חיפשת:

משרד התחבורה פיקוח על מוסכים

מחדלים בפיקוח על מכוני רישוי ומוסכים - וואלה! רכב
https://cars.walla.co.il/item/2536830
May 28, 2012 · צבי ורטיקובסקי, ממשרד מבקר המדינה, מתח ביקורת קשה על האכיפה הלקויה של משרד התחבורה: "יש מוסכים רבים הפועלים בימי שישי ושבת ולא נעשית עליהם ביקורת מספקת. הגיעו תלונות ב- 2010 על מכוני רישוי שאישרו כלי רכב שאינם תקניים.
משרד התחבורה יגביר הפיקוח על המוסכים
www.ynet.co.il › articles › 0,7340,L-3708519,00
Apr 30, 2009 · חוק חדש אותו יוזם משרד התחבורה, יקבע דרישות מינימום להפעלת מוסכים, מי יהיה רשאי לקבל רשיון ניהול מקצועי, ויגביר הפיקוח על עבודת שמאים. החוק נועד לעגן בחקיקה ראשית, הגבלות שהוטלו עד כה רק במסגרת צווים, ואף להחמיר אותן
GOV.IL
www.gov.il › he › departments
JavaScript must be enabled in order to view this page. JavaScript must be enabled in order to view this page. JavaScript must be enabled in order to view this page. JavaScript mus
רישיון עסק למוסך I רישוי מוסכים I טופ רישוי - משרד אדריכלות ...
www.t-rishuy.co.il
ישנם שני סוגים של מוסכים: מוסך מורשה– נמצא תחת פיקוח ואישור משרד התחבורה ומאוגד “באיגוד המוסכים בישראל”. מוסך מרכזי או יבואן – מוסמך ע”י היצרן ולרוב משתייך ליבואן מורשה.
צו הפיקוח על מצרכים ושירותים (מוסכים ומפעלים לכלי רכב), תש"ל-1970
https://www.nevo.co.il › law01
(ג) ועדת ההסמכה תשב בהרכב של שלושה חברים לפחות, וביניהם נציג אחד של משרד התחבורה והוא ישמש יושב ראש.
משרד התחבורה יגביר הפיקוח על המוסכים
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3708519,00.html
Apr 30, 2009 · חוק חדש אותו יוזם משרד התחבורה, יקבע דרישות מינימום להפעלת מוסכים, מי יהיה רשאי לקבל רשיון ניהול מקצועי, ויגביר הפיקוח על עבודת שמאים. החוק נועד לעגן בחקיקה ראשית, הגבלות שהוטלו עד כה …
רישיון עסק למוסך I רישוי מוסכים I טופ רישוי - משרד אדריכלות לעסקים
https://www.t-rishuy.co.il › ...
ישנם שני סוגים של מוסכים: מוסך מורשה– נמצא תחת פיקוח ואישור משרד התחבורה ומאוגד “באיגוד המוסכים בישראל”. מוסך מרכזי או יבואן– מוסמך ע”י היצרן ולרוב משתייך ...
מוסכים ומכוני רישוי | משרד התחבורה והבטיחות בדרכים
https://www.gov.il/he/Departments/DynamicCollectors/garages-and-licensing-institutes
למאגר מוסכים ומכוני רישוי באתר datagov. מאגר מפעלי שירותי התחזוקה הכולל את רשימת המוסכים מורשים ומכוני הרישוי בפיקוח ואישור משרד התחבורה לביצוע שירותי בדיקה, תחזוקה ותיקון כלי רכב בישראל.
מהו מוסך מורשה ולמה אנחנו צריכים אותו- פגוש
www.pagosh.co.il/certified_garage.php
מצא את ההבדלים. ברמת העיקרון קיימים בנמצא שלושה סוגים עיקריים של מוסכים: מוסכים פיראטיים, המכונים גם 'מוסכי מדרכה', מוסכים מורשים כלליים ומוסכים מורשים של יבואן. מוסכים מורשים כללים נמצאים תחת פיקוח של משרד התחבורה ומחויבים לעמוד בסטנדרטים שהוא מציב.
תיקון ליקויים - mevaker.gov.il
https://www.mevaker.gov.il/he/Reports/Report_149/c...
משרד מבקר המדינה מעיר עוד, כי מסוגיה זו עולים גם היבטים של העברת סמכויות שלטוניות לגופים שלא אושרו לכך כדין, ועל המשרד ליתן דעתו גם על כך. משרד התחבורה הודיע בתשובתו למשרד מבקר המדינה כי הוא ישקול את הערת משרד המבקר המדינה בעניין תוקפו של כתב ההרשאה.
פיקוח על מכוני רישוי – איגוד המוסכים בישראל
https://iga.org.il/פיקוח-על-מכוני-רישוי
אבנר פלור, מנהל אגף הרכב במשרד התחבורה ציין כי: “משרד התחבורה פועל ביחד עם יחידת אתגר במבצעי פשיטה על מוסכים בלתי חוקיים”.
פיקוח על מכוני הרישוי ועל המוסכים - מבקר המדינה
https://www.mevaker.gov.il › Reports
אגף הרכב שבמשרד התחבורה (להלן - אגף הרכב) אמון על ביצוע מדיניותו של משרד התחבורה (להלן - המשרד) בנושאים הקשורים לכלי רכב. בין היתר, האגף אחראי: למתן ...
מהו מוסך מורשה ולמה אנחנו צריכים אותו- פגוש
www.pagosh.co.il › certified_garage
מוסכים מורשים כללים נמצאים תחת פיקוח של משרד התחבורה ומחויבים לעמוד בסטנדרטים שהוא מציב. כך למשל, מחייב משרד התחבורה את המוסכים המורשים להעמיד בראש צוות המוסך מכונאי מוסמך שעבר את כל ...
מוסכים ומכוני רישוי - מאגרי מידע - Government Data
https://data.gov.il › dataset › musachim
מאגר מפעלי שירותי התחזוקה: מוסכים מורשים ומכוני רישוי בפיקוח ואישור משרד התחבורה לביצוע שירותי בדיקה, תחזוקה ותיקון כלי רכב בישראל.
רישיון עסק למוסך I רישוי מוסכים I טופ רישוי - משרד ...
https://www.t-rishuy.co.il/?p=3283
השלב הבא בתהליך הוא פנייה לרשות המקומית וקבלת מידע מקדמי, וכן פנייה לגורמי הרישוי הרלוונטיים עבור מוסכים ומכוני. רישוי לקבלת תנאים ודרישות שהם מציבים, לדוגמה: במוסך שמתקיימת בו פעילות מסוג מכונאות כללית יותקן מפריד שמן/דלק. ממים (במקרים מסוימים אפשר לקבל פטור).
דו"ח המבקר 2011: ליקוים חמורים בפיקוח על מוסכים ומכוני ...
https://news.walla.co.il/item/1823674
May 17, 2011 · מכוני הרישוי - סחר ברישיונות רישוי, מכירת אביזרים תחת ניגוד עניינים, פיקוח לקוי של משרד התחבורה וחדש לניגוד עניינים. 500 מוסכים פיראטיים פועלים בישראל, אבל רק שני מפקחים (צילום: ShutterStock) מבקר המדינה מצא סדרה של ליקויים בכל הקשור לפיקוח ועבודה של מכוני הרישוי בישראל.
פיקוח על מכוני רישוי – איגוד המוסכים בישראל
iga.org.il › פיקוח-על-מכוני-רישוי
פיקוח על מכוני רישוי. רונן לוי, יו”ר איגוד המוסכים: “יש יותר מ 2,000 מוסכים פיראטיים ולא 300 כפי שטוענים במשרד התחבורה ובנוסף תאונות רבות נגרמות בגלל כשל טכני, אך אם לא בודקים כשל טכני ויש רק 4 ...
מוסכים, מכוני רישוי, פיקוח שמאים | משרד התחבורה והבטיחות בדרכים
https://www.gov.il › topics › garages...
אחראים על תחום יישום מדיניות המשרד לפי צווי הפיקוח וחוק רישוי שירותים ומקצועות בענף הרכב ... חוזר זה מפרט את הנחיות משרד התחבורה בתחום הצמיגים ותיקונם.
מחדלים בפיקוח על מכוני רישוי ומוסכים - וואלה! רכב
cars.walla.co.il › item › 2536830
May 28, 2012 · " תקינות כלי הרכב הינה גורם מכריע בבטיחות הנהג והנוסעים ברכב. פיקוח על מוסכים וסחר בחלקי חילוף משמעותם פיקוח נפש. על משרד התחבורה להגדיל את התקציבים המוקצים לפקוח על המוסכים", כך מאור-ירוק.
תלונה על מוסך למשרד התחבורה - אי קיום חובת רישיון
https://www.fridmanwork.com/tabura132.html
הנאשמת מס' 1 (להלן: "אוטוויק" או "המוסך" או "הנאשמת"), הינה חברה פרטית בע"מ, הרשומה בישראל, שהייתה והינה בעלת רישיון מס' 40565 למפעל לעבודות מכונאות, פחחות, צבעות ומיזוג …
מחלקת פניות הציבור - איגוד המוסכים בישראל
https://iga.org.il › מחלקת-פניות-הציבור
תלונות כנגד יבואני ומשווקי רכב חדש (במסגרת האחריות) – יש להפנות ישירות אל משרד התחבורה. הפסקת טיפול בתלונה, תעשה כתוצאה מהסיבות הבאות:.
מוסכים ומכוני רישוי | משרד התחבורה והבטיחות בדרכים
www.gov.il › he › Departments
למאגר מוסכים ומכוני רישוי באתר datagov. מאגר מפעלי שירותי התחזוקה הכולל את רשימת המוסכים מורשים ומכוני הרישוי בפיקוח ואישור משרד התחבורה לביצוע שירותי בדיקה, תחזוקה ותיקון כלי רכב בישראל.
רישוי ופיקוח על מוסכים
https://regulation.gov.il › Transport_Garages_2018
משרד התחבורה והבטיחות בדרכים. רישוי ופיקוח על מוסכים ... כלי הרכב בישראל הם יבואני הרכב, מוסכים ומכוני רישוי, כאשר. המוסכים הם אלו ... פיקוח על מוסכים.
GOV.IL
https://www.gov.il/he/departments/units/vehicle_division_maintenance_services
JavaScript must be enabled in order to view this page. JavaScript must be enabled in order to view this page. JavaScript must be enabled in order to view this page. JavaScript mus
תלונה על מוסך למשרד התחבורה - אי קיום חובת רישיון
https://www.fridmanwork.com › tabu...
השולט בענייננו הוא צו בדבר פיקוח על מוסכים ומפעלים לכלי רכב (שפורסם לראשונה ... וכי יושבים בה נציגים של משרד התחבורה, משרד העבודה, בעלי מוסכים, ועובדים.