חיפשת:

משרד הבריאות כללית

רפואה כללית, משרד הבריאות
https://www.health.gov.il/Subjects/MedicalAnd...
בוגרי הארץ מקבלים ממשרד הבריאות שם משתמש וסיסמה לפורטל העוסקים במקצועות הבריאות וכל תהליך הרישוי של הסטודנט מול משרד הבריאות נעשה באמצעות הפורטל. פירוט הליך קבלת רישיון לבוגרי הארץ > 2.
נגיף הקורונה - משרד הבריאות
https://govextra.gov.il/ministry-of-health/corona
נגיף (וירוס) הקורונה בודד כגורם לצבר תחלואה בדלקת ריאות. תסמיני הקורונה דומים לשפעת: חום, שיעול, קוצר נשימה וקשיי נשימה. האבחנה במעבדה בלבד ונכון להיום אין טיפול ספציפי במחלה ואין חיסון נגד הנגיף.
הנחיות לשגרה בזמן קורונה | משרד הבריאות
www.gov.il › he › departments
May 10, 2021 · פירוט ההנחיות העדכניות לציבור לגבי התנהלות בזמן קורונה, כולל הגבלות על המשק, מערכת החינוך, התקהלויות ותנועה, כללי התנהגות במרחב הציבורי ומידע על איזורים מוגבלים.
אתר כללית | שירותי בריאות כללית
https://www.clalit.co.il
המידע הרפואי המקצועי והמקיף ביותר בארץ, איתור נותני שירות, יצירת קשר, מידע נרחב על שירותים וזכויות, כניסה לשירותי האון־ליין ועוד באתר הבריאות המוביל בישראל.
כללית - סיעודי מושלם פלוס - כל הבריאות
https://call.gov.il › infocenter
אתר אינטרנט: כללית מושלם - ביטוח סיעודי * טופס הצטרפות לביטוח סיעודי מושלם פלוס * מוקד טלפוני: 2700* * פקס: 03-5480580 (להצטרפות לתכנית ביטוח)
נגיף הקורונה - משרד הבריאות
govextra.gov.il › ministry-of-health › corona
נגיף (וירוס) הקורונה בודד כגורם לצבר תחלואה בדלקת ריאות. תסמיני הקורונה דומים לשפעת: חום, שיעול, קוצר נשימה וקשיי נשימה. האבחנה במעבדה בלבד ונכון להיום אין טיפול ספציפי במחלה ואין חיסון נגד הנגיף.
תעודת קורונה (תעודת התחסנות, תעודת החלמה) | שירותי בריאות ...
https://www.clalit.co.il/he/info/services/Pages/corona_certificate.aspx
Nov 01, 2021 · • מי שקיבלו חיסונים שאותם אישר ארגון הבריאות העולמי - והחיסונים האלה ניתנו במדינה שמעניקה תעודת מתחסן בינלאומית לקורונה שמוכרת בישראל ושאומתה באופן דיגיטלי - יוכלו לקבל תעודת התחסנות או תעודת החלמה של משרד הבריאות ללא צורך בבדיקה סרולוגית.
תעודת קורונה (תעודת התחסנות, תעודת החלמה) | שירותי בריאות כללית
www.clalit.co.il › he › info
Nov 01, 2021 · שימו לב: בתאריכים 3 באוקטובר עד 6 באוקטובר לא יהיה ניתן להנפיק תעודת קורונה. תעודת קורונה היא אסמכתה בינלאומית לכך שאתם מחוסנים נגד קורונה או שהחלמתם מקורונה.
דף הבית - מרכז המידע לקורונה של משרד הבריאות
corona.health.gov.il
Nov 21, 2021 · התמודדות ושגרה בריאה. בימים אלו של התמודדות אישית ולאומית עם וירוס קורונה, קיימת חשיבות רבה לשמירה על בריאות פיזית ונפשית. מומלץ להסתכל על המצב כהזדמנות לדאוג לעצמנו, להירגע ולנוח, לאכול ...
אגף לרפואה כללית - משרד הבריאות
https://www.health.gov.il › Pages
האגף לרפואה כללית אמון על ביצוע בקרות שוטפות במוסדות ושירותי בריאות. ... סמל משרד הבריאות ... משרד התחבורה, רישוי אמבולנסים ובדיקות רפואיות לנהגים
החולים חסרי אונים: מינון התרופות לסרטן הריאה והעור הופחת
https://www.israelhayom.co.il/health/article/5660684
Nov 13, 2021 · נוהל חדש וחסר תקדים של משרד הבריאות מאפשר לקופת חולים כללית להפחית את מינון התרופות לחולי סרטן הריאה והעור, בניגוד למינון החוקי √ לפי מסמכי כללית, הסיבה למהלך היא "להתייעל בהוצאה על התרופות", שתקציבן השנתי מוערך ב-300 ...
הפקת תעודות של משרד הבריאות - מרכז המידע לקורונה של משרד ...
https://corona.health.gov.il/green-pass
הפקת תעודות של משרד הבריאות תו ירוק מאפשר להיכנס למקומות שמחויבים לפעול לפי הנחיות התו הירוק. תעודת קורונה משמשת ליציאה מישראל.
הנחיות לשגרה בזמן קורונה | משרד הבריאות
https://www.gov.il/he/departments/guides/ramzor-cites-guidelines
May 10, 2021 · פירוט ההנחיות העדכניות לציבור לגבי התנהלות בזמן קורונה, כולל הגבלות על המשק, מערכת החינוך, התקהלויות ותנועה, כללי התנהגות במרחב הציבורי ומידע על איזורים מוגבלים.
קורונה בישראל: תמונת מצב | שירותי בריאות כללית
https://www.clalit.co.il/he/your_health/family/Pages/corona_in_israel.aspx
קורונה בישראל: תמונת מצב | שירותי בריאות כללית
www.clalit.co.il › he › your_health
כמה מאומתי קורונה מאובחנים יש בישראל ומהו מצבם?
בחינות הרישוי הממשלתיות ברפואה כללית, משרד הבריאות
https://health.gov.il/Subjects/MedicalAndHealth...
מידע על בחינות הרישוי הממלכתיות ברפואה כללית, כולל מועדי הבחינות, מיקומן ופרטים על ההרשמה. בחינות הרישוי הממשלתיות ברפואה כללית, משרד הבריאות. מידע על בחינות הרישוי הממלכתיות ברפואה כללית, כולל מועדי הבחינות, מיקומן ופרטים על ההרשמה. ייתכן שאתה מנסה לגשת לאתר זה מדפדפן ...
שירותי בריאות כללית - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › שירו...
משרד ראשי, ארלוזורוב 101, תל אביב, ישראל ... ב-1993 יזם שר הבריאות חיים רמון את ניתוק הקשר שבין קופת חולים כללית להסתדרות הכללית של העובדים בארץ ישראל.
דף הבית - מרכז המידע לקורונה של משרד הבריאות
https://corona.health.gov.il
Nov 21, 2021 · התמודדות ושגרה בריאה. בימים אלו של התמודדות אישית ולאומית עם וירוס קורונה, קיימת חשיבות רבה לשמירה על בריאות פיזית ונפשית. מומלץ להסתכל על …
רפואה כללית, משרד הבריאות
www.health.gov.il › Subjects › MedicalAndHealth
משרד הבריאות מכיר בלימודים שבוצעו בחו"ל על ידי סטודנטים לרפואה כללית, רפואת שיניים או רוקחות, בתנאי שמסלול הלימודים והסטודנט עומדים בתנאים שנקבעו באגף רישוי מקצועות רפואיים.
קורונה - לוח בקרה
https://datadashboard.health.gov.il/COVID-19/general
תמונת מצב זו מופקת על ידי משרד הבריאות, והאתר הינו אתר רשמי של משרד הבריאות. תמונת המצב מעודכנת מדי יום חול, 3 פעמים ביום, בערך בשעות: 10:00, 19:00, ו- 23:00. ייתכנו שינויים ועדכונים בנתונים, לאור מועדי ...