חיפשת:

מתחם קמפינג בכנרת

חוף בכנרת לקמפינג - קמפינג בכנרת, בטבריה למשפחות - אקווה כיף
https://www.aquakef.com › קמפינג-לקב...
אקווה כיף - פארק המים האולטימטיבי. מתחם ענק הכולל השנה מתקנים ואטרקציות יוצאות דופן המותאמות לקטנים ולגדולים, למשפחות, אירועים וקבוצות.
קמפינג אקווה כיף - קמפינג בכנרת
www.hofganim.co.il
מתחם קמפינג ממש על חוף הכנרת, ליד מתחם הפארקים הצפים של אקווה כיף, חוף גנים, טבריה ... אקווה כייף, פארק המים בחוף גנים בכנרת 072-3922586.
חוף בכנרת לקמפינג - קמפינג בכנרת, בטבריה למשפחות - אקווה כיף
www.aquakef.com › קמפינג-לקבוצות
מיועד לקבוצות בלבד. באקווה כיף וילאג' בחוף גנים תוכלו ליהנות מקמפינג באוהלי קולמן משפחתיים במתחם מדשאות מרהיב על שפת הכנרת בו תמצאו את כל מה שאתם צריכים בשביל חווית הקמפינג המושלמת. אל מול מתחם הקמפינג נמצא פארק המים אקווה כייף - פארק המים הצף הראשון בישראל. אנחנו פועלים בעיקר בימי חמישי עד יום ראשון המתחם כולל אוהלים מובנים של עד 6 ועד 10 מקומות.
חניון ירדן כנרת | מתחם קמפינג וקרוואנים למשפחות
https://get-marketing.co.il/kinneret-camp
פרטי התקשרות ושעות פעילות: חניון ירדן כנרת – מתחם קמפינג וקרוואנים למשפחות. טלפון 0504668661. מייל kinneretcamp@gmail.com. כתובת חניון ירדן כנרת – 3 דקות נסיעה מצומת צמח. שעות פעילות. המתחם פתוח 24/7.
המלצות לקמפינג בכינרת - רשות ניקוז ונחלים כינרת
http://kineret.org.il › חדשות ואירועים
גופרה נחשב לאחד החופים המבוקשים באגם הלאומי, המשתרע על שטח של 65 דונם, עם רצועת חוף באורך של כ-900 מטרים. בחוף אזור קמפינג גדול הכולל מתחם אוהלים מאובזרים (עם ...
קמפינג בכנרת - החוף הירוק
https://www.greenbeach.co.il › קמפינג...
בחוף הירוק מתחם אוהלי גלמפינג בדרום החוף, המציעים אירוח בחוויה אחרת עם פינות זולה ופינות ישיבה על מול המים. בחוף גם ספורט ימי טיולים ימיים למקומות קסומים ...
חניוני לילה ואתרי קמפינג בטבריה, כנרת והעמקים - טיולי
https://www.tiuli.com › camping
לצעוד אל תוך מרחב של חופש מוחלט מתחם אוהלי אירוח ייחודי ומעוצב, המציע לכם ליהנות מחופשה מושלמת וראש שקט בחלקה… טבריה, כנרת והעמקים ...
אתרי קמפינג בכנרת מחירים לחניה וכניסה לחופים - אתר הקמפינג הישראלי
https://www.gocamping.co.il › articles
חוף חוקוק צפון – מתחם קמפינג בכנרת עם אוהלים ממוזגים, אוהלים בנויים ואוהלים ... מחירי הלינה בקמפינג בחופי כנרת משתנים בהתאם לסוג ההגעה, יש מספר חופים שגם ...
חניון ירדן כנרת | מתחם קמפינג וקרוואנים למשפחות
get-marketing.co.il › kinneret-camp
קצת עלינו מול נופי הכנרת, במרכזו של עמק הירדן, ממתין לכם מתחם לינת השטח (קמפינג) חניון ירדן כנרת. המתחם מתאים ומיועד למשפחות עם ילדים או קבוצות קטנות והוא מוקדש למי שרוצה להנות מחופשה ליד המים, מהשקט והשלווה. החניון המטופח נפרש על פני שטח רחב ומאפשר לכל אחד ואחת ליהנות מחוויה פסטורלית מול חופי הכנרת, באביב, בקיץ ובתקופת החגים.
קמפינג בכנרת - אתרי קמפינג בכנרת
www.cuponofesh.co.il › קמפינג › cards
קמפינג חמי טבריה. חייגו עכשיו: 072-3714445. כנרת , טבריה. על שפת הכנרת ובצמוד למתחם מעיינות חמי טבריה שוכן אתר קמפינג מהנה על מדשאות ענק. לרכישת כרטיסים בהנחה ›.
חניון ירדן כנרת | מתחם קמפינג וקרוואנים למשפחות - כרטיס ביקור דיגיטלי
https://get-marketing.co.il › kinneret-...
מתחם לינת השטח (קמפינג) חניון ירדן כנרת מתאים ומיועד למשפחות עם ילדים או קבוצות קטנות והוא מוקדש למי שרוצה להנות מחופשה ליד המים, מהשקט והשלווה.
קמפינג בכנרת -מתוך YNET -חוף גופרה החדש קמפינג בצפון
http://gofrabeach.com › קמפינג-בכנרת
קמפינג בכנרת אוהלים להשכרה בטבריה לינת שטח ברמה של חמישה כוכבים. ... המחולקת לארבעה מתחמים: האזור המרכזי – מתחם קמפינג רגיל מתחת לעצים.
אי שם - חוף גולן - קמפינג למשפחות בכנרת, אוהלים ממוזגים
https://www.ey-sham.co.il
קמפינג אי שם - בחוף גולן מזמין אתכם לנופש משפחתי מהנה על שפת הכנרת. באתר 68 אוהלים מרווחים מאוד וממוזגים עם מיטות ומצעים לאירוח של קבוצות ומשפחות. השנה התחדשנו ב 13 בקתות עץ, 30 אוהלי קולמן ובאפשרות לקמפינג עצמאי שלכם מהבית.
אי שם - חוף גולן - קמפינג למשפחות בכנרת, אוהלים ממוזגים
www.ey-sham.co.il
קמפינג אי שם - בחוף גולן מזמין אתכם לנופש משפחתי מהנה על שפת הכנרת. באתר 68 אוהלים מרווחים מאוד וממוזגים עם מיטות ומצעים לאירוח של קבוצות ומשפחות.
חניוני לילה ואתרי קמפינג בטבריה, כנרת והעמקים - טיולי
www.tiuli.com › camping
בקמפינג חוף האון תמצאו 37 אוהלים ממוזגים, שמתאימים לחופשה משפחתית מפנקת, ממש על הכנרת טבריה, כנרת והעמקים יער לביא טבריה, כנרת והעמקים חוף לבנון לבנון הוא שמו של דג קטן הנפוץ בכנרת ואכן זהו אחד מאזורי ההטלה של דגי הלבנון המתקבצים כאן בעיקר בחורף. החוף נוח לרחצה, שכן הוא מרוצף בחלוקי כ… טבריה, כנרת והעמקים חוף כפר נחום החוץ לא מוכרז.
קמפינג בחוף הירוק - חוף חוקוק בכנרת - גו קמפינג - אתר הקמפינג ...
www.gocamping.co.il › קמפינג-בחוף
קמפינג בחוף חוקוק
קמפינג בכנרת - אתרי קמפינג בכנרת
https://www.cuponofesh.co.il/קמפינג/cards/cards.asp?areaID=2
קמפינג בכנרת? קמפינג באזור הכנרת? אתר קופונופש מרכז עבורכם את מלוא המידע לגבי אתרי קמפינג בצפון וחניוני לילה על חופי הכנרת ... מתחם קמפינג איכותי במושב גורן שבגליל המערבי. במקום מדשאות מוצלות ...
קמפינג בכנרת | אוהלים בכנרת | חניון ירדן כנרת - תיירות ארץ כנרת
https://www.eretz-kinneret.co.il › חניון...
קמפינג בכנרת - אוהלים בחניון ירדן כנרת וגם מתחם קראוונים. ניתן להגיע עם אוהלים, או לשכור אוהלים אצלנו. המקום הכי יפה!
אי שם - חוף גולן - קמפינג למשפחות בכנרת, אוהלים ממוזגים
https://www.ey-sham.co.il
קמפינג אי שם - בחוף גולן מזמין אתכם לנופש משפחתי מהנה על שפת הכנרת. ... חופשה בצימרבס מתחם עם 4 יחידות אירוח, אינטימי ושקט למשפחות שרוצות פרטיות בכנרת.
אתרי קמפינג בכנרת מחירים לחניה וכניסה לחופים - גו קמפינג ...
www.gocamping.co.il › articles › אתרי
קמפינג בכנרת – פרטים נוספים הרבה מהחופים בכנרת מוגדרים כחופים שקטים, כלומר שאסור להשמיע בהם מוזיקה רועשת או להביא מערכות הגברה, מה שהופך את הכנרת למקום מושלם אם אתם מחפשים שקט ב קמפינג בצפון. מחירי הלינה בקמפינג בחופי כנרת משתנים בהתאם לסוג ההגעה, יש חופים שגם החניה בהם בחינם. מומלץ לבדוק את הכללים בהתאם לחוף בו תעשו קמפינג.
אתרי קמפינג בכנרת מחירים לחניה וכניסה לחופים - גו קמפינג ...
https://www.gocamping.co.il/articles/אתרי-קמפינג-בכנרת-מחירים
חוף חוקוק צפון – מתחם קמפינג בכנרת עם אוהלים ממוזגים, אוהלים בנויים ואוהלים פרטיים בחוף שקט ונקי מול האגם אתרי קמפינג בכנרת מחירים לחניה ושהייה בלילה עם רכב או קרוואן