חיפשת:

משפטים יפים צדקה

משפטים על נתינה | ציטוטים על נתינה | עדן מתנות
https://edgifts4u.com/משפטים-על-נתינה-ציטוטים-על-נתינה
לא מעט אנשים שהגיעו לעושר גדול בעולם, גילו שהאושר האמיתי בלב הגיע רק כאשר הם נתנו חזרה לקהילה, תרמו כספים והקימו אירגוני צדקה ללא מטרות רווח.
פתגמים על צדקה - לימוד וערכים - בית חב"ד
https://he.chabad.org › library › aid
פתגמים מן המקורות על חשיבות ומעלת נתינת צדקה וגמילות חסד.
צדקה | ציטוטים אמרות משפטים ומשלים
http://quotes.theog.org › tag › צדקה
אבל הצדק אמור ליצור חברה בה גם אם אנשים יבחרו לא לתת צדקה אנשים לא ירעבו ללחם או יגדלו ללא השכלה או בחולי ללא טיפול – ביל מויירס.
ציטוטים על נתינה, נדיבות, צדקה וגמילות חסדים ביהדות ובתנ"ך
https://www.textologia.net › ...
אוסף ציטוטים יפים ועמוקים על נושאי נדיבות, צדקה, נתינה וגמילות חסדים הלקוחים מהתנ"ך ומן המקורות היהודיים. פָרֹס לָרָעֵב לַחְמֶךָ וַעֲנִיִּים ...
55 משפטים יפים וחכמים לחיים שיתנו לכם המון השראה
https://www.pitria.com/beautiful-sentences
Aug 11, 2021 · 55 משפטים יפים וחכמים לחיים שיתנו לכם המון השראה. אם אתם מחפשים קצת השראה הגעתם למקום הנכון. ריכזנו בפוסט המון משפטים יפים שיעצימו אתכם ויגרמו לכם לחשוב על החיים מנקודת מבט קצת אחרת. ריכזנו ...
אמרות פתגמים ופסוקים על מעלת הצדקה וגמילות חסדים - ברסלב מידות
http://www.breslev-midot.com › Tze...
מוסדות תיקון המידות - אמרות פתגמים ופסוקים על מעלת הצדקה וגמילות חסדים - צדקה ... "צדקה בעלי אגדה" דכתיב וכבוד כתיב הכא וכבוד וכתיב התם, כבוד חכמים ינחלו.
משפטים יפים - 100 משפטים חכמים ומעוררי השראה - Lifehacks
https://lifehacks.co.il/משפטים-יפים-100-משפטים-חכמים...
הוספה למועדפים משפטים יפים – 100 משפטים חכמים ומעוררי השראה. משפטים יפים וחכמים הם לעיתים קרובות כל מה שאנו צריכים בשביל להתחיל את היום עם השראה ומוטיבציה לצאת החוצה ולהוציא את הכי טוב מעצמנו.
משפטים על נתינה | ציטוטים על נתינה | עדן מתנות
https://edgifts4u.com › משפטים-על-נתינ...
לא מעט אנשים שהגיעו לעושר גדול בעולם, גילו שהאושר האמיתי בלב הגיע רק כאשר הם נתנו חזרה לקהילה, תרמו כספים והקימו אירגוני צדקה ללא מטרות רווח. ריכזתי לכם כאן ...
משפטים יפים מכל הסוגים ובמבחר הגדול בארץ | עדן ברכות
https://smiled.co.il/משפטים-יפים
בין אם אתם מחפשים משפט יפה שייתן לכם מוטיבציה ובין אם אתם מחפשים משפט שירשים את הסובבים אתכם, אנחנו בהחלט מאמינים שתמצאו את המשפט שלכם כאן מתוך אלפי משפטים שרשמנו במיוחד עבורכם.
משפטים יפים - משפטים חכמים ומעוררי השראה - הידברות
https://www.hidabroot.org › משפטים-ח...
מקבץ עשיר ומגוון של משפטים יפים, חכמים, מחזקים באמונה ומשמחים את הלב ברוח היהדות. מומלץ להיכנס. עשרות משפטים יפים ... ממה ניצל הנותן צדקה? ומתי אתה מתחרט?
30 ציטוטים על נתינה והמשמעות שלה | עדן ברכות
https://smiled.co.il/ציטוטים-על-נתינה
30 משפטים על נתינה והמשמעות שלה. "היחידים מביניכם שבאמת יהיו מאושרים הם אלו שחיפשו ומצאו כדי לסייע לאחרים", (אלברט שווייצר) "מעולם לא חיית עד לרגע בו עשית משהו בשביל מישהו שלעולם לא יוכל להשיב לך על כך", (ג'ון בוניאן) "אחד הדברים החשובים ביותר שתוכל לעשות עלי אדמות הוא להזכיר ...
משפטים יפים - משפטים חכמים ומעוררי השראה
https://www.hidabroot.org/משפטים-חכמים
כל מקבץ הוא עשיר ומגוון, המכיל משפטים מחזקים שיעודדו אתכם, יעניקו לכם שמחה והרבה השראה. מומלץ להדפיס את האהובים ולתלות במקומות שונים בבית, במשרד, ברכב א בארנק. אפשר גם לשמור במועדפים וברגעי חולשה או נפילה – להיכנס ולהתחזק. במדור תמצאו שלל אמרות, פסוקים ומשפטי חיזוק שונים ...
בס_ד משפטים יפים מהתנ_ך (1) - בניו יורק
https://heb.centernyc.com › bible › ב...
בלוגים · קשר · צדקה. בס_ד משפטים יפים מהתנ_ך (1). ציטוט מהתנך. "דור הולך ודור בא והארץ לעולם עומדת" (קהלת, פרק א'). אהבתי. אהבתי טוען... כתיבת תגובה לבטל.
30 פתגמים על נתינה לזולת ומעשים טובים | עדן ברכות
https://smiled.co.il › פתגמים-על-נתינה-ל...
בשביל לעורר בכם קצת השראה, ריכזנו עבורכם פתגמים על נתינה לזולת שיעודדו אתכם לצאת להתנדב. ... "צדקה מחזירה לחיים את אלו שנפשם כבר דעכה.".