חיפשת:

משרד הבינוי והשיכון חדשות

משרד הבינוי והשיכון - גלובס
https://www.globes.co.il › news › מש...
התנגדות לניסיון לצמצם את הרוב הדרוש להתחדשות בניין מסוכן. 25.10.2021 גיא נרדי. פרשנות. תוכנית אלקין ליישוב הפריפריה: לא יהיה כלום, כי אין כלום.
משרד הבינוי והשיכון - gov.il
https://www.gov.il/he/departments/ministry_of...
אודות המשרד. משרד הבינוי והשיכון הוקם בשנת 1961 והוא אמון על ייזום וביצוע של מדיניות הממשלה בתחומי השיכון והבנייה למגורים. המשרד מתמקד במציאת פתרונות דיור לכלל האוכלוסייה, בפעולות של התחדשות עירונית, בנייה חדשה וכפרית, שיקום שכונות, משכנתאות וסיוע בדיור לשכבות החלשות. קראו ...
משרד השיכון - Ynet
http://www.ynet.co.il › tags › משרד_ה...
משרד השיכון - מגוון כתבות אודות משרד השיכון באתר ynet. כנסו וקראו על כל הנושאים שהכי מעניינים אתכם. חדשות חמות, עדכונים ומבזקים.
רכישת דירת דיור ציבורי: דיור בר השגה לזכאי משרד הבינוי והשיכון - מעריב
https://www.maariv.co.il › news › law
משרד הבינוי והשיכון מאפשר לדיירים ששוכרים דירות של חברות דיור ציבורי דוגמת עמידר וחלמיש, לרכוש את הדירות בהנחה שתינתן להם בכפוף לעמידה ...
חדשות, עדכונים ומידע מורחב אודות משרד הבינוי והשיכון | כלכליסט
https://www.calcalist.co.il › home
משרד הבינוי והשיכון - מחפשים מידע אודות משרד הבינוי והשיכון ? כל המידע, הכתבות, החדשות והפרשנויות אודות משרד הבינוי והשיכון באתר כלכליסט, אצלכם בנייד!
משרד הבינוי והשיכון - Search results | חוק חופש המידע
https://foi.gov.il › search › site
דירות דיור ציבורי שנמכרו לדיירים; משרד הבינוי והשיכון; 22.11.2020 ... מחיר עסקה ממוצע של דירות חדשות בשנים 2015 עד 2017; משרד הבינוי והשיכון; 24.02.2020.
משרד הבינוי והשיכון - Home | Facebook
https://www.facebook.com › binuy.g...
‎משרד הבינוי והשיכון אמון על ייזום וביצוע של מדיניות הממשלה בתחומי השיכון. ... שלב א' בשכונה המערבית - כולל 87 יחידות דיור חדשות בעלות של כ-15 מיליון שקלים.
משרד הבינוי והשיכון : חדשות, עדכונים ומידע אודות משרד ...
https://www.calcalist.co.il/home/0,7340,L-4551-166418,00.html
משרד הבינוי והשיכון. פייסבוק iPad מנוי לעיתון. אפליקציה באייפון טוויטר אפליקציה באנדרואיד ניוזלטר. כל התמונות. משרד הבינוי והשיכון ( 3 תמונות) הבא. הבא. הקודם.
חדשות | משרד הבינוי והשיכון - GOV.IL
https://www.gov.il/he/Departments/news?OfficeId=c...
Oct 11, 2021 · השר אלקין מכריז לקראת ועידת הגולן מחר: תוכפל אוכלוסיית רמת הגולן. משרד הבינוי והשיכון מקדם בימים אלה החלטת ממשלה אשר במסגרתה יוכפלו אוכלוסיות המועצה האזורית גולן והמועצה המקומית קצרין כך שעד לשנת 2026 ישווקו באזור כ-7,000 יחידות דיור נוספות.
משרד הבינוי והשיכון | mako
https://www.mako.co.il › Tagit › משר...
משרד הבינוי והשיכון - mako עם מגוון רחב של חדשות ועדכונים כולל תמונות, סרטי וידאו וכתבות על משרד הבינוי והשיכון.
חדשות | משרד הבינוי והשיכון - Gov.il
https://www.gov.il › news
במסגרת התוכנית, שמוביל משרד הבינוי והשיכון יחד עם הרשות המקומית, תקודם בניית שכונת "גבעות טנטור". בשכונה ייבנו כ-8,000 יחידות דיור, מתוכן כ-3,000 בקרקע ...
סיוע בשכר דירה - GOV.IL
https://www.gov.il/he/departments/topics/rent_subject
הממשלה אישרה הבוקר (ראשון) את הרחבת סמכויות משרד הבינוי והשיכון בהחלטה זו מבקשת ממשלת ישראל מבקשת להעניק סמכויות וכלים לשר הבינוי והשיכון במטרה לייעל את סדרי העבודה בניהול שוק הדיור בישראל.
קורונה - GOV.IL
https://www.gov.il/he/departments/topics/corona...
משרד הבינוי והשיכון החל במבצע חיסון שלישי בבתי הדיור לגיל הזהב ברחבי הארץ. משרד הבינוי והשיכון החל במבצע חיסונים לדיירי בתי גיל הזהב בחיסון השלישי. החיסונים ייעשו על ידי מד״א ובית חולים איכילוב ובשיתוף פעולה של החברות המנהלות בבתי הדיור. 31/01/21הודעות דוברות.
חדשות | משרד הבינוי והשיכון
https://www.gov.il/he/departments/news/?OfficeId=c...
חדשות {{selected_newsType.Title}} {{selected_UnitId.Title}} ניתן לבצע חיפוש על ידי בחירה באחת או יותר מהאפשרויות הבאות: חיפוש לפי כותרת או ...