חיפשת:

נועה קירל היום

נועה קירל – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › נועה_קירל
נועה קירל, באתר Spotify; נועה קירל, באתר SoundCloud (באנגלית) נועה קירל, באתר Last.fm (באנגלית) נועה קירל, באתר AllMusic (באנגלית) נועה קירל, באתר Discogs (באנגלית) נועה קירל, באתר Genius; נועה קירל, ברשת החברתית פייסבוק
נועה קירל אושפזה - ולא תשתתף במופעי הפסטיגל הקרובים - וואלה ...
https://e.walla.co.il › במה
בעקבות אשפוזה היום (ראשון), הזמרת נועה קירל לא תשתתף במופעי הפסטיגל הקרובים. הפסטיגל החל אתמול במופעיו מול קהל חי, לאחר שבשנה שעברה התקיים ...
נועה קירל אושפזה בבית חולים לאחר שחשה ברע | TMI
https://tmi.maariv.co.il › celebs-news
הזמרת כרגע מאושפזת עם חום גבוהה ועל פי מקורבים מדובר על שפעת חמורה. קירל תאלץ להיעדר היום מהופעות הפסטיגל ולא תהיה מחליפה לנאמבר שנכתב במיוחד ...
Noa Kirel - Thought About That (Official Music Video) - YouTube
www.youtube.com › watch
"Thought About That" out now! Download/Stream: https://noakirel.lnk.to/ThoughtAboutThatIDNoa Kirel in collaboration with Samsung for Galaxy S21 Ultra.Label: ...
נועה קירל - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › נועה...
נועה קירל (נולדה ב-10 באפריל 2001) היא זמרת, שחקנית ופרזנטורית ישראלית. ... באותו היום הוציאה את השיר "SLT"; הסינגל השני המלווה את הקמפיין לקולקציה.
עושה את הוליווד: המפגש המפתיע של נועה קירל עם הסטאר ...
https://tmi.maariv.co.il/celebs-news/Article-908640
03/04/2022 · נועה קירל נמצאת בימים אלה בארצות הברית במסגרת קידום הקריירה הבינלאומית שלה. רגע אחרי שטסה דיווחו מדורי הבידור השונים כי בעקבות נסיעתה והחיים על הקו ארה״ב ישראל, קירל ובן זוגה תומר הכהן נפרדו. אנחנו שמחים להרגיע כי השניים יחד ומדובר רק …
הצטלמנו לפרסומת עם נועה קירל!!! *מאחורי הקלעים* | ולוגמצה יום ...
www.youtube.com › watch
תקראו אותי ️בולוג של היום הלכתי להצטלם עם מלא טיקטוקריות מדהימות לפרסומת החדשה של נועה קירל עם טרמינל איקס ...
נועה קירל - לוח הופעות 2022 והזמנת כרטיסים | מבלים
https://www.mevalim.co.il › shows
רוצה להזמין כרטיסים להופעה של נועה קירל? בקרו באתר מבלים לצפייה בלוח הופעות של נועה קירל ועוד מאות אמנים מובילים - לחצו לפרטים ולהזמנת כרטיסים!
נועה קירל על האתגרים בזוגיות עם תומר הכהן
"לא אשכח כמה אש חטפתי": נועה קירל מסכמת את השירות הצבאי
www.israelhayom.co.il › celebrities › local
Feb 14, 2022 · נועה קירל והחוגר, צילום: ניר פקין "אז נכון, אני לא באמת יכולה להיות לגמרי רגילה", מודה הכוכבת בת ה-20, "אבל אני כן יכולה להשתמש בזה כדי לעשות את השירות הכי משמעותי שאני יכולה לתת.
N12 - האשפוז, הפרידה ממרגי והשינוי הגופני: נועה קירל בריאיון...
www.mako.co.il › news-n12_magazine › 2021_q4
Nov 26, 2021 · "אמרו ששיקרנו, קראתי דברים הזויים". קירל ומרגי | צילום: נועה קירל, יח"צ. קירל, למי ששכח, פרצה לפני כמעט 7 שנים עם הקליפ הפרובוקטיבי "קילר", כשהייתה בקושי בת 14 ועוררה סערה גדולה.
נועה קירל - ישראל היום
https://www.israelhayom.co.il › tag
נועה קירל ; דוד דביר: "נועה קירל לא רקדנית" · לי מור ; נועה קירל גנבה את ההצגה ב"רוקדים עם כוכבים" · דניאלה קפלוטו ; צפו: תקרית בהופעה של נועה קירל · ערן סויסה.
נועה קירל: "יכול להיות שמתייחסים אליי כמו לכספומט. אני לא טיפשה ...
https://www.ynet.co.il › ... › מגזין מוזיקה
"הכול טוב, הפרנסה בסדר", צועקת אליו נועה קירל, חצי מחויכת. ... סיים לעבוד מוקדם היום וגם הפיקוח הפורמלי יותר, בדמות נציגת דובר צה"ל.
נועה קירל – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/נועה_קירל
קירל הייתה האמן המושמע ביותר ב- MTV ישראל לשנת תשפ"א, וכן במקום ה-18, והאישה השלישית, ברשימה האמנים המושמעים בתחנות ה רדיו הישראליות. ב- 15 באוקטובר 2021 הוציאה את הסינגל " Bad Little Thing " אותו גם ביצעה בטקס מיס תבל לשנת 2021. ב-19 באוקטובר יצא השיר "יש לי SAY" בהשתתפותה ולצד אמנים וידוענים נוספים כחלק מקמפיין חברתי כנגד עישון.
"לא נראה עוד כזה בישראל": הקליפ של נועה קירל
https://www.israelhayom.co.il/article/867547
05/04/2021 · בתצוגת האופנה שנערכה היום (שני) בחשבון היוטיוב של הזמרת, לוקחות חלק גם טיקטוקריות שנבחרו על ידי נועה כמשפיעניות רשת מובילות, שתיעדו בטלפון הנייד שלהן את התצוגה בעודן מתהלכות על המסלול עם הבגדים מהקולקציה החדשה. צילום: דימה טליאסנקי בהנהלת האתר מציינים כי מדובר בדרך חדשה, מתקדמת ועדכנית להשקת קולקציה.
אחרי אשפוז של 24 שעות: זו הבשורה שיש לנועה קירל | TMI
tmi.maariv.co.il › celebs-news › Article-877811
Nov 15, 2021 · נועה קירל (צילום: צילום מסך אינסטגרם) למרות שרק הבוקר עדיין הייתה מאושפזת, מתכננת קירל לעלות היום לבמה ולא לאכזב את המעריצים שרכשו כרטיסים למופע במיוחד עבורה.
נועה קירל ומרגי נפרדו אחרי שלוש שנות זוגיות | ישראל היום
https://www.israelhayom.co.il/celebrities/article/4475374
09/09/2021 · נועה קירל ומרגי נפרדו אחרי שלוש שנות זוגיות רכילות רעידת אדמה בביצה נועה קירל ומרגי נפרדו אחרי שלוש שנות זוגיות השניים, שהכירו בחזרות לפסטיגל, הכחישו לאחרונה את השמועות • עם זאת, מקורבים לבני הזוג לשעבר אישרו ל"ישראל היום" כי הם כבר לא ביחד • הזמרת כתבה בחשבון האינסטגרם שלה: "החלטנו שעדיף לנו בנפרד" • השניים טסו בנפרד לארה"ב ערן סויסה
נועה קירל ומרגי נפרדו אחרי שלוש שנות זוגיות | ישראל היום
www.israelhayom.co.il › celebrities › article
Sep 09, 2021 · נועה קירל ויהונתן מרגי , צילום: ערן לוי הלם בביצה : נועה קירל ויהונתן מרגי נפרדו. הזמרת כתבה בחשבון באינסטגרם שלה: "החלטנו שעדיף לנו בנפרד".