חיפשת:

מתחם משחקים לילדים

פארק משחקים בישראל - טיולי
https://www.tiuli.com/attractions?types=58
משק הפארק- חווה חקלאית אקולוגית בפארק הרצליה. הרצליה ונתניה. פארק מים / חוף רחצה, סדנאות / הרצאות, קטיף עצמי, גני חיות / פינות ליטוף, פארק משחקים, אטרקציות בטבע, תיירות חקלאית, אטרקציות לקבוצות ואירועים, סדנאות יצירה.
100 רעיונות של אטרקציות לילדים לשנת 2021 - קרמל
https://www.karamel.co.il › אטרקציות_...
מתחם מהנה וכיפי עם שלל פעילויות מהנות לקבוצות, לזוגות ולמשפחות! ... חוויה לכל המשפחה עם משחקים לילדים, אזורי מנוחה, מחלבה, רפת, פונדק ועוד.
10 מתחמי ג'ימבורי מומלצים - פעילויות ילדים - הארץ
https://www.haaretz.co.il/kids/activities/.MOUSE-1.8234616
חדרי משחקים לילדים - mako
https://www.mako.co.il/living-rooms/kids/Article-1890af952b92f51006.htm
Nov 08, 2017 · מזג האוויר מתקרר והגיע הזמן לארגן פינת משחקים לילדים בבית, ואם יש אפשרות - חדר משחקים שלם. איך לתכנן את הממלכה הקסומה לשביעות רצון כל דיירי הבית?
פארק משחקים בישראל - טיולי
www.tiuli.com › attractions
מתחם הנינג'ה לילדים הראשון מסוגו בארץ ... פארק משחקים, פיינטבול / לייזר טאג, אטרקציות בטבע ...
וילות עם משחקים לילדים | 196 מתחמי אירוח החל מ-199 ₪ לאדם ...
https://www.hayokra.co.il/gymboree
האתר שלנו יסייע לכם למצוא את הוילה הטובה ביותר עבורכם מתוך מגוון וילות עם משחקים לילדים, בין אם אתם מחפשים חוויית אירוח יוקרתית או חופשה זולה. הזמינו עכשיו »
אטרקציות לילדים: 10 מקומות שווים לבילוי עם הילדים
www.mako.co.il › home-family-kids › healthcare
Jul 27, 2015 · בפארק מגוון אטרקציות לגילאי שנה עד 15: קארטינג (לילדים מגיל 10), אופנועים חשמליים לקטנטנים, מתנפחים, קרוסלה וסירות מתנגשות שגם ההורים יוכלו לקחת בהם חלק, מתחם לפעוטות, ופאן פאן אתגרי – מתחם בן 3 ...
וילות עם משחקים לילדים למשפחות | 185 מתחמי אירוח החל מ-199 ...
https://www.hayokra.co.il/families/gymboree/advanced-filter
וילות עם משחקים לילדים למשפחות - כל מתחמי האירוח המתאימים ביותר עבורכם, בין אם אתם מחפשים חוויית אירוח יוקרתית או חופשה זולה. הזמינו עכשיו »
אטרקציות לילדים - TOOTY.co.il
http://www.tooty.co.il › פנאי
חוויה חד פעמית הכוללת 3 קומות של מתחמים שונים ומגוונים? משחקים מאתגרים, מהנים ומלמדים? צוות הדרכה צמוד ומנהל אירוע שצמודים ומלווים רק אתכם? חדר אירוח פרטי?
וילות עם משחקים לילדים למשפחות | 185 מתחמי אירוח החל מ-199 ...
www.hayokra.co.il › families › gymboree
וילות עם משחקים לילדים למשפחות - כל מתחמי האירוח המתאימים ביותר עבורכם, בין אם אתם מחפשים חוויית אירוח יוקרתית או חופשה זולה.
גיים זון – אטרקציות לילדים במרכז
https://www.gamezones.co.il
גיים זון מתחם השעשוע הענק בסינמה סיטי בראשל"צ, ממתינים לכם הרבה כיף לכל המשפחה. ... ניתן להשתמש בכרטיסים אילו לקבלת מתנה/צעצוע, משחק/ ממתקים ועוד.
אטרקציות לילדים: 10 מקומות שווים לבילוי עם הילדים
https://www.mako.co.il/home-family-kids/healthcare...
Jul 27, 2015 · בכל מתחם הפארק קיימות אטרקציות רבות אשר מתאימות לכל המשפחה כמו ליטוף תוכים, פינות חי עם חיות שלא תראו בכל מקום, עולם שלם של צמחים טורפי חרקים, מבוכים מצמחים, מופע …
מתחמי המשחקים ששווה לבקר בהם | ישראל היום
https://www.israelhayom.co.il › article
כמו כן, פינות משחק שבהן הוקי אוויר, פינג פונג ועוד. ... כמו כן, תמצאו שם מתחם ג'ימבורי גדול לילדים הכולל קרוסלה, מגלשות, מתחם כדורים שקופים ...
וילות עם משחקים לילדים | 196 מתחמי אירוח החל מ-199 ₪ לאדם ...
www.hayokra.co.il › gymboree
האתר שלנו יסייע לכם למצוא את הוילה הטובה ביותר עבורכם מתוך מגוון וילות עם משחקים לילדים, בין אם אתם מחפשים חוויית אירוח יוקרתית או חופשה זולה.
play park - מתחם משחקים | ימי הולדת לילדים בשרון | משחקייה ...
www.playpark.co.il
ברוכים הבאים ל-Play park מתחם הסייבר החוויתי הגדול והחדיש ביותר לכל המשפחה, מתחם עם מגוון משחקים אינטראקטיביים כולל הפקות ימי הולדת לילדים ליגלאים 1-12
בבילון פארק
https://babylonpark.co.il
באפליקציה תוכלו לשחק ולהתנסות באין סוף משחקי על חלל ולהרוויח כרטיסים, אותן תוכלו להמיר בפרסים ... מתחם טרמפולינות חדשני ובטוח לילדים החל מגיל 4 ומעלה.
מול החוף VILLAGE | ילדים
https://www.mall-hof.com/ילדים
בנוסף מחכים לכם וילג’ מתחם קארטינג בקומת הגג לחוויה מדליקה במיוחד ומזרקת מים מוזיקלית ומוארת אשר מתרוממת לגבהים של 8 מטרים! אחת לשעה תוכלו ליהנות ממופע מים מוזיקלי במזרקה ולקראת ערב כשמחשיך, ניתן ליהנות מהאורות וההופעות של המזרקה. בתי קפה, מסעדות ודיינר איטלקי המיועדים ...
נינג’ה סיטי מתחם הנינג’ה הראשון מסוגו בישראל
https://ninjacity.co.il
ניתן להעביר בו ימים רבים ביחידות, עם חברים, במסגרת משפחתית ועוד. המטרה הראשונית היא בילוי והתנסות על המתקנים הפזורים בו. מטרת על אחרת עבור רבים היא ללמוד את כל הנושא לעומק ומהיסוד, ואת זה ניתן לעשות במסגרת חוגי נינג'ה המותאמים לילדים בכל הגילים ולבני שני המינים.
מתחם אטרקציות מדהים לילדים ולכל המשפחה
www.shronimmall.info › extremesharonim
עיר הילדים של ישראל חוזרת בגדול. הילדים משחקים כמו גדולים במתחמים מעולם המבוגרים המותאמים במיוחד לילדים – לעבוד במיני כיבוי אש, במיני אתר בנייה או במיני חצי חינם ולבלות במיני פרינסס ומועדון הכושר מיני ג'וי.
15 אטרקציות לילדים במרכז שאסור לכם לפספס | הפטריה
https://www.pitria.com › children-act...
אם אתם הורים לילדים תשמחו לדעת שעשינו לכם את החיים קצת יותר קלים וריכזנו לכם ... שדות לקטיף עצמי, מתחם צפרות ופעילויות שונות הנערכות בחגים.
אטרקציות לילדים בתל אביב והמרכז - קופונופש
https://www.cuponofesh.co.il › selected
כל התשובות באתר קופונופש אשר מציע הנחות וקופונים לאטרקציות לילדים בכל ... פארק טרמפולינות עם מתחם נוח ומהנה לבילוי משפחתי ... משחקי הרפתקאות מארץ האגדות.
10 מתחמי ג'ימבורי מומלצים - פעילויות ילדים - הארץ
www.haaretz.co.il › kids › activities
Dec 12, 2019 · המקום מחולק למתחמים שונים עם פעילויות מגוונות: מתחם זוחלים עם לוחות חשיבה, משחקים רכים, הליכונים, מעודדי עמידה ועוד; מתחם ג'ימבורי עם בימבות וקיר טיפוס; מתחם עולם הדמיון בו הוקם סופרמרקט ...
play park - מתחם משחקים | ימי הולדת לילדים בשרון | משחקייה בשרון |
http://www.playpark.co.il
ברוכים הבאים ל-Play park מתחם הסייבר החוויתי הגדול והחדיש ביותר לכל המשפחה, מתחם עם מגוון משחקים אינטראקטיביים כולל הפקות ימי הולדת לילדים ליגלאים 1-12.
10 מתחמי ג'ימבורי מומלצים - פעילויות ילדים - הארץ
https://www.haaretz.co.il › activities
אין כמו בילוי בג'ימבורי מקורה שמלא באטרקציות לילדים, ותתפלאו, גם להורים. ... עם פעילויות מגוונות: מתחם זוחלים עם לוחות חשיבה, משחקים רכים, ...
אטרקציות לילדים במרכז הארץ - לגדול
https://www.ligdol.co.il › article
ריכזנו עבורך מגוון אטרקציות במרכז הארץ לילדים ומשפחות, אז אם אתם גרים באיזור תל אביב והמרכז ... קריית אונו מתחם משחקים חוויתי לכל הגילאים ומשחקיה לקטנים.
אטרקציות לילדים בתל אביב והמרכז
https://www.cuponofesh.co.il/אטרקציות/cards...
תל אביב והמרכז, ראשון לציון. iclimb ראשל"צ הנו המתחם הגדול, החדשני והחוויתי ביותר בישראל. 1200 מ"ר שנבנו בסטנדרטים המקצועיים הגבוהים ביותר, מסלולי טיפוס למתחילים, מתקדמים ומקצוענים. עד 59% הנחה. לרכישת כרטיסים בהנחה ›. היער - ממציאות לחלום. שרון, רעננה.
play park - מתחם משחקים | ימי הולדת לילדים בשרון | משחקייה ...
www.playpark.co.il
רשת מתחמי בילוי וחוויה לכל המשפחה! סניפים: קריית אונו – שלמה המלך 37 . קומה 2- ליד שילב. חריש – קניון מור, הגפן 4. קומה 2- ליד הפיראט האדום.