חיפשת:

מתאם aux בלוטוס לרכב

מתאם AUX בלוטוס | בלוטוס AUX לרכב עם מיקרופון | צ'יפון
www.cheaphone.co.il › product › bluetooth-aux
מתאם בלוטוס לחיבור AUX. ₪ 140.00 ₪ 49.00. מתאם בלוטוס AUX לרכב מתאים לכל סוגי הרכבים, מתאם אשר ניתן לשדר מהטלפון מוזיקה וגם לדבר ממנו. 10 במלאי. -. כמות של מתאם בלוטוס לחיבור AUX. +. הוסף למועדפים.
מתאם בלוטוס לרכב Aux PickaGift
https://www.pickagift.co/product/car-aux-adapter
רציתם להשמיע מוסיקה ברכב, אבל גיליתם שאתם מוגבלים למדי? יש לכם רק כניסת Aux ואתם רוצים להשמיע בחיבור בלוטוס? אין בעיה.
איך לחבר מתאם AUX בלוטוס | How to Connect a Bluetooth Car ...
https://www.youtube.com › watch
כך תחברו את המתאם Aux שתרכשו אצלנו באתר: https://www.cheaphone.co.il/car/bluetooth-aux/
מתאם בלוטוס לרכב עם חיבור 3.5 מ”מ לשקע Aux - Weshop
https://weshop.co.il/product/מתאם-בלוטוס-לרכב
מתאם בלוטוס לרכב עם חיבור 3.5 מ”מ לשקע Aux. האזן למוסיקה ממכשיר הטלפון שלך ישירות במערכת המולטימדיה או הסטריאו ברכב באמצעות מתאם בלוטוס לרכב.
מתאם בלוטוס לרכב בעל כניסת AUX - כולל מיקרופון המשמש כדיבורית ...
https://www.thefastway.co.il › חנות
מתאם בלוטוס לרכב בעל כניסת AUX – כולל מיקרופון המשמש כדיבורית מובנית! ₪59. מפרט טכני: דגם חדש BlueTooth V3.0 ! מתאם BlueTooth AUX בעל מיקרופון איכותי.
מתאם AUX | מתאם AUX בלוטוס לרכב | מתאם בלוטוס AUX | משלוח ...
www.shippingfree.co.il › product › aux-car
מתאם בלוטוס AUX לרכב אביזר חובה בכל רכב או מערכת שמע ללא טכנלוגיית Bluetooth מתחבר בקלות ישירות ליציאת ה AUX בכל רכב , מכשיר שמע או בידורית , ומאפשר שידור מוזיקה וניהול שיחות טלפון בשידור מהסמארטפון שלכם . קומפקטי וקטן ומצויד במערכת לסינון רעשים , כולל לחצני שליטה על ווליום , העברת שירים , מענה או סיום שיחה .
משדר FM לרכב | משדר FM בלוטוס לרכב כולל מטען מהיר 3.1A | צ ...
https://www.cheaphone.co.il/product/car-fm-modulator
מק"ט: CARB5 קטגוריות: Bluetooth, אביזרי רכב לסמארטפונים, בלוטוס - AUX לרכב, כללי, מטען לרכב לסמארטפון, מטענים וכבלים תגיות: חיבור בלוטוס למערכת רכב, משדר FM, משדר FM בלוטוס, משדר FM בלוטוס לרכב, מתאם FM לרכב. תיאור.
מתאם AUX בלוטוס לרכב - ShippingFree
https://www.shippingfree.co.il › aux-...
מתאם בלוטוס AUX לרכב. אביזר חובה בכל רכב או מערכת שמע ללא טכנלוגיית Bluetooth מתחבר בקלות ישירות ליציאת ה AUX בכל רכב , מכשיר שמע או בידורית , ומאפשר שידור ...
איך להתקין בלוטות' ברכבים ישנים? : חדשות הרכב
www.cal-auto.co.il › bluetooth-in-old-stereo
Jun 02, 2019 · המכשיר הזה הוא מתאם בלוטות' לרכב שמתחבר לרמקולים של הרכב ומאפשר חיבור לבלוטות'. מאפשר את כל הפונקציות של בלוטות' – כמו מענה לשיחות והשמעת מוזיקה. 2. מתאם בלוטות' נוסף, עם עיצוב עגול אלגנטי. את המתאם הזה מחברים ישירות לרמקול וניתן להתחיל לשמוע מוזיקה בכיף, וכן לשלוט על המוזיקה באמצעות הכפתורים. 3.
מתאם Aux בלוטוס לרכב למערכת כולל מיקרופון - במלאי מיידי | safe-buy
https://www.safe-ebuy.co.il › product-page › מתאם-בלוטוס-...
מתאם AUX בלוטוס אלחוטי הכולל מיקרופון לשיחות * מאפשר הזרמת מוזיקה באיכות סטריאו .* דגם חדש בלוטוס V5.0 .* חיבור ע'י בלוטוס (Bluetooth) מהסמארטפון או הטאבלט ...
מתאם בלוטוס לרכב Aux PickaGift
www.pickagift.co › product › car-aux-adapter
מתאם בלוטוס לרכב Aux מדורגים 4.65 מתוך 5 מבוסס על 140 דירוגים של לקוחות ( 140 חוות דעת לקוח) משלוח חינם רכישה בטוחה נשלח לנקודת איסוף קרובה רציתם להשמיע מוסיקה ברכב, אבל גיליתם שאתם מוגבלים למדי? יש לכם רק כניסת Aux ואתם רוצים להשמיע בחיבור בלוטוס? אין בעיה. מהיום והלאה יש לכם את הפתרון הזמין והמושלם.
מתאם AUX בלוטוס | בלוטוס AUX לרכב עם מיקרופון | צ'יפון
https://www.cheaphone.co.il › product
תיאור. נמאס לכם מכבל AUX מסורבל שמכער לכם את הרכב? בלוטוס AUX המתאים לרכב ומשמש גם כדיבורית. מתאם בלוטוס לחיבור AUX לשידור שירים מהטלפון אל המערכת.
מקלט בלוטוס לרכב בעל כניסת AUX - Gadgets and more
https://gadgetsandmore.co.il › מקלט-ב...
מקלט / מתאם בלוטות` BLUETOOTH – להשמעה ישירות מהסמארטפון/מחשב ברכב או בבית במערכת סאונד כולל מקרופון · דגם חדש בלוטוס V3. · מתאם בלוטוס AUX עם ...
מתאם בלוטות` BLUETOOTH - להשמעה ישירות מהסמארטפון כולל ...
https://kamazol.com/he/vehicle-accessories/מתאם-בלוטות-bluetooth-להשמעה...
מקלט בלוטוס לרכב בעל כניסת AUX. מתאם בלוטות' המאפשר חיבור של מכשירי סלולר ישירות למערכת הסטריאו של הרכב באמצעות בלוטות' או מכל מכשיר אחר עם בלוטות' כמו אייפד, טאבלט מחשב ועוד! איכות שמע באיכות גבוהה (HiFi Stereo), קל לתפעול, מתחבר בקלות. בנוסף, המקלט משמש גם כדיבורית!
מתאם - מוצרי Bluetooth - זאפ השוואת מחירים
https://www.zap.co.il › models
ntb-BT5-0 מתאם Gold Touch USB Bluetooth Vr.5.0 Dongle E-USB-BT5 שנה אחת אחריות (בכפוף להוראות היצרן) יצרן: Gold Touch סוג: מתאם Bluetooth‏ חיבור צד א: USB ...
מתאם AUX בלוטוס כולל מיקרופון לרכב - זה להיט
https://zelahit.co.il › Accessories
מתאם AUX בלוטוס כולל מיקרופון לרכב; שמיעת אודיו ישירות מהמערכת ברכב/בבית מהסמארטפון שלכם בצורה אלחוטית; התקנה פשוטה וחד פעמית, מבצעים סריקה - משייכים ונהנים ...
מתאם AUX בלוטוס כולל מיקרופון – גאדג'טשופ
www.gadgetshop.co.il › products › bluetooth-aux
בלוטוס V3.0. • מתאם בלוטוס AUX עם מיקרופון. • הופך כל מכשיר בעל כניסת AUX לאלחוטי. • מאפשר חיבור בלוטוס בין סמארטפונים, טאבלטים, מחשבים ועוד! • מיקרופון מובנה לשימוש בדיבורית לכל דבר. • מאפשר ...
מתאם AUX | מתאם AUX בלוטוס לרכב | מתאם בלוטוס AUX | משלוח ...
https://www.shippingfree.co.il/product/aux-car
מתחבר בקלות ישירות ליציאת ה AUX בכל רכב , מכשיר שמע או בידורית , ומאפשר שידור מוזיקה וניהול שיחות טלפון בשידור מהסמארטפון שלכם . קומפקטי וקטן ומצויד במערכת לסינון רעשים , כולל לחצני שליטה על ווליום , העברת שירים , מענה או סיום שיחה .
מתאם Bluetooth אוניברסלי לרכב עם חיבור Aux כולל מיקרופון
https://balishopil.com › מוצרי רכב
מתאם בלוטוס aux; מתאם aux זכר זכר או כבל AUX קצר; כבל USB באורך 0.5 מטר; ספר הדרכה (אנגלית). המלאי מוגבל. החזר ...
מתאם בלוטוס לרכב עם חיבור 3.5 מ”מ לשקע Aux - Weshop
weshop.co.il › product › מתאם-בלוטוס-לרכב
מתאם בלוטוס לרכב עם חיבור 3.5 מ”מ לשקע Aux האזן למוסיקה ממכשיר הטלפון שלך ישירות במערכת המולטימדיה או הסטריאו ברכב באמצעות מתאם בלוטוס לרכב. התקן מעוצב וקומפקטי ביותר, בעל צליל טהור ואיכותי, ההתקן מאפשר גם ביצוע שיחות טלפון. מתאים לשידור מוסיקה בצורה אלחוטית מכל מכשיר בעל קישוריות Bluetooth ישירות אל מערכת סאונד בעלת שקע 3.5 מ"מ Aux.
מתאם AUX בלוטוס כולל מיקרופון – גאדג'טשופ
https://www.gadgetshop.co.il/products/bluetooth-aux-connector
כל שאתם צריכים לעשות הוא רק לחבר את מתאם הבלוטוס לכניסת ה AUX שמכשיר שברצונכם לשדרג וזהו! מאותו רגע המכשיר המחובר הופך להיות מכשיר שמע בעל טכנולוגיית בלוטוס, מה שאומר שאתם יכולים להתחבר אליו בתקשורת מסוג זה, כגון מסמארטפונים, טאבלטים ומחשבים ניידים, ולשדר את המוזיקה האהובה ...
מתאם AUX בלוטוס | בלוטוס AUX לרכב עם מיקרופון | צ'יפון
https://www.cheaphone.co.il/product/bluetooth-aux
Mar 26, 2020 · מתאם בלוטוס לחיבור AUX. מתאם בלוטוס AUX לרכב מתאים לכל סוגי הרכבים, מתאם אשר ניתן לשדר מהטלפון מוזיקה וגם לדבר ממנו.