חיפשת:

מתחמי קניות פתוחים

ביג (BIG) - רשת מרכזי הקניות הפתוחים המובילה בישראל - קניונים
https://www.kenyonim.com › minisites
ביג הינה רשת ארצית, ממותגת, של מרכזי קניות פתוחים. המרכזים ממוקמים על צירי תנועה מרכזיים, הגישה אליהם נוחה, ותמהיל החנויות מגוון ועשיר.
ביג מרכזי קניות
https://www.bigcenters.co.il
צור קשר · טלפונים · מדיניות פרטיות | תקנון חוק למניעת הטרדה מינית · מונסייט. | כל הזכויות שמורות לקבוצת ביג מרכזי קניות © 2010.
BIG עמוד הבית
https://www.bigcenters.co.il
בחר מדינה. בחר מדינה ארצות הברית ישראל סרביה. בחר מרכז. בחר מרכז. בחר קטגוריה בחר קטגוריה אופנה הנעלה קוסמטיקה ופארם אופטיקה אקססוריז ותיקים אלקטרוניקה וחשמל מוצרים לבית מסעדות וקפה שונות. בחר חנות בחר חנות. שם המרכז. לתמונה הקודמת לתמונה הבאה. לעצירת נגן התמונות נגן.
"יום קניות מטורף": מפת העסקים שפתוחים בישראל בשבת
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5055112,00.html
29.12.2017 · בתחנות הדלק: שבת זה יום קניות רגיל. דווקא בדרכים, בתחנות הדלק, אין עלייה במכירות בשבת, אך גם אין ירידה. זה יום קניות רגיל. במנטה אמרו לנו: "היקף המכירות בשבת במנטה דומה לכל יום אחר מימות השבוע ואין אנו מזהים התנהגות מובהקת כלפי מעלה או מטה, באחוזים ניתן לאמוד את היקף ...
בניגוד להנחיות: עשרות מתחמי קניות של Big נפתחו ברחבי הארץ - כיפה
www.kipa.co.il › חדשות › 1106319-בניגוד
Feb 07, 2021 · מרכזי הקניות של רשת "ביג" נפתחו הבוקר (א') עם סיומו של הסגר השלישי, למרות שפתיחת המסחר עדיין אסורה. בימים האחרונים איימו ברשת, המפעילה מתחמי קניות פתוחים, ושלל עסקים וחנויות רחוב ברחבי הארץ, בפתיחת החנויות, למרות שהנחיות הממשלה אינן מאפשרות זאת. לפי שעה, נראה שהאיומים התממשו ...
הקמת מרכזים מסחריים, מרכזי קניות פתוחים ומתחמי אאוטלט ...
https://agrotopltd.co.il/פרויקט/מרכזים-מסחריים
החברה ביצעה הקימה מתחמי קניות פתוחים עבור ביג בקרית גת, קרית מלאכי, פרדס חנה ועפולה. צור קשר טלפון: 08-8611600
N12 - מוקדים בודדים שנסגרים בצוהריים: האפליה במתחמי בדיקות...
https://www.mako.co.il/news-lifestyle/2022_q1/Article-92e73e9dde33e71026.htm
07.01.2022 · בתל אביב ישנם 16 מתחמי בדיקות, בעוד שבבאר שבע ובאשקלון יש רק 2 מתחמים כאלו – וגם הם פתוחים רק עד השעה 15:00. תושבי הדרום שירצו להיבדק בשעות הערב יידרשו לשלם כסף ולרכוש בדיקה ביתית, בניגוד לתושבי המרכז. לא רק תל אביב מופלית לטובה, אלא מרבית היישובים במרכז הארץ.
עזריאלי נגד התו הירוק בקניונים: מתווה הצמידים פוגעני, מפלה ...
https://www.calcalist.co.il/shopping/article/rjcunmp5k
15.12.2021 · עזריאלי נגד התו הירוק בקניונים: מתווה הצמידים פוגעני, מפלה, בלתי סביר ובלתי מידתי. קבוצות הקניונים מתכוונות להגיש היום עתירה לבג"ץ נגד המתווה המתגבש, לפיו יוחל תו ירוק על קניונים ומרכזי מסחר סגורים שגודלם מעל 10,000 מ"ר; הקניונים יידרשו להבחין בין מחוסנים ללא מחוסנים על ...
איפה עושים בדיקות קורונה מהירות ו-PCR | כל המתחמים בארץ
www.mako.co.il › health-illnesses-and-medicines
איפה עושים בדיקת PCR?
הקמת מרכזים מסחריים, מרכזי קניות פתוחים ומתחמי אאוטלט – אגרוטופ
agrotopltd.co.il › פרויקט › מרכזים
אגרוטופ בע"מ רכשה ידע וניסיון בניהול פרויקטים מורכבים להקמת מרכזים מסחריים בישראל. החברה ביצעה פרויקטים לבניית מתחמי קניות פתוחים עבור חברת ביג בקריית גת, קריית מלאכי, פרדס חנה ועפולה.
מרכזי קניות פתוחים בשבת במרכז - מנוע חיפוש סרצ' - srch
https://srch.co.il › מרכזי-קניות-פתוחים-ב...
ביג הינה רשת ארצית, ממותגת, של מרכזי קניות פתוחים. המרכזים ממוקמים על צירי תנועה מרכזיים, הגישה אליהם נוחה, ותמהיל החנויות מגוון ועשיר. מרכזי קניות פתוח בשבת - ...
ביג מרכזי קניות שעות פתיחה
https://www.שעות-פתיחה.co.il › opening
ביג מרכזי קניות שעות פתיחה ⌚ היכנסו עכשיו לצפיה בביג מרכזי קניות שעות פתיחה, סניפים, כתובות, ... נא לבחור בסניף הספציפי לבדיקה מתי הסניף פתוח היום ...
בניגוד להנחיות: עשרות מתחמי קניות של Big נפתחו ברחבי הארץ ...
https://www.kipa.co.il/חדשות/1106319-בניגוד-להנחיות-עשרות...
07.02.2021 · בימים האחרונים איימו ברשת, המפעילה מתחמי קניות פתוחים, ושלל עסקים וחנויות רחוב ברחבי הארץ, בפתיחת החנויות, למרות שהנחיות הממשלה אינן מאפשרות זאת. לפי שעה, נראה שהאיומים התממשו באופן חלקי. לצד חנויות חיונית שבלאו הכי נפתחות בזמן סגר, ומסעדות שנפתחו כתוצאה מההקלות עם פתיחת הסגר הבוקר, מספר מועט למדי של חנויות שאינן מוגדרות חיוניות נפתחו גם הן.
5 מרכזים של חנויות עודפים שפתוחים גם בשבת | T5
https://www.t-5.co.il › list
5 מרכזים של חנויות עודפים שפתוחים גם בשבת, הכנסו לאתר וקראו על רשימת 5 מרכזים של חנויות עודפים שפתוחים גם בשבת והכינו רשימה חדשה ומיוחדת משל עצמכם באתר T5.
מרחב ציבורי – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/מרחב_ציבורי
תחת הגדרה זו נכללים כל המוסדות שמעניקים שירותים שונים לציבור, לדוגמה: מוסדות ציבור הפתוחים לקהל, גנים ארכאולוגיים, מוזאונים, מתחמי קניות וקניונים. מקומות אלה פתוחים לכלל הציבור ללא הבדל מין, גיל, דת, גזע וכו' אך אינם פתוחים "7\24", הכניסה מוגבלת בזמן פעילות שנקבע מראש.
מרכזי קניות פתוח בשבת - איזי
https://easy.co.il › list › Malls-and-Sh...
מרכז קניות. דרך שלמה 43, תל אביב יפו. פתוח. 379 ביקורות. 890 ביקרו פה החודש · 25# במרכזי קניות במחוז תל אביב. קניון וולפסון 7.6. 3.4 ק"מ. קניון וולפסון.
איפה עושים בדיקות קורונה מהירות ו-PCR | כל המתחמים בארץ
https://www.mako.co.il/health-illnesses-and-medicines/illnesses-the...
מרכזי קניות פתוח בשבת - איזי
easy.co.il › list › Malls-and-Shopping-Centers
מרכזי קניות פתוח בשבת - איזי. סליחה ומחילה, קרתה תקלה בשרת...
מרכזי קניות פתוח בשבת - איזי
https://easy.co.il/list/Malls-and-Shopping-Centers?open=2
מרכזי קניות פתוח בשבת - כל מה שתרצו לדעת - כתובות, שעות פתיחה, המלצות, טלפונים ועוד. הכל סביב מיקומכם.
קניון איילון והקריון ייפתחו מחר
https://www.ynet.co.il/economy/article/BygCaZNcP
19.11.2020 · גרנד קניון באר שבע. ( צילום: חיים הורנשטיין) ההנחיות, נזכיר, מאפשרות את פתיחתם של מתחמי קניות פתוחים בלבד. מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' חזי לוי, התייחס הערב (ה') לכוונת כמה קניונים לקיים "מרד" ולפתוח את שעריהם לציבור בניגוד להנחיות מחר: "זה לא הזמן לפתיחת קניונים באופן גורף.
Kenyonim.com - ביג (BIG) - רשת מרכזי הקניות הפתוחים המובילה ...
www.kenyonim.com › minisites › big
ביג הינה רשת ארצית, ממותגת, של מרכזי קניות פתוחים. המרכזים ממוקמים על צירי תנועה מרכזיים, הגישה אליהם נוחה, ותמהיל החנויות מגוון ועשיר. מיטב הרשתות הארציות מיוצגות בכל מרכז קניות של ביג, ונהנות מחזית בולטת ושטחי חניה מרווחים מול פתח החנות. תנאים אלה מאפשרים ללקוחות לבצע את ...
מרכזי קניות - גלובס
https://www.globes.co.il › מרכז_קניות
ביג הודיעה לשוכרים בקניונים: הנחה של 25% בדמי השכירות החודש. 12.01.2022 מיכל רז-חיימוביץ'. התו הירוק במסחר יוחלף מחר בתו סגול. מה המשמעות?
"יום קניות מטורף": מפת העסקים שפתוחים בישראל בשבת
www.ynet.co.il › articles › 0,7340,L-5055112,00
Dec 29, 2017 · בחולון, גבעתיים וראשל"צ מתחייבים לפעול בשבת. החוק יחול גם על חנויות הנוחות בתחנות הדלק. לעבוד בשבת: מה מותר, מה אסור ומשל הכדורגל. אבל מסתבר שהצרכנים המקומיים לא נחים בסוף השבוע. על רקע המאבק הסוער, בדקנו בסיוע אפליקציית " איזי ", אילו עסקים פתוחים בישראל בשבת. הבדיקה התבצעה ...