חיפשת:

משנים ליועץ המשפטי לממשלה

‫שני משנים ליועמ"ש ופרקליטת מחוז לשעבר: מועמדי סער להחליף את ...
13tv.co.il › item › news
Dec 13, 2021 · המועמדים לתפקיד היועמ"ש, נזרי, שיינדורף ובהרב-מיארה. שר המשפטים גדעון סער פרסם הבוקר (שני) את רשימת המועמדים שלו להחלפת היועץ המשפטי לממשלה המהכן, ד"ר אביחי מנדלבליט.
משרד המשפטים - אודות
https://www.justice.gov.il/Units/YoezMespati/About/Pages/about.aspx
ייצוג המדינה בערכאות: היועץ המשפטי לממשלה הוא אחראי בלעדי על ייצוג המדינה בערכאות על ידיו או נציגיו, בהליכים מכל הסוגים שאינם פליליים, היינו תביעות אזרחיות, מינהליות, פיסקליות, יחסי העבודה וכל תחום ייצוג אחר.
היועץ המשפטי לממשלה | משרד המשפטים
https://www.gov.il/he/Departments/Units/attorney_general_justice
Feb 01, 2016 · ייצוג המדינה בערכאות: היועץ המשפטי לממשלה הוא אחראי בלעדי על ייצוג המדינה בערכאות על ידיו או נציגיו, בהליכים מכל הסוגים שאינם פליליים, היינו תביעות …
משרד המשפטים - אודות
www.justice.gov.il › Units › YoezMespati
ייצוג המדינה בערכאות: היועץ המשפטי לממשלה הוא אחראי בלעדי על ייצוג המדינה בערכאות על ידיו או נציגיו, בהליכים מכל הסוגים שאינם פליליים, היינו תביעות אזרחיות, מינהליות, פיסקליות, יחסי העבודה וכל תחום ייצוג אחר.
היועץ המשפטי לממשלה – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/היועץ_המשפטי_לממשלה
המשנה ליועץ המשפטי לממשלה | מעריב
https://www.maariv.co.il › תגיות
המשנה ליועץ המשפטי לממשלה – כל מה שרציתם לדעת אודות המשנה ליועץ המשפטי לממשלה : חדשות חמות, כתבות ומידע עדכני - למידע נוסף, היכנסו עכשיו.
המשנים החדשים שיבחר מנדלבליט יעידו על מידת עצמאותו - דה מרקר
https://www.themarker.com › law
היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, עומד בראש ועדת איתור לבחירת שני המשנים ... משנים ליועץ המשפטי לממשלה שהתפנו לפני כמה חודשים: המשנה ליועץ לעניינים ...
יועץ משפטי או יועצת משפטית? ועדת האיתור בדילמה: נזרי או ...
https://www.themarker.com/law/.premium-1.10477271
Dec 19, 2021 · ועדת האיתור לתפקיד היועץ המשפטי לממשלה קיבלה משר המשפטים שלושה שמות החלטת השר להגיש מומלצים מטעמו מציבה אותם במעמד בכיר, ומצננת מועמדים אחרים בהרב־מיארה מוכשרת, אבל לנזרי יתרון משמעותי בפרמטרים הנדרשים בתפקיד היועץ. עידו באום.
קטגוריה:משנים ליועץ המשפטי לממשלה - Wikiwand
https://www.wikiwand.com › קטגוריה:...
קטגוריה:משנים ליועץ המשפטי לממשלה. קטגוריות. קטגוריות: עובדי משרד המשפטים · משפטנים ישראלים. This page is based on a Wikipedia article written by ...
רשימת שיאני הפנסיה התקציבית בצה"ל נחשפת: קצבה של 63 אלף ...
https://www.haaretz.co.il/news/politics/1.2276747
Mar 23, 2014 · מכיוון שגיל הפרישה בצה"ל נמוך יותר מגיל הפרישה בכלל המשק, שיאני הפנסיה עשויים לעלות למדינה יותר מ–20 מיליון שקל. עלות הפנסיה של מי שמקבל את הגמלה הממוצעת לאחר שפרש משירות בגיל 42 מגיעה לשישה מיליון שקל. לצד רשימת השיאנים פרסם הצבא גם את רשימת מאה מקבלי הפנסיות הנמוכות ביותר ...
לשכת היועץ המשפטי לממשלה - ארכיון המדינה
https://catalog.archives.gov.il › catalog
ליועץ המשפטי לממשלה סמכויות שונות על פי דין בתחום הפלילי, לרבות בעררים על החלטה שלא ... לצד היועץ המשפטי לממשלה מכהנים משנים אלה: • משנה ליועץ המשפטי לממשלה ...
היועץ המשפטי לממשלה: לפנות את עמונה עד סוף דצמבר השנה ...
https://megafon-news.co.il/asys/archives/256486
Aug 08, 2016 · באשר להמלצות הצוות, סיכם היועץ המשפטי לממשלה, כי אין מניעה משפטית לבחון את מעמדן הקנייני של החלקות הסמוכות שקיימת לגביהן אינדיקציה ראשונית להיותן נכסי נפקדים, וזאת על מנת שיהיה לדון באופן מסודר ויסודי בהמלצת צוות ההסדרה.
‫שני משנים ליועמ"ש ופרקליטת מחוז לשעבר: מועמדי סער להחליף ...
https://13tv.co.il/item/news/politics/state-policy/list-of-people-replace-mendelblit...
Dec 13, 2021 · המועמדים לתפקיד היועמ"ש, נזרי, שיינדורף ובהרב-מיארה. שר המשפטים גדעון סער פרסם הבוקר (שני) את רשימת המועמדים שלו להחלפת היועץ המשפטי לממשלה המהכן, ד"ר אביחי מנדלבליט.
קטגוריה:משנים ליועץ המשפטי לממשלה - המכלול
https://www.hamichlol.org.il › קטגוריה...
דפים בקטגוריה "משנים ליועץ המשפטי לממשלה" · א · ב · ד · ז · ח · י · ל · מ.
היועץ המשפטי לממשלה | משרד המשפטים
www.gov.il › he › Departments
Feb 01, 2016 · ייצוג המדינה בערכאות: היועץ המשפטי לממשלה הוא אחראי בלעדי על ייצוג המדינה בערכאות על ידיו או נציגיו, בהליכים מכל הסוגים שאינם פליליים, היינו תביעות אזרחיות, מינהליות, פיסקליות, יחסי העבודה וכל תחום ייצוג אחר.
מינוי משנים חדשים ליועץ המשפטי לממשלה - משרד המשפטים
https://www.justice.gov.il › Pages
​בהמשך להמלצות וועדות האיתור, נכנסו החודש לתפקידם עו"ד ארז קמיניץ וד"ר רועי שיינדורף. עו"ד קמיניץ מונה לתפקיד המשנה ליועץ המשפטי לממשלה ...
משנים לשעבר ליועמ"ש נגד רשות הרגולציה: "הקמתה היא שינוי שיטת ...
www.themarker.com › news
Jul 29, 2021 · שני משנים לשעבר ליועץ המשפטי לממשלה, עורכי הדין דידי לחמן־מסר ומייק בלס, יוצאים בחריפות נגד הרפורמה להקמת רשות רגולציה בישראל. "הקמת הרשות תביא לשינוי דרמטי בשיטת המשטר בישראל", אומרת לחמן־מסר ל–TheMarker. לגישתם, יש לצמצם את הרפורמה ולא לאשרה בהליך מהיר בחוק ההסדרים.
המשנים החדשים שיבחר מנדלבליט יעידו על מידת עצמאותו - …
https://www.themarker.com/law/1.3108217
Nov 01, 2016 · היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, עומד בראש ועדת איתור לבחירת שני המשנים החדשים שלו במקומם של אבי ליכט ואורית קורן מיהם המועמדים המובילים, וכיצד משפיעות התבטאויותיה של שרת המשפטים איילת שקד על תהליך הבחירה? עידו באום. 01 בנובמבר 2016 עודכן ב- 02 באפריל 2017.
קטגוריה:משנים ליועץ המשפטי לממשלה - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › קטגו...
דפים בקטגוריה "משנים ליועץ המשפטי לממשלה". דף קטגוריה זה כולל את 16 הדפים הבאים, מתוך 16 בקטגוריה כולה. (לתצוגת עץ). א. אלי אברבנאל. ב. צבי עלי בקר. ד.
משנים לשעבר ליועמ"ש נגד רשות הרגולציה: "הקמתה היא שינוי ...
https://www.themarker.com/news/.premium-1.10048505
Jul 29, 2021 · שני משנים לשעבר ליועץ המשפטי לממשלה, עורכי הדין דידי לחמן־מסר ומייק בלס, יוצאים בחריפות נגד הרפורמה להקמת רשות רגולציה בישראל. "הקמת הרשות תביא לשינוי דרמטי בשיטת המשטר בישראל", אומרת לחמן־מסר ל–TheMarker. לגישתם, יש לצמצם …
היועץ המשפטי לממשלה – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › היועץ_המשפטי
תולדות התפקיד
קטגוריה:משנים ליועץ המשפטי לממשלה – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/קטגוריה:משנים_ליועץ_המשפטי...
דפים בקטגוריה "משנים ליועץ המשפטי לממשלה". דף קטגוריה זה כולל את 16 הדפים הבאים, מתוך 16 בקטגוריה כולה. ( לתצוגת עץ )
רועי שיינדורף – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › רועי_שיינדורף
החל מ אוקטובר 2013 הוא מכהן בתפקיד ה משנה ליועץ המשפטי לממשלה לענייני המשפט הבינלאומי הפומבי. במסגרת תפקידו מייעץ שיינדורף ל ממשלת ישראל בנוגע לכל היבטי המשפט הבין-לאומי הפומבי, ובהם: יישומו ופירושו במערכת המשפט הישראלית, הליכים משפטיים בין-לאומיים, משא ומתן לגיבוש אמנות ...
היועץ המשפטי לממשלה | משרד המשפטים - Gov
https://www.gov.il › units › attorney...
ראשות התביעה הכללית: בתחום זה היועץ המשפטי לממשלה מופקד מטעם המדינה על הפעלת דיני העונשין, לרבות ההופעה בערכאות, ... ליועץ המשפטי לממשלה שבעה משנים:.