חיפשת:

משפטים על ארץ ישראל

ארץ ישראל - – ויקיציטוט
https://he.wikiquote.org › wiki › ארץ...
חבל ארץ גאוגרפי, ערש הולדתו של העם היהודי בו נמצאת מדינת ישראל. שפה · מעקב · עריכה · ארץ ישראל הוא השם המקובל בעברית ובקרב יהודים לחבל ארץ הנמצא בדרום־מערב ...
ארץ ישראל – ויקיציטוט
https://he.wikiquote.org/wiki/ארץ_ישראל
צילום לוויין של ארץ ישראל, משנת 2003, הכולל את המדינות ישראל ו לבנון, וכן את שטחי הרשות הפלסטינית, רוב שטחה של ירדן, וחלקים משטחן של סוריה ו מצרים. ארץ ישראל הוא השם המקובל בעברית ובקרב יהודים לחבל ארץ הנמצא בדרום־מערב יבשת אסיה, בחלק של המזרח התיכון המכונה לבנט. מדינת ישראל ...
שלושה עשר פתגמים במעלת הארץ ויושביה - COL
https://col.org.il › news
ובשל"ה הקדוש (קה,ב) נאמר: "קדושת ארץ ישראל היא מעין קדושת גן-עדן, אף עתה בחורבנה" "והיא שער השמים לעלית התפילות". הלילה הראשון לעולים לארץ כה כתוב בספרי קבלה:
16 ציטוטים של מנהיגים ישראלים מכל הזמנים - בא-במייל אקטואליה וביטחון
http://www.baba-mail.co.il › content
משנת 1948 ועד היום הנהיגו את מדינתנו הקטנה לא מעט אנשים, חלקם נשארו בפוליטיקה שנים אחדות וחלקם חיו ונשמו את הכנסת ואת מדינת ישראל כמעט כל חייהם.
17 משפטים שמוכיחים עד כמה טיולים טובים לנפש - בא-במייל ...
www.baba-mail.co.il/content.aspx?emailid=35762
17 משפטים יפים שמוכיחים עד כמה טיולים טובים לנפש. כולנו אוהבים לטייל ברחבי הארץ והעולם, והסיבה לכך היא שטיול מעניק לנו את אחת מהדרכים הטובות ביותר לשבור את השגרה, לגלות מקומות שלא הכרנו וליהנות מדברים שאפילו לא ידענו שמסבים לנו הנאה. אין באמת יעד שאליו כדאי יותר להגיע ויעד ...
הרב קוק | ציטוטים
www.pitgam.net/data/[הרב+קוק]/1/1/0
חטא עם ישראל כשהלך אחרי אל זר מפני ששכח את עצמיותו. חטאה הלבנה כשקנאה בשמש איבדה את שמחת חלקה כשהשוותה את עצמה אל זולתה. וכה הולך העולם וצולל באובדן האני של כל אחד, של הפרט ושל הכלל.
משפטים על אהבת הארץ? ארץ ישראל?
https://stips.co.il › ask › משפטים-על-אה...
משפטים על אהבת הארץ? ארץ ישראל? 13 בספטמבר 2020, 11:19. ארץ ישראלישראלהיסטוריהמשפטפתגמים.
משפטים יפים - משפטים חכמים ומעוררי השראה - הידברות
https://www.hidabroot.org › משפטים-ח...
מחפשים משפטים יפים לחיים? באתר הידברות תמצאו מקבץ של משפטים מחזקים ומעודדים ומעוררי מחשבה על החיים. כולם חכמים ומתאימים לרוח היהדות.
זכויותיו המשפטיות וריבונותו של העם היהודי על ארץ-ישראל על ...
https://www.news1.co.il/Archive/003-D-2711-00.html
25/05/2003 · הכנסת חוקקה אמנם תיקון לפקודת סדרי השלטון והמשפט, תש"ח- 1948, והוסיפה לפקודה את סעיף 11ב' הקובע כי "המשפט, השיפוט והמינהל של המדינה יחולו בכל שטח של ארץ-ישראל שהממשלה קבעה בצו" שכל-כולו מושתת על התפישה כי ריבונותה של ישראל חלה להלכה גם על שטחים אלה.
משפטים קצרים על ארץ ישראל | עדן מתנות
https://edgifts4u.com/משפטים-קצרים-על-ארץ-ישראל
קצת משפטים על ארץ ישראל. "ארץ ישראל היא ארץ של סימנים. יש בה סימנים של נפט, סימנים של גז, סימנים של נחושת ועוד סימנים מעודדים רבים". "ארץ ישראל לא בזכות הכוח, אלא בכוח הזכות". "אהוב את הנשק ושנא את המלחמה". "עם מכלול הקוצים והצמחים שנכנסו לי לגוף אפשר להקים ערוגה של מטר על מטר, אבל ...
60 משפטים קצרים על ארץ ישראל | עדן ברכות
https://smiled.co.il › משפטים-על-ארץ-יש...
משפטים על ארץ ישראל. ארץ זבת חלב ודבש.
ישראל - ישראלים, ציון, ארץ ישראל | ציטוטים, ציטוט, פתגמים
www.pitgam.net/cats/213/1/0
ישראל - ישראלים, ציון, ארץ ישראל | ציטוטים, ציטוט, פתגמים. ... כי אנחנו, המקיצים בכל בוקר במדינה יהודית כאילו דבר מובן מאליו הוא, הקוראים בעיתון עברי דברי ביקורת, כאילו כך היה הדבר מאז ומעולם... המשלמים מיסים בעלי שמות עבריים כאילו מנהג אבותינו בידנו, מוכרחים לפסוק לעתים ...
60 משפטים קצרים על ארץ ישראל | עדן ברכות
https://smiled.co.il/משפטים-על-ארץ-ישראל
משפטים על ארץ ישראל ארץ זבת חלב ודבש מדינת ישראל אמנם קטנה וגודלה על המפה העולמית כראש סיכה, אך היא מכילה בתוכה חדשנות, טכנולוגיה, ערכים, התפתחות, נורמות ושלל פרטים אשר הופכים אותה לאחת המדינות המפותחות בעולם למרות גודלה.
ישראלים, ציון, ארץ ישראל | ציטוטים, ציטוט, פתגמים - בין המרכאות
http://www.pitgam.net › cats
כמה שופטים יש במדינת ישראל (2004)?. תשובה לשאלת טריוויה. 520. [ שאלה חדשה ]. - מציג ציטוטים 1 - 10 מתוך 126 בקטגוריית ישראל. » סדר רשימה לפי:.
30 ציטוטים של אהבת הארץ | עדן ברכות
https://smiled.co.il/ציטוטים-של-אהבת-הארץ
משפטים על אהבת הארץ. "טובה הארץ מאוד מאוד". (תנ"ך) "תנו לי קדושת ארץ ישראל". (הרב משה צבי נריה) "תנה לנו אחוזה". (בנות צלופחד למשה רבנו) "ויען שמעון ויאמר לו: לא ארץ נכריה לקחנו, ולא ברכוש נכרים משלנו. כי אם נחלת אבותינו אשר בידי האויבים בעת מן העיתים בלא משפט נכבשה.
משפטים על ים | משפטים עם משמעות | עדן מתנות
https://edgifts4u.com/משפטים-על-ים-משפטים-עם-משמעות
"החיים טובים יותר כשאתה על חוף הים" לעוד משפטים על עצים וטבע לעוד משפטים על ארץ ישראל. קח אותי לחנות!
ציטוטים מהמקורות בנושא תפקיד עם ישראל והעולם - הפתרון לאנטישמיות
https://www.kab.co.il › antisemitism
הארץ, זוהי ארץ הקדושה של ישראל, שעומדת להיות מושקית מה', ולהתברך ממנו מתחילה. ואח"כ ממנה מושקה העולם כולו. תבל ויושבי בה, אלו שאר הארצות, השותים ממנו.
משפטים על 'אהבת ישראל' - פורום צעירים מעל עשרים - פורומים ...
https://www.inn.co.il/Forum/Forum.aspx/t604949
21/10/2021 · משפטים על 'אהבת ישראל'. בהנהלת: נפשי תערוג, ט', ימ''ל. צעירים מעל עשרים פונה למנעד הרחב של הגולשים הדתיים 20+. מוזמנים להצטרף!