חיפשת:

נהריה על הים דירות נופש

10 הדירות הכי טובות בנהריה, ישראל | Booking.com
https://www.booking.com/apartments/city/il/nahariyya.he.html
אפשרויות בתקציב נמוך זמינות. Situated 750 metres from Achziv Beach, 3.8 km from Ga'aton River and 4.2 km from Sokolov Beach, Amazing Apartment with Stunning Views of Achziv Beach features accommodation located in Nahariyya. הצג יותר.
צימרים ליד הים בנהריה | Weekend
https://www.weekend.co.il/zimmers.aspx?types=51&r=2&s=21
Jan 10, 2022 · בקשת סינון לפי: צימרים + צפון + גליל מערבי + נהריה + צימרים ליד הים. ביישוב נהריה תוכל למצוא צימרים לפי סוגים וברמות אירוח שונות, תוכל לסנן את המאפיינים לפי בחירתך ולקבל צימרים בנהריה העונים לחופשה אותה אתה מתכנן.
‫דירת נופש על הים - נהריה - Home | Facebook‬
https://www.facebook.com/searesort
Apr 24, 2017 · דירת נופש על הים - נהריה. September 29, 2017 ·. גמר חתימה טובה 🌿🍋. 22. Like Comment Share.
דירת נופש מקום ליד הים, נהריה | Weekend
https://my.weekend.co.il/place_by_the_sea
מקום ליד הים - דירת נופש מקסימה מוקפת חופים ואטרקציות. על המקום - על חופי נהריה המופלאים שוכנת דירת נופש מסוגננת ומיוחדת ביופיה לאירוח זוגות, משפחות וקבוצות. דירת "מקום ליד הים" מציעה לאורחיה נוחות מירבית בדירה מרווחת וכמובן ריהוט ואבזור ברמה גבוהה.
"נהריה על הים" בנהריה - המלצות, מחירים ומבצעים - RRR.co.il
https://www.rrr.co.il/showCabin.asp?site=2321
מה במתחם: דירות אירוח. מתחם הנופש "נהריה על הים" מותאם לאירוח זוגות ומשפחות עד 5 איש ללינה (בכל דירה) ומציע נופש בגליל המערבי הירוק. לקוחות המתחם יהנו ממיטה זוגית עם מזרון אורטופדי, מזגן בכל חדר, פינת אוכל מעץ, סלון, חדר שינה נוסף, מטבח מאובזר, חדר …
דירות בנהריה
https://www.booking.com › city › na...
דירת חוף עם 4 חדרי שינה ונוף מדהים (‎4 Bedroom Beach Apartment with Stunning Views) נמצאת מול החוף בנהריה, במרחק 3.8 ק"מ מנחל געתון, 4.2 ק"מ מחוף סוקולוב ...
דירות נופש בנהריה, הזמינו דירת נופש עכשיו! - ריזורט
https://www.resort.co.il/vacation-apartments/nahariya
דירות נופש בנהריה, הזמינו דירת נופש עכשיו! - ריזורט. 7641 חוות דעת אמיתיות!
דירת נופש על הים – דירת נופש בצפון | נופש בנהריה
searesort.co.il
דירת נופש על הים – דירת נופש בצפון | נופש בנהריה.
צימר נהריה על הים, נהריה | Weekend
https://my.weekend.co.il/סי_ויו_VIP
חוף הים האטרקטיבי של נהריה נמצא במרחק דקת הליכה מהדירה, בקרבת המתחם תיהנו מטיילת נהריה, אזור הגעתון, מסעדות, בתי קפה ופאבים לחובבי חיי הלילה. במרחק נסיעה קצר תיהנו …
דירת נופש כחול הים בנהריה - ריזורט
https://www.resort.co.il › blue-beach
צפו בחוות דעת אמיתיות שנרשמו על דירת נופש כחול הים, מתחם עם 1 חדרים בנהריה שבגליל המערבי - הזמינו דירת נופש לחופשה המושלמת באתר ריזורט!
דירות נופש בנהריה - דירות הנופש הכי טובות | Weekend-Family - צימרים
https://www.weekend-family.co.il › v...
מבחר דירות נופש מומלצות לחופשה זוגית או משפחתית בנהריה. אתר וויקנד פמילי מזמין אתכם לגלות את דירות הנופש המומלצות ביותר, ... דירת יוקרה אל מול הים. נהריה ...
דירת נופש נהריה על הים, נהריה - Weekend - צימרים
https://my.weekend.co.il › סי_ויו_VIP
נהריה על הים בנהריה, בגליל מערבי - מבצעים, ביקורות אמיתיות, תמונות עדכניות, תאריכים פנויים. שווה את הכסף - הזמינו עכשיו!
Nahariyya דירות נופש ובתים - North District, ישראל | Airbnb
https://he.airbnb.com › stays
דירות נופש עם דירוג גבוה באזור Nahariyya ... כל הדירה על חוף הים. $174 / לילה. $174 ללילה. 4.61 (23) ... הפנינה של הגליל על החוף בנהריה. $95 / לילה.
דירות נופש בנהריה ליד הים הכי טוב | קרוב אליך Near You
https://nearyou.co.il › דירות-נופש-בנהרי...
2021/07/28 · דירות נופש ליד נהריה (באכזיב, במרחק של 6.5 קמ ) 6 חוות דעת פתוח לחוות דעת מתחם דירות מושקעות לאירוח זוגות, משפחות וקבוצות עם אבזור מלא בכל דירה, ...
דירת נופש אידאלית ליד הים - חוות דעת של סוקולוב 35, נהריה, ישראל
https://www.tripadvisor.co.il › ... › סוקולוב 35
סוקולוב 35: דירת נופש אידאלית ליד הים - ראה 6 חוות דעת של מטיילים, 4 תמונות אמיתיות ומבצעים מעולים עבור סוקולוב 35 ב-Tripadvisor.
דירות נופש בנהריה - דירת נופש משתלמות | WeekendTop
https://www.weekendtop.co.il › zim...
דירת יוקרה אל מול הים דירות נופש בנהריה, גליל מערבי | 13/01/2022. דירת נופש קסומה שתעניק לכם את תחושת השלווה והרוגע שאתם מחפשים!
סוקולוב 35 – דירות בוטיק לנופש מול הים בנהריה
sokolov35.co.il
בדירה היה כל מה שהיינו צריכים ועוד יותר. הדירה מעוצבת וכל הפריטים בה באיכות מעולה. מיטות נוחות, סדינים ומגבות נעימים, מזגנים טובים, טלוויזיות טובות בכל חדר. היה שם הכל ממפת שולחן עד נרות שבת. הם השאירו לנו גם בקבוק יין וכן קרטון חלב במקרר ואפילו שמו על השולחן זר של ורדים.
דירות נופש בנהריה | Weekend
https://www.weekend.co.il/zimmers.aspx?id=100&r=2&s=21
Jan 20, 2022 · דירות נופש ליד נהריה (בקרית ים, במרחק של 19.2 ק"מ ) 1 חוות דעת פתוח לחוות דעת. פנטהאוז רחב ידיים במרחק של פסיעה מהים! 4 חדרי שינה עם מיטה זוגית וטלוויזיה, סלון מרווח עם פינת ישיבה וטלוויזיה בערוצים, פינת אוכל, מטבח מצויד, חדר רחצה עם תחליבים …