חיפשת:

מתחם צימרים עם בריכה מחוממת

צימרים עם בריכה מחוממת ומקורה - TTT.co.il
https://www.ttt.co.il/צימרים_עם_בריכה_מחוממת_ומקורה.html
צימרים עם בריכה מחוממת ומקורה - TTT.co.il. עמוד הבית » בריכה מחוממת » צימרים עם בריכה מחוממת ומקורה.
צימרים עם בריכה פרטית מחוממת - צימרטופ
https://www.zimertop.co.il/Hot_Private_Pool.html
צימרים עם בריכה פרטית מחוממת. צימרטופ פרטית מחוממת. בוטיק w. 5 /5. סוויטה בנוף כנרת בגליל העליון. יחידות בוטיק מרהיבות בפרטיות מלאה, בעיצוב יוקרתי ועשיר. מתאימות לזוג/ משפחה, כוללות בריכות מחוממות ומקורות וג'קוזי ספא זרמים. החל מ- ₪1500. החל מ- ₪1500.
בורדו | צימרים עם בריכה מחוממת
https://www.bordo100.co.il/צימרים+עם+בריכה+מחוממת.html
צימרים עם בריכה מחוממת הפכו ל"להיט" ענק בתחום אירוח יוקרה. צימרים אלה אטרקטיביים במיוחד בעונות החורף או בעונות המעבר, כאשר הרחצה בבריכה הרגילה אינה אפשרית. בין שלל סוגי הבריכה הממוקמים במתחמי הצימרים נכללות בריכות זרמים, המחוממות לאורך השנה, בריכות על חימום סולארי ...
צימרים עם סאונה בריכה מחוממת לזוגות וילות - TTT.co.il
www.ttt.co.il
כאן תמצאו צימרים עם סאונה בריכה מחוממת לזוגות וילות במחירים הטובים ביותר ברשת. הקליקו עכשיו ומצאו צימר במהירות ובקלות.
צימרים עם סאונה בריכה מחוממת לזוגות וילות - TTT.co.il
https://www.ttt.co.il/...
כאן תמצאו צימרים עם סאונה בריכה מחוממת לזוגות וילות במחירים הטובים ביותר ברשת. הקליקו עכשיו ומצאו צימר במהירות ובקלות.
צימרים עם בריכה במתחם - המקומות המובילים לשנת 2022 | הפסגה ...
https://www.hapisga.co.il/hapisga-clp/4628
צימרים עם בריכה במתחם ברמת-הגולן; צימרים עם בריכה במתחם בסובב כנרת; צימרים עם בריכה במתחם בחד נס; צימרים עם בריכה במתחם באמירים
צימרים עם בריכה מחוממת לא רק בחורף - צימרטופ
https://www.zimertop.co.il › hot_pool
מחפשים צימר עם בריכה מחוממת? מצאו חופשת חורף איכותית במתחמי צימרים עם בריכה מחוממת בימי החורף הסוערים. צימרטופ אסף עבורכם את כל הצימרים הרומנטיים בצפון בעלי ...
צימרים עם בריכה פרטית מחוממת - צימרטופ
www.zimertop.co.il › Hot_Private_Pool
הגיע החורף, הגשם יורד והקור חודר מכל עבר... זה הזמן לצאת להתפנק בצימרים עם בריכה פרטית מחוממת, מלאה בחמימות ובפינוקים של צימרים עם בריכה פרטית מחוממת.
בורדו | צימרים עם בריכה מחוממת
www.bordo100.co.il › צימרים+עם+בריכה
בחלק מהצימרים מתחם הבריכה ממוקם באזור המשותף, השייך לכל אורחים. ואומנם, כיום ניתן למצוא גם צימרים יוקרתיים המספקים בריכות מחוממות פרטיות, השייכות ליחידת אירוח ומיועדות לשימוש בלעדי של אורחי היחידה. לעיתים הבריכה המחוממת מצוידת בקירוי קבוע או זמני, המאפשר רחצה נעימה גם כאשר בחוץ יורד גשם.
3 צימרים עם בריכה מחוממת - טרה נוסטרה | EXPLORER צימר בצפון
https://zimmer-north.co.il › צימרים-עם...
בחד נס נמצא את מתחם טרה נוסטרה, צימרים עם בריכה מחוממת לזוגות, 3 סוויטות למשפחות, ג'קוזי וסאונה פרטיים בצימר ובריכה מחוממת במתחם משותף. מה עוד?
צימרים עם בריכה מחוממת ומקורה - TTT.co.il
www.ttt.co.il › צימרים_עם_בריכה
איפה מוצאים צימרים עם בריכה מחוממת ומקורה? כאן! שפע של צימרים עם בריכה מחוממת ומקורה, הנופים הכי יפים, הצימרים הכי מפנקים, המחירים הכי מפתיעים היכנסו עכשיו לאתר וביחרו צימר.
צימרים עם בריכה מחוממת ומקורה למשפחות - המומלצים ביותר - צימר ...
https://www.zimmer4me.co.il › צימרי...
מצאו את הצימר ממגוון צימרים עם בריכה מחוממת ומקורה למשפחות שהכי מתאימים לצרכים שלכם במחיר השווה לכל כיס היכנסו עכשיו לאתר לבחירת צימר.
הצימרים הכי טובים למשפחות עם בריכה מחוממת | Weekend
https://www.weekend.co.il/zimmers.aspx?types=45&sf=5
Jan 23, 2022 · לנפוש עם המשפחה בצימר עם בריכה מחוממת זה פינוק ברב חודשי השנה. עד לפני כמה שנים הצימרים הציעו ג'קוזי מפנק ברב חדרי האירוח אבל בשנים האחרונות הוקמו במאות צימרים בריכות שחיה שאת מרביתם מחממים גם בחודשי החורף כדי שהאורחים ייהנו מרמת אירוח גבוהה ומפנקת.
"צימרים עם בריכה מחוממת" מכל הסוגים - המומלצים - RRR.co.il
https://www.rrr.co.il/צימרים_בריכה_מחוממת.asp
צימרים עם בריכה מחוממת פרטית צימרים עם בריכה מחוממת זולים צימרים עם בריכה מחוממת במרכז צימרים עם בריכה מחוממת בצפון. מיון לפי מרחק. מיון לפי מחיר. המחיר הנמוך תחילה המחיר הגבוה תחילה. הכניסו את מיקומכם לקבלת צימרים קרובים אליכם והצגת מרחק ממיקומכם : תמונה 1 מתוך 15.
צימר עלות השחר בגליל - מתחם צימרים עם בריכה מקורה ומחוממת ...
https://travel2b.co.il/?p=1067
Dec 28, 2021 · מתחם צימרים למשפחות, מתחם צימרים עם בריכה, צימר, צימר בצפון, צימר עם בריכה, צימר עם בריכה מחוממת, צימר עם ג'קוזי, צימר עם ג'קוזי בצפון, צימר רומנטי בגליל. סימנייה.
צימרים עם בריכה מחוממת ומקורה
https://www.bordo100.co.il › צימרים+...
מתחם אירוח כפרי- 4 בקתות עם בריכת שחיה מחוממת ומקורה וג'קוזי ספא. זוגות, משפחות וקבוצות. נוף פתוח וחצר גדולה ומטופחת עם טניס שולחן, מתקן בר-בי-קיו בנוי ...
הצימרים הכי טובים למשפחות עם בריכה מחוממת | Weekend
https://www.weekend.co.il › zimmers
מול ים התיכוןצימרים בבוסתן הגליל, גליל מערבי. מעולה. החל מ: אמצ"ש 650 סופ"ש 700. בריכה מחוממת ומקורה2 יחידות אירוח, בריכה במתחם, ארוחות בוקר. מתחם סוויטות ...
"צימרים עם בריכה מחוממת" מכל הסוגים - המומלצים - RRR.co.il
www.rrr.co.il › צימרים_בריכה
חלק מהמארחים בצימרים חשבו על צימר עם בריכה מחוממת, כך שגם בעונת החורף הקרה במיוחד תוכלו להתפנק ולשחות תחת כיפת השמיים כשהגשם מטפטף מסביב. צימרים עם בריכה מחוממת פרטית צימרים עם בריכה מחוממת זולים צימרים עם בריכה מחוממת במרכז צימרים עם בריכה מחוממת בצפון מיון לפי מרחק מיון לפי מחיר תמונה 1 מתוך 15 גולדן סוויט אהבתי 37 המלצות גליל המערבי, יערה
צימרים עם בריכה פרטית מחוממת - ההמלצות שלנו לשנת 2022 - הפסגה
https://www.hapisga.co.il › hapisga-clp
מתחם האירוח "חד נס 229" מביא לסצנת הצימרים הישראלית סוויטות יחודיות שמציעות קונספט אירוח של מלון בוטיק: שירות החדרים כאן הוא נדיב ואיכותי עם ריענון חדרים יומי ...
צימרים עם בריכה מחוממת למשפחות
https://www.aaa.co.il › צימרים_עם_ברי...
צימר עם בריכה מחוממת למשפחות - מחפשים צימרים עם בריכה מחוממת למשפחות? ... תמונות כלליהוילהסלון ומטבחחצר ובריכהמתחם ג´קוזי ספא מקורה. סוף שבוע.
מתחם צימרים עם בריכה מחוממת ומקורה - RRR.co.il
https://www.rrr.co.il › מתחם_צימרים_ע...
מתחם צימרים עם בריכה מחוממת ומקורה נהיו טרנד ענק בתחום אירוח יוקרה. צימרים אלה מציעים את הפתרון המושלם לחורף,כאשר הרחצה בבריכה הרגילה לא מתאפשרת, ...
מתחם עם 6 צימרים עם בריכה -המומלצים - RRR.co.il
https://www.rrr.co.il/מתחם_עם_6_צימרים_עם_בריכה.asp
מתחם עם 6 צימרים עם בריכה. כאן תמצאו מתחם עם 6 צימרים עם בריכה ,צימרים מאובזרים שלא תרצו לעזוב לכל אורך החופשה וכולם במיקום מצוין ובגישה נוחה.
צימרים עם בריכה במתחם - המקומות המובילים לשנת 2022 | הפסגה ...
www.hapisga.co.il › hapisga-clp › 4628
מהצימר עם המצפה הפרטי, דרך הנופים הכי יפים ועד הלוקיישנים הסודיים שכדאי לכם להכיר – את הרשימה הזו אתם חייבים לגזור ולשמור במועדפים. מדריך הפסגה - ממליצים לכם רק על צימרים עם בריכה במתחם שבדקנו בעצמנו.
צימרים עם בריכה לחופשה מרעננת ומהנה - עמוד 9 | Weekend-Family
https://www.weekend-family.co.il/vac_pool_page4_page9
Jan 27, 2022 · אתר וויקנד פמילי מזמין אתכם לגלות מגוון רחב של צימרים עם בריכה מרעננת. לחופשה הקרובה שלכם. לצד כל צימר תיאור מפורט עם תמונות, ביקורות עדכניות, ובמחירים ללא תחרות.
צימרים עם בריכה מחוממת - צימר לנד
https://www.zimmerland.co.il › צימרי...
כאן בחרנו עבורכם מגוון צימרים עם בריכת שחייה מחוממת לחופשה מושלמת גם בחורף ... משותפת עם שאר אורחי מתחם הצימרים או שתוכלו למצוא צימרים עם בריכה מחוממת פרטית ...
הצימרים הכי טובים למשפחות עם בריכה מחוממת | Weekend
www.weekend.co.il › zimmers
Jan 23, 2022 · צימרים עם בריכה מחוממת למשפחות בגליל מערבי | 25/01/2022. 5 חוות דעת פתוח לחוות דעת. מתחם סוויטות מלא בקסם לזוגות ומשפחות המאובזר במלואו מכל טוב.