חיפשת:

נאומים ששינו את העולם

נאומים ששינו את העולם - ענבל שגיב, מתרגמת
metargemet.com › new › archives
Nov 07, 2008 · יצא לאור בתרגומי בהוצאת מטר “נאומים ששינו את העולם– הנאומים, הסיפורים והאנשים מאחורי הרגעים שעשו היסטוריה” מאת רוזלינד הורטון וסלי סימונס. בספר שישים נאומים חשובים ומעוררי מחשבה משלל תקופות ומרחבי העולם, כולל מדינת ישראל.
נאומים ששינו את העולם - הספרייה הלאומית
https://www.nli.org.il › books › NLI
נאומים והרצאות | 239 עמודים : איורים, פורטרטים ; 27 ס"מ. ... כותר, נאומים ששינו את העולם : הנאומים, הסיפורים והאנשים מאחורי הרגעים שעשו היסטוריה / רוזלינד ...
נאומים ששינו את העולם : הנאומים, הסיפורים והאנשים מאחורי ...
www.nli.org.il › he › books
תנאי השימוש אינם מונעים שימוש בפריט למטרות המותרות על פי חוק זכות יוצרים, תשס"ח-2007, כגון: שימוש הוגן בפריט. בכל מקרה חובה לציין את שם/שמות היוצר/ים ואת שמו של בעל האוסף בעת השימוש בפריט וחל איסור על פגיעה בכבודו או בשמו של היוצר באמצעות סילוף או שינוי של היצירה.
N12 - עמידה מול קהל: 4 נשים שיש הרבה מה ללמוד מהן
www.mako.co.il › news-tip12 › 2021_q1
Oct 18, 2021 · בספר "נאומים ששינו את העולם" ישנם 50 נאומים היסטוריים גדולים. רק חמישה מתוכם ננאמו על ידי נשים. נתון לא מפתיע במיוחד אבל בהחלט אחד שאפשר ורצוי לשנות אותו. המיומנות להעביר מסר מול קהל ומצלמה בצורה ממוקדת ומרתקת, ללא ספק משפיעה באופן ישיר על ההצלחה שלנו, אנשים ונשים בפרט ויש דרך ...
נאומים ששינו את העולם - סלי סימונס,רוזלינד הורטון - סיפור חוזר
https://rebooks.org.il › book
נאומים ששינו את העולם. סלי סימונס,רוזלינד הורטון. מחיר 20. הוספה לעגלה. קטגוריה: היסטוריה עם ישראל. מידע על מלאי. חיפה: 1. נתניה: 1. כפר סבא: 2. תקציר ...
הנאומים הגדולים: "סכנות האדישות", אלי ויזל בבית הלבן ...
www.anumuseum.org.il › he › בלוג-בית
מתוך הספר “נאומים ששינו את העולם” מאת רוזלינד הורטון וסלי סימונס. עורך המהדורה העברית: אורן נהרי. תרגום: ענבל שגיב נקדימון
רבותי, ההיסטוריה נואמת - כללי - TheMarker
https://www.themarker.com/misc/1.535075
Aug 06, 2009 · מחברי הספר "נאומים ששינו את העולם" חושבים שכן. ספר היסטוריה למתקדמים האם מלים יכולות לשנות את העולם?
נאומים ששינו את העולם : הנאומים, הסיפורים והאנשים מאחורי ...
https://www.nli.org.il/he/books/NNL_ALEPH990026313730205171/NLI
תנאי השימוש אינם מונעים שימוש בפריט למטרות המותרות על פי חוק זכות יוצרים, תשס"ח-2007, כגון: שימוש הוגן בפריט. בכל מקרה חובה לציין את שם/שמות היוצר/ים ואת שמו של בעל האוסף בעת השימוש בפריט וחל איסור על פגיעה בכבודו או בשמו של היוצר באמצעות סילוף או שינוי של היצירה.
נאומים ששינו את העולם | סטימצקי
https://www.steimatzky.co.il › ...
המועדון שלך לא בתוקף. עלות חידוש למועדון היא 29.90 ₪. אני רוצה לחדש את המועדון. אני מאשר את התקנון.
מזכרת לעולם שאיננו
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3615511,00.html
Oct 31, 2008 · הנאום המפורסם של ראש הממשלה הבריטי הוא חלק מאסופת נאומים היוצא בספר חדש, בעל הכותרת המפוצצת "נאומים ששינו את העולם".
נאומים ששינו את העולם - מטר
https://www.matarbooks.co.il › מוצרים
שם בעברית נאומים ששינו את העולם. דאנאקוד 99-1535. מספר עמודים 240. שם המתרגם ענבל שגיב-נקדימון. ז'אנר עיון. שם הספר במקור Speeches That Changed The World
לכבוד השנה החדשה: ספר נאומים של פוטין חולק לחברי הפרלמנט ...
https://news.walla.co.il/item/2919886
Dec 28, 2015 · צילום: רויטרס, עריכה: טל רזניק. עטיפת הספר (צילום: צילום מסך, טוויטר) לכבוד השנה החדשה נשלחו לכל חברי הפרלמנט של רוסיה ולגורמי ממשל נוספים ספר בן 400 עמודים, ובו אוסף נאומיו המפורסמים ביותר של הנשיא ולדימיר פוטין.
נאומים ששינו את העולם - משני עולם # - רוזלינד הורטון - סימניה
https://simania.co.il › bookdetails
על הספר "שואלים אתם, מהי מטרתנו? אענה במילה אחת. המטרה היא ניצחון. ניצחון בכל מחיר; ניצחון למרות כל האימה; ניצחון, תהיה הדרך ארוכה וקשה ככל שתהיה, ...
רבותי, ההיסטוריה נואמת - כללי - TheMarker
www.themarker.com › misc › 1
Aug 06, 2009 · מחברי הספר "נאומים ששינו את העולם" חושבים שכן. ספר היסטוריה למתקדמים האם מלים יכולות לשנות את העולם?
עיון | מטר - מטר
https://www.matarbooks.co.il/קטגוריות/ספרי-עיון
סיזר מילאן • מליסה ג' פלטייר. סיזר מילאן, המכונה "הלוחש לכלבים" בזכות תכנית הטלוויזיה הפופולרית שלו בארה"ב, הוא איש המקצוע המחוזר ביותר בתחום התנהגות כלבים …
נאומים ששינו את העולם- רוזלינד הורטון | FindaBook.co.il
https://www.findabook.co.il › book
נאומים ששינו את העולם מאת רוזלינד הורטון, קונים ומוכרים ספרים משומשים יד שנייה ברשת, ספרים יד שניה וספרים נדירים. יותר ממאה אלף ספרים זמינים במאגר.
דורטומה - ספרים מומלצים, עכשיו במבצע! - נאומים ששינו את העולם ...
www.dortome.com › 153719 › נאומים-ששינו-את
נשים ששינו את העולם מספר את סיפוריהן מעוררי ההשראה של 55 נשים, על הישגיהן המופלאים: משליטות ולוחמות ועד ספורטאיות וממציאות, מסופרות וציירות ועד גיבורות ומהפכניות.
נאומים ששינו את העולם - Google Books
https://books.google.com › about › נא...
נאומים ששינו את העולם: הנאומים, הסיפורים והאנשים מאחורי הרגעים שעשו היסטוריה · What people are saying - Write a review · Bibliographic information.
מזכרת לעולם שאיננו - Ynet
https://www.ynet.co.il › ... › ראיונות
... אבל לא הוציא מהספר את נאום היטלר. ראיון עם אורן נהרי, עורך המהדורה העברית של "נאומים ששינו את העולם". מירב קריסטלפורסם: 31.10.08 , 10:10.
נאומים ששינו את העולם / רוזלינד הורטון וסלי סימונס - דורטומה
http://www.dortome.com › נאומים-ששי...
נאומים ששינו את העולם: הנאומים, הסיפורים והאנשים מאחורי הרגעים שעשו היסטוריה "שואלים אתם, מהי מטרתנו? אענה במילה אחת. המטרה היא ניצחון.
נאומים ששינו את העולם - ענבל שגיב, מתרגמת
https://metargemet.com/new/archives/170
Nov 07, 2008 · יצא לאור בתרגומי בהוצאת מטר “נאומים ששינו את העולם– הנאומים, הסיפורים והאנשים מאחורי הרגעים שעשו היסטוריה” מאת רוזלינד הורטון וסלי סימונס. בספר שישים נאומים חשובים ומעוררי מחשבה משלל תקופות ומרחבי העולם, כולל מדינת ישראל.