חיפשת:

מתוקה קייטרינג חלבי כשר

קייטרינג חלבי של מתוקה - מאכלי גורמה חלביים לכל אירוע
https://www.metuka.co.il/קייטרינג-חלבי
קייטרינג חלבי של מתוקה: מנות ערבות לחך ונעימות לעין ... קבלו את כל הסיבות לשלב קייטרינג חלבי כשר באירוע שלכם. צמחוניים, טבעוניים, דתיים או חילוניים- קייטרינג חלבי מציע מאכלים המתאימים לכולם.
קייטרינג תמרים: מגשי אירוח וקייטרינג לאירועים בטעם טוב
https://www.protamar.com
קייטרינג תמרים - מומחים בקייטרינג חלבי לאירועים פרטיים ועסקיים ובהספקת מגשי אירוח מגוונים. מחפשים קייטרינג חלבי, בשרי, או טבעוני כשר? פנו אלינו
אירוח חלבי - כיבוד לאירועים שמשאיר טעם טוב - מתוקה
https://www.metuka.co.il
אצלנו במתוקה מכינים לא רק מתוק אלא את מגוון סוגי האוכל החלבי המתאים לאירועים: מנות ראשונות, עיקריות ואחרונות הייחודיות רק לרשת הקונדיטוריה שלנו. לפרטים נוספים. מהקונדיטוריה. מאפים, לחמים, עוגות, עוגיות, ושלל פינוקים שווים עד הבית. סטריפ קיש בלקני ופטה. ₪ 65. חיתוך קיש ולזניות ...
מגשי אירוח - מגוון מגשי אירוח לאירועים גדולים וקטנים - מתוקה
https://www.metuka.co.il/product-category/מגשי-אירוח
קייטרינג מתוקה פשוט סוגר לכם את הפינה הזו ואנו עושים זאת בצורה הטובה ביותר עם מגשי אירוח מושלמים שכמותם עוד לא ראיתם. ... מי שרוצה שירותי קייטרינג כשר ובריא יכול להזמין גם מגשי פירות. שילוב של ...
המלצות לתפריטי אירוח | תפריטים לכל סוגי האירוח - מתוקה
https://www.metuka.co.il/product-category/המלצות-לתפריטים
המלצות לתפריטי אירוח, אצלנו במתוקה תוכלו למצוא את תפריט מגשי אירוח מומלצים מגוונים, עשירים והטריים ביותר, כנסו לאתר ותזמינו און ליין.
מתוקה: אירוח חלבי - כיבוד לאירועים שמשאיר טעם טוב
https://www.metuka.co.il
אירוח חלבי של חברת מתוקה, טעים, טרי וכמובן אירוח ברמה הגבוהה ביותר, מגוון רחב של מגשי אירוח. במתוקה החדשנות היא פורצת דרך, צפו בתפריט והזמינו.
מגשי אירוח | ארטייסט
https://www.artaste.co.il › מגשי-אירוח
ארטייסט מגשי אירוח הינו קייטרינג חלבי כשר. לצפייה בתעודת הכשרות לחצו כאן מומלץ לבצע הזמנה לפחות יומיים מראש. מינימום להזמנה – 800 ₪ + עלות הובלה.
קייטרינג חלבי לאירועים מושלמים - מאפיית האופה מבגדד
https://www.haofemibagdad.co.il › קי...
לכן כאשר מחפשים קייטרינג חלבי לאירועים חשוב. ... מוס אישיים מוקפדים, ואולי גם נגיעה של מתוקים מזרחיים אוטנטיים כמו בעבע עיראקית או בקלאווה מתוקה אמתית.
גלי'ס: קייטרינג חלבי כשר - אירועי הגשה
https://www.galisbakery.co.il
גלי\'ס, סיפור אהבה של טעמים וניחוחות הלקוחים מהמאפיות ברחוב הפריזאי. התפריט משלב מנות בריאות וטריות עם מיטב האיכות והעושר הצרפתי. צרו קשר עוד היום!
מגשי אירוח חלבי
https://קייטרינגחלבי.com › blogs › מאמרים
... עם שתיה חמה ומאפי פרווה או לחילופין אירוע שהיה מצוי בו שולחן ענקי עם חטיפים ושתיה מתוקה? ... "בראשית קייטרינג כשר למהדרין" מציע מגוון מגשי אירוח חלבי:.
תפריט מגשי אירוח מתוקים חלבי: קינוחים אישיים לאירועים | קאנאפס
https://www.canapes.co.il › תפריט › מ...
קינוחים לאירועים לחווית אירוח מתוקה עם תפריט קייטרינג עשיר ומיוחד מבית קאנאפס המבוסס על מגשי אירוח מתוקים, כשרים ומענגים לאירועים מושלמים על טהרת החלבי.
קייטרינג מגשי אירוח: תפריט ומחירון באתר קאנאפס
https://www.canapes.co.il/מגשי-אירוח
קייטרינג מגשי אירוח הוא רעיון מושלם המשלב מגוון רחב של טעמים ומתאים לאירוח עסקי ופרטי. ... חלבי-+ לחמניות ביס ... קישים, חטיפים או סושי כשר, מגשי אירוח לאירועים הכוללים פירות וירקות חתוכים ...