חיפשת:

נאות קדומים לינה

פארק נאות קדומים - פעילויות, סיורים וסדנאות בטבע, תכניות ...
www.n-k.org.il
2500 דונם באזור יער בן שמן נשתלו צמחי ארץ ישראל, נחפרו ושוחזרו מתקנים חקלאיים קדומים. כרמי הגפן והזית, בריכות המים, בעלי החיים ונופים מרהיבים הופכים את הביקור בפארק לחוויה תנכית. סדנאות פעילות, סיורים לבתי ספר, אירועים ...
פארק נאות קדומים - לינת שטח לתלמידים - נקודה ישראלית
https://israelispot.co.il › Activities
נאות קדומים, 443, תל אביב יפו, ישראל. סע לנקודה. מענה טלפוני במשרד: ראשון - חמישי 8:00-16:00 תיאום הפעילות, אירוח הקבוצה בפארק בשעות גמישות בהתאם לצרכי ...
צימרים בנאות קדומים
https://www.weekend.co.il › zimmers
היכנסו עכשיו אל צימרים בנאות קדומים. התקשרו להזמין מתוך מבחר צימרים בנאות קדומים. בכל המחירים, מבצעים חמים, חוות דעת, ניווט בקלות וטלפון להזמנה.
‎Neot Kedumim - נאות קדומים‎... - Neot Kedumim - נאות ...
https://www.facebook.com/NeotKedumim/posts/4398870216812728
המרכז למנהיגות נאות קדומים. Company. נופש בערבה • אירוח לינה במדבר • צימרים בערבה • גיל חובב יועץ תיירות ...
נאות קדומים – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › נאות_קדומים
נאות קדומים רשומה כחברה בע"מ ללא מטרות רווח והקרקע שלה נמצאת בבעלות מינהל מקרקעי ישראל. שטח השמורה כולל כ-2,500 דונם של גבעות. את השמורה יזם והקים הבוטניקאי וחוקר ארץ-ישראל נגה הראובני.
נאות קדומים - מחירים, שעות פעילות ויצירת קשר - טיולי
https://www.tiuli.com/attractions/147
הביקור בפארק נאות קדומים לוקח את המבקרים במסלול של טבע תנכ”י, המאפשר חיבור בין הטבע לבין תקופת התנ”ך. הסיור העצמאי עובר בשני מסלולים, אחד קצר באורך 1.5 ק”מ ומתאים גם לעגלות ולכסאות גלגלים, השני באורך 3.5 ק”מ ומיועד למיטבי לכת. לאורך שני המסלולים יש שילוט המסביר על כל תחנה ...
נאות קדומים - מחירים, שעות פעילות ויצירת קשר - טיולי
https://www.tiuli.com › attractions › נ...
כל המידע על נאות קדומים - מחיר כניסה, יצירת קשר עם העסק, שעות פתיחה, הוראות הגעה והמלצות על ... מקומות לינה, צימרים ואירוח מומלצים באזור נאות קדומים.
פארק נאות קדומים | ציוני דרך
https://landmarks.gov.il/פארק-נאות-קדומים
נאות קדומים היא תופעה ייחודית, הממלאת ייעוד לאומי ממדרגה ראשונה. היא מקיימת מערכת המציגה את הטבע והחקלאות של ארץ ישראל כפי שנשזרו ונארגו במורשתנו: בתנ"ך, במשנה, בגמרא, במדרשים ובמסורת. היא מקרבת את בני הארץ ואת בני התפוצות אל הארץ ואל צמחיה, תוך גישור בין ימי המקרא והמשנה ...
פארק נאות קדומים | ציוני דרך
landmarks.gov.il › פארק-נאות-קדומים
נאות קדומים היא שמורת טבע לאומית שעוצבה ברוח התנ״ך והמקורות. במסגרת מיזם חדש המתבצע בשמורה הוקמו ושופצו שלל מתקנים חקלאיים, נסללו דרכי גישה חדשות והוכשרו שני מתחמי לינה
לינות שטח - מחנאות לילדים ובני נוער במרכז הארץ - פארק נאות קדומים
https://www.n-k.org.il › programs › i...
בשטח הפארק הוקמו שני מתחמי לינה: מחנה אורנים: ממוקם בכניסה לפארק שטח הלינה מוצל ומיועד לכ- 250 לנים ופעילות של בניה מחנאית (במקרה של לינה בלבד המקום מאפשר ...
פארק נאות קדומים - אטרקציות באתר צימר - צימרים
https://www.zimmer.co.il › act_card
פארק נאות קדומים - קראו את כל הפרטים, כולל המלצות גולשים, שאלות ותשובות נפוצות, מבצעים וקופונים מיוחדים - והזמינו כעת >> 08-9770782.
פארק נאות קדומים | בא לי לטייל
https://baliletayel.co.il/israeltrip/פארק-נאות-קדומים
נאות קדומים היא שמורת טבע יפהפייה השוכנת בתחומיו של יער בן שמן. נאות קדומים הוקמה לפני 65 שנים ע”י הבוטניקאי – נגה הראובני. וגודלה מוערך בכ-2500 דונם. השמורה מתחקה אחר מקורות ארץ ישראל. הדבר בא לידי ביטוי בצמחייה שננטעה פה : עצי זית, דקלים, גפנים ועוד.
חוות נאות - בקתות אירוח בנגב - חוות נאות
https://www.naotfarm.co.il
חוות נאות הוקמה באוקטובר 2003 ברמת הנגב, על כביש 40, בואכה שדה בוקר. חלום ישן שלנו – לאה וגדי נחימוב- שקם והתהווה בעבודה קשה ובעונג רב.
פארק נאות קדומים | בא לי לטייל
baliletayel.co.il › israeltrip › פארק-נאות
פארק נאות קדומים. איזור בארץ: השפלה | מרכז. חשוב לדעת. נאות קדומים היא שמורת טבע יפהפייה השוכנת בתחומיו של יער בן שמן. נאות קדומים הוקמה לפני 65 שנים ע”י הבוטניקאי – נגה הראובני. וגודלה מוערך בכ ...
נאות קדומים - 1 תוצאות באתר Zimmerly
https://www.zimmerly.co.il › נאות-קדו...
נאות קדומים - 1 תוצאות באתר Zimmerly. אירוח והשכרת חדרים לפי שעה לזוגות נאות קדומים. צימר לפי שעה לזוג בנאות קדומים · צימרים לפי שעה לזוגות בנאות קדומים.
לינות שטח - פארק נאות קדומים
https://www.n-k.org.il/programs-index/programs/index-programs-camping
כתובתינו למשלוח דואר: נאות קדומים, ת.ד 1043 נתב"ג, 7019900. טלפון כללי: 08-9770777 | פקס כללי: 08-9770766. דוא"ל כללי: info@n-k.org.il. כל הזכויות שמורות © - נאות קדומים‎ Marketing by Duran
נאות קדומים - מחירים, שעות פעילות ויצירת קשר - טיולי
www.tiuli.com › attractions › 147
כל המידע על נאות קדומים - מחיר כניסה, יצירת קשר עם העסק, שעות פתיחה, הוראות הגעה והמלצות על אטרקציות נוספות באזור. יוצאים לטייל בארץ ישראל עם טיולי!
לינות שטח - מחנאות לילדים ובני נוער במרכז הארץ - פארק נאות קדומים
www.n-k.org.il › programs-index › programs
מחפשים שטח ייחודי להקמת מחנה - לינת שטח במרכז הארץ בפארק נאות קדומים - מחנאות לתלמידי בתי ספר, חניכי תנועות הנוער ותלמידי של"ח מכל הארץ.
מגלים את פארק נאות קדומים ביום הבחירות - 2021 - טיולי
www.tiuli.com › events › 12646
מקומות לינה, צימרים ואירוח מומלצים באזור מגלים את פארק נאות קדומים ביום הבחירות כפר הנוקדים בבקעת הקנאים שבמדבר יהודה, בין ערד למצדה - שוכן נווה מדבר מוריק ויפיפייה: כפר הנוקדים.
נאות קדומים - צופית צימרים
http://www.tzofit.co.il › ...
נאות קדומים השמורה הלאומית של טבע הארץ במקורות מה באתר על פני 2,500 דונם של גבעות וגיאיות, באזור מודיעין, נפרס אלבום התמונות החי של ארץ-ישראל הקדומה.
פארק נאות קדומים, אטרקציות לילדים במרכז - קידנרלנד
https://kinderland.co.il › attraction › נ...
שמורת הטבע הלאומית פארק נאות קדומים מציעה ביקור חווייתי בארץ ישראל של ימי התנ"ך עם הנופים, ... לינה. מלון איילנד נתניה, מלון למשפחות, מבצעים בבתי מלון.
פארק נאות קדומים - פעילויות, סיורים וסדנאות בטבע, תכניות ...
https://www.n-k.org.il
הצלף – סמל נאות קדומים "שלשה עזין הן: ישראל באומות, כלב בחיות, תרנגול בעופות. ויש אומרים: אף עז בבהמה דקה, ויש אומרים: אף צלף באילנות." (בבלי ביצה כ"ה ע"ב)