חיפשת:

משרד הבריאות עדכונים אחרונים

חיסונים, משרד הבריאות
https://health.gov.il/SUBJECTS/VACCINES/Pages/default.aspx
חיסונים מגנים על האדם המחוסן ומונעים הפצה והדבקה של מחלות. משרד הבריאות ממליץ על חיסוני שגרה לתינוקות, לילדים ולמבוגרים ולאוכלוסיות ייעודיות.
שדה התעופה נתב"ג - הודעות ועדכונים
https://www.iaa.gov.il › ben-gurion
על פי החלטת משרד הבריאות, החל מהתאריך 22.06.21 חלה חובה על עטיית מסיכה בנמל התעופה בן גוריון. חשוב לציין, יש לעטות מסיכה גם במהלך הטיסה. טיסה נעימה!
חדשות | משרד הבריאות - Gov.il
https://www.gov.il › news
עדכון יומי של אתרי חיסונים ברחבי הארץ ומפת מוקדי ההתחסנות היומיים. 26.10.2021 הודעות דוברות משרד הבריאות קורונה חיסונים משרד הבריאות עדכונים קורונה ...
נגיף הקורונה - משרד הבריאות
https://govextra.gov.il/ministry-of-health/corona
נגיף (וירוס) הקורונה בודד כגורם לצבר תחלואה בדלקת ריאות. תסמיני הקורונה דומים לשפעת: חום, שיעול, קוצר נשימה וקשיי נשימה. האבחנה במעבדה בלבד ונכון להיום אין טיפול ספציפי במחלה ואין חיסון נגד הנגיף.
עדכונים אחרונים - כל הבריאות
https://call.gov.il › c_current_mobile
תודה, צוות כל הבריאות - משרד הבריאות. עדכונים אחרונים. ברונכולט פורטה, 120 מ"ל, סירופ (Broncholate Forte) · ברינטליקס, 5 מ"ג, 28 טבליות (Brintellix).
עדכונים אחרונים - משרד הבריאות
https://www.health.gov.il › Updates
חדשות, עדכונים ומידע מורחב אודות משרד הבריאות | כלכליסט
https://www.calcalist.co.il › home
משרד הבריאות - מחפשים מידע אודות משרד הבריאות? כל המידע, הכתבות, החדשות והפרשנויות אודות משרד הבריאות באתר כלכליסט, אצלכם בנייד!
מגפת הקורונה: עדכונים אחרונים - מכון דוידסון
https://davidson.weizmann.ac.il › online › sciencenews › ה...
מספר הנדבקים הממוצע ליממה בשבוע החולף הגיע ל-3,340 לפי נתוני משרד הבריאות, ובסך הכול יש כעת 32,300 חולים פעילים במדינה. 602 מהחולים מאושפזים בבתי החולים, ...
יצירת קשר | משרד הבריאות
https://www.gov.il/he/departments/guides/corona-contact-us
Jan 17, 2021 · משרד הבריאות; ... דרכים ליצירת קשר ולקבלת עדכונים בנושא נגיף הקורונה ובידוד . דלג לתוכן האתר ...
מאגר COVID-19 - מאגרי מידע - Government Data
https://data.gov.il › dataset › covid-19
עדכון אחרון: 27 באוקטובר 2021. ... נתוני קורונה מאפייני נבדקים - שבועיים אחרונים בלבדCSV ... הערות, צוות תמנ"ע במשרד הבריאות ישמח לשמוע על התובנות שלכם: ...
נגיף הקורונה - משרד הבריאות
https://govextra.gov.il › corona-virus
נגיף (וירוס) הקורונה בודד כגורם לצבר תחלואה בדלקת ריאות. תסמיני הקורונה דומים לשפעת: חום, שיעול, קוצר נשימה וקשיי נשימה. האבחנה במעבדה בלבד ונכון להיום אין ...
מדען ראשי, משרד הבריאות
www.health.gov.il/UnitsOffice/PH/Scientist
לשכת המדען הראשי במשרד הבריאות מהווה צומת חשוב בקידום המחקר הרפואי בישראל. פעילות לשכת המדען: ניהול קרן המחקר של המדען הראשי, רגולציה של מחקר רפואי, השתתפות ברשתות מחקר אירופיות.
עדכונים אחרונים , משרד הבריאות
https://www.health.gov.il/SUBJECTS/VACCINES/TWO...
Aug 05, 2013 · מזכ"לית החטיבה האירופאית של ארגון הבריאות העולמי הכריזה רשמית שישראל נקייה מפוליו. 10.01.2014. בבדיקות האחרונות בשפכים לא נמצאו אתרים חיוביים לפוליו. 03.10.2013. ילדה בת 6 חולה בגיאן ברה (GUILLAIN BARRE) 29.09.2013. עדכון פוליו. 09.09.2013. התגלה פוליו פראי במרכז טיהור שפכים בירושלים.
עדכונים שוטפים על התפשטות נגיף הקורונה | ישראל היום
https://www.israelhayom.co.il › corona
וירוס הקורונה: עדכונים שוטפים על התפשטות נגיף הקורונה ... יותר מ-80% מהמשרתים מחוסנים • נתוני משרד הבריאות: אתמול אובחנו רק 13 בני אדם ...
סרטן, משרד הבריאות
https://health.gov.il/UNITSOFFICE/ICDC/CHRONIC...
עדכון היארעות סרטן בישראל לפי נפות, 2001-2015 (מבצע "הקש בדלת", אוקטובר 2018) שלמות ועדכניות הנתונים - סיכום סקר ארצי. The Israel National Cancer Registry: Completeness and Timeliness of Data Results of a National Survey - EXECUTIVE SUMMARY. מלנומה של העור, עדכון נתוני תחלואה ותמותה, יוני 2018.
מיקומי חשיפה לקורונה - ArcGIS
https://imoh.maps.arcgis.com › apps
מקור המידע הוא חקירות אפידמיולוגיות המתבצעות על ידי משרד הבריאות. המפה לא מציגה כתובת מגורים או נתוני פרט של חולים, ואינה מייצגת את התפשטות המחלה.