חיפשת:

משפט מפתח בפסקה

הרעיון המרכזי-משפטי מפתח
www.orianit.edu-negev.gov.il › netiveyambs › sites
1. אתר את משפט המפתח בפסקה בעזרת השאלות הבאות: א. על מה מדובר בפסקה? הדגש ושים קו תחתון מתחת לתשובה הנכונה. העברת תחנות. חוסר פנאי. תשלום אגרת טלוויזיה. צפיה בטלוויזיה. ב. מה אומרים עליו, על המשפט ?
פיתוח הרעיון המרכזי בפסקה
www.orianit.edu-negev.gov.il/mevugarim/files/רעיונות דידקטיים...
(משפט המפתח בפסקה) ... לפניך משפט מפתח מרכזי. פתח אותו בעזרת משפטי פירוט הנמקה קצרים. פיסקה 1: יש חשיבות רבה ללימוד השפה האנגלית בבית הספר.
איך לכתוב עבודה? - סיגל תפארת
https://www.tifferet.info › writingsteps
משפט המפתח הוא בדרך-כלל המשפט הראשון בפסקה. ... שימו לב, לא כל הפסקאות צריכות להיות בנויות בפורמט של מפתח ותמיכה, אבל זה המבנה הכי חזק לפסקה.
מכללת אורנים שק"ת מרכז
https://www.perach.org.il › Files
משפט מפתח ו. /. או רעיון מרכזי. המשפט המרכזי ... בבואנו לדון בפסקה עלינו לבדוק. : מהו משפ ט המפתח בפסקה ? מה הקשר בין משפט המפתח לשאר משפטי הפסקה.
רעיון מרכזי משפט מפתח כיתות ח'
http://www.orianit.edu-negev.gov.il › regFiles
מפתח. –. הוא. משפט. מרכזי. ,. המביע. באופן. תמציתי. את. עיקרה. של. הפסקה ... משפט. מפתח. מפורש. ,. ועל. הקורא. להסיק. מהו. הרעיון. המרכזי. מן. הנאמר. בפסקה.
פסקה – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/פסקה
רעיון מרכזי ומשפט מפתח - מנוע חיפוש סרצ'
https://srch.co.il/רעיון-מרכזי-ומשפט-מפתח
פסקה אחת = משפט מפתח אחד = רעיון מרכזי אחד. מציאת רעיון מרכזי - אסטרטגיות למידה - Google Sites. https://sites.google.com › site › dana2. כאשר הרעיון המרכזי מופיע בפרוש כאחד המשפטים הוא נקרא משפט מפתח. מאפייני משפט המפתח. 1. מביע ... הרעיון המרכזי-משפטי מפתח. www.orianit.edu-negev.gov.il/netiveyambs/sites...
פסקאות - כיתה ו'1-פרח אמסלם
sites.google.com › a › savyonim
פסקת הנמקה -בפסקה זו משפט המפתח מציג דעה, המשפטים התומכים מבססים דעה זו באמצעות נימוקים שונים. דוגמה לפסקת הנמקה: במסגרת לימודיו של התלמיד בבית הספר, הוא משתתף בפרוייקט "מחוייבות אישית". השתתפותו...
הפיסקה - לכתוב חיבור - משימה בלתי אפשרית ? - Google Sites
https://sites.google.com › mazalbargal
בפסקה שלושה רכיבים: משפט מפתח- מהווה מפתח להבנת נושא הפסקה והרעיון המובע בו. משפטי עיבוי או תמיכה-משפטים המרחיבים ומבהירים את הנאמר במשפט המפתח על ידי פירוט ...
הרעיון המרכזי-משפטי מפתח
www.orianit.edu-negev.gov.il/netiveyambs/sites...
ג. משפט המפתח הוא: (הטה את החץ לכיוון "משפט המפתח") א. נהג לא זהיר הוא הגורם לתאונות הדרכים. ב. מהירות גבוהה בלבד אינה גורם עיקרי לתאונות דרכים. ג. כביש משובש הוא גורם מרכזי לתאונות. ד.
פיתוח הרעיון המרכזי בפסקה
www.orianit.edu-negev.gov.il › mevugarim › files
קרא את הפיסקה סמן את מילות הקישור בפיסקה וכתוב באיזה סוג של משפטים השתמש הכותב כדי לפתח את הרעיון המרכזי- משפט המפתח בפסקה. פיסקה1: לתאונות הדרכים סיבות רבות.אחת הסיבות העיקריות היא נסיעה במהירות מופרזת וחסר זהירות של הנהג. נוסף על כך, גם אי תקינות הרכב היא הגורם המשפיע על תאונות הדרכים.יתר על כן,מצב הכבישים לא תמיד מאפשר נסיעה בטוחה.
שקופית 1 - meyda.education.gov.il
https://meyda.education.gov.il/files/pop/0files/...
משפט מפתח - משפט מרכזי המביע את הרעיון העיקרי בפסקה. משפטים תומכים - תפקידם לתמוך במשפט המפתח. משפטים אילו תומכים במשפט המפתח על ידי תיאור, …
מצגת משפטי מפתח - מנוע חיפוש סרצ'
srch.co.il › מצגת-משפטי-מפתח
.1 משפט מפתח- משפט מרכזי המביע את הרעיון העיקרי בפסקה. ... ריכוז בכיתה שמאפשרת למידה טובה ושמלמד לא רק על ה"לוח" אלא גם על ידי טיולים, מצגות, סרטים וכו'.
משפט מַפְתֵּחַ - מטח
https://lib.cet.ac.il › pages › item
בטקסט עיוני, לעתים קרובות, יש לכל פסקה משפט מפתח שהוא ההכללה של הפִּסקה. יתר המשפטים בפסקה תומכים במשפט המפתח – מסבירים ומפרטים אותו.
מה זה משפט מפתח?
https://stips.co.il › ask › מה-זה-משפט-מ...
מה זה משפט מפתח?
רעיון מרכזי - CET
https://lib.cet.ac.il/pages/item.asp?item=21962
רעיון מרכזי. מחברת: שרה ליפקין. שייך ל: הבעה והבנה. הנושא הנדון של הפִּסקה, היגד ראשי, משפט מפתח, האמירה המבטאת את הרעיון העיקרי בפסקה. בטקסט עיוני, לעתים קרובות, יש לכל פסקה רעיון מרכזי. הרעיון ...
רעיון מרכזי ומשפט מפתח - מנוע חיפוש סרצ'
srch.co.il › רעיון-מרכזי-ומשפט-מפתח
הנושא הנדון של הפִּסקה, היגד ראשי, משפט מפתח, האמירה המבטאת את הרעיון העיקרי בפסקה. בטקסט עיוני, לעתים קרובות, יש לכל פסקה רעיון מרכזי. הרעיון ... מציאת רעיון מרכזי - אסטרטגיות למידה sites.google.com › site › dana0014 6. לעיתים משפט המפתח כתוב בשינוים קלים בראש הפסקה ובסופה לשם מסגרת. 7. המשפטים שאינם רעיון מרכזי, נקראים משפטים תומכים.
מצגת משפטי מפתח - מנוע חיפוש סרצ'
https://srch.co.il/מצגת-משפטי-מפתח
.1 משפט מפתח- משפט מרכזי המביע את הרעיון העיקרי בפסקה. ... ריכוז בכיתה שמאפשרת למידה טובה ושמלמד לא רק על ה"לוח" אלא גם על ידי טיולים, מצגות, סרטים וכו'.
פסקאות - כיתה ו'1-פרח אמסלם
https://sites.google.com/a/savyonim.tzafonet.org.il/g1/home/13/15/yhydt-hwrh...
הפסקה מורכבת משני חלקים עיקריים: 1. משפט מפתח - משפט מרכזי המביע את הרעיון העיקרי בפסקה. 2. משפטים תומכים - תפקידם לתמוך במשפט המפתח. משפטים אילו תומכים במשפט המפתח על ידי תיאור,פירוט והרחבה, עימות, הסבר, הדגמה, נימוק, הסבר ...
מהי החשיבות ומה הם היישומים שלכם לבנייה וכתיבה של פסקה רהוטה?
https://www.achva.ac.il › learning_teaching › plaot
פסקה אחת = משפט מפתח אחד = רעיון מרכזי אחד ... .1 משפט מפתח- משפט מרכזי המביע את הרעיון העיקרי בפסקה. .2 משפטים תומכים - תפקידם לתמוך במשפט המפתח.
משפט מַפְתֵּחַ - CET
https://lib.cet.ac.il/pages/item.asp?item=21847
היגד ראשי, רעיון מרכזי, משפט מכליל; האמירה המבטאת את הרעיון העיקרי של הפִּסקה. בטקסט עיוני, לעתים קרובות, יש לכל פסקה משפט מפתח שהוא ההכללה של הפִּסקה. יתר המשפטים בפסקה תומכים במשפט המפתח – מסבירים ומפרטים אותו. מעבר ללקסיקון > מילון עברית כללי. מעבר ללקסיקון > מילון הבנה ...
מציאת רעיון מרכזי - אסטרטגיות למידה
sites.google.com › site › dana0014
מאפייני משפט המפתח 1. מביע בתמציתיות את הרעיון המרכזי. 2. מבהיר את עיקרי הדברים הכתובים. 3. מקשר בין כל המשפטים המופיעים בפסקה. בלעדיו אין הפסקה מובנת. 4. מיקומו של משפט המפתח אינו קבוע. בדרך- כלל...
מציאת רעיון מרכזי - אסטרטגיות למידה
https://sites.google.com/site/dana0014/home/dana2
כאשר הרעיון המרכזי מופיע בפרוש כאחד המשפטים הוא נקרא משפט מפתח. מאפייני משפט המפתח 1. מביע בתמציתיות את הרעיון המרכזי. 2. מבהיר את עיקרי הדברים הכתובים. 3. מקשר בין …
משפט מַפְתֵּחַ - CET
lib.cet.ac.il › pages › item
היגד ראשי, רעיון מרכזי, משפט מכליל; האמירה המבטאת את הרעיון העיקרי של הפִּסקה. בטקסט עיוני, לעתים קרובות, יש לכל פסקה משפט מפתח שהוא ההכללה של הפִּסקה. יתר המשפטים בפסקה תומכים במשפט המפתח – מסבירים ומפרטים אותו. מעבר ללקסיקון > מילון עברית כללי מעבר ללקסיקון > מילון הבנה והבעה בכתב ביבליוגרפיה:
אושרת רון - הדרכת מורים, הדרכת הורים, הוראה מתקנת ברוח מונטסורית
https://www.facebook.com › posts
מהו משפט מפתח? למה הוא חשוב כל כך? איך מזהים רעיון מרכזי בפסקה כשאין משפט מפתח? בהוראה מותאמת ניתנים לילדים כלים מגוונים לארגון מידע.