חיפשת:

נבל קלטי מחיר

נבל קלטי... - Magic Harp נבל הקסם נגינת נבל ומוסיקה לאירועים
https://www.facebook.com › posts
נבל קלטי להשכרה מיידי! מודל voyageur 34 מיתרים כולל כל הליברים מחיר מיוחד עקב המצב...יש הרבה זמן בבית - זה הזמן לנגן ולהתאמן איסוף מירושלים רבקה -...
Israeli Harp Society - למכירה - For Sale
www.harp.co.il/180498/Customers
למכירה נבל חשמלי. בייבי בלו, נבל קלטי חשמלי עם 36 מיתרים, וקיימת הגברה לכל מיתר. הנבל מצויד במנופים המעולים של חברת קמק ובמיתרי ניילון. הנבל מגיע עם מגבר אקוסטי ואפקטים, כולל אתו את כל הכבלים ואפקט של לופר מתנה+ סטנד לעמידה. המכירה היא בעקבות רכישת נבל חדש.
נבלים קלטיים - שירת העץ - Woodsong
https://woodsong.co.il/he/נבליםקלטיים
המונח “נבל ליבר” מתייחס למנגנון בו משתמשים בכדי לקצר את אורך הוויברציות של המיתר ולחדד את הצליל בחצי טון, דבר שמאפשר להחליף סולם. הנבל הקלטי קטן יותר, קל יותר,ונייד יותר מהנבל הקלאסי.
נבלים קלטיים - שירת העץ - Woodsong
https://woodsong.co.il › נבליםקלטיים
נבלים קלטיים · מקבץ חדש ויפיפה של נבלים קלטיים בעבודת יד שפיטר סיים זה עתה (26 מיתרים, ו 34 מיתרים), מוצגים כעת למכירה. הנבל הקלטי (שנקרא גם נבל אירי, ונבל ליבר) ...
נבלים למכירה - המיתר של אילת
http://www.harpshop.co.il › נבלים-למכ...
נבל למכירה מכל הסוגים, נבל מחיר, וגם נבלים מעוצבים ויפייפים להשכרה ולמכירה. ... נבל קלטי מעולה לתלמידים, בעל 34 מיתרים מגיד סינתטי של אליאנס.
למכירה - For Sale - Israeli Harp Society
http://www.harp.co.il › Customers
למכירה. נבל קלטי בן 13 שנה 36 מיתרים היצרן: " Timothy Harps" - קנדה. מחיר מבוקש: 14,000 ש"ח- גמיש המחיר כולל תיק נשיאה מרופד. Gorgeous walnut/cherry harp, ...
נבל קלטי למכירה בתל אביב -יפו 1000 שח | כלי נגינה - שונות ...
https://www.homeless.co.il/yad2/viewad,824055.aspx
למכירה נבל קלטי - כלי נגינה יד שניה - שונות: מוכרת נבל פיקסי 19 מיתרים (נבל יד) - כלי יפהפה, נקנה לפני חודש באיביי - מוכרת בגלל חוסר-שימוש וצורך בכסף (בגלל זה המחיר המגוחך), כמו חדש. מגיע עם …
‫כלי נגינה - כלי מיתר | יד שנייה יד2‬
https://www.yad2.co.il › יד שנייה › כלי נגינה › כלי מיתר
נבל עבודת יד של פיטר מראש פינה הררית ... תוכלו גם למקד את החיפוש על ידי בחירה של אזור בארץ, מצב המוצר, טווח מחירים וטקסט חיפוש חופשי לבחירתכם. קניה מהנה!
Amazon.com: ROYAL HARPS 22 Strings Lever Harp Metal …
https://www.amazon.com/-/he/dp/B07TTK9M4G
מחיר (349. 50 $ x) 349. 50 $ ... 22 מיתרים נבל אירי קלטי היילנד מוצק עץ רוזווד גימור טבעי ידית כוונון סט נוסף כולל 84 ס"מ גובה Roseback. ROYAL HARPS 36 INCH 22 String Lever Harp Celtic Irish Style Solid Wood Free Carrying Bag Strings and Tuner.
מצא את נבל קלטי היצרנים נבל קלטי hebrew ושוק רמקולים ב ...
https://hebrew.alibaba.com/f/%D7%A0%D7%91%D7%9C-%D7...
אודות מוצר וספקים: Alibaba.com מציע 1682 מוצרי נבל קלטי. בערך 4% מהמוצרים הם כלי נגינה ואבזרים אחרים, 1% הם חלקים ואבזרים לכלי מיתר. ישנם 84 ספקים של …
הנבל – הכלי המרשים ביותר... בואו להכיר את הנבל קצת יותר מקרוב
http://www.bhm.co.il › הנבל-הכלי-המר...
נבל אירי / נבל קלטי Lever Harp / Irish Harp / Celtic Harp – נקרא גם "נבל עממי" או "נבל לברים". בנבל הזה אין דוושות, יש לברים האחראים על הכרומטיקה.
קטלוג רחב, אופנתי ויפיפה של נבלים קלטיים לבחירת נבל קלטי ...
www.harpshop.co.il/נבל-קלטי.html
נבל קלטי גדול עם צליל ענק וחם עם 38 מיתרים. נבל מנופים שכל נגן מתאהב בו, הן נגנים של מוזיקה עממית והן נגנים קלאסיים. הצליל החזק, החם, המלא והעמוק והמראה המרשים הם נוסחה מנצחת במחיר הגיוני.
נבל קלטי למכירה בתל אביב -יפו 1000 שח | כלי נגינה - שונות - הומלס
https://www.homeless.co.il › yad2
למכירה נבל קלטי - כלי נגינה יד שניה - שונות: מוכרת נבל פיקסי 19 מיתרים (נבל יד) - כלי יפהפה, נקנה לפני חודש באיביי - מוכרת בגלל חוסר-שימוש ... מחיר: 1000.
כלי מיתר ‏נבל - זאפ השוואת מחירים
https://www.zap.co.il › ... › כלי מיתר
מוצר חדש. נבל פה תוצרת אוסטריה MAULTROMMEL גדול. חנות: עולם המוזיקה. (170 חוות דעת). מחיר: 65 ₪ | משלוח: חינם. מחיר סופי: 65 ₪.