חיפשת:

מתת בקתות עץ

בקתות עץ החיים - מומלצי מדריך שאפו המציג את הצימרים הנבחרים ...
http://www.shappo.co.il › עץ_החיים
בעץ החיים במצפה מתת, שתי בקתות עץ יפהפיות, צימרים מבודדים ויפייפיים בגליל המערבי לזוגות. שתי הבקתות, מור ולבונה שוכנות כל אחת בבדידות מזהרת בין עצי החורש ...
בקתות עץ במתת | Weekend
https://www.weekend.co.il/zimmers.aspx?types=44&r=2&s=184
06.10.2021 · בקתות עץ ליד מתת (בנהריה, במרחק של 23.8 ק"מ ) 1 חוות דעת פתוח לחוות דעת. 2 בקתות עץ יפות במרחק נגיעה מחופי נהריה ובמחירים הכי טובים ברשת. כל בקתה מעוצבת ומאובזרת בקפידה, במרכז המתחם חצר ענקית עם מדשאות, עמדת bbq, בר מסעדה, ארוחת בוקר עשירות ועוד המון הפתעות לחופשה משפחתית ...
מתת בת הרים - בקתות עץ בטבע - Resort in מתת
https://resort-hotel-3453.business.site
Resort in מתת מתת Get Quote Call 054-552-2112 Get directions WhatsApp 054-552-2112 Message 054-552-2112 Contact Us Find Table Make Appointment Place Order View Menu
צימרים במתת | צימר באווירה כפרית ביישוב מתת | Weekend
https://www.weekend.co.il/צימרים_במתת.aspx
22.10.2021 · בקתות עץ ליד מתת (בהר חלוץ, במרחק של 10.8 ק"מ ) 12 חוות דעת פתוח לחוות דעת. בלב הטבע הפראי של הגליל המערבי, ממוקם מתחם מלא בקסם עם בקתות עץ מרווחות ומאובזרות לאירוח זוגות ומשפחות. לכל בקתה מרפסת פרטית עם ג'קוזי וצמחיה ירוקה ומרהיבה. בחצר תיהנו מבריכה בימי הקיץ החמימים.
חופשה בבקתות עץ עם נוף פתוח במתת - המקומות המובילים לשנת ...
https://www.hapisga.co.il/hapisga-clp/7331
מדריך הפסגה - ממליצים לכם רק על חופשה בבקתות עץ עם נוף פתוח במתת שבדקנו בעצמנו. מהבקתה עם המצפה הפרטי, דרך הנופים הכי יפים ועד הלוקיישנים הסודיים שכדאי לכם להכיר – את הרשימה הזו אתם חייבים לגזור ולשמור במועדפים.
צימרים בקתות עץ במתת | Weekend
https://www.weekend.co.il › zimmers
בקתות בצל הגפן צימרים בגורן, גליל מערבי. מעולה. החל מ: אמצ"ש 1350 סופ"ש 1350. 2 יחידות אירוח, בריכה במתחם, סאונה יבשה פרטית.
חופשה בבקתות עץ לזוגות חברים במתת - מי עבר את המבחן שלנו ...
https://www.hapisga.co.il/hapisga-clp/33132
מחפשים המלצות על חופשה בבקתות עץ לזוגות חברים במתת? קבלו את ההמלצות הכי טובות במתת לשנת 2021 | הפסגה
עץ החיים - לזוגות בלבד במתת: מה חשוב לדעת לפני שמזמינים? | הפסגה
https://www.hapisga.co.il › site
ביקרנו בעץ החיים - לזוגות בלבד בישוב מתת - מה אהבנו, מה כדאי לדעת לפני שמזמינים, ... שיכולתי לדמיין: יש כאן נוף בראשיתי לחלוטין, ושתי בקתות מבודדות היטב.
חופשה בבקתות עץ רומנטיות במתת - המקומות המובילים לשנת 2021 ...
https://www.hapisga.co.il/hapisga-clp/18101
מדריך הפסגה - ממליצים לכם רק על חופשה בבקתות עץ רומנטיות במתת שבדקנו בעצמנו. מהבקתה עם המצפה הפרטי, דרך הנופים הכי יפים ועד הלוקיישנים הסודיים שכדאי לכם להכיר – את הרשימה הזו אתם חייבים לגזור ולשמור במועדפים.
צימרים - בת הרים בישוב מתת - מומלץ - צימר בשבילי
https://www.zimmer4me.co.il › show...
מתת. כמות אנשים, כמות אנשים לאירוע: 5. סוג היחידות, 2 בקתות. פנים הצימר, בפנים: רצפות פרקט; יש פינת ישיבה; ישנה קומת גלריה; אח מחמם; מיטה זוגית רכה; מזגן ...
מתת בת הרים - בקתות עץ בטבע - Resort in מתת
resort-hotel-3453.business.site
מתת Get Quote Call 054-552-2112 Get directions WhatsApp 054-552-2112 Message 054-552-2112 Contact Us Find Table Make Appointment Place Order View Menu Testimonials
מתת בת הרים - בקתות עץ בטבע Map - Israel - Mapcarta
https://mapcarta.com › Asia › Middle East › Israel
מתת בת הרים - בקתות עץ בטבע is an accommodation in Israel. מתת בת הרים - בקתות עץ בטבע is situated in Mattat. From Mapcarta, the open map.
צימרים במתת - המקומות המובילים לשנת 2021 | הפסגה: מי עבר את ...
www.hapisga.co.il › hapisga-clp › 5102
בקתות עץ אלו בהחלט נכללות עם אותם צימרים מבודדים שעושים את מתת למה שהיא. וכמובן, הפינוקים: מרפסת הנוף, הג'קוזי העגול הענק, קמין העץ, והמקרר המלא.
צימרים במתת - במחיר הטוב ביותר | WeekendTop
www.weekendtop.co.il › zimmers_mazpe-matat
Oct 12, 2021 · בקתות עץ המעיין צימרים ליד מתת (בעין אל אסד, במרחק של 12.6 ק"מ) | 13/10/2021 3 בקתות עץ עם בריכה בחצר, ג'קוזי פרטי בכל בקתה, מיטה זוגית, מיזוג אוויר, מטבח עם מקרר, כיריים ועוד, מרפסת עם נוף גלילי י
צימר עץ החיים מתת - Posts | Facebook
https://www.facebook.com › ... › Mattat › ‎צימר עץ החיים מתת‎
אירוח ואוירה גלילית - "עץ החיים" מציע את אחת החוויות היותר "שוות" שתוכלו ... ‎צימר עץ החיים מתת‎ added 50 new photos to the album: ‎בקתות עץ החיים במתת‎.
"ארץ בראשית" במתת - המלצות, מחירים ומבצעים | RRR.co.il
www.rrr.co.il › showCabin
ארץ בראשית (מתת) על קצה המזלג בקצה המדרון של מצפה מתת, באווירה כפרית מדהימה מיוחדת במינה, מוקפים חורש טבעי ושמורת טבע מדהימה, ניצבות להם שתי בקתות העץ של ארץ בראשית.
צימרים במתת - המקומות המובילים לשנת 2021 | הפסגה: מי עבר ...
https://www.hapisga.co.il/hapisga-clp/5102
בקתת עץ מקסימה, הממוקמת ממש בקצה המדרון של הר מתת. הבקתה המבודדת ממוקמת בתוך חורש טבעי ומשקיפה על ההרים הסמוכים. המקום "התברך" בפשטות נוגעת ללב, בתמימות מרגשת, בשלווה מרגיעה, המופרעת רק על ידי ציוץ ציפורים ורחשי טבע. לא עוד רעשי רקע ומכוניות עוברות, לא עוד מבנים סמוכים והמולה ...
בקתות עץ במתת | Weekend
www.weekend.co.il › zimmers
Oct 06, 2021 · בקתות עץ ליד מתת (בנהריה, במרחק של 23.8 ק"מ ) 1 חוות דעת פתוח לחוות דעת 2 בקתות עץ יפות במרחק נגיעה מחופי נהריה ובמחירים הכי טובים ברשת.
חופשה בבקתות עץ לעונת השלג במתת - המקומות המובילים לשנת ...
https://www.hapisga.co.il/hapisga-clp/50232
מדריך הפסגה - ממליצים לכם רק על חופשה בבקתות עץ לעונת השלג במתת שבדקנו בעצמנו. מהבקתה עם המצפה הפרטי, דרך הנופים הכי יפים ועד הלוקיישנים הסודיים שכדאי לכם להכיר – את הרשימה הזו אתם חייבים לגזור ולשמור במועדפים.
צימרים במתת | צימר באווירה כפרית ביישוב מתת | Weekend
www.weekend.co.il › צימרים_במתת
Oct 22, 2021 · בקתות עץ ליד מתת (בלפידות, במרחק של 12.8 ק"מ ) 19 חוות דעת פתוח לחוות דעת. חופשה חוויתית וממכרת במתחם אירוח וספא לכל המשפחה. במתחם תוכלו להנות מבריכה מחוממת בחורף, בקתות עץ באבזור מלא, ג'קוזי פרטי ורומנטי, מרפסת פטיו, חצר ציורית, פינות חמד, מפלי מים מרגיעים, ערסלים, ארוחות בוקר ...
פסגת מתת - לזוגות בלבד - בקתות במתת | הפסגה צימרים ומלונות בוטיק
www.hapisga.co.il › site › 62
"פסגת מתת" מכיל שתי בקתות עץ הממוקמות היטב, ומנצלות את יתרונות המקום. צימרים מבודדים היטב, עם נוף מנצח, ועם חשיבה על כל פרט של נוחות המעניקים למקום את צביונו המשובח.
צימרים במתת בקתות עץ - המומלצים - RRR.co.il
https://www.rrr.co.il › מתת,בקתות_עץ
רשימת צימרים במתת בקתות עץ המומלצים ביותר. הכנסו עכשיו לאתר לבחירת צימר מושלם ... מתת הצג מפה במתחם: 2 בקתות ... נטועה הצג מפה במתחם: 3 בקתות עץ, 1 וילה.
דף הבית - צימרים יפעת מתת | בקתות עץ בצפון הארץ, צימרים ...
https://ifatmatat.co.il
הפינוקים הקטנים. הייחוד של צימר יפעת מתת זה הנגיעות הקטנות, תנור עצים שמחמם בחורף, מכונת הקפה האיכותית, השוקולדים, העוגיות הביתיות וכל הפינוקים שמסתתרים במקרר, ריבות, גבינות תוצרת בית ועוד. אם אתם מחפשים לרגע לברוח מהכל אבל בכל זאת להרגיש בבית זה המוקם בשבילכם. הזמינו עכשיו.