חיפשת:

מתחם נינג ה גיל מרנץ

GIL'S PROJECT ⋆ GIL Marantz Special site האתר המיוחד של ...
https://gil.marantzprojects.com
GIL Marantz Special site האתר המיוחד של גיל מרנץ נינג'ה. גיל מרנץ ממליץ על מותגים ואתרים הקשורים לספורט ונינגה זה המקום.
גריזלי – נינג'ה, טיפוס, אקסטרים
https://griz.co.il
בשביל שהגריזלי יהיה מתחם הנינג’ה הטוב ביותר בישראל הוא גם צריך את צוות המאמנים הטוב ביותר בהובלתו של מנצח העונה השניה של נינג’ה ישראל גיל מרנץ בעלים: עדי דינוביץ’ , גיל מרנץ , עופר פישלר
הראשונים לנינג'ה: נערים בסיכון מארגון "אלאור" הגיעו למתחם ...
www.hashikma-rishon.co.il › news › 42928
Nov 01, 2021 · לדברי גיל מרנץ: " אני גאה ונרגש לפתוח את מתחם הנינג'ה החדש שלי ולא פחות מזה,שמחתי לארח מספר נערים בסיכון מארגון "אלאור" ואת עמותת לוט"ר לעבור מספר מתקנים מטורפים שיהפכו כל אחד מהם להיות נינג'ה.
מתחם הנינג'ה של גיל מרנץ בראשון לציון ייפתח השבוע - כמה תעלה כניסה?
https://rishon.mynet.co.il › article
המקום כולל מתחם אימונים המשתרע על שטח של 1600 מ"ר בין 3 קומות וינוהל על ידי זוכה תוכנית נינג'ה ישראל. עלות ההשקעה: 10 מיליון שקל.
גיל מרנץ | Ninja Academy Israel
https://www.ninjaacademyisrael.com/ninja-academy-gil-marantz
גיל מרנץ מתמודד מוביל בנינג’ה ישראל עונה 2 2019. חוקר תנועה וכוח פיזי, יועץ כושר, מאמן אישי ומלווה מקצועי בתחום הכושר ואורח חיים. מאומן במגוון שיטות: עידו פורטל, קליסטניקס, טיפוס ופארקור. בעל תעודת מאמן אישי ומדריך חדר ...
האקדמיה לנינג'ה - הפתיחה החגיגית - מגזין ספורט ואורח חיים ...
sport-tag.co.il › האקדמיה-לנינגה
Oct 12, 2021 · האקדמיה כוללת מתחם אימונים ענק המשתרע על שטח של 1600 מ"ר בין 3 קומות ותנוהל על ידי גיל מרנץ- זוכה תוכנית נינג'ה ישראל. לראשונה בישראל תיפתח לקהל הרחב האקדמיה לנינג'ה, החל מיום חמישי הקרוב ה , 14.10.2021, אשר הוקמה על ידי קבוצת משקיעים אלון וארז בן חיים מקבוצת "בן חיים" בשותפות זוכה נינג'ה ישראל לשנת 2019, גיל מרנץ.
סדנאות נינג'ה של גיל מרנץ ורועי פלגי | Ninja Academy Israel
www.ninjaacademyisrael.com
גיל מרנץ. זוכה נינג'ה ישראל עונה 2, 2019. חוקר תנועה וכוח פיזי, יועץ כושר, מאמן אישי ומלווה מקצועי בתחום הכושר ואורח חיים. מאומן במגוון שיטות: עידו פורטל, קליסטניקס, טיפוס ופארקור.
גיל מרנץ ללא פילטרים: "תמונה ללא חולצה מביאה עוד לייקים" | TMI
https://tmi.maariv.co.il/celebs-news/Article-875384
Nov 04, 2021 · “גיל מרנץ, בן 26, זוכה ‘נינג‘ה ישראל‘ 2019, בזוגיות, מתגורר ברמת גן. כעת פתחתי את מתחם הנינג‘ה הגדול ביותר בישראל - האקדמיה לנינג‘ה - בראשון לציון.
מתחם הנינג'ה של גיל מרנץ בראשון לציון ייפתח השבוע - כמה תעלה ...
rishon.mynet.co.il › local_news › article
Oct 12, 2021 · מרנץ במתחם הנינג'ה החדש בראשון לציון ( צילום: טלי שמל) הקומה השלישית (קומת הגג), משתרעת על שטח של 700 מ"ר. קומה זו תשמש כבית ספר למאמנים, אזור לאירועים עסקיים ופרטיים, לימי הולדת, ימי עיון ופעילויות חברה. זאת לצד מתחם נינג'ה נוסף שיעמוד לרשותם בהמשך קומת הגג.
סדנאות נינג'ה של גיל מרנץ ורועי פלגי | Ninja Academy Israel
https://www.ninjaacademyisrael.com
גיל מרנץ. זוכה נינג'ה ישראל עונה 2, 2019. חוקר תנועה וכוח פיזי, יועץ כושר, מאמן אישי ומלווה מקצועי בתחום הכושר ואורח חיים. מאומן במגוון שיטות: עידו פורטל, קליסטניקס, טיפוס ופארקור.
מתחם הנינג'ה של גיל מרנץ בראשון לציון ייפתח השבוע - כמה ...
https://rishon.mynet.co.il/local_news/article/bj6ykafrk
Oct 12, 2021 · זאת לצד מתחם נינג'ה נוסף שיעמוד לרשותם בהמשך קומת הגג. את האקדמיה עיצבו האדריכלים אלברט אסקולה (כן, הבעל של אסי עזר, מנחה תכנית נינג'ה ישראל) ואלברט לוין. גיל מרנץ מסר: "זהו יום חג לחובבי ענפי ...
האקדמיה לנינג'ה: בית
https://www.ninjaacademy.co.il
מתחם נינג׳ה ייחודי אימוני נינג׳ה | פארקור | קליסטניקס | קיר טיפוס בהנהלת גיל מרנץ זוכה נינג'ה ישראל 2019 עם נבחרת המורים המקצועיים ביותר!
700 מטרים של מתקני נינג'ה :הג'וב החדש של גיל מרנץ' - השקמה ראשון ...
https://www.hashikma-rishon.co.il › ...
זוכה נינג'ה ישראל לשנת 2019, גיל מרנץ' פותח בישראל לראשונה אקדמיה לנינג'ה, ... גיל מרנץ מבעלי מתחם האקדמיה לנינגה צילום יחצ (1) ...
בהשקעת ענק: צפו באקדמיה לנינג'ה של גיל מרנץ
https://www.one.co.il/Article/395718.html
Oct 26, 2021 · האקדמיה לנינג'ה של גיל מרנץ (טלי שמל) לראשונה בישראל נפתחה לקהל הרחב האקדמיה לנינג'ה, אשר הוקמה על ידי קבוצת משקיעים אלון וארז בן חיים מקבוצת "בן חיים" בשותפות זוכה נינג'ה ישראל לשנת 2019, גיל מרנץ.
גריזלי – נינג'ה, טיפוס, אקסטרים
https://griz.co.il
הגריזלי מונה שני מתחמי אימון ל”אתגר הנינג'ה”, מתחמים שנוצרו מתוך רצון לאפשר לאנשים את המקום שבו יוכלו לשחק ולהתאמן בכל גיל ובכל רמת אימון. אם אתם מחפשים אימון ...
GIL Marantz Special site האתר המיוחד של גיל מרנץ נינג'ה
https://gil.marantzprojects.com
GIL Marantz Special site האתר המיוחד של גיל מרנץ נינג'ה. גיל מרנץ ממליץ על מותגים ואתרים הקשורים לספורט ונינגה זה המקום
Homemade ninja החברה לתרבות ופנאי מציגה: מתחם הנינג'ה הראשון ...
nessziona.net › חדשות › homemade-ninja
Jun 21, 2021 · בטקס חגיגי נחנך מתחם הנינג'ה הראשון בעיר, שנבנה בבית הספר פארק המדע, בהשתתפות היועץ המקצועי של המתחם, כוכב נינג'ה ישראל גיל מרנץ. (בתמונה- "בוחן" את המתקנים המושקעים..) במתחם יפעלו החל משנת הלימודים הבאה חוגי נינג'ה לילדים ולנוער מכיתה א' ומעלה. ובמקום יתאמנו גם נבחרות נינג'ה עירוניות שעתידות להתחרות בתחרויות ליגה ארציות. דוברות נ.צ.
זוכה נינג'ה ישראל, גיל מרנץ עומד לפתוח בראשון לציון את מתחם הנינג'ה ...
http://www.be106.net › ...
בימים אלו מקים, זוכה נינג'ה ישראל גיל מרנץ את מתחם האקדמיה לנינג'ה שעתיד לקום באזור התעשייה הישן בעיר. על פי התכנון המתחם שיהיה הגדול בישראל על שטח של 1,600 מ"ר ...
בית - האקדמיה לנינג'ה
https://www.ninjaacademy.co.il
מתחם נינג׳ה ייחודי אימוני נינג׳ה | פארקור | קליסטניקס | קיר טיפוס בהנהלת גיל מרנץ זוכה נינג’ה ישראל 2019 עם נבחרת המורים המקצועיים ביותר!
GIL Marantz Special site האתר המיוחד של גיל מרנץ נינג'ה
gil.marantzprojects.com
GIL Marantz Special site האתר המיוחד של גיל מרנץ נינג'ה. גיל מרנץ ממליץ על מותגים ואתרים הקשורים לספורט ונינגה זה המקום
Ninja Academy Israel: סדנאות נינג'ה של גיל מרנץ ורועי פלגי
https://www.ninjaacademyisrael.com
Ninja Academy Israel סדנאות נינגיה עם גיל מרנץ ורועי פלגי. למתחילים ולמתקדמים.
Homemade ninja החברה לתרבות ופנאי מציגה: מתחם הנינג'ה ...
https://nessziona.net/חדשות/homemade-ninja-החברה-לתרבות-ופנאי...
Jun 21, 2021 · בטקס חגיגי נחנך מתחם הנינג'ה הראשון בעיר, שנבנה בבית הספר פארק המדע, בהשתתפות היועץ המקצועי של המתחם, כוכב נינג'ה ישראל גיל מרנץ. (בתמונה- "בוחן" את המתקנים המושקעים..) במתחם יפעלו החל משנת הלימודים הבאה חוגי נינג'ה לילדים ...
גיל מרנץ פותח מתחם נינג'ה, וזה הסכום המטורף שהושקע - אייס
https://www.ice.co.il › news › article
זוכה העונה השנייה של נינג'ה ישראל פותח מתחם נינג'ה חד וראשון מסוגו בארץ בהשקעה של קבוצת המשקיעים "בן חיים", ומי שאחראי על העיצוב הוא לא אחר ...
בהשקעת ענק: צפו באקדמיה לנינג'ה של גיל מרנץ - ONE
https://www.one.co.il › Article
האקדמיה הממוקמת בראשל"צ כוללת מתחם אימונים ענק המשתרע על פני 3 קומות והושקעו בה כ-10 מיליון ש"ח. בתפקיד המנהל - גיל מרנץ, זוכה נינג'ה ישראל.
הראשונים לנינג'ה: נערים בסיכון מארגון "אלאור" הגיעו למתחם ...
https://www.hashikma-rishon.co.il/news/42928
Nov 01, 2021 · לדברי גיל מרנץ: " אני גאה ונרגש לפתוח את מתחם הנינג'ה החדש שלי ולא פחות מזה,שמחתי לארח מספר נערים בסיכון מארגון "אלאור" ואת עמותת לוט"ר לעבור מספר מתקנים מטורפים שיהפכו כל אחד מהם להיות נינג'ה.
בהשקעת ענק: צפו באקדמיה לנינג'ה של גיל מרנץ
www.one.co.il › Article › 395718
Oct 26, 2021 · הכירו את האקדמיה לנינג'ה של גיל מרנץ עוד קיים במתחם בר נינג'ה ופינות ישיבה לנוחיות ההורים והמבקרים. בסופי שבוע, האקדמיה תשמש גם כאטרקציה למשפחות שיוכלו ליהנות מהמסלולי נינג'ה טיפוס ופארקור השונים המותאמים לקהל הרחב. האקדמיה משתרעת על שלוש קומות: הקומה הראשונה כוללת חנות מקצועית לרכישת ציוד ספורט ונינג'ה לצד עמדת קבלה ורישום.