רגשי בקבוצות לימוד
https://cms.education.gov.il › rdonlyres › מודללהנח...
יותר ויותר מורים פונים ללמוד את התחום מתוך הבנה שניהול כתה-קבוצה, ... גם מורים/יועצות שאינם מתכננים להשקיע בלמידה שיטתית ומעמיקה של נושא התהליכים הקבוצתיים, ...
הנחיית קבוצות - קורס הכשרת מנחי קבוצות | תפנית
https://www.openu.ac.il/tafnit/hr-5.html
קורס הנחיית קבוצות בתפנית הוא קורס ייחודי המקנה כלים וכישוריים מקצועיים בתחום הנחיית קבוצות ונלמד בצורה מעמיקה במגוון רחב של חוויות ושיטות הנחיה. היכנסו לאתר
3 21 - פרק עזר למנחה ומוביל קבוצה - אתר אינטרנט של מקום השיבוץ
http://www.tzameret.wzo.org.il › html5 › web
קבוצות למידה ושיפור מיומנויות. –. קבוצות בהן נושא העבודה מוגדר, מ ... שלהם, או לשמות, בהם משתמשים לתיאור אסכולות שונות ביחס לטכניקות להנחיית קבוצות התמ.
מטלה אישית בנושא הנחיית קבוצות - סמרטר - מאגר עבודות אקדמיות
https://smarter.co.il/downloads/23220
Dec 01, 2009 · תקציר האדם המשתתף בקבוצה מקבל תמיכה רגשית לא רק ממנחה הקבוצה, אלא גם מיתר חבריה, שגם הם, בתורם, מתנסים בחוויה דומה של שיתוף אחרים בעולמם (קלינגמן ואייזן, 1990). בעבודה זו מוצג תאור ומשוב להתנסות מקצועית אישית בהנחיית קבוצה בנושא- התנגדויות בקבוצה אשר הועברה בקורס.