חיפשת:

נהג מרוצים ליום אחד ירושלים

imracing | מתנות לגבר | נהג מרוצים ליום אחד | הדרכות נהיגה ...
www.imracing.co.il
חוויות נהיגה ספורטיביות שתהפוך חלום של כל נהג/ת למציאות! במהלך החוויה תקבלו לימוד טכניקות נהיגה בדרך חוויתית במסלולים מאתגרים ונופים עוצרי נשימה וכל זה בליווי והדרכה צמודה של נהג מרוצים. אתם/ן אלו שתקבעו את סוג החוויה, זמן החוויה ומיקום. לקוחותינו בעדיפות עליונה.
נהג מרוץ ליום אחד iMRACING, ירושלים | באליגם (baligam)
https://www.baligam.co.il › deal › ra...
נהג מרוץ ליום אחד iMRACING, ירושלים ; קצת על IMRACING ; imracing. אתר החברה ; האותיות הקטנות. השובר בתוקף עד 60 ימים ממועד רכישתו. למימוש בימים: א'-ה' 9:00-17:00, ...
נהג מרוצים ליום אחד | החל מ-999 ₪ ! 🏁 - iDREAM
www.idream.co.il › נהג-מירוצים-ליום
נהג מרוצים ליום אחד ב-iDREAM - עכשיו גם אתם יכולים להרשות לעצמכם!! iDREAM פותחת בפניכם את האפשרות לחוות את חיי נהג המרוצים ליום אחד. ביום הזה תזכו אתם בני הזוג לפגוש נהג מרוצים אמיתי שילווה אתכם ביום כיף המתאר את סדר היום של נהגי המרוצים.
נהג מרוצים ליום אחד בירושלים, iDREAM | גרו (גרופון)
https://www.groo.co.il › deal › race-...
נהג מרוץ ליום ב-Drift King. DRIFT KING SCHOOL. פתח תקווה. 650 ₪. מ- 429 ₪. נקנו 48+. פרטי העסקה שהסתיימה. <. 5 נהג מרוצים ליום אחד - iDREAM ירושלים.
מסלול מרוצים ירושלים - מנוע חיפוש סרצ' - srch
https://srch.co.il › מסלול-מרוצים-ירושלים
מסלול מרוצים ירושלים. imracing | מתנות לגבר | נהג מרוצים ליום אחד | הדרכות נהיגה וימי מסלול. https://www.imracing.co.il. אצלנו תמצאו מגוון מתנות לגבר, ...
מתנה לגבר | נהיגת אקסטרים | נהג מירוצים ליום אחד | B.Oz
www.b-oz.co.il › טיולים-אטרקציות
מתנה לגבר! מתנה לאישה! חווית אקסטרים מלהיבה ומלאת אדרנלין ברכב סובארו BRZ - שילוב בין נסיעה בכבישים הטובים בישראל ומכונית ספורט חזקה והדרכת נהיגה צמודה של נהג מירוצים, הנהיגה מתבצעת במכונית פורמולה לאורך כבישים הרריים, מפותלים ועם נוף מרהיב, באזור הרי ירושלים.
חווית נהיגה ספורטיבית
https://www.idream.co.il
שימו לב, יש חבילות זוגיות, האקסטרים הזה מדבק… מתנה מקורית, מתנה מיחדת לגבר שלך!!! מתנות לגבר · נהג מירוצים ליום אחד · קורסי נהיגה ...
תחקיר מיוחד: כך מציעות חברות פרטיות נהיגה ברכבי ספורט בהרי ...
https://jerusalem.mynet.co.il/local_news/article/ByIqkTQoU
May 25, 2020 · תחקיר מיוחד: כך מציעות חברות פרטיות נהיגה ברכבי ספורט בהרי ירושלים. בזמן שהמשטרה מנסה לאכוף מרוצי מכוניות בהרי ירושלים, חברות פרטיות מציעות …
מתנה לגבר | נהיגת אקסטרים | נהג מירוצים ליום אחד | B.Oz
https://www.b-oz.co.il/טיולים-אטרקציות-ומתנות/נהיגת...
להיות נהג מירוצים ליום אחד זהו חלום שאפשר להגשים . . . מתנה לגבר! מתנה לאישה! חווית אקסטרים מלהיבה ומלאת אדרנלין ברכב סובארו brz - שילוב בין נסיעה בכבישים הטובים בישראל ומכונית ספורט חזקה והדרכת נהיגה צמודה של נהג מירוצים ...
נהג מרוצים ליום אחד | החל מ-999 ₪ ! 🏁 - iDREAM
https://www.idream.co.il/נהג-מירוצים-ליום-אחד
נהג מרוצים ליום אחד – מה במפגש / מתכונת הקורס. החלום להיות נהג מרוצים קורם עור וגידים. אנו מזמינים אתכם לערוך פגישת היכרות על כוס קפה שאחריה תוכלו להירשם ולהצטרף למועדון החברים.
Speed Drive נהג מרוצים ליום אחד – נהג מרוצים ליום אחד בדרום ...
speedrive.co.il
Speed Drive נהג מרוצים ליום אחד – נהג מרוצים ליום אחד בדרום ללקוחות מכל הארץ! מסלול המרוצים הגדול ביותר בארץ עם חוויית נהיגה הכי איכותית שיש.
דף הבית - נהג מרוצים ליום אחד בפרארי האמריקאית
https://exotic-cars.co.il
וחוויות נהג מרוצים ליום אחד החלטנו לחזור ולעשות שוב את מה שאנחנו הכי אוהבים וזה לתת לכם לצעוק לחייך ולרעוד מאדרנלין. ההתרגשות שלכם זה הכיף שלנו אז חזרנו בשביל להישאר 🙂. המתנה המושלמת
להיות נהג מרוצים ליום אחד - טיולים - הארץ
https://www.haaretz.co.il/gallery/trip/.premium-1.2285215
Apr 01, 2014 · להיות נהג מרוצים ליום אחד. תמיד חלמתם להיות נהגי מרוצים? יש חברות ישראליות שישמחו להגשים את החלום הזה. משה גלעד חווה נהיגה במסלול מרוצים בגיאורגיה ולמד מה זה דריפטינג בהונגריה.
Speed Drive נהג מרוצים ליום אחד – נהג מרוצים ליום אחד ...
https://speedrive.co.il
בואו לפרק את מסלול המרוצים הגדול במדינה הממוקם ליד באר שבע, על גבי רכב הספורט שלנו Nissan 370Z בעלת 3,700 סמ"ק, 350 כוחות סוס!חווית נהיגת אקסטרים ייחודית מסוגה!
נהג מרוצים ליום אחד לזוג +שייט זוגי - מרכז השייט
https://www.merkaz-hashayit.co.il › נ...
נהג מרוצים ליום אחד הינה חלום שמתגשם , מסלול מפותל מפתה ואיכותי בנופים הירוקים של הרי ירושלים עם רכב פולקסווגן GTI טורבו מהירה ומחשמלת.
נהג מרוצים ליום אחד – DNA racing
www.dna-racing.co.il › driving-experience
נהג מרוצים ליום אחד – DNA racing. המתנה המושלמת לגבר - חווית נהיגה במסלולי המרוצים או בכבישי הארץ עם חברת DNA racing. 053-5475093. פעילויות בארץ.
נהג מרוצים ליום אחד - טיול מרהיב בנופים היפים של ירושלים - H ...
hum.co.il › one-day-race-driver
Sep 01, 2021 · נהג מרוצים ליום אחד – אתה יכול לקחת אוטובוס 444 מירושלים לאילת בגבול (70 שקל) או מעבר לגבול לירושלים. קחו את אוטובוס ההסעות של 5 שקלים. למרחק קצר או צאו לאוטובוס ההסעות. שעולה 1.5 ג'י.די כאשר אתם עוזבים את. ירדן ונוסעים לישראל. לאחר שעברתם את העלייה. הירדנית תוכלו לקחת מונית חזרה ...
דף הבית - נהג מרוצים ליום אחד בפרארי האמריקאית
https://exotic-cars.co.il
חוויות נהיגת מרוצים ברכבי מרוץ בארץ ובעולם, מגוון רחב של מתנות אקסטרים לגבר נהיגה במסלולי מרוצים.
נהיגת מרוצים בירושלים והסביבה - קופונופש
https://www.cuponofesh.co.il › selected
רוצים להצטרף למועדון? הנציגים שלנו ישמחו לעזור 1-700-700-400.
מתנות אקסטרים לגבר - idream.co.il
https://www.idream.co.il/מתנות-לגבר/מתנות-אקסטרים-לגבר
נהג מרוצים ליום אחד; ... היכן: כביש טכני מפותל בהרי ירושלים יורד לשפלה. בתוכנית: תדריך מקדים בנושא בטיחות, הכרות עם רכב מרוץ מעולם מרוצי המסלול בעל הנעה אחורית, שימוש בטכניקות נהיגה מעולם ...
נהג מרוצים ליום אחד – DNA racing
https://www.dna-racing.co.il/driving-experience
הצטרפו אלינו למסלול או לכביש כנהג מרוצים ליום אחד ברכב הספורט הייחודי שלנו בהדרכת נהג מרוצים בינלאומי שימקסם לכם את החוויה. עם הגג הפתוח, הנוף המרהיב וההגה בידיים שלכם - לא תוכלו לבקש יותר.
תחקיר מיוחד: כך מציעות חברות פרטיות נהיגה ברכבי ספורט בהרי ירושלים
https://jerusalem.mynet.co.il › article
בזמן שהמשטרה מנסה לאכוף מרוצי מכוניות בהרי ירושלים, חברות פרטיות מציעות חבילות "נהג מרוצים ליום אחד". בעלי אחת החברות: "אנחנו לא מגבילים מהירות".
נהג מרוצים ליום אחד - טיול מרהיב בנופים היפים של ירושלים ...
https://hum.co.il/one-day-race-driver
Sep 01, 2021 · נהג מרוצים ליום אחד – אתה יכול לקחת אוטובוס 444 מירושלים לאילת בגבול (70 שקל) או מעבר לגבול לירושלים. שעולה 1.5 ג'י.די כאשר אתם עוזבים את. ירדן ונוסעים לישראל.
נהג מרוצים ליום אחד - DNA racing
https://dna-racing.co.il › driving-exp...
כשזה מגיע לבחירת מתנה לגבר, כדאי להתאים לו חוויה שזוכרים לכל החיים. כמה מדהים זה לתת לו להרגיש נהג מרוצים ליום אחד, לראות את החיוך, האושר והאדרנלין של ...
imracing | מתנות לגבר | נהג מרוצים ליום אחד | הדרכות נהיגה ...
https://www.imracing.co.il
נהג מרוצים ליום אחד. ... מאתגרים ונופים עוצרי נשימה וכל זה בליווי והדרכה צמודה של נהג מרוצים. אתם/ן אלו שתקבעו את סוג החוויה, זמן החוויה ומיקום.
נהג מרוצים ליום אחד בירושלים והסביבה - איזי
https://easy.co.il › list › race-driver-f...
נהג מרוצים ליום אחד בירושלים והסביבה - כל מה שתרצו לדעת - כתובות, שעות פתיחה, המלצות, טלפונים ועוד. הכל סביב מיקומכם.